Nosit či nenosit? – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu
Autor: morbid
Čas: 2020-04-20 00:00:02

Nosit či nenosit?

Nošení roušek má podle všeho vliv na šíření viróz. Já osobně jsem ji nosil již dva dny předtím, než to vláda nařídila. Problém je teď v tom, že sice rouška pomáhá, jenže její použití bylo nařízeno vládou. Takže teď už nejde o to bránit šíření viru, ale o dodržování nařízení vlády. To jako obvykle vymáhá policie. Zdravý rozum, který sice vláda doporučuje, už nelze uplatnit, protože místo něho nastupuje dohled silových složek. Musíte chodit i třeba v promočené roušce, která už má spíše negativní účinek. Stejně tak musíte řídit v roušce auto, pokud vezete manželku do práce. Kdo nosí brýle, asi ví jak je to bezpečné. No a určití „lidé“ jsou šťastní, mají už zase proč udávat. Takže šťastné promoření nám všem.
Přečtení: 13505

Reagujete na tento komentář:
Autor: antiankap (neregistrovaný) Čas: 2020-04-20 20:50:13 Titulek: antiankap
Ty kokote vymatlanej, krome tech rousek se muzes vysrat i na tricko, gate a trenky, at vsichni vedi, jak velkej kokot ve skutecnosti si. Pozdravuj svou schizofrenni mamu, debile.
Autor: Marťan Čas: 2020-04-19 23:29:38
Web: neuveden Mail: neuveden
Ano. Ukázkový případ negativních side efektů, když stát vezme kompetence občanů zlepšovat si svůj život na sebe s tím, že on jim dokáže zlepšit život lépe. Dá jim klamný pocit, že jim ho zlepšuje ale nezlepšuje, zlepšovat si ho musí i nadále oni sami a na vlastní náklady. A některým, kteří nejsou přesvědčeni o přínosu státního řešení v dané situaci, ho zhoršuje (to vynucení roušky v autě například, přináší jim dodatečné náklady za pokuty, které před tím za bezstátního řešení neměli, ...). A když navíc započítáme náklady na ten rozhodovací a vymáhací aparát... . Ale máme školním brainwashingem vštípeno, že stát se o nás stará a že bez něj bychom na tom byli hůř. Takže se o státním řešení zpravidla nepochybuje.
Autor: Richard Fuld (neregistrovaný) Čas: 2020-04-20 12:05:31 Titulek: Re: [↑]
Pokud jedu v autě s manželkou (oba bez roušek) a nějaký policajt mě za to bude chtít pokutovat, nezaplatím pokutu na místě a nechám jít daný případ do správního řízení, kde už snad na někoho, kdo má mozek v hlavě narazím. Na jedné straně bychom chtěli, aby stát neřešil vše do detailu, avšak když se někdy na nějaký detail zapomene (zde jde o výjimku, pokud jedou v autě osoby sdílející společnou domácnost), tak je z toho hned článek ve stokách. :-)
Autor: Odpověď (neregistrovaný) Čas: 2020-04-20 07:58:17 Titulek: Pointa?
A jaká je vlastně pointa toho všeho? Víme, že roušky pomáhají. Víme, že existují lidé, kteří to mají na párku. Když tu roušku nebudou nosit tam, kde by měli (při větším výskytu jiných lidí), tak co?
Autor: M Jul (neregistrovaný) Čas: 2020-04-20 09:09:20 Titulek: Re: Pointa? [↑]
Pointa je pičovat do státu za každou cenu, i kdybych měl vypotit sebevětší kravinu. To je takový evergreen na Stokách....
Autor: Richard Fuld (neregistrovaný) Čas: 2020-04-20 12:01:09 Titulek: Re: Pointa? [↑]
PŘESNĚ TAK!
Autor: Vostál Petr Čas: 2020-04-26 22:26:54 Titulek: Re: Pointa? [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Ano,
to je ta pointa,

jinak řečeno, oko za oko a zub za zub,
nebo vám snad přijde že stát do vás málo pičuje ???

Pokud vám to tak přijde že vás stát nepičuje,
bude to nejspíš tím že jste piča který pičování nevadí...
Autor: Didi (neregistrovaný) Čas: 2020-04-20 16:09:21 Titulek: Re: Pointa? [↑]
Pointa je v tom, že úředník něco nařídí aniž by se zamyslet nad dopady toho nařízení. Inu proč by se taky namáhal myslet, když za způsobené škody nenese osobní zodpovědnost.
Autor: M Jul (neregistrovaný) Čas: 2020-04-20 17:02:36 Titulek: Re: Pointa? [↑]
Takovou pointu jste v tý kupě nesouvislostí našel? Tak to gratuluji :-DD
Autor: Soel (neregistrovaný) Čas: 2020-04-20 08:19:10 Titulek: Policie
Tak si takhle sedim na lavicce sam v nasi opustene vsi a zadtavi cerny superb. Tenhle znam ma ty “nenapadne” majacky za sklem. Oba na me civi jak si svobodne uzivam prisun cerstveho vzduchu. V ze dobe nebyla na muj dohled jedina osoba (mimo civilu, kteri narusili muj klid). No sledovali me tak dlouho nez jsem si tu uterku pres ten zobec natahl a pak odjeli. Neda se rici ze se citim uplne dobre ve sve rodne vesnici citajic asi 1000 obyvatel. Kam tohle vede a proc?
Autor: M Jul (neregistrovaný) Čas: 2020-04-20 09:30:56 Titulek: Re: Policie [↑]
Takový jako ty, by měli střílet!
Autor: M Jul (neregistrovaný) Čas: 2020-04-20 09:52:25 Titulek: Re: Policie [↑]
A ještě k tomu je to tu tak ubohý, že se běžně ankap apologeti vydávají za oponenty, ach jo :-)))
Autor: Richard Fuld (neregistrovaný) Čas: 2020-04-20 12:00:47
"Takže teď už nejde o to bránit šíření viru, ale o dodržování nařízení vlády." Někteří primitivní jedinci nejsou schopni pochopit, že pokud někdo brání šíření viru nošením roušky, tak se to nijak nevylučuje s tím, že bude zároveň dodržovat vládního nařízení. Jinými slovy nošení roušek brání šíření viru bez ohledu na to, jestli to vláda nařídila nebo ne. :-) Můžete nosit roušku a bránit šíření viru a současně i dodržovat vládní nařízení. Jedno druhé nevylučuje. Obojí je možné zároveň. :-)
Autor: Anonym (neregistrovaný) Čas: 2020-04-20 18:20:13
Náhodou mi příjde, že co se povinný roušky týče, tak fízlové byli (hlavně ze začátku) poměrně rozumný a tolerantní.
Autor: antiankap (neregistrovaný) Čas: 2020-04-20 20:50:13 Titulek: antiankap
Ty kokote vymatlanej, krome tech rousek se muzes vysrat i na tricko, gate a trenky, at vsichni vedi, jak velkej kokot ve skutecnosti si. Pozdravuj svou schizofrenni mamu, debile.
logo Urza.cz
kapky