Státní extrémismus způsobuje války – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu
Autor: morbid
Čas: 2018-07-05 00:00:02

Státní extrémismus způsobuje války

Citace: Ještě dál v této problematice zachází Německo. V červnu minulého roku provedla německá policie razii v 36 obydlích v akci koordinované přes 14 spolkových zemí. Většina zatčení byla za pravicový extremismus na síti, ale došlo i ke dvěma zatčením za levicový extremismus a jednomu za útok na základě sexuální orientace. „Že nenávistné posty neubývají, je jasným znamením, že se policie v této problematice musí více angažovat,“ uvedl Holger Münch, prezident německé federální kriminálky.

Když byl Josef Goebbels poprvé zvolen poslancem, zachránilo ho to před vězením. A za co byl odsouzen? „Za pravicový extremismus.“ V té době bylo několik jeho odpůrců také zatčeno a za co? „Za levicový extremismus.“ Zpětně víme, k čemu to vedlo. A nevidím žádný důvod, aby to k tomu nevedlo opět. Pokud stát rozhoduje o tom co je povolená Pravda, vede to k extrémismu a nevraživosti ve společnosti. Nikdo jiný než stát, tohle nedokáže v takovém měřítku. Pokud dáme státu právo rozhodovat o našem životě a smrti, jsme už vlastně mrtví.
Přečtení: 36434

Autor: Jan Duha (neregistrovaný) Čas: 2018-07-05 07:37:14
Tak jestli šlo i o fyzické napadení, tak si dotyčný víc než zaslouží být v base.
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Nikdo jiný než stát, tohle nedokáže v takovém měřítku.
......................................................

Nu ten stát se to naučil vod lidí a lidé to uměj dokonale,
prototaky - tisícinásobné díky Božské Prozřetelnosti za POTLÁČENÍ,

bez potláčení bychom totiž přišli o stoustu zajímavůstek,
nejen o extremisty a policejní ředitele a náký války,
až se bojím to domyslet do důsledku,
kdybychom přišli o boj dobra se zlem...

Jen bych to asi řekl trošku jinak, pokud dáme našim představám a pocitům rozhodovat vo našem životě, tak si pak vyžereme to co jsme si uvařili,
i když v duchovnu se tomu říká také vobdobně,
totiž že jsme duchovně mrtví....

Ale vo mrtvých jenom dobře, no ne ?
Autor: Carol Čas: 2018-07-05 17:49:54
Web: https://fitandbeauties.com/ Mail: carolmiller654 v doméně gmail.com


<a href="https://fitandbeauties.com/beauty-tips/get-rid-of-dandruff/">How to Get Rid of Dandruff</a>
<a href="https://fitandbeauties.com/beauty-tips/treat-white-spots-lips/">White Spots on Lips</a>
<a href="https://fitandbeauties.com/beauty-tips/dry-chapped-lips/">How To Get Rid of Chapped Lips</a>
<a href="https://fitandbeauties.com/beauty-tips/swollen-lips/">Home Remedies to Treat Swollen Lips</a>
<a href="https://fitandbeauties.com/beauty-tips/home-remedies-to-get-pink-lips">How to Get Pink Lips</a>
<a href="https://fitandbeauties.com/beauty-tips/hair-care/">Hair Care Tips</a>
<a href="https://fitandbeauties.com/beauty-tips/how-to-get-rid-of-acne/">How To Get Rid of Acne</a>
<a href="https://fitandbeauties.com/beauty-tips/how-to-get-rid-of-oily-skin/">How to Get Rid of Oily Skin</a>
<a href="https://fitandbeauties.com/beauty-tips/how-to-make-your-skin-glow/">How to Make your Skin Glow</a>
<a href="https://fitandbeauties.com/beauty-tips/how-to-get-glowing-skin/">How to Get Glowing Skin</a>
<a href="https://fitandbeauties.com/beauty-tips/rosy-cheeks/">Rosy Cheeks</a>
<a href="https://fitandbeauties.com/beauty-tips/light-skin-whitening/">Light Skin</a>
<a href="https://fitandbeauties.com/beauty-tips/healthy-skin/">Healthy Skin</a>
<a href="https://fitandbeauties.com/beauty-tips/skin-whitening-home-remedies/">Skin Whitening</a>
<a href="https://fitandbeauties.com/beauty-tips/how-to-grow-hair-faster/">How to Grow Hair Faster</a>
<a href="https://fitandbeauties.com/fitness/tips-lose-belly-fat-fast/">How to Lose Belly Fat Fast</a>
<a href="https://fitandbeauties.com/fitness/how-to-get-rid-of-double-chin/">How to Get Rid of Double Chin</a>
<a href="https://fitandbeauties.com/beauty-tips/cold-sores/">What causes Cold Sores</a>
<a href="https://fitandbeauties.com/fitness/how-to-get-rid-of-belly-fat/">How to Get Rid of Belly Fat</a>
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-07-06 09:06:37 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
I s tím by se dalo souhlasit,
ale dle nejvyšší budhistické nauky maha ati (dzog pa czen)
je třeba pocit vlastnictví těla rozvíjet tak aby se tělo uvolnilo,
a tady lze jednoznačně doporučit "vášen bez příčiny" - tanec :

