Autor: Dean
Čas: 2019-06-25 00:00:02
Zločiny proti lidskosti ve státu?
Po zmínění Rothbardovy věty (v Kanálu Svobodného přístavu): „Pokud stát jsme my, pak židé v nacistickém německu spáchali sebevraždu,“ jsem začal přemýšlet trochu do hloubky. A postupně jsem si začal uvědomovat, že rozdíl mezi dnešním státem a nacistickým německem spočívá v počtu obětí a míře zločinu páchaných na občanech…
Zatímco Němci Židy okradli o jejich bohatství a následně povraždili, stát v dnešní době lidi okrade a nechá napospas s minimem. V tom horším případě vás ještě zavře do klece…
Zločiny proti lidskosti, které jsou v dnešní době naprosto nepřijatelné a každý je ihned odsoudí, se vlastně stále dějí. O čem mluvím? Především o konzumentech různých látek, kteří jsou cíleně vyhledáváni a následně trestáni, i přestože nikomu nic neudělali. Jen si hleděli svého. Tak proč by měly být na těchto lidech vykonávané ponižující a omezující tresty? Troufám si tvrdit, že to, že když se někomu nelíbí konzumace kokainu a zakáže ji, je podobné, jako když se němcům nelíbilo, že Židé jsou ti bohatí a chtěli jim jejich bohatství sebrat. A to se díváme jen na lidi, na kterých jsou zločiny proti lidskosti cílené a viditelný. Co ti lidé, kteří v důsledku regulací a omezování vlastnických práv přišli o bohatsví či vzdělání, které mohli mít? A že zrovna takových chudých lidí není málo…
Zatímco Němci Židy okradli o jejich bohatství a následně povraždili, stát v dnešní době lidi okrade a nechá napospas s minimem. V tom horším případě vás ještě zavře do klece…
Zločiny proti lidskosti, které jsou v dnešní době naprosto nepřijatelné a každý je ihned odsoudí, se vlastně stále dějí. O čem mluvím? Především o konzumentech různých látek, kteří jsou cíleně vyhledáváni a následně trestáni, i přestože nikomu nic neudělali. Jen si hleděli svého. Tak proč by měly být na těchto lidech vykonávané ponižující a omezující tresty? Troufám si tvrdit, že to, že když se někomu nelíbí konzumace kokainu a zakáže ji, je podobné, jako když se němcům nelíbilo, že Židé jsou ti bohatí a chtěli jim jejich bohatství sebrat. A to se díváme jen na lidi, na kterých jsou zločiny proti lidskosti cílené a viditelný. Co ti lidé, kteří v důsledku regulací a omezování vlastnických práv přišli o bohatsví či vzdělání, které mohli mít? A že zrovna takových chudých lidí není málo…
» odpovědět «
Čas: 2019-06-25 00:20:49
Autor: Szaszián
Titulek: Izrael
Web: neuveden
Mail: neuveden
Zbývá vysvětlit, jak to, že právě izraelští Židé jsou ti největší etatisté a nacionalisté na světě… Ti, kdo přežili holokaust, si okamžitě s pocitem "Už nikdy víc" zřídili vlastní agresivní superstát. A proti státu burcuje Rothbard, kterého od holokaustu dělil Atlantik… To mluví za vše.
Právě na příkladu Židů a státu Izrael vidíme, že dává smysl, aby mezi lidská práva patřilo právo na založení státu.
Právě na příkladu Židů a státu Izrael vidíme, že dává smysl, aby mezi lidská práva patřilo právo na založení státu.
Web: neuveden
Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
...mezi lidská práva patřilo právo na založení státu.
Anarchokapitalisti nikomu takové právo ani neupírají. Troufám si dokonce tvrdit, že v založení vlastního státu by mi bránil spíš stát :-)
Anarchokapitalisti nikomu takové právo ani neupírají. Troufám si dokonce tvrdit, že v založení vlastního státu by mi bránil spíš stát :-)
Tvl. Szaszián, Tys fakt sviňa. Co prosimtě víš o politice a etatismu nebo libertianianismu v Izraeli???
