Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele TaxationISTheft (strana 1)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: TaxationISTheft Čas: 2021-04-27 13:31:33 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
kundo
Autor: TaxationISTheft Čas: 2021-04-27 12:50:41 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Můžu poprosit, abyste na mě už nikdy nereagoval?

Díky
Autor: TaxationISTheft Čas: 2021-04-27 11:57:26 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Jenže vy jste reagoval na mě první
Autor: TaxationISTheft Čas: 2021-04-27 11:53:36 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
mně připadá, že moc nechápete, co jsem vlastně napsal a jak jsem to myslel a na co jsem tím reagoval, ale ok
Autor: TaxationISTheft Čas: 2021-04-27 11:44:26 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
ohohoho,

laskavě se uklidněte :)
Autor: TaxationISTheft Čas: 2021-04-27 11:44:03 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
jasně, myslel jsem to, jak se slovo majitel normálně chápe :)
Autor: TaxationISTheft Čas: 2021-04-27 11:42:14 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
To, že něco je nebo legitimní není věc názoru/pohledu.

Já to nepíšu jen jako dogma, ale mám celkem dané argumenty, proč to tak je.

"Když to napíšete takto obecně" - tak je to pořád ok, protože když vám v sámošce zakáží vstupovat dovnitř se psem, nevnucují vám násilím, jak máte žít. Vy jste se sám rozhodl vstoupit do sámošky.
Autor: TaxationISTheft Čas: 2021-04-27 07:16:13 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
A ne, nekaládám s ním volně, ale velice přesně.

Když řeknu A a oponent začne vyvracet B, tak je to strawman, dle definice.

Když řeknu "Člověk si na svém pozemku určuje pravidla" a vy začne vyvracet tvrzení "člověk si na svém pozemku může neomezeně dělat co chce, tedy když mu tam náhodou někdo zabloudí, tak má neomezené právo ho chytit, svázat a týdny mučit letlampou a je to zcela legit a nikdo to nemá právo nijak řešit" tak vyvracíte vlastní strawman.

Nebo když řeknu "jsem proti násilí", a myslím tím nelegitimní chování státu, které je v rozporu s principem neagrese a vy ze slova "násilí" uděláte veškeré situace, kdy musím někoho poslechnout, a začnete s tím argumentovat "však je to taky násilí, když vám majitel pozemku něco přikáže" tak opět vyvracíte strawman.
Autor: TaxationISTheft Čas: 2021-04-27 07:07:02 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
To je to samý. Prostě majitel pozemku.
Autor: TaxationISTheft Čas: 2021-04-27 07:06:35 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ano, strawman je, když vezmete tvrzení, které proti strana netvrdí a začnete ho vyvracet.
Autor: TaxationISTheft Čas: 2021-04-26 18:30:49 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
"Pro Vás je vše strawman" - je strawman

"Ale kde vidíte ten rozdíl?" - důkazní břemeno je na vás, abyste dokázal, že majitel pozemku je to samý, co feudál.

(Mimochodem, zajímalo by mě, jestli jste feudál, protože vlastníte nejspíše nějaký dům :))))))
Autor: TaxationISTheft Čas: 2021-04-26 13:51:54 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
"Ankap neexistuje, takže o něm nevíte nic ani Vy."

- Strawman.

" Jen si o něm něco oba snažíme domyslet na základě elementárních principů anarchokapitalismu. "

- Další strawman.

"U soukromníků to považujte za samozřejmost."

- Tohle je taky strawman.

A dál se mi nechce číst.
Autor: TaxationISTheft Čas: 2021-04-26 09:01:55 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
"A tam není žádná hranice. " - je


sorry, všechno co jste napsal je jen projevem toho, že ankap prostě nechápete ani z desetiny.

Nastudujete si to.
Autor: TaxationISTheft Čas: 2021-04-26 09:01:25 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
"Jistě můžete zkusit koupit vlastní pozemek, jen to nevyvrací můj argument. " - wait, to byl argument? A proti čemu? Že když vlezu někomu na pozemek, musím dodržovat jeho pravidla? Někdo tvrdí opak?