https://www.youtube.com/watch?v=BV1eKphHFjY

pro pokročilejší pak lze doporučit :

https://www.youtube.com/watch?v=yr0Emdf_y4Q

či případně pro kolektivisty :

https://www.youtube.com/watch?v=var4yRB1Fnc
Autor: Jakub G (neregistrovaný) Čas: 2018-07-06 10:16:26 Titulek: Ideologie
Zpětně víme, k čemu to vedlo.

Zpětně víme, k čemu vedou ideologie. Tak si to uvědomte, až zase budete hlásat anarchokapitalismus ;-)
Autor: Marcusant (neregistrovaný) Čas: 2018-07-06 15:34:55 Titulek: Re: Ideologie [↑]
Až na to, že anarchokapitalismus není ideologie, je to jen návrat k přirozeným právům člověka.
Autor: Jakub G (neregistrovaný) Čas: 2018-07-06 15:43:13 Titulek: Re: Ideologie [↑]
Ne, těmihle tvrzeními právě probíhá ta indoktrinace. Mhoho lidí bez přemyšlení rádo uvěří takovým líbivým řečem.
Autor: Lojza Čas: 2018-07-06 17:27:46 Titulek: Re: Ideologie [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Imho ancap je osekani všech ideologii az na uplne minimum, ktere rika, ze se respektuji vlastnicka prava (ja to obvykle jeste upresnuju "+smlouvy")
Ancap je tedy vcelku prost ideologii.
Jestli si to nepletes s tim, jak ruzni lide rikaji "co by kdyby", aneb kdyz se ty zeptas "a jak by fungovalo to a to", nekdo ti na to odpovi a ty reknes "Hele, ideologie".
Samozrejme muzes povazovat za ideologii i to, ze se respektuji vlastnicka prava, pokud s tim mas problem, pak se holt snaz prosadit anarchii jako takovou, bez dalsich privlastku, no...
Autor: Jakub G (neregistrovaný) Čas: 2018-07-06 17:36:48 Titulek: Re: Ideologie [↑]
A ta představa, že zrovna anarchokapitalistické pojetí vlastnických práv (a ne nějaké jiné) je to nejsprávnější, jako není ideologie?

Co to je ideologie? Wiki říká "ideologie je propracovaná soustava názorů, postojů, hodnot a idejí s apologetickou nebo ofenzivní funkcí založenou na formulování politických, hospodářských, světonázorových a/nebo podobných zájmů určité skupiny." Což přesně sedí na anarchokapitalismus.
Autor: Lojza Čas: 2018-07-06 19:57:40 Titulek: Re: Ideologie [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Neprijde mi, ze by se jednalo o propracovanou soustavu atd….Rozhodne to neni zadna soustava.
Ale neberu ti, ze to tak muzes vnimat, I kdyz mi to neprijde na miste.
Autor: Jakub G (neregistrovaný) Čas: 2018-07-06 20:05:23 Titulek: Re: Ideologie [↑]
Přijít s nějakou definicí vlastnictví a následně zadefinovat, že násilné vymáhání takto definovaného vlastnictví je v pořádku, to je docela propracovaná soustava s naprosto jasnou apologetickou funkcí.
Autor: Lojza Čas: 2018-07-06 21:05:53 Titulek: Re: Ideologie [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No kdyz to hodne ohnes pres koleno, tak to tak videt muzes…
Btw jake vymahani vlastnictvi by podle tebe tedy bylo v poradku tak, aby to nebyla "ideologie" ?
Autor: Jakub G (neregistrovaný) Čas: 2018-07-06 21:18:56 Titulek: Re: Ideologie [↑]
No kdyz to hodne ohnes pres koleno, tak to tak videt muzes…

Není to třeba ani ohýbat přes koleno. Spíše jde o to, jak před tím zavíráte oči, abyste to neviděli.

