Distribuce dětského porna na darkwebu – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu
Čas: 2023-04-27 00:00:02

Distribuce dětského porna na darkwebu

Dnes vám popíšu, jak funguje největší a nejznámější dark web stránka na sdílení dětského porna – Alice in Wonderland. Vznikla v roce 2019. Dětské porno je zde rozděleno na kategorie Pretten Amateur Girls, Teen Amateur Girls, Webcams, Fetish, Naturist, Vintage. Každý registrovaný uživatel může do kategorií přispívat, ale musí dodržovat pravidla: „No babies or toddlers! Hurt-core (rape, torture, gore, violence, or pain) or any type of Stress-core (stress, humiliation, or crying) is strictly prohibited! Discussions of any kind related to Hurt-core are strictly prohibited! This includes discussing Hurt-core sites! Posting links to Hurt-core sites anywhere on this Board is also prohibited!“. Komunita si zakládá na tom, aby uspokojili potřeby pedofilů za cenu co nejmenšího utrpení dětí. Každý příspěvek obsahuje popis, preview, download link a archive password. Download link vede na archiv na stránkách 1fichier.com, anonfiles.com, bayfiles.com… Název archivu nemá nikdy nic společné s obsahem. Všechen obsah se sdílí zdarma. Alice in Wonderland funguje plně z dobrovolných příspěvků.

________________________________

Urzova poznámka pod čarou: Váhal jsem, zda text zveřejnit; nakonec jsem se rozhodl tak učinit. Zaprvé tak činím z přesvědčení – posláním Stok je informovat mimo jiné i o dark webu; a nechci uhýbat ani v tak nepopulárních záležitostech. Zadruhé jsem si kladl otázku, zda dělat „reklamu“ něčemu takovému; když však vycházím z předpokladu, že poptávka po dětském pornu nezmizí, připadá mi lepší ji uspokojovat při dodržování výše uvedených pravidel než bez nich.
Přečtení: 13462