Zas nějakej kretén našel způsob, jak dál Židy trestat za holokaust. Na to prostě není slušná odpověď. Agresivní superstát jsou svině jako pan Szaszián, kteří prostě dodnes pronásledují Židy po celém světě, střílejí a znásilňují židovské děti, platí to z evropských fondů a klidně napadnou i sportovce na olympiádě. Szaszián tady představil tu nejohavnější formu etatismu, přesně tu ultimátní, kterou Rothbard argumentoval. Reinkarnaci Třetí říše.
Web: neuveden
Mail: neuveden
1. Izrael mě zajímá, protože dopad náboženství na izraelskou politiku používal Szasz k demonstrování svých tezí.
2. Co nevím o Izraeli a měl bych vědět?
3. Co je chybného na větě Právě na příkladu Židů a státu Izrael vidíme, že dává smysl, aby mezi lidská práva patřilo právo na založení státu. Mělo by snad správnou reakcí na holokaust být zřízení státu způsobem, který připouští anarchokapitalismus, tj. postupným houmstedingem? (Navíc ten postup pokud vím nikdy nebyl popsán: Jak houmstedovat poušť?)
2. Co nevím o Izraeli a měl bych vědět?
3. Co je chybného na větě Právě na příkladu Židů a státu Izrael vidíme, že dává smysl, aby mezi lidská práva patřilo právo na založení státu. Mělo by snad správnou reakcí na holokaust být zřízení státu způsobem, který připouští anarchokapitalismus, tj. postupným houmstedingem? (Navíc ten postup pokud vím nikdy nebyl popsán: Jak houmstedovat poušť?)
Už Herzl ve Staronové zemi (Altneuland) navrhuje mutualistickou, harmonickou bezstátní společnost, jejíž součástí jsou mj. Jafo, Damašek, Tyrus, Sidon, Akko, Haifa a Palmýra. Debata o tom, zda je vůbec potřeba stát se zjevně vede už v Tóře. Izrael je stát jen proto, že nikde jinde není nic jiného než státy nebo genocida. Nicméně já neznám jiný stát, který by si do svého právního systému vložil tak zjevně anarchistický prvek, jakým je neuposlechnutí rozkazu
1) Uvedl jste úplně jinou větu. Napsal jste tu, že Židé si založili agresivní superstát, i když je naprosto zřejmé, že Izrael je nejméně agresivní stát v regionu. Všude kolem je mnohem více násilí, dokonce i na území palestinské samosprávy.
2) Co je špatného na tvrzení, na které se ptáte? To tvrzení je naprosto arbitrární. Neexistuje objektivní důvod mluvit v této souvislosti právě o Izraeli. Existuje k tomu jen velmi archaický důvod subjektivní.
2) Co je špatného na tvrzení, na které se ptáte? To tvrzení je naprosto arbitrární. Neexistuje objektivní důvod mluvit v této souvislosti právě o Izraeli. Existuje k tomu jen velmi archaický důvod subjektivní.
Web: neuveden
Mail: norbertsnv v doméně gmail.com
Ak ste si to náhodou nevšimol tak Izrael okupuje časti územia viacerých susedných štátov a vôbec sa ich nechystá vrátiť.
Ne nevšiml. Izrael okupuje Golanské výšiny, které jsou za prvé zjevně územím historického Izraele, které mu zjevně náleží i podle Koránu, a za druhé jediné alternativní využití Golanských výšin je už víc než padesát let válka. I podle NAPu není prostě jiná možnost, než že tohle území bude ovládat Cahal. Cokoli jiného znamená válku. Judsko a Samaří, krom toho že jsou také historickým územím Izraele i podle Koránu, nikdy nebyly územím žádného jiného dnes existujícího státu. Jordánsko toto území jen 19 let okupovalo, ale nikdy ani nepřipojilo a i tuto okupaci uznala jen Velká Británie a Pákistán. A Gázu holt Izrael teď neovládá a proto tam je válka.
Web: neuveden
Mail: neuveden
Troufám si tvrdit, že to, že když se někomu nelíbí konzumace kokainu a zakáže ji, je podobné, jako když se němcům nelíbilo, že Židé jsou ti bohatí a chtěli jim jejich bohatství sebrat.