Btw jake vymahani vlastnictvi by podle tebe tedy bylo v poradku tak, aby to nebyla "ideologie"?

Jakmile spojíte nějakou představu o vlastnictví s tím, že její vymáhání je v pořádku, tak z toho máte vždy ideologii. Jde o to si to uvědomit, a ne se to snažit okecat, že zrovna pro tu Vaši představu vlastnictví to zázračně jaksi neplatí.
Autor: Lojza Čas: 2018-07-06 21:24:26 Titulek: Re: Ideologie [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No, kdyz to tak beres...ale jo, mas pravdu, je to soustava, 2 veci uz jsou tak trosku soustava, takze je to ideologie. Pokud to ovsem beres takto, je ideologie ZCELA VSE, takze je otazka, jestli je k necemu dobra zrovna takova definice. Imho ne, ale ja nejsem prilis zdatny filosof, takze tomu mozna jen tolik nerozumim.
Autor: Jakub G (neregistrovaný) Čas: 2018-07-06 21:36:21 Titulek: Re: Ideologie [↑]
V té definici přece není nic o tom, že každá soustava je ideologie.
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-07-07 06:26:02 Titulek: Re: Ideologie [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Pokud to ovsem beres takto, je ideologie ZCELA VSE, takze je otazka, jestli je k necemu dobra zrovna takova definice. Imho ne, ale ja nejsem prilis zdatny filosof, takze tomu mozna jen tolik nerozumim.
..........................................................................
No dyt jo,
téměř vše je ideologie,
proto taky není vůbec těžké vyvořit ze svobody a anarchie opět nějakou ideologii a proto taky si toho lidi vůbec nepovšimnou,páč
neznají nic jiného než ideologie, nebot jsou tím voblbování
už vod dětství...

Samozřejmě, že to k něčemu je,
především je to k tomu, abychom si uvědomili jak snadno lze vytvořit ideologii a jak těžko je ji nevytvořit...
Autor: Jakub G (neregistrovaný) Čas: 2018-07-06 20:08:03 Titulek: Re: Ideologie [↑]
Mimochodem, právě takové nekritické přijímání nějakých ideologií činí ty ideologie tak nebezpečnými.
Web: neuveden Mail: neuveden
Jakube G. Jste schopen, krom svého kolovrátku napsat zde nějaké obecně přijatelné východisko pro koexistenci lidí, jejichž přístupy k životu jsou (a nevyhnutelně vždy budou) v některých případech navzájem nekompatibilní? Možná jsem se doposud vyjadřoval různě neohrabaně. Tak se tedy ptám takto napřímo:
Jaký způsob koexistence různě smýšlejících lidí nezaložený na ideologii a naopak založený na vzájemném nenásilí navrhujete?
Autor: Jakub G (neregistrovaný) Čas: 2018-07-07 15:45:16 Titulek: Re: [↑]
Koexistenci s Vámi by značně ulehčilo, kdybyste si uvědomil, že to, co prosazujete, není nic jiného než zase nějaká ideologie. Dokud budete přesvědčen o opaku, bude s Vámi vždy těžké pořízení, protože i to Vaše nenásilí není nic jiného než ideologické PR, které tvrdí, že zrovna to Vaše násilí je v pohodě.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2018-07-07 15:55:50 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Já už Vaše námitky vůči RŠ znám nazpaměť. Nemusíte mi je sem v každé reakci na můj příspěvek tapetovat, navíc stále dokolečka jako jednu jedinou reakci, jíž jste schopen. Jste tedy pro změnu schopen konečně ze sebe vypotit nějaký kloudný návrh na tu lidskou vzájemně přijatelnou koexistenci?

A proto se tedy ještě jednou zcela jednoznačně, nedvojmyslně a naprosto srozumitelně zeptám:
JAKÝ ZPŮSOB KOEXISTENCE RŮZNĚ SMÝŠLEJÍCÍCH LIDÍ NEZALOŽENÝ NA IDEOLOGII A NAOPAK ZALOŽENÝ NA VZÁJEMNÉM NENÁSILÍ NAVRHUJETE?
Autor: Jakub G (neregistrovaný) Čas: 2018-07-07 16:01:23 Titulek: Re: [↑]
Já už Vaše námitky vůči RŠ znám nazpaměť.

