Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Jakub G (strana 29)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Jakub G Čas: 2019-12-11 23:10:12 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Nechci, protože tímto a dalším příspěvkem pouze dokládáš, že vůbec nechápeš, co píšu. Prostě jsi ideologicky zaslepený hlupák. Což je škoda, kdysi jsi mi přišel docela inteligentní. Bohužel ideologie ti vygumovala mozek. Škoda.
Autor: Jakub G Čas: 2019-12-11 23:07:51 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ne, hlupáčku. Pouze vzorek vybraný podle nějakého kritéria není reprezentativní už tak nějak z principu, víš?
Autor: Jakub G Čas: 2019-12-11 23:06:32 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Klidně si tu piš otázky, když nedokážeš pochopit, co jsem tvrdil. Ale já nemám povinnost vše vysvětlovat každému debilovi, který se ptá. Zvlášť když už s jeho neznalostí a hloupostí mám své negativní zkušenosti.
Autor: Jakub G Čas: 2019-12-11 22:55:41 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A po transakci je na světě líp, protože nikdo není spokojen méně a dva jsou spokojenější, než byli před tím.

Jistě, ti, kteří si musí koupit lístek od spekulantů, kteří skoupili všechny lístky, jsou strašně spokojení, že za něj museli dát více peněz. Běž raději spát, uděláš líp.
Autor: Jakub G Čas: 2019-12-11 22:40:55 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pro jednoduchost si to představ jako vzorek, ve kterém jsou všechny typy podnikatelů zastoupeny ve stejném poměru, v jakém jsou zastoupeny v celku.
Autor: Jakub G Čas: 2019-12-11 22:37:28 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Kdybys uměl používat alespoň základy logiky, pak by mi možná stálo za to se s tebou o tom bavit. Při tvých hlubokých neznalostech, které si urputně odmítáš přiznat, je to však jen ztráta času.
Autor: Jakub G Čas: 2019-12-11 22:18:53 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Přehlédl jsi mnohé, více ti to nemá smysl vysvětlovat.
Autor: Jakub G Čas: 2019-12-11 21:20:13 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
To, že jsou tam malé i velké, neříká nic o tom, že je to reprezentativní vzorek.
Autor: Jakub G Čas: 2019-12-11 21:04:49 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A kvůli tomu je musíš obvolávat, hmm. No určitě to bude reprezentativní vzorek podnikatelů ;-)
Autor: Jakub G Čas: 2019-12-11 19:50:51 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A s čím potřebují pomoci? S osamělostí?
Autor: Jakub G Čas: 2019-12-11 19:24:33 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A to si tě volají, když se cítí osamělí a potřebují si popovídat, nebo proč?
Autor: Jakub G Čas: 2019-12-11 19:23:08 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jo, to je také pěkně blbý přístup.
Autor: Jakub G Čas: 2019-12-11 19:21:18 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
To doufám píšeš jen jako vtip!
Autor: Jakub G Čas: 2019-12-11 14:38:37 Titulek: Re: Propaganda [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Znáš pojem reprezentativní vzorek?
Autor: Jakub G Čas: 2019-12-11 14:21:01 Titulek: Re: Propaganda [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A pro mnoho lidí je taková obrana nepřiměřená a nepřejí si, aby anarchakapitalisté mohli střílet lidi do zad.
Autor: Jakub G Čas: 2019-12-11 13:51:24 Titulek: Re: Propaganda [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Střelit někoho, kdo utíká, do zad je podle tebe nutná obrana?
Autor: Jakub G Čas: 2019-12-11 13:49:58 Titulek: Re: Propaganda [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ne, nepletu.
Autor: Jakub G Čas: 2019-12-11 13:40:24 Titulek: Re: Propaganda [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Také to nechápeš, tak to vysvětluji tobě.
Autor: Jakub G Čas: 2019-12-11 13:32:49 Titulek: Re: Propaganda [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Co si to zase vymýšlíš? Kdo tvrdí, že vytáhnout zbraň proti zakuklenému lupiči s nožem v ruce je nepřiměřená obrana?
Autor: Jakub G Čas: 2019-12-11 13:02:36 Titulek: Re: Propaganda [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Já vím, že to asi nedokážeš pochopit, ale to, že něco nefunguje tak, jak bys chtěl ty, neznamená, že to nefunguje.
Autor: Jakub G Čas: 2019-12-11 12:38:47 Titulek: Re: Propaganda [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pokud je čerpací stanice přepadena se zbraní v ruce, pak je možné se beztrestně bránit se zbraní v ruce. Já chápu, že podle NAPu je na čerpacích stanicích morální i střílet děti do zad, za krádež zvýkaček, ale většině lidé to morální nepřijde a nevidím nic špatného na tom, když se pak někdo podívá na to, zda ta obrana byla přiměřená.
Autor: Jakub G Čas: 2019-12-11 11:40:46 Titulek: Re: Propaganda [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
První problém těch diskusí je v tom, že většinou se hledá kompromis