- Vy opravdu nevidíte/neznáte/nechápete rozdíl mezí svévolí a vládou zákona, nebo to jenom ignorujete?
- Vy opravdu nevidíte/neznáte/nechápete rozdíl mezí svévolí a vládou zákona, nebo to jenom ignorujete?
No já hlavně chápu, že nácci si ta svá svinstva uzákonili podle svých potřeb. Zákony mohou být amorální a svinské a není proti tomu žádná pojistka.
Důkazem je existence svinských zákonů v dnešní ČR. Jistě, je jich mnohem méně a mají (většinou) mnohem méně drastický dopad; to ale na jejich svinskosti nic nemění.
Příklad, který snad nebude vyvolávat na tomto fóru emoce (a umožní tak pochopit i zapřisáhím státistům... snad): Aktuální podoba GDPOR regulací v ČR: Stát přišel s (mimochodem pěkně svinskou) regulací, ze sankcí z jejího nedodržování ovšem sebe a své proxy (jakožto nejnebezpečnější subjekty ohledně manipulace s osobními údaji!) vyňal.
Tvrzení dokázáno.
Důkazem je existence svinských zákonů v dnešní ČR. Jistě, je jich mnohem méně a mají (většinou) mnohem méně drastický dopad; to ale na jejich svinskosti nic nemění.
Příklad, který snad nebude vyvolávat na tomto fóru emoce (a umožní tak pochopit i zapřisáhím státistům... snad): Aktuální podoba GDPOR regulací v ČR: Stát přišel s (mimochodem pěkně svinskou) regulací, ze sankcí z jejího nedodržování ovšem sebe a své proxy (jakožto nejnebezpečnější subjekty ohledně manipulace s osobními údaji!) vyňal.
Tvrzení dokázáno.
Nacisté si s vládou zákona zas takovou hlavu nedělali. Ale moc se to přeceňuje. Byla to především spíš neschopnost. Šlo by samozřejmě formálně schválit zákony i právně zdůvodnit úplně všechno. Hlavní problém nacistů byl nacizmus, a ten, i kdyby byl legální, zůstane zlý.
Šlo by samozřejmě formálně schválit zákony i právně zdůvodnit úplně všechno.
A to je jádro problému, v demokracii nebo jinde. Při zlé vůli lze uzákonit naprosto jakákoli svinstva, srandovním "pojistkám" navzdory. A jestli pro to musí zvednout ruku 101 nebo 134 poslanců, nehraje roli.
A to je jádro problému, v demokracii nebo jinde. Při zlé vůli lze uzákonit naprosto jakákoli svinstva, srandovním "pojistkám" navzdory. A jestli pro to musí zvednout ruku 101 nebo 134 poslanců, nehraje roli.
Web: neuveden
Mail: neuveden
Vidím, že Rothbardova demagogie z Anatomie státu se stále bere vážně. Proto je třeba překopírovat její odhalení:
Rothbard napsal:
Se vzestupem demokracie se identifikace společnosti se Státem zvýšila natolik, že je možné zaslechnout postoje, které porušují všechny zásady zdravého rozumu, jako například: „My jsme vláda.“ Užitečný kolektivní termín „my“ umožňuje ideologickou kamufláž, která zakrývá realitu politického života. Pokud platí, že „my jsme vláda“, potom vše, co vláda jedinci provede, není pouze spravedlivé a netyranické, ale také „dobrovolné“ vzhledem k tomuto jedinci. (…) Podle této logiky nebyl žádný Žid nacistickou vládou zavražděn, místo toho Židé „spáchali sebevraždu“, protože oni byli vláda (která byla demokraticky zvolena), a tedy cokoliv jim vláda udělala, bylo z jejich strany dobrovolné.
- 0. "Stát jsme my" znamená, že v demokracii o státní politice spolurozhodují všichni občané.
Rothbardův argument je neplatný, z těchto důvodů:
1. Nacistické Německo nebylo demokratický stát.
2. I kdyby formálně bylo, tak zbavilo Židy občanských a lidských práv, čímž demokratickým státem být přestalo.
3. I kdyby to formálně neudělalo, tak ze "Stát jsme my" (viz bod 0) vůbec neplyne dichotomie "buď 'stát jsme my' neplatí, nebo Židé spáchali sebevraždu". Ze "Stát jsme my", tak, jak se to myslí, neplyne, že většina občanů nemůže zavraždit menšinu. "Stát jsme my" a "většina občanů zavraždí menšinu" se nevylučuje.
