Omlouvám se za výpadek Stok i jiných částí webu Urza.cz; pracuji na nápravě.
Čas: 2021-01-19 09:01:26 Autor: Vít Heřman Titulek:
Web: neuveden Mail: vit.herman v doméně gmail.com
Nikdy jsem neslyšel a nečetl, že by někdo tvrdil, že vláda je důležitá, protože rozhoduje kvalifikovaně a vyhýbá se spekulacím. Jaké pak má takové zasazení smysl?
Čas: 2021-01-19 07:43:11 Autor: pz100000 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tady ja Vam naopak rozumim, ale to je dano tim, ze uz jsem si na ty Vase kockopsy castecne zvykl :).
Cely problem je v tom, ze misto slova "rozumove" fsude lisacky podstrkujete slovo "rosumne", Vy sibale. Jenze ostatni s timhle Vasim humorem asi zase tak uplne nepocitaji. Tolik zatim ke slovickareni.
Čas: 2021-01-19 07:30:45 Autor: AqbvUrita (neregistrovaný) Titulek: viagra gold 800mg uk fcghavofbld
50 mg generic viagra <a href="http://acialaarx.com/#">cheap viagra</a> viagra online buy paypal http://acialaarx.com/ - 4 pack viagra on line ’
Čas: 2021-01-19 07:23:56 Autor: pz100000 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
!!!
Čas: 2021-01-19 07:18:06 Autor: FbdhAbady (neregistrovaný) Titulek: best deals on cialis super activ
buy cialis online overnight delivery <a href="http://21cialismen.com/#">cialis online/canada</a> cheap cialis pills http://21cialismen.com/ - cialis or viagra ? ’
Čas: 2021-01-19 07:14:58 Autor: pz100000 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
>> Najděte v jednání trosečníka na ostrově rozpor mezi jeho počínáním a ancap teorií vlastnictví (...). Je-li tam rozpor, je ancap teorie neplatná.
>>> Je tam spor => je ancap teorie neplatná.
>>>> A co takovouhle vyumělkovanou prasečinou má společného jakákoli sociální teorie? To nějak vyvrací marxismus nebo ancap?

Jeste lepsi. Rad vidim, ze uz jste zase v plne sile.
Čas: 2021-01-19 07:08:20 Autor: pz100000 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
>> "To potřebujete až ve chvíli, kdy se začnete střetávat s dalšími lidmi."
>>> Nepotřebuju. Když si postavím jako trosečník na ostrově srub, bude to můj srub = budu ho vlastnit. Nepotřebuju k tomu interakci.

Ftipne. A co presne by se zmenilo, kdybyste na onom PUSTEM ostrove ten srub nevlastnil?
Čas: 2021-01-19 06:50:51 Autor: pz100000 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
>> Z definicí, co jsem četl já mi to přijde více propletené.

Ve slove zamlzene mate nekolik preklepu.
Cela ta definice vlastnictvi stoji a pada se slovem "nesmi", jez odkazuje na nejakou externi autoritu. Ve state na stat, ofkoz. V ankapu fprdel.
Čas: 2021-01-19 06:41:13 Autor: pz100000 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
>> Pokud by se jednalo o spornou situaci, musel by o tom rozhodnout soud

Ne, nic jako soud v ankapu z principu nemuze existovat. Soud je instituce, jiz jedna strana prednese svuj problem a druha je donucena rozhodnuti se podridit. Esencialni agrese.
Čas: 2021-01-19 06:39:30 Autor: pz100000 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
>> ankap stojí na logických implikacích

Ne, naopak je popira uz v samotnych zakladech. Napr. nemuzete byt vlastnikem sveho tela, nejste-li vlastnikem pozemku.
Čas: 2021-01-19 06:02:13 Autor: pz100000 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
>> Vlastnictví nebo vlastnické právo = vztah mezi člověkem a věcí, který mu dává právo s danou věcí nakládat (mít nad ní fyzickou kontrolu).