Věděj, Fiala, oni se to nemají učit nazpaměť, oni by to měli hlavně pochopit.

JAKÝ ZPŮSOB KOEXISTENCE RŮZNĚ SMÝŠLEJÍCÍCH LIDÍ NEZALOŽENÝ NA IDEOLOGII A NAOPAK ZALOŽENÝ NA VZÁJEMNÉM NENÁSILÍ NAVRHUJETE?

Já navrhuji domluvu, kde to jen jde. Ale aby s nimi, Fiala, byla nějaká rozumná domluva, tak to by napřed museli pochopit, že fanatické lpění na ideologii ke koexistenci zrovna dvakrát nepřispívá.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2018-07-07 16:27:28 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Takže nic. Přesvědčil jste mě definitivně, že krom bezobsažných floskulí, nejste schopen zplodit žádný uchopitelný skutečný návrh. No po dlouhatananánském debatění s Vámi mě to už nepřekvapilo. A nenapravíte to ani tvrzením o mém fanatismu ohledně RŠ. Je sice klidně možné, že jím (fanatikem) doopravdy jsem, ale ten by Vám ve skutečnosti nebránil v napsání nějakého skutečného obecně přijatelného návrhu, byť bych ho třeba já osobně (o mě v tomto "sporu" vůbec nejde) jako údajný fanatik odmítnul.

Děkuji, že jste mě nezklamal.
Autor: Jakub G (neregistrovaný) Čas: 2018-07-07 16:37:21 Titulek: Re: [↑]
Fiala, co voni vlastně chtěli? Nějaký zázračný recept, jak se domluvit a koexistovat s každým? Pokud mají takové obecné požadavky, nedivěj se, že dostávají obecné odpovědi!
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-07-07 18:10:48 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Takže nic.
...........

No ale to je přesně to správný řešení,
na rozdíl vod magorů etatistů, který na každý hovno vymýšlej manuál na sto let dopředu a pak se přiblble divěj, že jim to nefunguje,

řešení prostě může být jakýkoliv a jakkoliv různý...
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-07-07 18:54:59 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Vono je to s tím světem úplně stejný jako s těmi dětmi a svobodou učení,
prostě stačí přestat svět napravovat dle našich představ,
a on se docela v pohodě napraví sám...
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2018-07-08 11:06:57 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Mě fascinuje, že pořád obviňujete libertariánství z (neexistujícího) "manuálismu" a oháníte se nějakým např. budhistickým duchovnem. Víte kde třeba vzniklo to slavné budhistické duchovno? Vožrala, děvkař, vrah a zloděj, sráč a spratek (= indické rozmazlené nevychované princátko) se na dojezdu po kalbě nebo v těžký kocovině po spářce svalil pod nějakej keř a tam prej během šesti dnů - "objevil" budhismus. Tak zrovna tohle bych mohl za použití Vašeho přihlouplého způsobu odepsat jako ten nejtrapnější manuál ze všech...
Autor: Szaszián Čas: 2018-07-08 12:20:13 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Upozorňuju, že na Vostálovy mimoniny odpovídáte, ale na mou a Jakubovu otázku, co by v ankapu bylo právo odlišné od možnosti, jste odmítl odpovědět – Je mi to celkem fuk. Přičemž jste mluvil o "právu řešit agresi" a svoboda je podle Vás právo. Zde: https://stoky.urza.cz/index.php?action=showdrop&DID=1084
Autor: Szaszián Čas: 2018-07-08 12:25:55 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Takže nic. Přesvědčil jste mě definitivně, že krom bezobsažných floskulí, nejste schopen zplodit žádný uchopitelný skutečný návrh.

- Tohle si, poté co jste odmítl odpovědět na zásadní otázku, co by bylo v ankapu právo odlišné od možnosti, nemůžete dovolit. Jste to Vy, kdo, když se dostane do úzkých, vycouvá.
Zde: https://stoky.urza.cz/index.php?action=showdrop&DID=1084
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2018-07-08 15:53:56 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Já tady pro Vaše a Vostálovo potěšení nebudu dřepět celý dny.

