Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Lumír Pařízek (strana 3)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Lumír Pařízek Čas: 2019-06-09 22:16:19 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.mises.cz/ Mail: neuveden
Ano, opakuji otázku. To tak bývá, když se vám nedostává odpovědi. :)
Autor: Lumír Pařízek Čas: 2019-06-09 22:14:00 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.mises.cz/ Mail: neuveden
Je tedy zvláštní, že víte co si myslím. Já osobně odsuzuji násilí většiny i menšiny, ale vy víte co si myslím dřív než já, že soudruhu. :)
Autor: Lumír Pařízek Čas: 2019-06-09 22:09:22 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.mises.cz/ Mail: neuveden
To je váš názor, nebo objektivní názor. :)
Autor: Lumír Pařízek Čas: 2019-06-09 22:08:32 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.mises.cz/ Mail: neuveden
Fajn, vy tvrdíte že kolektivistické režimy jsou stejné jako ankap.
OK, takže má otázka je v čem?
Žádný uspokojivý odkaz jsem nedostal, ale podle vás ano, takže všechno ok.
Autor: Lumír Pařízek Čas: 2019-06-09 22:03:47 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.mises.cz/ Mail: neuveden
Volný trh není politický systém, nevím proč se snažíte na něj veškeré selhání svádět.
Vztah silnějšího a slabšího nelze popírat, ale stát není odpověď.
Nechápu co je soukromý stát.
Autor: Lumír Pařízek Čas: 2019-06-09 21:59:06 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.mises.cz/ Mail: neuveden
No začínáte to být trochu směšné, kde odpovídáte, kdo bude určovat kdy selhává trh. Chci tu vaši konkrétní odpověď, kdo konkrétně (nějaký člověk to musím být) za to bude odpovídat.
Bože, je sranda jak to otáčíte, libertariáni jsou podle vás strašní fanatici, ale tu svoji zaslepenost prostě nevidíte.
Autor: Lumír Pařízek Čas: 2019-06-09 21:53:51 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.mises.cz/ Mail: neuveden
Přejdu fakt, že mě primitiv uráží, když nestačí, na mě to neplatí.
Takže fajn, demokracie je v principu režim jako nacismus, fašismus a komunismus, jen se liší v intenzitě násilí.
Zatím tu prezentujete svůj "subjektivní pohled na anarchokapitalisty", nic víc. To ale přece sám nejvíc kritizujete, jaký paradox.
Samozřejmě bych požádal o nějaký odkaz, kde chceme ovládnout ten svět, nebo je to jen váš další subjektivní pohled.
Autor: Lumír Pařízek Čas: 2019-06-09 21:46:25 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.mises.cz/ Mail: neuveden
Já ty vaše hry hrát nebudu, tvrdil jste že je dobře že v určitých situacích, není volný trh. Odmítáte odpověď, kdo bude určovat podmínky kdy volný trh selhává. Debatu jsem vyhrál.
Autor: Lumír Pařízek Čas: 2019-06-09 21:39:45 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.mises.cz/ Mail: neuveden
Jako fakt, já vám tady tvrdím, že když neuznávám fakt jako "stát jsme my", tak asi dost konzistentně nemůžu tvrdit, že židé spáchali sebevraždu. Ještě jsem vám napsal, že neznám kontext tohoto argumentu, protože jsem se s ním ještě nesetkal a vy chcete po mě stejně odpověď. Jste demagog, nejsem vaše diskuzní hračka.
Autor: Lumír Pařízek Čas: 2019-06-09 21:33:14 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.mises.cz/ Mail: neuveden
Lol, takže tohle považujete za konkrétní odpověď. Debata začala vaším "Pokud jsou věci, ke kterým trh použít nelze, pak je jen dobře, že ne vše se nechává na trhu." Takže, kdo konkrétně určí, kdy selhává trh. Kdo v tom systému bude ten nadčlověk. Samozřejmě to musí určit po vašem "objektivně". Samozřejmě na regulovaném trhu, nic jako vlastní preference není brána jako důležité.