No jo, pokud jde o ideologické otázky, je kompromis anarchokapitalistům cizí.

Druhý problém je, že na veřejnosti ta diskuse nebývá nestranná

Tak začněte u sebe a diskutujte nestranně ;-)
Autor: Jakub G Čas: 2019-12-11 11:15:19 Titulek: Re: Propaganda [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
V těch článcích není nic o tom, že obsluha čerpací stanice se nemůže bránit přepadení se zbraní v ruce.
Autor: Jakub G Čas: 2019-12-11 10:43:50 Titulek: Re: Propaganda [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Po každé takové tragédii se hned začne diskutovat o tom jak držení zbraní více omezit, kontrolovat, zpřísnit jejich získání ...

No a? Diskuze není propaganda.

Kdyby politici řekli že

To, co říkají politici, není státní propaganda.

Zajímalo by mě kolik lidí by se odvážilo přepadnout benzinku když by věděli že obsluha je ozbrojená a může sebe i majetek bez následků bránit..

To může už nyní. Proč tedy není?
Autor: Jakub G Čas: 2019-12-11 10:18:53 Titulek: Re: Propaganda [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A který z těch článků má jako dokládat, že ten, komu ruplo v kouli, by si tu střelbu rozmyslel, kdyby více lidí nosilo zbraň?
Autor: Jakub G Čas: 2019-12-11 10:12:27 Titulek: Re: Propaganda [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Proč mám pocit, že kdykoliv se lidé chovají jinak, než by se vám líbilo, tak za tím vidíte jen propagandu státu.
Autor: Jakub G Čas: 2019-12-11 09:46:39 Titulek: Re: Propaganda [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A opravdu jsou podmínky získání zbrojního průkazu takové, že tolik Čechů zbraň chce, ale není jim to umožněno?
Autor: Jakub G Čas: 2019-12-11 09:04:42 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Nevím, čím se živíš. Ale Velkej Ká se zase živí programováním a přitom nezvládá pořádně ani výrokovou logiku.
Autor: Jakub G Čas: 2019-12-11 08:59:38 Titulek: Re: Propaganda [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Běžně se ti masoví vrazi takto svěřují?
Autor: Jakub G Čas: 2019-12-11 08:50:24 Titulek: Re: Propaganda [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A on se ti svěřil, že by netasil, kdyby věděl, že lidé v čekárně mají také zbraň?
Autor: Jakub G Čas: 2019-12-11 08:41:05 Titulek: Re: Propaganda [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A ty si myslíš, že tomuhle v kouli jako neruplo?
Autor: Jakub G Čas: 2019-12-11 08:21:34 Titulek: Propaganda
Web: neuveden Mail: neuveden
V případech, jako je ten ostravský, [...] je střelci jasné, že když tasí palnou zbraň, je velmi malá pravděpodobnost, že mu v řádění ihned někdo zabrání.

V případě, jako je ten ostravský, by střelec nejspíše tasil, i kdyby věděl, že zbraň tam mají všichni.
logo Urza.cz
kapky