"Líbí se mi Váš optimismus. " - žádný z mé strany není. Jen realismus.

" Stojí ale na předpokladu, že budete mít dostatek peněz na pozemek. " - jakože reálně lidi nevlastní pozemky? A můj pozemek je fata morgána?

"A že vůbec nějaký pozemek na prodej bude." - proč by nebyl. Jmenujte jediný důvod.

"To je jen anarchokapitalistický předpoklad, se kterým jdou do diskuze. " - aha lol.

" Tyhle zamlčené předpoklady o anakapu mi přijdou jako zásadní téma, které by stálo za bližší prozkoumání. " - ok, tak sorry za předpoklad, že lidi budou obchodovat s pozemky jako dneska. Ještě bych mohl přestat předpokládat, že lidi budou jíst.

"A proč myslíte, že to byl strawman? " - ankap netvrdí, že si vlastník pozemku může dělat, co chce.

"Vlastník velkých pozemků je v ankapu v roli feudála." - nebyl

" Pokud by se např. proti němu začali bouřit lidé, tak se dopouští útočného násilí, porušují jeho vlastnická práva a on má právo proti nim zakročit." - proč by se bouřili proti někomu lidé... wtf
Autor: TaxationISTheft Čas: 2021-04-25 18:25:12 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
To je ok, tak já budu vlastnit vlastní pozemek, který si koupím, aby mi nikdo nic nenařizoval. Easy.

"Pokud to bylo v souladu s principy anarchokapitalismu, pak je i genocida naprosto v pořádku." - byl bych rád, kdybyste na mě reagoval, tak trochu omezil ty strawmany. Díky.
Autor: TaxationISTheft Čas: 2021-04-24 20:54:09 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Mě by spíše zajímalo, co by mě muselo přesvědčit o tom, že je správné druhým lidem nařizovat, jak mají žít a používat násilí, když mě neposlouchají.
Autor: TaxationISTheft Čas: 2021-04-20 12:48:14 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
proč by se .svg nebylo něco divně na webu, když .svg k webu ani neslouží?

vektor je to, v čem to logo uděláš a pak ho exportuješ jako rastr

resp. tak se obvykle postupuje... když ho budeš potřebovat změnit, zvětšit, předělat atd.. tak si znovu načteš ten vektor a exportuješ ho jako rast a jako rastr ho hodíš na web... ale ne jako vektor :D
Autor: TaxationISTheft Čas: 2021-04-20 10:58:34 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ikonka captchy jde schovat třeba přes uBlockOrigin. Obecně jdou trackery dost poschovávat a povypínat, ale pokud člověk neví, co dělá, může si rozjebat prohlížeč.
Autor: TaxationISTheft Čas: 2021-04-19 23:09:52 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
když Urza zfukční .onion url, tak to bude darkweb

ideálně .onion v3
Web: neuveden Mail: schován
Už proběhla ten upgade?
Autor: TaxationISTheft Čas: 2021-02-18 15:27:11 Titulek: Re: Testovací odkaz [↑]
Web: neuveden Mail: schován
snaha byla
Autor: TaxationISTheft Čas: 2021-01-28 09:08:04 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
strawman jak prase
Web: neuveden Mail: schován
Cože, ona bude konference?!
Autor: TaxationISTheft Čas: 2020-10-28 23:44:28 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Kde asi... v té části, kde píšeš strawman, tedy něco, co nikdo netvrdí
Autor: TaxationISTheft Čas: 2020-10-28 10:02:28 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
strawman argument
Autor: TaxationISTheft Čas: 2020-10-22 08:33:22 Titulek: Re: Co na to Luke Skywalker? [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Už si konečně najdi psychiatra
Autor: TaxationISTheft Čas: 2020-10-19 07:59:26 Titulek: Re: Jedeme steelmany [↑]
Web: neuveden Mail: schován
"Urza mi přestal vydávat články." - lžeš. Důvod, proč ti nevydává články je úplně jinej a ty to víš.