Autor: Lumír Pařízek Čas: 2019-06-09 21:25:31 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.mises.cz/ Mail: neuveden
Teď jsem vám to napsal, jelikož neexistuje nic jako "stát jsme my", tak nemůže platit židé spáchali sebevraždu.
Autor: Lumír Pařízek Čas: 2019-06-09 21:17:09 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.mises.cz/ Mail: neuveden
Vkládáte ve mě až přílišné naděje, opravdu nevím co se kde na youtube šustne, ale odpovím vám na základě principu. Jelikož nepovažuji platný argument "stát jsme my", tak ani nepovažuji za platný argument že židé sami na sobě spáchali násilí. Nevím jak to víc jasněji napsat.
Autor: Lumír Pařízek Čas: 2019-06-09 20:23:24 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.mises.cz/ Mail: neuveden
Ano jsem zřejmě retardovaný, kdo bude určovat kde selhává trh. Označte mě ty vaše dva odkazy, naprosto konkrétně, víte jak jsem hloupý. :)
Autor: Lumír Pařízek Čas: 2019-06-09 20:21:28 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.mises.cz/ Mail: neuveden
Stát jsme my, je rozhodně falešný argument, s tím rozhodně souhlasím (četl jsem). Že židé spáchali sebevraždu, s tím nesouhlasím. Byli to vraždy, ale s tímhle argumentem jsem se osobně moc nesetkal. Nechápu v tomhle případě kontext.
Autor: Lumír Pařízek Čas: 2019-06-09 20:15:18 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.mises.cz/ Mail: neuveden
Jaké závorky, vy napíšete hloupými (nesmyslnými, …), a je to vlastně něco jiného. Vlastně v závorce to dává všechno jiný smysl. LOL. Takže znova, kdo určí v čem selhává trh, vy? Mě z té otázky neutečete. :) Jak máte vy zvyku.
Autor: Lumír Pařízek Čas: 2019-06-09 20:03:03 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.mises.cz/ Mail: neuveden
A znovu se vracíme k základům. Kdo vy jste, že víte co je hloupý názor. Jste nějak nadřazení, jste zřejmě něco více. Kdo bude určovat co je hloupý argument, zase vy? Za celou dobu jste mě na nic neodpověděl, jen se oháníte jak jsou všichni tak méněcenní.
Autor: Lumír Pařízek Čas: 2019-06-09 19:47:58 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.mises.cz/ Mail: neuveden
Omlouvám se, můj čas je velmi vzácný, na co mě přesně chcete upozornit?
Autor: Lumír Pařízek Čas: 2019-06-09 19:46:11 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.mises.cz/ Mail: neuveden
Ten kdo má jiný názor je podle vás hlupák, který nemá právo na vlastní volbu? Vy se zaměřujete na vlastní ego battle argumentů, jen vám uniká princip. Vidíte jen tu jednu argumentační bitvu, nebo vidíte věci i v kontext:
Autor: Lumír Pařízek Čas: 2019-06-09 19:38:33 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.mises.cz/ Mail: neuveden
Asi vás strašně uráží když se vás ptám na konkrétní zdroje, to by vedlo ke konkrétním otázkám. Dobře, tedy Urza je tedy anarchokapitalismus, asi podle vás. Ušetřete mi prosím práci, kde urza tvrdí že v ankap budou zajištovat bezpečnost (což vy prezentujete jako fakt) bezpečnostní agentury. Bych začal u toho.
Autor: Lumír Pařízek Čas: 2019-06-09 19:28:42 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.mises.cz/ Mail: neuveden
Zajímám se o váš názor, jsme tedy opravdu na tak na "nízké úrovní", nebude plýtvat argumenty, nebo jak to mám chápat?
Autor: Lumír Pařízek Čas: 2019-06-09 19:22:38 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.mises.cz/ Mail: neuveden
Ne, ne. Já tu vaši hru hrát nebudu. Už jsem si všiml, že se snažíte odvádět pozornost od vám nepříjemných otázek. Takže znova, kdo určí v čem selhává trh. Vy, nebo vám podobní nadlidé?
