Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele PavelX7 (strana 18)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Web: neuveden Mail: neuveden
K čemu má být použitelná?
Web: neuveden Mail: neuveden
Masturbovaní si nechte do koupelny . V tom případě je ta vaše ekonomie nepoužitelná pro lidi , protože jim dodá nějaké blbosti a ne to co jim přinese užitek . Volný trh lidi nechává o tom co jim užitek přináší rozhodovat , co je se v praxi běžně používá , tedy to použitelné naprosto je.

Co se týče volby mezi státem a ankapem , nikdo nemá na výběr. Když by si někdo reálně chtěl vybrat ankap , skočí mrtvej , při nejlepším zavřenej. Šach mat .
Web: neuveden Mail: neuveden
Takže výsledek je, že to vaše objektivní porovnávání je pro toho konečného příjemce služby nezásadní . Ba naprosto k prdu, protože z něj vychází nemsysly. Můžete si porovnávat co chcete ale pak závisí na konečném příjemci , subjektu , co potřebuje a preferuje .
Web: neuveden Mail: neuveden
Užitek je to co z toho člověk nakonec má . Coz samozřejmě zásadní je . Nějaka masturbace nad objektivním kdovíčím je mi k prdu když pak z produktu nemám užitek .
Web: neuveden Mail: neuveden
Nesmysl.
Právě , nemůžete to porovnat takže to ignorujete a pak vám vychází nemsysly . Užitek je samozřejmě naprosto zásadní . Když mi něco nepřináší dostatečný uzutek , není to pro mě výhodné bez ohledu na vaše jakoby objektivní výpočty výhodnosti .
Web: neuveden Mail: neuveden
Dobrovolnost je definována objektivním kritériem, a v souladu se skutečnosti . Ohledně státu to chápete špatně . .Samozřejmě je výhodnější dostat lepší službu za míň . Problém je ze to neumíte porovnat protože neumíte interpersonálně porovnávat užitek, co je lepší a kolik za to dat aby to neomezilo neadekvátně užitek jinde (protože omezené zdroje ) . To vy komplet ignorujete a Pak vám o výhodnosti vychází nesmysly , už jsem to psal víckrát , nebudu sem znova kopírovat. A žádný dvojí metr neexistuje, principy platí pro všechny stejně .
Web: neuveden Mail: neuveden
O subjektivní hodnotě to platí když je trnsakce dobrovolná (v tom smyslu v jakém to rozumí autoři STH, any bylo jasno). Když není dobrovolná , např . Když musíte platit daně nebo výpalné a pak odebírat “služby “ mafie nebo státu tak ne . Takže to neni něco co by platilo vždy , stejně jako váš výrok . Oboje jsou to (imho platné ) implikace. Ne tautologie .
Web: neuveden Mail: neuveden
Když má prodávající zisk, je to pro kupujícího nevýhodné. By měla být úplně stejná tautologie jako výrok co kritizujete.
Web: neuveden Mail: neuveden
No tak to bude právě tím že spousta pojmů v běžné komunikaci nemají vlasntě žádné přesné definice a lidi pak účelově šermují něčím podboným jako "vy jste stát" aby třeba na někoho třeba házeli zodpovědnost za to co stát dělá. Neříkám že to Urza dělá ideálně, ale chápu to. Co se týče Urzova "já nejsem stát", myslím že to umí obstojně vysvětlit a odargumentovat. Nakonec je to anarachista, takže to že nechce (být) stát, je tak nějak základ jeho ideologie. A k tomu je asi potřeba vysvětlit co stát je a není, protože to má málokdo přesně promyšlené. Nic divného na tom nevidím.
Web: neuveden Mail: neuveden
Takže taky používáte tatuologie. Proč?
Web: neuveden Mail: neuveden
Jaký že přesně výrok má být logická tautologie?
Zarámoval bych si to vedle těch vašich např: "Když má prodávající zisk, je to pro kupujícího nevýhodné" atp.