V kontextu debaty a k možnosti jejího pochopení, se tento pseudoproblém nejeví jako sebeméně podstatný. Pokud Vám tento pseudoproblém brání pochopit to, co jsem napsaným chtěl sdělit, tak je to k Vaší smůle Váš problém a moje zbytečná starost. Čili ano. Je mi to fuk. Chápete takto jednoznačné a celkem jednoduché vyjádření?
Autor: Szaszián Čas: 2018-07-08 16:44:43 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Já tady pro Vaše a Vostálovo potěšení nebudu dřepět celý dny.

- Nicméně Vostálovi odpovídáte na pitominky. Ale co to je "právo" v ankapu? To je pseudoproblém…

V kontextu debaty a k možnosti jejího pochopení, se tento pseudoproblém nejeví jako sebeméně podstatný. Pokud Vám tento pseudoproblém brání pochopit to, co jsem napsaným chtěl sdělit, tak je to k Vaší smůle Váš problém a moje zbytečná starost. Čili ano. Je mi to fuk.

- Ve skutečnosti je to tak, že neumíte odpovědět, tak volíte ústupovou taktiku "není to důležité, a proto neodpovím". Pokud to není ústupová taktika, tak na ten "pseudoproblém" odpovězte. Co to je "právo" v ankapu? Jaký je v ankapu rozdíl mezi "právo bránit svůj majetek" a "možnost bránit svůj majetek"? Jinými slovy: Co vám v ankapu dává takové právo?
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2018-07-08 17:20:32 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Co je to právo v ancapu si nastudujte v ancapu. Já tady nikomu neslibuju, že ho budu učit.
Autor: Jakub G (neregistrovaný) Čas: 2018-07-08 18:04:02 Titulek: Re: [↑]
Pokud nám chcete tvrdit, že v ankapu máme právo vymáhat si svou představu vlastnictví silou, pak byste si vzdělání měl doplnit spíše Vy.
Autor: Szaszián Čas: 2018-07-08 21:18:39 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tak já to řeknu za Vás: Budete mít takové právo bránit svůj majetek, jaké Vám dá společnost, ve které budete žít. Viz současná diskuze o týrání zvířat v ankapu na Misesu. Stejně jako dnes máte takové právo bránit svůj majetek, jaké Vám dala společnost, ve které žijete. Dnes je do toho sice zapojen stát, ale, jak víme, státní moc nakonec spočívá na veřejném mínění, takže v tom není principiální rozdíl.
Souhlasíte?
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2018-07-07 16:43:17 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Já navrhuji domluvu, kde to jen jde. Ale aby s nimi, Fiala, byla nějaká rozumná domluva, tak to by napřed museli pochopit, že fanatické lpění na ideologii ke koexistenci zrovna dvakrát nepřispívá.

Tudíž naprosto v klidu a bez jakéhokoli většího vzrušení Vám mohu napsat:
Jste naprosto nechutné smrdté odporné prolhané prase.

Víte proč Vám to mohu napsat? Protože jsem Vám zde na tomto fóru rozhodopádně daleko víckrát než jednou zjevně, nedvojsmyslně a způsobem, který vylučoval nepochopení mého vyjádření, napsal (něco v tom smyslu - necituju se samozřejmě), že jsem ochoten a schopen respektovat (= že respektuji) Váš názor na duševní vlastnictví a nebudu a nechci Vám dělat cokoli, co byste mohl považovat za porušení tohoto Vámi uznávaného vztahu mezi Vaší myšlenkou/nápadem/dílem a Vámi. A Vy mě po té opět opět opět obviníte z toho, že můj postoj nepřispívá k dohodě!!! Jste jednoznačně zmrd.
Autor: Jakub G (neregistrovaný) Čas: 2018-07-07 16:49:42 Titulek: Re: [↑]
A Vy mě po té opět opět opět obviníte z toho, že můj postoj nepřispívá k dohodě!!!

Věděj, Fiala, možná si toho ještě nevšimli, ale na světě je více věcí než jen duševní vlastnictví a více lidí než jen my dva. A tohle vlákno nebylo o duševním vlastnictví a o vztahu nás dvou.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2018-07-08 10:55:29 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Já nemám žádnou zodpovědnost za cizí lidi. Nemůžu za to, že nějaká svině někomu dělá nějaké nepravosti. To nemá nic společného s libertariánstvím jako takovým a se mnou už vůbec ne. Nevím, o jaké jiné věci ti jde. V žádných jiných věcech, než v duševním vlastnictví, jsem žádný vážnější rozpor nepozoroval. Pokud jsi ho tedy uměle nevytvářel ty - viz tvoje prasecké lži o násilném vynucování vlastnických práv libertariány.