Reagujete na tento komentář:
Autor: Tron Čas: 2023-04-29 20:51:43
Jo, to bude dělat i bez AiW, ale pokud je i tam vpašováno nějaké v reálu ubližování maskované zdánlivým souhlasem, pak by i AiW poskytuje platformu díky které se ti co ubližují (zde nutí někoho) mohou realizovat, sice ne finančně, ale po jiných stránkách svých potřeb ano.
Autor: Tron Čas: 2023-04-27 12:44:34 [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tak ono na darkwebu bude i sposta věcí co jsou i v rozporu s NAPem, možná s ankapem nebo určitě i s širší anarchii - to že se s něčím obchoduje mimo dozor státu z toho přece pro kritiky státu přijatelnou věc vždy nedělá, viz kdyby se tam nabízely vraždy někoho (i když zrovna u nich je co jsem slyšel ten vztah zaplatit a odvést službu dost problematický). Mám tedy matné tušení, i když jen z toho co tu píšete, že ani tyhlety dětská videa nemusí zdaleka vždy vznikat s uznatelným volnotržním souhlasem jejich aktérů.
Autor: Tron Čas: 2023-04-27 12:50:41 [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Omluva, to předchozí bylo pro pana Darknetvítače.
Ale jinak, snad si ti postarší američtí politici a jiní úchyláci co tam na ta videa chodí napřed přečtou na darknetu také pokud vím uveřejněnou Bibli (asi pro lidi z SA či pro koho je tam), a to jim jistě vysvětlí, že koukáním ba sodonagomoru si to nahoře na obláčku nevylepší.. no dobře, asi nepřečtou.
Web: neuveden Mail: Welcome_to_darknet v doméně mail2tor.com
Komunita Aiw maže veškerý obsah, ve kterém někdo ubližuje dětem. Netoleruji příspěvky, které schvalujžubližování dětem. Bojují proti webům, které propagují obsah ve kterém je dětem ubližováno. AiW je komunita lidí, kteří milují děti a poslední věc, kterou chtějí, je ublížit jim.
Autor: Tron Čas: 2023-04-29 07:34:59 [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
"komunita lidí, kteří milují děti"
- ono je milovat a milovat.. existují třeba komunity milovníků vepřového, a to taky neznanená, že vepřům neubližují.
Web: neuveden Mail: Welcome_to_darknet v doméně mail2tor.com
Jak napsal Urza. Poptávka po dětském pornu nezmizí. Je lepší ji uspokojovat při dodržování výše uvedených pravidel než bez nich. To že jsou videa úplně zdarma znizuje motivaci vytvářet podobný obsah. Tvořit dětský porno za cílem profitu nedává díky AiW ekonomicky vůbec smysl.
Autor: li Čas: 2023-04-29 10:02:17 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Je to vlastně taková charita "za cenu co nejmenšího utrpení dětí", přičemž veličina utrpení je vždy subjektivní, takže je zbytečné se s ní vůbec zabývat.
Web: neuveden Mail: Welcome_to_darknet v doméně mail2tor.com
Já věřím, že svět s AiW je krajsi místo než svět bez AiW.
Autor: li Čas: 2023-04-29 10:13:00 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Pro predátory ano, to je evidentní.
Web: neuveden Mail: Welcome_to_darknet v doméně mail2tor.com
A jaký konkrétně užitek mají podle vás predátoři z toho že existuje AiW?
Autor: li Čas: 2023-04-29 10:25:16 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Predátor má pocity slasti, zatímco oběť tím přichází o sebeúctu. Lidská sebeúcta je ohromně zajímavé téma, nechcete o tom někdy sepsat článek? Pokud ji člověk má, tak NIKDY nedovolí druhým, aby s ním jednali jako s kusem hadru. Ten kdo o ni přijde, ten se stává hadrem na vytírání veškerého hnusu a špíny... Prostě různě poslouží.
Web: neuveden Mail: Welcome_to_darknet v doméně mail2tor.com
Nerozumím jak to co jste napsal souvisí s AiW.
Autor: li Čas: 2023-04-29 10:49:54 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Platforma uspokojuje slasti predátora na úkor sebeúcty dětí. A s jídlem roste chuť.
Web: neuveden Mail: Welcome_to_darknet v doméně mail2tor.com
Mají podle vás lidé co koukají na domácí amatérské porno, kde lidé dobrovolně souloží, nebo masturbují slast na úkor sebeúcty těch lidí?
Autor: li Čas: 2023-04-29 11:32:04 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Tohle téma je hodně široké. Napsala bych o tom VELMI dlouhý článek, ale sem se to příliš nehodí. Sexualita je naše nejmocnější síla – a proto samozřejmě záleží na tom, jak s ní zacházíme, jakým způsobem ji přijímáme a dáváme. Nicméně napsala jsem článek na téma "Člověk jako základní jednotka ankapu či státu" – nevím zda tady vyjde, příp. kdy tady vyjde. Rozhodně bych se mohla sexuality dotknout a společně bychom to mohli rozebrat. Jsou tady většinou muži, takže by to mohla být zábava :)
Web: neuveden Mail: Welcome_to_darknet v doméně mail2tor.com