Web: neuveden Mail: neuveden
Definice slouží k tomu abychom si zjednodušili komunikaci. Místo složitého opisování si zavedeme jeden kratší pojem. Je jedno čemu přesně budeme říkat kapitál, pokud si budeme rozumět. Bohužel někteří, Norberta nevyjímaje, používají definice jako munici pro svoje demagogie a účelově trvají na takových formulacích, aby jim vyšlo co potřebují. Třeba vezmou náklady a zisk a účelově si je předefinují na "objektivní hodnota" a "nadhodnota" aby mohli hejtit kapitalisty, přičemž pro nic jiného se ty nové pojmy nehodí a jsou tak jinak naprosto zbytečné.
Web: neuveden Mail: neuveden
Jo, víceméně máte pravdu. Moje snaha věcně diskutovat má nějaké hranice. Od určitého kvanta vašich výplodů a překrucování už nemám chuť to vyvracet. Zvlášť když jste tak proslulý svou nechápavostí, nevím proč bych měl rozebírať po 158. pindy které jste tu zase vytáhl. Hezký večer.
Web: neuveden Mail: neuveden
Nemsysl. Kolovrátek jak z příručky komunistické propagandy.

Není to tautologie. Zbytek jsou nesmysly, které zjevně vychází z toho že naprosto nehchápete podstatu toho co RŠ říká a zmůžet se akorát podobné dezinterpretace a strwamany. Tak hlavně že si můžete zahejtit.
Web: neuveden Mail: neuveden
Jediný způsob jak zjistit něco o tom jakou hodnotu reálně něčemu přikládají , je nechat je dobrovolně si vybrat . Když nějakou transakci provedou , vidím ze jim to za tu cenu (ať už peníze nebo jiné náklady, čas atp.) stalo . Kdyz ji neprovedou, tak ne. A to je cele .

Potom je ta výhodnost nesmyslná . Protože lidem do hlavy nevidíte a nebere nijak v potaz individuálního člověka . Pak vám vychází nesmysly jakože je výhodného dostat věc co byla vyrobena s nějakými náklady, přičemž ji třeba vůbec nechci a nepotřebuju. Nota bene když za ni musím ještě něco zaplatit, at už mín, víc nebo stejně než byly ty náklady.
Web: neuveden Mail: neuveden
Ne logickej argument je přece místo argumentu poslat odkaz na video na jútúbu úplně mimo téma . Tak se hledá pravda . Ne nějakou diskuzí a argumemtama k věci .
Web: neuveden Mail: neuveden
Po druhé : bavím se s vámi ne s Lojzou
Pointa RŠ je ze to pravé hodnotíte za vás nemáme , protože si to každý hodnoti sam . Takže chyba RŠ je ze konstatuje to co vy ? Nikdo vám do hlavy nevidí co a jak hodnotíte, jak objektivní nebo subjektivní kritéria používáte a co vám z nich vyleze . Jste to naopak vy kdo vnucuje plošná řešení všem protože jsou údajně “objektivně výhodná “ jako byste snad lidem do hlavy viděl a věděl co přesně považuji za užitečné a v jaké míře v porovnání s ostatními statky .
Web: neuveden Mail: neuveden
Kdybyste měl RS nastudovanou , tab byste tu neargumentoval např . Omezenými zdrojů jednotlivce , nebo tím že nemůžu vědět jak individuální člověk něco hodnotí . Přičemž obojí je doslova obsahem STH.
Web: neuveden Mail: neuveden
Jj. Li=Adil Akler . Styl je nezaměnitelný :-)
Web: neuveden Mail: neuveden
Argument není . Smutné od údajně hledačky pravdy .
Web: neuveden Mail: neuveden
Nekonzistenci nevidím . Protože v žádném případě žádná smlouva s dítětem nevzniká . Není z tohoto pohledu rozdíl jeslti bylo dítě počato v důsledku pohlavního styku nebo ve zkumavce. Stejně jako pak není z tohoto pohledu rozdíl , z jakého důvody se rodič o dítě přestane starat a někdo jiný začne (adopce ).
Web: neuveden Mail: neuveden
Vždyť jsme si to už vysvětlovali spolu.
