Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Diskuse Stok (strana 12)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Web: neuveden Mail: schován
Neboj, na kazdeho houbare se vari voda :-D
Web: neuveden Mail: radoslav.khun v doméně gmail.com
Slíbil jste, že budete rozumně reagovat. Napsal jsem vám jasný argument, nezareagoval jste. Takže jste lhal?

Na Norberta, jak jsem řekl, reagovat nehodlám, nemá smysl hádat se tu s věčně nasraným hlupákem.
Web: neuveden Mail: radoslav.khun v doméně gmail.com
QED, jo? Víte vůbec, co to znamená? Nedokázal jste totiž vůbec nic, vyplodil jste jen cosi jako názory, argumentaci nemáte žádnou. Vážně, jen kvůli vaší grafomanii, jste tu ochoten tvrdit, že státní školství krást peníze nemusí a soukromé může? Nevím, jak jste to přesně myslel, vzhledem k tomu kvantu bezobsažných konstrukcí ve vaší zprávě, proto jsem vás žádal o věcné vyjadřování, čehož ale zjevně ochoten nejste, protože jinak by vám nezbylo nic, co byste moh napsat.

Odpověď na mou argumentaci nikde nevidím (opět - že jste se na ni nepříliš úspěšně pokusil vyjádřit názor, není argument), tak opakuji znovu. U státního školství je problém to, že ho živí stát, který ty peníze může libovolně nakrást (daně jsou krádež bez ohledu na vaše mystické řečnění), takže pak může poskytnout jakkoli špatnou službu. Soukromník na druhou stranu nemůže ty peníze nakrást, protože na to nemá dost síly, takže je musí vydělat a tedy musí chtě nechtě poskytovat službu aspoň nějak dobrou a aspoň nějak levnou. QED...
Web: neuveden Mail: neuveden
Souhlasím. Proto ti rád chodím do lesa bez dovolení sbírat houby.
Autor: Urza Čas: 2025-09-04 08:51:41 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Souhlasím; a myslím, že Vaše slova potvrzují i reakce zrovna těch tří, které jste vyvolal xD
Autor: Rakusak Čas: 2025-09-03 22:17:35
Web: neuveden Mail: schován
Neposlusnost je zakladem slusneho cloveka. Plati to na obe strany. Je treba nebyt poslusny a take poslusnost nevyzadovat po druhych. To se samozrejme nevylucuje s uctou k autoritam, ktere si sam vyberu, a s lpenim na dodrzovani uzavrenych smluv.
Web: neuveden Mail: radoslav.khun v doméně gmail.com
Bohužel :(
Web: neuveden Mail: radoslav.khun v doméně gmail.com
To je jako opravdu vážná otázka? Proč se třeba koně nepočítají za auta? (A to k nim mají mnohem blíž než ČR k ankapu).

Česká republika (už ten název žejo) se jako ankap nepočítá proto, že jím jednoduše není, stejně jako kůň není autem. Ankap je nějak definován, jde o bezstátní společnost. Česká republika je evidentně stát, tak jak by se jako měla počítat jako ankap??
Web: neuveden Mail: radoslav.khun v doméně gmail.com
Vy jste zajímavej přispěvatel do diskuze, máte hrozně široký výplody, ale není v nich žádnej obsah. Nejste náhodou politik?
A pokud se vám ten argument zdá imbecilní, tak ho nějak vyvraťe (což jste zatím, co jsem viděl, nikdy neudělal, stejně jako Norbert, kterej ale nemá aspoň vaše líbivé rétorické schopnosti).

Ano, u státního školství je problém ten, že je státní, tedy že násilím potírá konkurenci a na svou jakkoli mizernou činnost peníze prostě krade. To je myslím dost konkrétní argumentace, tak prosím stejně konkrétně vyvracejte, a pokud možno stručně a technicky, ne obšírným stylem alla plochozemci...
Web: neuveden Mail: radoslav.khun v doméně gmail.com
Je.
Web: neuveden Mail: schován
Stat dobrovolne nekomu plati z penez, ktere nekomu vzal nasilim? :-D :-D Takze je vlastne vse v poradku :-D Kdyz ti nasilim ukradnu tisic euro a dobrovolne je venuji treba sousedovi, pak je to v poradku?
Web: neuveden Mail: schován
Nobert je opravdu hlupak :-D
Autor: Rakusak Čas: 2025-09-02 08:57:17
Web: neuveden Mail: schován
Ano, od dob Rakouska-Uherska se toho moc nezmenilo. :-D Pockat, zmenilo, cely system zamestnava cim dale tim vice darmozroutu :-D
Web: neuveden Mail: schován
To, ze se vzdelava jinak nez chce ten tvuj stat, neznamena, ze jsou zanedbane. ;-) Mozna ve tvych ocich ano, ale s tim asi nic neudelam :-D
Web: neuveden Mail: schován
? Resenim je proste svoboda. Vzdelavej/nevzdalavej si sve deti, jak chces, a nekecej mi do toho, jak vzdelavam ja ty sve.
Web: neuveden Mail: schován
Bohuzel tomu tak asi je :D
Autor: Nikita Čas: 2025-09-02 08:52:07 Titulek: Idk, no... Docela trapný [↑]
Web: https://koutek.nktrjsk.cz Mail: schován
Asi nebudete nejostřejší tužka v penále. Srovnávat mentální poruchu na biologickém základě se zdravým člověkem a ukazovat: „HELE, MUDR PÍŠE, ŽE TO TAK NENÍ“ je fakt vtipný. Samozřejmě že někdo, kdo má poruchu na biologickým základě, bude potřebovat psychofarmaka, aby fungoval. Na mojí předchozí odpovědi to ale moc nemění, i u schizofreniků zastávám stejnej názor.
Autor: v6ak Čas: 2025-09-02 08:22:57 [↑]
Web: https://v6ak.com Mail: cz.urza v doméně reg.v6ak.com
> Ukážte mi na trhu podnikateľa ktorý by sponzoroval svoju konkurenciu.