Já mám názor, že kdzy lidí sdílejí dobrovolně své videa na internet, tak je irelevantně kolik jim je let. Pro mně je důležité to jestli to dělali vědomě a dobrovolně. Ak nejsou schopný o sobě rozhodovat tak to podle mně není OK, pokud je někdo nutí, taky to není OK. AiW se, narozdil od jíních stránek s dětskou pornografií (Child play, Magic Kingdom, Rindexx,..) snaží sdílet jenom obsah který je v soulade s mojimi osobními hodnotami. Proto sem se chtěl o moji skesenost s AiW podělit.
Rád si s váma pokecám, ale nevyznám se ani v mé vlastní sexualitě, a už vůbec si netroufám hodnotit sexualitu jíních lidí.
Autor: li Čas: 2023-04-29 12:13:19 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Když to dělají malé děti, tak to rozhodně není dobrovolně. Nechápou ještě konsekvence, které je schopný pochopit dospělý člověk. Stejně tak můžete naučit děti od malička fetovat... Ve vlastní sexualitě bychom se vyznat měli – a je velmi smutné, pokud se v ní nevyznáme. Stejně tak bychom měli být schopni se svou sexualitou vědomě zacházet... to je docela klíčová věc.
Web: neuveden Mail: neuveden
Ja se jen zeptam...neustale okolo sebe vidim lidi, co ani v dospelosti nechapou "jak svet funguje", nedokazi pochopit ani smlouvu na pujcku penez, natoz nejake slozitejsi veci...
Co s nima? Pokud deti neco nechapou a proto jim to musime zakazovat, co s dospelyma, kteri to take nechapou?
Otazku myslim neironicky a zcela vazne
Autor: Tron Čas: 2023-04-29 20:42:22 [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
To že poptávka nezmizí není samo o sobě argument. Poptávka po vraždách třeba taky nezmizí, a nějaká skupina co vraždí citlivě by ji taky snížika a zmírnila tu brutalitu svým citlivým přístupem k nim. Takže otázka zda i pokud to ti producenti poskytují zadarmo to v reálu dělají proti vůli aktérek, byť maskovaně třeba těmi drogami, postraním nátlakem a zákulisní manipulací, je pořád na stole. Navíc profit nemusí mít člověk jen finanční, řada lidí dělá sviňárny i z mnoha jiných pohnutek než je zisk peněz, takže ani obsah zdarma tuto možnost sviňáren nebourá. Samozřejmě netvrdím, že tam je vše vynucené, ale připomínám, že být může o dost víc než se tam tvrdí, tedy že by to pak bylo i proti principům ke kterým se jako ankapáci prý hlásíte.
Autor: Tron Čas: 2023-04-27 12:45:05
Web: neuveden Mail: neuveden
Tak ono na darkwebu bude i sposta věcí co jsou i v rozporu s NAPem, možná s ankapem nebo určitě i s širší anarchii - to že se s něčím obchoduje mimo dozor státu z toho přece pro kritiky státu přijatelnou věc vždy nedělá, viz kdyby se tam nabízely vraždy někoho (i když zrovna u nich je co jsem slyšel ten vztah zaplatit a odvést službu dost problematický). Mám tedy matné tušení, i když jen z toho co tu píšete, že ani tyhlety dětská videa nemusí zdaleka vždy vznikat s uznatelným volnotržním souhlasem jejich aktérů.
Web: neuveden Mail: Welcome_to_darknet v doméně mail2tor.com
SWIM se dívá na videa na AiW pravidelně. Viděl stovky hodin detskyho porna a může vás ubezpečit, že na AiW není jediné video v kterém by někdo dělal dítěti něco, co si to dítě čividně nepreje. Víc jak 90% videí obsahuje jenom dívku, která se sama natáčí. Pár videí obsahuje pár podobného věku který má konsensuální styk. velmice malá část videí je opravdu velice problematická a vedou se debaty o tom jestli je povolovat nebo ne. Jedná se o videa kde je mladá dívka s dospelim chlapem při análním sexu. Nejmladší dívky jsou ve věku kolem 9 let kdy je těžké posoudit jestli daly souhlas. Tyto videa jsou posuzovány individuálně a když je tam náznak nedobrovolnosti tak je video zmazáno.
Autor: Tron Čas: 2023-04-29 07:32:07 [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
a nebo jsou ty holky tak dokonale přitlačené ke zdi, že ještě umí leckdy předstírat že s tím souhlasí, nebo pod vlivem drog (a když to předstírat nezvládnou, tak se to holt smazne, a zpeněží jinde)
Web: neuveden Mail: Welcome_to_darknet v doméně mail2tor.com
Je to možný, ale AiW nijak nemotivuje lidi tvořit tento druh obsahu. Ak má někto potřebu ubližovat dětem, tak to bude dělat bez ohledu na AiW.
Autor: Tron Čas: 2023-04-29 20:51:43 [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jo, to bude dělat i bez AiW, ale pokud je i tam vpašováno nějaké v reálu ubližování maskované zdánlivým souhlasem, pak by i AiW poskytuje platformu díky které se ti co ubližují (zde nutí někoho) mohou realizovat, sice ne finančně, ale po jiných stránkách svých potřeb ano.
Web: neuveden Mail: karel12 v doméně centrum.cz
Bílá supremacy ohrožovala černošský hip hop už v roce 1991!
Politickou korektnost a multikulturalismus považujeme za relativně novou věc, tyto věci však působí v USA již velmi dlouho. Příkladem je tento 30 let starý článek.