A to jsem rad, ze jdu zrovna okolo, definice vlastnictvi uz tu dlouho nebyla.
Ta Vase se mi moc libi, je bez obezlicek, kratka a jasna. Nez bych s ni ale beze zbytku souhlasil, zeptal bych se asi jeste, co znamena ono "pravo".
A tak se vlastne zrovna zeptam. Co tedy znamena, ze clovek na neco "ma pravo"? Diky.
Čas: 2021-01-19 05:59:16 Autor: KbctApex (neregistrovaný) Titulek: cialis 10mg generic htordldehdDO
canadianmed cialis <a href="http://mycialedst.com/#">overnight cialis online</a> cialis marke 20mg http://mycialedst.com/ - cialis none prescription ’
Čas: 2021-01-19 03:55:31 Autor: NlbxAbady (neregistrovaný) Titulek: lowest price cialis dddgbsikxdNe
overnight delivery generic cialis <a href="http://cialijomen.com/#">cialis on line new zealand</a> buy cialis online http://cialijomen.com/ - cialis purchase canada ’
Čas: 2021-01-19 01:59:36 Autor: Szaszián Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
0. Když takhle vstupujete do diskuze s Pézetem je to strašně proti smyslu diskuze, protože s Pézetem diskutuju o něčem úplně jiném než s Vámi. Pézet nezpochybňuje můj argument; má jen terminologické námitky. Proč se s ním teda vůbec bavím? Protože ačkoliv je chytání za slovo stupidita – a Pézet dělá téměř jen tohle, alespoň v diskuzi se mnou – je to také stimulující, a hlavně je to součást našeho světa. Jsou prostě lidí, kteří každou argumentaci promění v terminologický problém. Ano, jsou to blbci. Ano, jako reakce na tyto blbce vznikají další, nebezpečnější blbosti, jako Urzovo "každý si může nadefinovat co chce, jak chce, pokud je v tom konzistentní".
Takže ano, jsou to blbci; ale jsou tady a je třeba si s nimi umět poradit. A mě, jako osobu, která rigorózně studuje psychiatrii – a psychiatrie je jen rétorický fenomén, je to "jen jak se o něčem mluví", jak jsem v těchto dnech nade vší pochybnost dokázal – přirozené zajímají rétorické jevy. Zajímá mě jak lze rétoricky z podstatného udělat nepodstatné nebo "jen terminologické". Navíc mě zajímá problém souvislostí SVĚT x MYŠLENÍ x JAZYK x ŘEČ jako takový.

1. Na Váš předešlý příspěvek dnes odpovím. Už to chci uzavřít, takže to chci shrnout, ne pouze odpovídat na Vaše výhrady. Takže na odpovědi Pézetovi není třeba reagovat, stačí počkat.
2. Teď už jen tohle: Projev nemoci NENI pouze "nezadouci chovani"
- "Projev DUŠEVNÍ nemoci" je pouze nežádoucí chování. A "projev duševní nemoci" je v uvozovkách proto, že to je NÁZEV toho nežádoucího chování. Teď nevím jak to je: Stále propadáte "iluzi duševní nemoci", ačkoliv jsem už ji jasně ukázal, anebo jen používáte psychiatrický jazyk?
Věta "Projev duševní nemoci je nežádoucí chování" znamená TOHLE: "Nežádoucí chování, které je nazýváno 'projev duševní nemoci' je nežádoucí chování".
Tak jako:
Věta "Projev Árese je agresivní chování" znamená TOHLE "Agresivní chování, které je nazýváno 'projev Árese' je agresivní chování."
A věta "Projev Dionýsa je povalečské chování" znamená TOHLE "Povalečské chování, které je nazýváno 'projev Dionýsa' je povalečské chování."
3) Nezadouci chovani MUZE BYT projev nemoci (…) problem je v tom, ze ty ty jine projevy nemoci (kterych je ta vetsina) zcela ignorujes, delas, ze neexistuji a tvaris se, ze jediny projev, ktery psychiatri uznavaji a pouzivaji, je nezadouci chovani.
- Obdoba poruchy auta je u člověka orgánový dysfunkce = tělesná nemoc.
O úroveň výše může být osoba dysfunkční jako kolečko ve společnosti. To je to, co psychiatři nazývají (nebo pojmenovávají) "duševní nemoc" resp. "jev, který je způsobený duševní nemocí", "chování, které je způsobené duševní nemocí". To jsou všechno názvy nebo jména toho jevu.
OTÁZKA: Máme dvě roviny: 1. Orgánové dysfunkce 2. Špatné fungování osoby ve společnosti (= špatné chování osoby, ale nejen chování v užším smyslu ale v tom širším: špatné myšlenky, pocity, nálady, intence, chování.)
Szasziáni tvrdí, že všechny takzvané symptomy duševních nemocí jsou jevy z té DRUHÉ roviny. Vy si myslíte, že nějaký symptom duševní nemoci je jméno orgánové dysfunkce? Co to má být?
Čas: 2021-01-19 01:39:51 Autor: AqbvUrita (neregistrovaný) Titulek: best over the counter viagra fcg
viagra with paypal <a href="http://acialaarx.com/#">coupons viagra</a> but viagra with no prescription http://acialaarx.com/ - generic viagra buy online cheap ’
Čas: 2021-01-19 01:12:23 Autor: Lojza Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
To je skvely, jak neustale dokola meles hovna a kdyz ti nekdo rekne ze ne, ze tak to neni, tak stejne meles ty samy hovna dal a tvaris se, jako kdybys mel pravdu.
Ne, nemas pravdu,
meles hovna.
Projev nemoci NENI pouze "nezadouci chovani". Nezadouci chovani MUZE BYT projev nemoci, ale rozhodne se jedna o minimalni procento oproti jinym projevum nemoci. Ovsem problem je v tom, ze ty ty jine projevy nemoci (kterych je ta vetsina) zcela ignorujes, delas, ze neexistuji a tvaris se, ze jediny projev, ktery psychiatri uznavaji a pouzivaji, je nezadouci chovani.
Tak ti znova rikam, neni to pravda a jses totalne mimo