Mnozí podnikatelé, když platí daně…
Web: neuveden Mail: radoslav.khun v doméně gmail.com
Protože zatím není dost lidí, kteří by tomu státu nevěřili jeho propagandu. Většina lidí si myslí, že ho potřebuje prakticky na všechno, proto je přesvědčujeme o opaku tím, že poukazujeme na státní nefunkčnost a neetičnost.
Web: neuveden Mail: radoslav.khun v doméně gmail.com
No, vidíte ty reakce, jen agresivní řev plnej nenávisti. Tady nejde o to, jestli mu něco dochází nebo ne, on to prostě vidět nechce, sebevíc důkazů mu ukážete. Viz teď vaše diskuze o sociálce, prostě stát děti neunáší a tečka, a všechny ty důkazy jsou jen spiknutí nebo tak něco. Dost by mě zajímalo, jestli není Norbert plochozemec, protože svým chováním a myšlením je jim hrozně podobnej...
Web: neuveden Mail: schován
Ale to jsou fakta. Sam vim o takovychto pripadech. A vyhruzky ze "socialky" znam z prvni ruky :-D :-D :-D Pokud pouzijes google, najdes pripady spousty deti, ktere byly odebrany kvuli tomu, ze je rodice "neposilali do skoly".
Web: neuveden Mail: schován
Ano, stalo. Pokud nebudes vzdelavat dite v CR v rejstrikove skole, ci pokud si nezajistis dom-skolactvi pres nejakeho punk reditele, tak ti dite vezmou.
Autor: Rakusak Čas: 2025-09-01 14:48:37
Web: neuveden Mail: schován
Podepisuji a preji svobodnemu pristavu krasny novy skolni rok :-D
Web: neuveden Mail: schován
Porad doufam, ze mu to treba jednou dojde.
Web: neuveden Mail: radoslav.khun v doméně gmail.com
Proč se s tím trolem bavíte? On tak moc ignoruje všechno kolem sebe a pořád jen krouží kolem svýho, že to fakt nemůže být tupostí. Skoro si říkám, že je to možná automat.
Web: neuveden Mail: radoslav.khun v doméně gmail.com
Jsem ochoten s váma diskutovat pouze tehdy, pokud budete rozumně reagovat. Budete?
Autor: JayZee Čas: 2025-08-27 13:06:21
Web: neuveden Mail: schován
1) K financování organizací z dobrovolných příspěvků vs nedobrovolných státem
Za mě je nedobrovolné financování státem OK pokud stát jako takový nemá agendu. Čína/Rusko má jasnou agendu v tom jaké a proč organizace podporuje. U Česka o tom pochybuji a proto vyžadují např. prezenčku pro měření dosahu. Neoliberální think-tanky mají agendu, která je v souladu s držiteli velkého množství kapitálu, proto je to nebezpečné.

2) Základní lidské potřeby jsou relativní
Ano - tady má Urza pravdu - A? Pro mě je social progress důležitým ukazatelem toho, jak se společnost vyvíjí. Technologie jsou super, ale pokud nevedou k tomu, že se lidé mají lépe, tak jsou za mě k ničemu/na škodu.
Jasně, nemůžeme hned chtít, aby se ve vyloučených oblastech měli hned dobře jako my, ale zneužívání lidí v tríznivé situaci a například dětská práce OK nejsou - pokud do vyloučené oblasti dojde hráč typu Amazon, školy/školky , atp by měly být samozřejmostí (v některých případech se to tak děje, ale rozhodně to není pravidlo).
Web: neuveden Mail: schován
Ve spouste faktoru mate centralni planovani v cechach i v cele unii. ;-)
Web: neuveden Mail: neuveden
Dobře, chápu. Omlouvám se. A mějte se pěkně.
Autor: Nikita Čas: 2025-08-26 11:36:53 Titulek: Přesně tak [↑]
Web: https://koutek.nktrjsk.cz Mail: schován
Proto jsem zastánce rogerovské psychoterapie, která věří, že klient je expertem na svůj život, a psychoterapeut jen vytváří bezpečné prostředí, kde se může člověk prozkoumávat bez souzení.
Web: neuveden Mail: schován
Uznavas, ze by sis mel vzit prasky? Ano/Ne
Web: neuveden Mail: schován
Proc zakaznici tedy takove smlouvy podepisuji, kretene? Kdyz se jim to nelibi, proc na takovou smlouvu pristoupi?
logo Urza.cz
kapky