Jinak o svém postoji Urza v kontextu potratu mluvil třeba tady ke konci videa . Viz moje diskuze pod tím . https://stoky.urza.cz/texty/kanal-svobodneho-pristavu-ankap-prednaska-o-adultismu-2992#comments
Web: neuveden Mail: neuveden
Jistěže chci se bavit věcně . Ale to předpokládá že rozebíráme to co RŠ skutečně tvrdí a ne vaše strawmany . Vy jste tu argumentoval např . Omezenými zdrojů jednotlivce , nebo tím že nemůžu vědět jak individuální člověk něco hodnotí . Přičemž obojí je doslova obsahem STH. Kdybyste si našel nějaký základní clanek o Mengerove odvození STH , musel byste to vědět . Jenže vy zjevně tu znalost nemáte . Takže pak moc není o čem se věcně bavit .
Web: neuveden Mail: neuveden
Není k čemu mít věcný argument . Jen demagogicky obviňujete ze zamlouváni. Přičemž to samé by se dalo říct o těch vašich teoriích, ze jsou ti jen proto abyste mohl hektit kapitalisty . Ale ja takto argumentovat nechci, ja se opravdu totiž chci bavit věcně . Jestli ta teorie odpovídá realitě , jeslti neobsahuje logické chyby (to uz jsme rozebírali jinde) a tak . Až vysvětlíte v čem se RS teorie mýlí , můžu na to věčně reagovat.
Web: neuveden Mail: neuveden
Já vás samozřejmě taky nebudu nutit věcně argumentovat. Klidně zůstaňte u podobných irelevantních žvástů jako je tento .
Web: neuveden Mail: neuveden
Žádný věcný argument nemáte ? Jen obviňování z jakéhosi zamlouvání? Pak asi můžeme skončit , děkuji za snahu .
Web: neuveden Mail: neuveden
Aspoň či se týče anglické literatury , prakticky všechno co jsem kdy chtěl číst jsem někde našel ke stáhnutí . A stahování u nás je prakticky legální, nikdo to neřeší . A zrovna knihovna je prakticky to samé , prodá se jedna kniha a čte si ji pak spousta lidi , to toho autor prakticky nic nemá úplně stejně jako kdyby si to ti lidi někde stáhli . Presto si lidi knihy kupují a autoři peníze vydělají . A financování se dá sehnat i jiným způsobem než prodejem kopii. Takže takové obavy fakt nemám .
Web: neuveden Mail: neuveden
Až se zvládnete bavit věcně o tom co RŠ tvrdí , můžeme se bavit dál . Reagovat na vaše demagogické pindy o pohádkách apod nebudu .
Web: neuveden Mail: neuveden
Až se zvládnete bavit věcně o tom co RŠ tvrdí , můžeme se bavit dál . Reagovat na vaše demagogické pindy o pohádkách apod nebudu .
Web: neuveden Mail: neuveden
Vsak o tom to cele je. Nebudu proto obírat lidi o peníze a vnucovat jim plošně nějaké “výhodné “ služby, protoze tom jakou a jeslti vůbec takovou službu a za kolik chtějí si mohou správně rozhodnout jedině sami .
Jediný způsob jak zjistit něco o tom jakou hodnotu reálně něčemu přikládají , je nechat je dobrovolně si vybrat . Když nějakou transakci provedou , vidím ze jim to za tu cenu (ať už peníze nebo jiné náklady, čas atp.) stalo . Kdyz ji neprovedou, tak ne. A to je cele .
Web: neuveden Mail: neuveden
Neví podle jakého klíče, to je právě ta pointa. Proto se tomu říká subjektivní hodnota, určuje si ji daný subjekt podle toho jak vnímá užitek a který se interpersonálně porovnávat. Je poněkdu zábavné když se tu snažíte vyvracet teorii tím, že opakujete to co to teorie tvrdí.
Web: neuveden Mail: neuveden
Náklady jsou hodnota podle vaší teorie. Náklady ovšem taky nutně neurčují, co si o věci "namýšlám", čiže jak ji subjektivně hodnotím. Přesně jak to říká STH.
Kdybyste vědel dost, mohl byste se bavit věcně o tom co tvrdí RŠ a nepindat tu nesmyslně o pohádkách a "budiž hodnota".
logo Urza.cz
kapky