[Vyšlo v březnu 1991 na Rothbard-Rockwell Review pod názvem "Hip Hopping at Howard". Autor Lew Rockwell, jr.]

Howardova universita ve Washingtonu (D. C.), přední americká instituce pro vyšší vzdělávání černochů, měla nedávno třídenní konferenci o rapu nazvanou "Hip Hop at Its Crossroads: Seizing the Cultural Agenda," hlásí David Mills z novin Washington Post.

V hudebním byznysu vysvětluje mluvčí Chuck D. ze skupiny Public Enemy, "davy a skupiny bílých lidí se snaží pošpinit bratra bez mrknutí oka." "Zabijeme bělouše v minutě," odpověděl King Zulu ze skupiny Defiant Giants, vládnoucí "nejnovějším kůl symbolem afrocentricity," vyřezávanou černou vycházkovou holí. "Není to žádná hůl," nicméně. "Je to klacek. Je to moje dědictví."

Se skupinou New Kids on the Block a jinými, bílý přebírají rap, řekl "hip hopový aktivista" Harry Allen. Držel transparent, za proklínání a výkřiků ze strany publika, o bílém raperovi Vanilla Iceovi, kterého nazýval "rozšířením bílé supremacy" a bělošským "obsazováním a využíváním" černošské půdy.

Po zahození transparentu na podlahu, Allen varoval monokulturní návštěvníky, že musí potlačit takováto vystoupení. Jinak, "za 40 let ode dneška, zde budete mít černošské chlapce v hrůze říkat, 'Víte, že rap byl kdysi černošský?"


Není dosti na tom, že je černým. "Vy, vy si pro něj půjdete," řekl raper Daddy-O divákům. "A když si pro něj půjdete, nemůžete si pro to jít, protože vaše mám řekne, byly v tom drogy, a nebo protože váš pecivál řekne, byly v tom drogy. Necháte to být."

Konference byla takovým úspěchem řekl ředitel A. Haqq Islam, že Howardova universita z ní udělá každoroční událost. Jedinou závadou, která se stala, když ženské skupiny Hoes With Attitudes a Bytches With Problems selhaly v tom, aby ukázaly ve svém panelu "běhny, padouchy a coury."

Během závěrečné části konference - večeru s rapem na otočné ploše - konferenciér Arthur 4X káral dav. Kdyby zde byli bílí, "budete všichni pleskat do rytmu." Při dalším hostu žádal diváky "přestaňte s tím kvůli svým bratrům."

"On je bílý, on je bílý," ječel dav, zatímco pan 4X přihlížel se zděšením. Tony D., producent skupiny Poor Righteous Teacher se pokoušel vysvětlit, že zde byl jen proto, aby "jen nakopl tvrdé h..., ne měkké h..., jen tvrdé h..." Ale tato prosba nechala "lidi nehybnými," říká pan Mills.
Web: neuveden Mail: Welcome_to_darknet v doméně mail2tor.com
Nespletl jste si příspěvek?
Web: neuveden Mail: neuveden
Myslím, že na problematice dětského porna je zajímavější pohled do blízké budoucnosti, než do současnosti zavánějící dávnou minulostí. Doba, kdy bude možno generovat vizuálně nerozpoznatelné animace libovolného obsahu, se blíží. UI zajistí věrohodnost a originalitu každého herce. UI by časem pravděpodobně dokonce generovala videa, která by uspokojovala potřeby konzumentů lépe, než to dělají reální režiséři a herci, protože existuje obrovské množství stávajících dat, ze kterých se lze učit a kombinovat. V rámci her (Vampire survivors) se to už daří. Z reálné dětské pornografie se brzy stane velice okrajová live oblast, což už je úplně jiná hra. Otázkou je, jak se postavit k věrným animacím z hlediska morálky a práva státu. Z hlediska NAP je to záležitost vyřešená. Pokud si kdokoli cokoli doma na počítači animuje za použití stávajících zdrojů aniž by vyžadoval nové a někdo jiný na to kouká klidně za peníze, NAP tím nikdo neporušuje. Možné otázky vyvolávají ty stávající zdroje, ale bylo by to na delší debatu. Tedy zneužívání dětí nezmizí, ale převážně se nebude dít za účelem produkce dětského porna, protože produkovat ho uměle bude jednodušší, bezpečnější a levnější a hlavně to půjde průmyslově.
Autor: li Čas: 2023-04-29 13:26:10 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Z mého pohledu je to mnohem děsivější. Pokud si někdo na takovém virtuálním obsahu vytvoří návyk, bude jen otázkou času, kdy dostane chuť na reálnou ochutnávku, obsahující skutečného ducha, skutečný a autentický zážitek...
Web: neuveden Mail: neuveden
Pokud se nepletu, tak je prokazane, ze toto neni pravda.
To same jako myslenky, ze nasilne pocitacove hry z lidi (pripadne deti) delaji nasilniky - je prokazano studiemi, ze se nic takoveho nedeje.
(dozajiste se nekde najde nejaka vyjimka, kdy se to stalo. Ale mimo vyjimek se to nedeje)
Autor: Tron Čas: 2023-04-29 20:58:31 [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jen tak pro doplnění. To že nějaká studie něco tvrdí neznamená automaticky to, že to tvrdí správně, nebo že to co tvrdí platí pro zcela všechny lidi. Třeba má jen blbou metodologii ap.
Web: neuveden Mail: schován
na druhou stranu představovat si, že se člověk vyvíjí ve směrech, jako je empatie, vztahy s lidmi a podobně, zatímco hraje hry na zabíjení, krádeže a podobný, o tom silně pochybuju.