Právě proto, že pokud jde o vztah nás dvou a ty mě neustále lživě obviňuješ, tak nezasloužíš nic jiného, než nakopat do prdele. Nejsi zřejmě nic jiného, než hnusný provokatér, který si vyloženě libuje v tom, když někoho může nasírat. Ale kdo s čím zachází, s tím taky schází. Vyžereš si svou svinskost jednou sám, protože ten tvůj zkurvenej stát nebude pořád privilegovat a chránit svinstva a privilegovat a chránit svině.
Autor: Jakub G (neregistrovaný) Čas: 2018-07-08 11:56:46 Titulek: Re: [↑]
Jaký můj stát? Vy asi máte velký problém porozumět psanému textu, co?
Autor: Jakub G (neregistrovaný) Čas: 2018-07-08 12:09:25
viz tvoje prasecké lži o násilném vynucování vlastnických práv libertariány.

Jasně, Fiala, když někdo vezme něco, o čem si libertarián myslí, že to vlastní, tak vůči němu libertarián jako nikdy nepoužije násilí? Nepletou si to zase s něčím?
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2018-07-08 16:04:37 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
"...když někdo vezme něco, o čem si libertarián myslí, že to vlastní, tak vůči němu libertarián jako nikdy nepoužije násilí?"
Svoboda znamená (druhá půlka té definice) chránit a bránit sebe a to co mám způsobem, jaký uznám za vhodný. Se samozřejmostí v podobě odpovědnosti za následky, které tím svým vybraným způsobem ochrany a obrany mohu způsobit. Ale proč proboha zase znova da capo al fine s čurákem, jakos ty...

A navíc! Co má zase ta smrdutost znamenat? Ta TVOJE věta má úplně jiný význam, než jiná TVOJE věta: "Přijít s nějakou definicí vlastnictví a následně zadefinovat, že násilné vymáhání takto definovaného vlastnictví je v pořádku"

Ty hnusnej odpornej slizskej prolhanej slimáku. Krom toho, že kydáš bez ladu a skladu sobě protichůdné cancy tak, jak se ti to hodí do rypáku, jen se zájmem někoho nasrat, tak ta druhá TVOJE věta je dost sprostá urážka a lež. Diskuse dál nemá význam.
Autor: Jakub G (neregistrovaný) Čas: 2018-07-08 16:22:20 Titulek: Re: [↑]
Věděj, Fiala, kdyby nebyli primitiv, možná by to dokázali pochopit.
Autor: Jakub G (neregistrovaný) Čas: 2018-07-08 16:30:04 Titulek: Re: [↑]
Fiala, Fiala, voni musí mít z té ideologie už hodně vygumovanej mozek, když si myslí, že když někomu dají přes držku, tak to není násilí, protože dle jejich ideologie to přece znamená svobodu.
Autor: PanAlex Čas: 2018-07-09 14:12:20
Web: https://fitandbeauties.com/ Mail: panalex654 v doméně gmail.com

<a href="https://fitandbeauties.com/life-style/halloween-costume-ideas-for-men">Halloween Costume Ideas for Men</a>
<a href="https://fitandbeauties.com/life-style/halloween-party-ideas/">Halloween Party Ideas</a>
<a href="https://fitandbeauties.com/life-style/halloween-costume-ideas/">Halloween Costume Ideas</a>
<a href="https://fitandbeauties.com/life-style/halloween-party-games/">Halloween Party Games</a>
<a href="https://fitandbeauties.com/life-style/halloween-treats/">Halloween Treats</a>
<a href="https://fitandbeauties.com/life-style/halloween-costume-ideas-for-women/">Halloween Costume Ideas for Women</a>
<a href="https://fitandbeauties.com/life-style/halloween-cake-ideas/">Halloween Cake Ideas</a>
<a href="https://fitandbeauties.com/life-style/halloween-decorations/">Halloween Decorations</a>
<a href="https://fitandbeauties.com/life-style/halloween-history/">Halloween History</a>
<a href="https://fitandbeauties.com/life-style/halloween-pumpkin/">Halloween Pumpkin</a>
<a href="https://fitandbeauties.com/life-style/spirit-halloween/">Spirit Halloween</a>

logo Urza.cz
kapky