Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Urza (strana 104)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Urza Čas: 2016-02-02 13:22:16 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Omlouvám se, nejsem si jist, zda Vás chápu; můžete mi to, prosím, napsat znovu, jinými slovy?
Autor: Urza Čas: 2016-02-02 13:20:40 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jako anarchokapitalista to absolutně odmítám přesně z toho důvodu, který jste napsal; je to jen další implikace teze, že "zdraví je věc veřejná", s čímž absolutně nesouhlasím.
Ano, pokud bych to uznal, že je to tak správně, tak má samozřejmě tohle nařízení smysl, podobně jako zákazy vepřového a další věci, jenže já se vymezuji proti tezi, že zdraví je věcí veřejnou a zároveň i proti všem projevům téhož.
Máte samozřejmě pravdu v tom, že z pohledu lidí, pro které je zdraví věcí společnosti a státu, taková opatření smysl dávají a jsou logická, jenže to jen proto, že vychozejí z chybných předpokladů (ze stejně chybných, kvůli kterým zdravotní "pojištění" vypadá tak, jak vypadá).
Ohledně přístupu "čím hůř, tím líp", tak bych s tím byl opatrný; ona je to samozřejmě pravda, co říkáte, ale otázka je, v jakém časovém horizontu by k tomu mělo dojít, neboť si umím velice dobře představit, že soudruzi budou zakazovat a zakazovat, lidem někdy sice trpělivost dojde, jenže to "někdy" bude za dvě generace.
Autor: Urza Čas: 2016-02-02 12:01:42 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Na ústavu sere pes a vždy sral; krásně vidět je to v USA, ale tady to není o mnoho lepší.
Ať tam napíšete cokoliv, bude to k prdu.
Autor: Urza Čas: 2016-02-02 11:15:51 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Bohužel....
Autor: Urza Čas: 2016-02-02 11:14:27 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Socialismus netřeba zakazovat, když už by byla politická vůle k nčemu podobného, stačí jej prostě přestat praktikovat.
Autor: Urza Čas: 2016-02-02 11:12:36 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jo, to já celkem taky; ale obecně je člověk napřed za exota, ale jak postupně svůj postoj odůvodňuje, lidé si říkají, že na tom něco bude xD
Autor: Urza Čas: 2016-02-02 00:51:18 Titulek: Re: Throorohlík [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Myslím, že ta citovaná pasáž, která má být údajně má, moje nebude; sice s tím celkem souhlasím, ale po stránce slohové jsem si skoro jist, že jsem to nenapsal já.
Autor: Urza Čas: 2016-02-02 00:49:35 Titulek: Re: Throorohlík [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Pánové, prosím, klid; omlouvám se, jestli jsem tu bouři rozpoutal svým komentářem, nemyslel jsem jím nic zlého vůči nikomu.
Neberte to jako nějakou "výhružku admina", banovat Vás za to, že se dohadujete, rozhodně nebudu; jen Vás čistě jako čtenář diskuse prosím, kdybyste toho nechali.
Autor: Urza Čas: 2016-02-01 23:03:00 Titulek: Re: Throorohlík [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Pan Vostál již začal příspěvky psát bez těch mezer, za což jsem rád, tak to snad bude lepší.
Kdyby to uživatele nějak extrémně otravovalo, pokusím se vyřešit komentáře nějakým "sbalovacím" způsobem, že by se některá vlákna či dlouhé příspěvky daly minimalizovat.
Případně mohu vytvořit nějaký mód, že by uživatel na přání mohl příspěvky nějak přeformátovat (ještě nevím přesně jak).
Nechce se mi zavádět přímo funkce typu ignore, protože mi připadají trapné.
Autor: Urza Čas: 2016-02-01 22:59:43 Titulek: Re: Zlevňování piva [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Díky za info; a jsem moc rád, že se Vám tento web líbí.
Autor: Urza Čas: 2016-02-01 18:03:16 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Nevděčný jsem také; za to, jak jste psal dřív xD
Autor: Urza Čas: 2016-02-01 17:57:30 Titulek: Re: Zlevňování piva [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Myslím, že Babišovo doporučení na to vůbec nemá vliv; prostě si samozřejmě těch pár korun pokusí nechat, což půjde lépe tam, kde je menší konkurence, nicméně tam, kde je konkurence velká, půjde ta cena dolů (a časem pak i všude).
Autor: Urza Čas: 2016-02-01 17:33:38 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Tohle ještě tak super není, ale třeba ten příspěvek z 2016-02-01 16:26:05 je úžasný xD
Kdybyste tak psal, budu Vám vděčný xD
Autor: Urza Čas: 2016-02-01 17:32:10 Titulek: Re: Zlevňování piva [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
NSDAP zlevnila pivo? To mi uniklo....