ostatně, hry jsem hrál od mala
a že bych z nich měl nějaký užitek, ne.
stejně mě doteď víc zajímaj lidi, ale já nezajímám je .. haha uch. to byl taky důvod, proč sem si doma pouštěl hry, všichni byly někde a člověka to moc nebaví, furt někde někam chodit jezdit někoho hledat.

tak sem neměl co dělat a zapnul nějakou pc game blbost.
Web: neuveden Mail: neuveden
Zkušenost se sexuologickými pacienty ani různé průzkumy neukazují plošnou kauzalitu, přesto u zvláště vyšinutých jedinců s výrazně sníženými volními vlastnostmi k jisté inspiraci dojít může, ovšem ty přitahují spíše obsahy zabanované i na darknetu:) Naopak se odborná veřejnost moc neshoduje v přístupu k realistickým animacím, protože pedofilové jsou také lidé a i když samozřejmě nemohou realizovat svou sexualitu s dětmi, vnímají nespravedlivě, že většinová společnost má běžnou i dost neběžnou pornografii prakticky neomezeně dostupnou od věku, kdy se naučí číst a psát a oni by měli za UI vytvořenou realistickou animaci jít sedět?
Autor: li Čas: 2023-04-30 08:17:51 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
To je širší téma. Nikdo neříká, že by měli jít sedět za to, že se dívají na realistickou animaci nebo na natočený reálný materiál. Ale měli bychom stále vědět, že je to deviace, tudíž by to nemělo být příliš dostupné. V těchto případech je tím mysl mnohem víc zaměstnávaná a je jasné, že se to v nich prohlubuje a že jim samotným to ubližuje.
Web: neuveden Mail: neuveden
"Ale měli bychom stále vědět, že je to deviace, tudíž by to nemělo být příliš dostupné. V těchto případech je tím mysl mnohem víc zaměstnávaná a je jasné, že se to v nich prohlubuje a že jim samotným to ubližuje." Toto přesvědčení je právě liché. Hojná konzumace pornografie s výjimkou sadistů (sadistická pedofilie sice existuje, ale je velmi vzácná - procento patických sadistů z počtu patických pedofilů, pedofilní vrazi vraždí převážně ze strachu) snižuje sexuální citlivost i touhu po realizaci. Oni dobře vědí, že je to deviace, společnost jim to dává znát neustále, ale oni mají takovou přirozenost. Terapie pedofilů nespočívá v tom, že je informujete, že je to špatné a oni to proto přestanou dělat, ale v tom, že pracujete na jejich empatii a oni to přestanou dělat, protože se do svých obětí dokážou po terapii vcítit (toť teorie). Bohužel chytit se nechávají zejména intelektově slabší jedinci s porouchanější osobností, u kterých jsou dopady terapie omezeny.
Web: neuveden Mail: neuveden
A tenhle názor máš něčím podložený? Nějaké studie, cokoliv? Nemusíš je dokládat,pokud jsi je četla, budu ti věřit....
Některé uživateli nechtěné či neschválené komentáře mohou být skryty; zobrazit je můžete po přihlášení.
logo Urza.cz
kapky