"Urza se mnou přestal diskutovat." - to, že člověk nechce celý dny trávit tím, že reaguje na tvoje dlouhatánský bloky textů neznamená, že je to snad proto, že jsi napsal tak kurevsky suprový argument, že oponent raději utekl se staženým ocasem.
Autor: TaxationISTheft Čas: 2020-05-25 07:47:01 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Tak nějak již tradičně komentář zcela o ničem. Už ani ty spamy nejsou tím, čím bývaly. Proti tomu se ani nedá nic napsat, protože jsouto jen prázdný kecy. Měl bys to už konečně zabalit, spamere, a začít dělat něco užitečnýho. Tady už meleš z posledního.

Fakt, poslední dva roky na stokách nečtu komentáře a když nějaký rozkliknu, vždy jsou tam jen projevy nějakých psychicky nemocných spamerů, co mají potřebu to tam zasrat a to mě vyléčí na dalších 12 let, abych je nečetl ;)
Autor: TaxationISTheft Čas: 2020-02-27 09:01:33 Titulek: Re: Komentář [↑]
Web: neuveden Mail: schován
"Ano, to je strašné, že existují zákony proti týrání zvířat." - je, protože co je týrání je subjektivní (jako v tom smyslu, že se neshodneme, co je ještě přijatelné a co ne - pro někoho je třeba nepřijatelné zabíjet zvířata obecně, takže pokud jíš maso, jsi zlej člověk).

"A teď ještě chtějí zakázat klecové chovy." - existuje nějaký argument pro zákaz klecových chovů, který by se automaticky nedal aplikovat na jakékoliv využívání zvířat? "Tobě by se taky nelíbilo být v kleci" slyšel jsem nedávno. "Tobě by se nelíbilo, kdyby tě někdo zabil, takže zakážeme, abychom mohli ty zvířata pro maso zabít?"

Celý koncept zákonů na ochranu zvířat je nefér, protože omezujeme jen ten druh týrání, co nám lidem osobně nelíbí a zakazujeme to jen u zvířat, co se nám líbí.

Například, když zabiju slepici, abych jí snědl, je to ok, když zabiju psa, abych ho snědl, už to ok není, protože lidi psa mají rádi. Ale ta slepice stejně jako ten pes nechtějí umřít a ze svýho úhlu pohledu to vnímají stejně hrozně.
Autor: TaxationISTheft Čas: 2020-02-11 09:16:10 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
" i děti, které ještě nemají rozum, by měly mít plná práva a nic by jim nemělo bránit dělat příšerná rozhodnutí." - promiň, ale to je strawman argument. Nikdo nepíše "nikdo by neměl bránit dělat jít dělat prostituci"

Autor píše, že by to stát neměl zakazovat, ne, že by NIKDO tomu neměl bránit.

Samozejmě, že tomu budou bránit rodiče a společnost obecně. Zakázat to ale neznamená tomu zabránit, ale jen trestat to, že se to stane, což je všem na houby, protože se to už stalo.

"Víte, kdybyste nerozpustili stát a ten by tak mohl těm dětem v nouzové situaci nějak pomoct" - falešná dichotomie, že buď jim může pomoct stát nebo nikdo a jiný možnosti nejsou (btw zajímalo by mě, jak stát přesně pomáhá dětem, které třeba utečou z domova, protože mají hrozný rodiče.... kromě toho, že je obvykle vezmou a do té hrozné rodiny vrátí).

"Aneb necháme dítě spadnout do problémů, " -- další strawman, nikdo tohle netvrdí.

" ale pak mu dáme možnost dostat se z nich prostitucí. " - tohle je taky strawman.
Web: neuveden Mail: schován
Jakube, tvé spam smazány.

Díky, přijď zase. Není nad to, když pětiletý retard a kokot objeví internet a možnost copy-paste.
Autor: TaxationISTheft Čas: 2019-11-12 15:14:32 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ankap není o tom, že si každý může dělat, co chce.
logo Urza.cz
kapky