3.1 Vezměme si tvrzení "Firma jsme my" ve smyslu "my všichni, majitelé i zaměstnanci". A Rothbardův argument je, jako by někdo tvrzení "Firma jsme my" vyvracel poukazováním na to, že nějací zaměstnanci byli z firmy vyhozeni, a argumentoval by, že "buď se vyhodili sami, nebo 'firma jsme my' neplatí".
Rothbard napsal:
Se vzestupem demokracie se identifikace společnosti se Státem zvýšila natolik, že je možné zaslechnout postoje, které porušují všechny zásady zdravého rozumu, jako například: „My jsme vláda.“ Užitečný kolektivní termín „my“ umožňuje ideologickou kamufláž, která zakrývá realitu politického života. Pokud platí, že „my jsme vláda“, potom vše, co vláda jedinci provede, není pouze spravedlivé a netyranické, ale také „dobrovolné“ vzhledem k tomuto jedinci. (…) Podle této logiky nebyl žádný Žid nacistickou vládou zavražděn, místo toho Židé „spáchali sebevraždu“, protože oni byli vláda (která byla demokraticky zvolena), a tedy cokoliv jim vláda udělala, bylo z jejich strany dobrovolné.
- 0. "Stát jsme my" znamená, že v demokracii o státní politice spolurozhodují všichni občané.
Rothbardův argument je neplatný, z těchto důvodů:
1. Nacistické Německo nebylo demokratický stát.
2. I kdyby formálně bylo, tak zbavilo Židy občanských a lidských práv, čímž demokratickým státem být přestalo.
3. I kdyby to formálně neudělalo, tak ze "Stát jsme my" (viz bod 0) vůbec neplyne dichotomie "buď 'stát jsme my' neplatí, nebo Židé spáchali sebevraždu". Ze "Stát jsme my", tak, jak se to myslí, neplyne, že většina občanů nemůže zavraždit menšinu. "Stát jsme my" a "většina občanů zavraždí menšinu" se nevylučuje.
3.1 Vezměme si tvrzení "Firma jsme my" ve smyslu "my všichni, majitelé i zaměstnanci". A Rothbardův argument je, jako by někdo tvrzení "Firma jsme my" vyvracel poukazováním na to, že nějací zaměstnanci byli z firmy vyhozeni, a argumentoval by, že "buď se vyhodili sami, nebo 'firma jsme my' neplatí".
Web: neuveden
Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
0. To do jisté míry znamená. Na oplátku je člověku omezeno rozhodování o sobě samém.
2. Pak tedy ČR není demokratickým státem? Máme tu přece skupiny zbavené mnohých lidských a občanských práv. Třeba děti.
3. To je mrazivá pravda.
2. Pak tedy ČR není demokratickým státem? Máme tu přece skupiny zbavené mnohých lidských a občanských práv. Třeba děti.
3. To je mrazivá pravda.
0. Protože musíš vždy vyvážit zájmy.
2. Ne, protože se některá základní a občanská práva nabývají splněním podmínek a mohou je nabýt všechny skupiny, které je splní (zpravidla věková hranice). Ta nejzákladnější práva mají i děti a nejsou z nich vyloučeny.
2. Ne, protože se některá základní a občanská práva nabývají splněním podmínek a mohou je nabýt všechny skupiny, které je splní (zpravidla věková hranice). Ta nejzákladnější práva mají i děti a nejsou z nich vyloučeny.
Web: neuveden
Mail: neuveden
Jen se zeptam - proc presne nebylo nacisticke Nemecko demokraticky stat? Pokud je mi znamo, Hitler se dostal k moci skrze volby, ktere se daji vcelku povazovat za "standardni" - ackoliv tam jiste k nejakym zastrasovanim a podobne doslo, neprijde mi, ze by to bylo nejak vyrazne horsi, nez dnes.