Máte na skutečnou debatu, nebo chcete jen intelektuálně trolit. ?
Autor: Lumír Pařízek Čas: 2019-06-09 19:15:51 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.mises.cz/ Mail: neuveden
Píšu na cizím PC, tak jsem to předčasně odeslal. Jen se ptám na to, že zatímco dnešní demokratický režim skutečně něco prosazuje, tak vy ankapu vyčítáte něco, co ještě ani nenastalo. Nevím co je na tom nejasného, nebo to vidíte jen co chcete. :)
Autor: Lumír Pařízek Čas: 2019-06-09 19:12:08 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.mises.cz/ Mail: neuveden
Tedy pokud se ptám na vaše zdroje, tak je to problém? Takže znova, odkud čerpáte že anarchokapitalisté určují pravidla vlastnictví a co je to "správné násilí". Hlavně že to tedy považují za objektivní pravdu, tyhle odkazy bych chtěl opravdu vidět. Je to opravdu problém? Přece z něčeho čerpáte, nebo ne?
Autor: Lumír Pařízek Čas: 2019-06-09 19:04:46 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.mises.cz/ Mail: neuveden
Tedy odmítáte uvádět argumenty, protože podle vás nejsme intelektuálně rovni vám, rozumíme tomu tedy dobře? Jsme jen ubožáci, kteří musejí být násilím přinuceni k rozumu. Kde jsem to jen slyšel, tenhle styl komunikace. Hmm.
Autor: Lumír Pařízek Čas: 2019-06-09 19:00:40 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.mises.cz/ Mail: neuveden
nic neprosadil, zatímco demokracie si prosazuje naprosto všechno podle vlastních pravidel. Tedy demokraté si něco myslí a prosadí, ale my libertariáni jsme ti horší protože máme svůj názor. Dobře tedy, fakt logické.
Zatímco legitimizace většinou je naprosto v pořádku. Co na to říct.
Autor: Lumír Pařízek Čas: 2019-06-09 18:56:25 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.mises.cz/ Mail: neuveden
Zas tu tedy někdo něco nepochopil. :) Pokud vín, tedy ten hrozný ANKAP
Autor: Lumír Pařízek Čas: 2019-06-09 18:42:31 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.mises.cz/ Mail: neuveden
Já se ale ptal na definici kterou používáte vy, co je na tom nepochopitelného?
Autor: Lumír Pařízek Čas: 2019-06-09 18:41:28 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.mises.cz/ Mail: neuveden
Klidně to rozveďte. Můžete to uvést na pravou míru.
Autor: Lumír Pařízek Čas: 2019-06-09 18:36:24 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.mises.cz/ Mail: neuveden
V pořádku rád se podívám, váš odkaz odkud čerpáte informace. Pojďme tedy konečně ke kořenu věci.
Autor: Lumír Pařízek Čas: 2019-06-09 18:35:01 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.mises.cz/ Mail: neuveden
Pak tedy vlastně souhlasíte, že demokracie je násilí většiny (proto ji tak kritizujeme) a nesplňuje ankap právě to vaše "A tak on si to určí každý sám" více než právě demokracie?
Autor: Lumír Pařízek Čas: 2019-06-09 18:29:53 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.mises.cz/ Mail: neuveden
Dobře, podle vás určujeme co je správné vlastnictví a co je "správný trh" :), že určujeme co je "správné" násilí. Já si nejsem ničeho takového vědom, proto bych vás požádal o konkrétní odkaz na tu naši bibli anarchokapitalismu. Třeba nejsem ten správný fanatik, jaký bych měl podle vás být. :)
Autor: Lumír Pařízek Čas: 2019-06-09 18:15:13 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.mises.cz/ Mail: neuveden
A kdo určí, že v něčem trh selhává? Vy, nebo někdo podobně vyvolený, strana, třída nebo kdo vlastně?
logo Urza.cz
kapky