Autor: Urza Čas: 2016-02-01 15:29:44 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Souhlas, ale milovat svého nepřítele je něco úplně jiného než si protiřečit.
Autor: Urza Čas: 2016-02-01 15:17:24 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Obávám se, že bez logiky a rozumu se nikam moc nedostanu.
Tím neříkám, že emoce nejsou také super, ale zas na jiné účely.
Autor: Urza Čas: 2016-02-01 15:10:19 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Tohle je na mě už moc neurčité a spirituální a nepoužitelné pro daný problém (chápu, že Vy to třeba vidíte jinak).
Autor: Urza Čas: 2016-02-01 14:50:58 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Chápu, ale tohle není o tom, zda se shodneme, nebo ne.
Je to o tom, že pro mě kontradikce/nekonzistence v nějaké teorii znamená, že není platná. Pro Vás ne. Tím nemá vůbec smysl v debatě pokračovat.
Autor: Urza Čas: 2016-02-01 14:37:16 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Nechtěl byste psát příspěvky spíše takto bez těch mezer?
Máte tam to své umělecké dělení po řádcích a čte se to mnohem lépe xD
Autor: Urza Čas: 2016-02-01 14:31:49 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Pak to pro mě nemá žádný smysl.
Autor: Urza Čas: 2016-02-01 14:02:13 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Pro mě poukázání na protiřečení znamená vyvrácení té teze; Vy uznáváte tezi i v případě, že si protiřečí, ergo k ničemu nedojdeme.
Autor: Urza Čas: 2016-02-01 13:37:34 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
OK, v tom případě asi tato diskuse nemá smysl, protože pokud Vy si rád protiřečíte a považujete to za klad, operujeme v úplně jiných intencích logické diskuse.
Autor: Urza Čas: 2016-02-01 13:04:04 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Takže zisk patří celému lidstvu, ale nikdy by neměl mít povinnost se o něj dělit?
Autor: Urza Čas: 2016-02-01 12:57:39 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ale chápete, že omezování místa na trhu je přirozený a naprosto žádoucí proces, který není způsoben technologiemi, ale tím, jak funguje svět?
I kdyby žádné technologie nebyly, stejně by k tomu docházelo.
Autor: Urza Čas: 2016-02-01 12:49:46 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ach jo, Vy pořád nechápete ten rozdíl mezi dobrovolností a donucením; je přece OK se ze své vůle podělit a něco jiného tvrdit, že obdarovaný na to má nárok či právo.
Autor: Urza Čas: 2016-02-01 12:32:12 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Navíc jste stále nezodpověděl otázku, jaký smysl má konkurence ve světě, kde se úspěšný musí dělit s neúspěšným.
Autor: Urza Čas: 2016-02-01 12:31:40 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano, ale to omezování prostoru na trhu platí obecně, nejen v souvislosti s technologiemi.
Nemůžete dávat technologie jako důvod něčeho, co se děje obecně a prokazatelně i bez technologií!
Autor: Urza Čas: 2016-02-01 12:23:38 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Když ale ohlédneme od té smrti.... shodli jsme se na tom, že důvodem toho konceptu je vzácnost.
Jenže to, že někdo použije technologii, neomezuje jiného, aby ji použil také; není tam tedy vzácnost.
Samozřejmě nelze říci, že technologie obecně nejsou vzácné, protože ty neznámé vzácné jsou.
Ale objevené technologie, které může každý použít, vzácné nejsou, ergo u nich nemá koncept vlastnictví vůbec smysl.
Autor: Urza Čas: 2016-02-01 12:12:00 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Navíc je to celé falešný argument; Vy děláte, jako kdyby ten prostor k podnikání omezovaly ty techonologie, ale tak to není!!
Vezměte si třeba prostitutky, ty si také omezují vzájemně prostor k podnikání a žádné technologie nepoužívají.
Autor: Urza Čas: 2016-02-01 12:11:07 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
A k čemu je tedy ta konkurence, když se úspěšný má dělit s neúspěšným?
Autor: Urza Čas: 2016-02-01 11:57:33 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Koncept vlastnictví.... má přece důvod ve vzácnosti.
Kdyby statky nebyly vzácné, vlastnictví ztrácí smysl, nebo ne?
Autor: Urza Čas: 2016-02-01 11:23:53 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Postoj "nerad se rejpu v detailech, nahlížím na věci z co nejširšího pohledu" je alibismus jak prase.
Máte nějakou tezi, která vypadá na první pohled hezky, ale když ji začnu zkoumat, rozpadne se jako domeček z karet z mnoha důvodů, prostě ji nedokážete obhájit; tak prostě řeknete, že "detaily Vás nezajímají"; tím se sice můžete krásně udržovat v bludu a nikdo Vám nikdy nic nevyvrátí, ale je to absolutně alibistické.
logo Urza.cz
kapky