Hitler se dopracoval az na vrchol predevsim diky svym politickym schopnostem. Vyjednaval s jinyma politikama, stejne jako se dnes vyjednavaji ruzne koalice a podobne.
Lidi to tak evidentne chteli, vlastne dost podobne, jako dneska lidi chteji Babise, kdyz tento dostal tusim 30% ve volbach.
Proc tedy presne se nejednalo o demokraticky stat?
Hitler se dopracoval az na vrchol predevsim diky svym politickym schopnostem. Vyjednaval s jinyma politikama, stejne jako se dnes vyjednavaji ruzne koalice a podobne.
Lidi to tak evidentne chteli, vlastne dost podobne, jako dneska lidi chteji Babise, kdyz tento dostal tusim 30% ve volbach.
Proc tedy presne se nejednalo o demokraticky stat?
Protože je rozdíl mezi formálním a materiálním pojetím demokracie.
Web: neuveden
Mail: neuveden
To je jasne, stejne jako ze kolik visni, tolik tresni, samozrejme.
Doporučuju se se základními pojmy seznámit a zjistit si, jaké pojistky v ústavě měla SRN oproti té ve Výmarské republice.
Proč Třetí říše nebyla demokracií? Protože koho zabijete, toho už nemusíte ani porážet ve volbách ani se jím vůbec nějak dál zabývat. Absence voleb byl už takový detail. Hlavní problém byl, že Hitler mohl kohokoli okamžitě zabít a zahrabat a pak ten člověk už prostě fyzicky nebyl a všichni kolem měli strach. To je přece jednoduchá věc, ne? Ve volbách se přece zjevně hraje i o tohle, to je přece jasný. Demokracie tancuje na dost tenkém ledě.
Pojistky v ústavě? No hlavně byla okupovaná Američany a fungovala v ní CIA. A i tak se německá demokracie klátí od kancléře ke kancléři.
Trestání jednání, které je společensky škodlivé je totiž úplně to samé jako totalitním státem prováděna genocida.
*facepalm*
*facepalm*
Web: neuveden
Mail: neuveden
Konzumácia látky je spoločensky škodlivá.
Double facepalm...
Double facepalm...
Web: neuveden
Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
...trestáni, i přestože nikomu nic neudělali. Jen si hleděli svého.
...je podobné, jako když se němcům nelíbilo...
Jako by Tvá poznámka ani nevycházela z toho článku.
...je podobné, jako když se němcům nelíbilo...
Jako by Tvá poznámka ani nevycházela z toho článku.
Omlouvám se, podobné.
Což vůbec nic na tom, co píšu nemění.
Což vůbec nic na tom, co píšu nemění.
Web: neuveden
Mail: honza.nakole v doméně seznam.cz
Úplně vidím, jak se tohle snaží pochopit nějakej dopravák. Chjo. Nejspíš si řekne, že to je nějaká blbost.
Mimochodem, víte, kdo tohle napsal?
Nacisté mluvili o tom, že mají "židovský problém". My teď mluvíme o tom, že máme problém zneužívání drog. A při tom "židovský problém bylo německé pojmenování persekuce Židů. A problém zneužívání drog je naše pojmenování persekuce uživatelů určitých drog.
Nacisté mluvili o tom, že mají "židovský problém". My teď mluvíme o tom, že máme problém zneužívání drog. A při tom "židovský problém bylo německé pojmenování persekuce Židů. A problém zneužívání drog je naše pojmenování persekuce uživatelů určitých drog.
Právě proto mi přijde, že Rothbardův argument,byť je logicky platný, je zcela nepoužitelný v debatě, neboť zcela zjevně naráží na mnohem hlubší a silnější iracionální proudy, které jsou dosud zcela živé a dodnes je nejde ignorovat. On holt ten Hitler nevznikl z ničeho
Ak sa rozhodli pridružiť a neodísť z najzločineckejšieho satanského rúhačského lžináboženstva, musia znášať dôsledky svojich konaní a nie bzučať, že niekto im večne nevinným ubližuje.
Židia sú najväčšími nepriateľmi samých seba, zatratili sa sami úplne slobodne, spáchali duchovnú samovraždu a Rothbard spolu s nimi a iné zakončenie ani nemohlo zavítať, keďže v židoch od narodenia prebývajú démoni, ktorým slúžia.
Židia sú najväčšími nepriateľmi samých seba, zatratili sa sami úplne slobodne, spáchali duchovnú samovraždu a Rothbard spolu s nimi a iné zakončenie ani nemohlo zavítať, keďže v židoch od narodenia prebývajú démoni, ktorým slúžia.
Človek bol vytvorený na Božiu podobu a jeho účelom je oslavovať Boha, kto nie je s Bohom, je proti Nemu a stráca akékoľvek práva, pretože sa odklonil od pravej cesty. Boh je vládcom života a On musí súhlasiť s časom dokonania.
Židia neuznávajú jestvovanie hriechu, pseudoankapovia takisto nie, preto nechápu, že po preplnení hriešnosťami a rúhaniami musí dôjsť odplata. Taký je náš Isus Christos, ktorý koná veľké diela a sám najlepšie pozná, čo je pre koho dobré, pretože chce všetkých spasiť, preto každý útlak židov a nielen ich je na ich prospech.
Hriechy sú zločin a nie trest za hriechy by mal byť zločinom.
Židia neuznávajú jestvovanie hriechu, pseudoankapovia takisto nie, preto nechápu, že po preplnení hriešnosťami a rúhaniami musí dôjsť odplata. Taký je náš Isus Christos, ktorý koná veľké diela a sám najlepšie pozná, čo je pre koho dobré, pretože chce všetkých spasiť, preto každý útlak židov a nielen ich je na ich prospech.
Hriechy sú zločin a nie trest za hriechy by mal byť zločinom.
Že holohoax je úbohá lož, bolo dokázané desaťročia pred objavením sa internetu, kto naďalej verí v jestvovanie plynových komôr, ktoré nikdy nevidel, je zasiahnutý krutou etatistickou propagandou. Udržiava etatistické lži v povedomí, čím sa stáva užitočným agentom pre etatizmus, aj keď sa tieto lži, ktoré mu vyhovujú, snaží zneužiť vo svoj prospech.
Lož nepriateľa nemôže vytvoriť lepší svet, ale jedine mentálny gulag s visačkou postetatistického ankapu.
Židia boli strojcami vlastného osudu, pseudoankapovia odmietajú uznať ich zodpovednosť za ich zradu a žiadajú pre nich deklarovanú nedotknuteľnosť, ale zároveň ľahostajne si nevšímajú, že etatizmus dovoľuje vyvražďovanie miliárd nenarodených detí.
Lož nepriateľa nemôže vytvoriť lepší svet, ale jedine mentálny gulag s visačkou postetatistického ankapu.
Židia boli strojcami vlastného osudu, pseudoankapovia odmietajú uznať ich zodpovednosť za ich zradu a žiadajú pre nich deklarovanú nedotknuteľnosť, ale zároveň ľahostajne si nevšímajú, že etatizmus dovoľuje vyvražďovanie miliárd nenarodených detí.
Popírání holocaustu, za to pěkných pár let hrozí.
Web: neuveden
Mail: neuveden
Jen ho nechte, aspoň víme, že je to idiot.
18 Ak vás svet nenávidí, vedzte, že mňa prv nenávidel ako vás. 19 Keby ste boli zo sveta, svet by mal rád svoje vlastné, ale preto, že nie ste zo sveta, ale že som si ja vás vyvolil zo sveta, preto vás svet nenávidí.
Väčšina nenávidí Pravdu, čo len poukazuje na blízky koniec sveta, aký je zmysel, aby pokračoval život, ak sa hanobí pravda a pre jej nositeľov otvárajú klietky?
Väčšina nenávidí Pravdu, čo len poukazuje na blízky koniec sveta, aký je zmysel, aby pokračoval život, ak sa hanobí pravda a pre jej nositeľov otvárajú klietky?
Ale nie som uvedomelý a bdelý občan a rôzne etatistické lži som zavrhol už v čase, keď mňa otázka etatizmu vôbec nezaujímala.
Web: neuveden
Mail: neuveden
No alespoň je to vidět na první dobrou. :-)