Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Urza (strana 103)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Urza Čas: 2016-02-04 11:58:39 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jo, tohle je typické, státní propaganda pracuje drsně a tohle je jeden z klasických výsledků; o zbraních se nedá normálně racionálně debatovat.
Autor: Urza Čas: 2016-02-04 11:51:58 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Vtipné xD
Autor: Urza Čas: 2016-02-04 04:27:06 Titulek: Re: ? [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Nemluvě o tom, že si píchám do žíly děti.
Autor: Urza Čas: 2016-02-04 04:25:08 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Rád Tě tu zas vidím xD
Měla by ses ukázat častěji.
Mimochodem, mám pro Tebe zajímavé novinky z práce.
Byl jsem v jenom kole, ale ozvu se Ti xD
Autor: Urza Čas: 2016-02-03 16:08:01 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Díky.
Autor: Urza Čas: 2016-02-03 16:07:24 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
To celkem názorně ukazuje, že nejlépe se o sebe nakonec dokáže člověk postarat sám, musí se najít a přijít na to, co mu chybí a co potřebuje; s tím mu třeba mohou pomoci blízcí (i když to hlavní musí udělat dotyčný), ale těžko mu pomůže státní úředník.
Autor: Urza Čas: 2016-02-03 15:29:37 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Tohle se mi líbí; a je škoda, kolik lidí si k tomu musí dojít skrze tak drsné zkušenosti, asi jste to neměl zrovna lehké.
Autor: Urza Čas: 2016-02-03 15:28:00 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Rozumím; já však Stoky koncipoval vší silou tak, aby se na co nejmenší prostor vešlo co nejvíce textu; i proto nemám stránku, která by měla obsah třeba na nějakých 1000px uprostřed a kolem okraje.
Snažím se využít veškerý prostor, nikde nedělám příliš velké vertikální mezery, takže proto budu moc rád, pokud se polepšíte a budete své příspěvky zmenšovat. Děkuji.

Chápu, že jste zvyklý z jiných fór, znám spousty takových, kde jsou třeba obrázky, každé odpověď zahrnuje quote příspěvku, na který reaguje a tak dále.
Je to dokonce asi i moderní, nicméně já se snažím o co nejefektivnější využití ploch monitorů a co nejmenší potřebu scrollovat (zabránit tomu v dlouhé diskusi samozřejmě nelze, ale za mě čím více textu na daném prostoru, tím lépe).
Autor: Urza Čas: 2016-02-03 14:55:18 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Až na to, že vysoké příspěvky jsou pro diskusi mor, už při tvorbě stránek jsem se snažil, aby bylo všechno na ypsilonové souřadnici co nejmenší.
Prostě se toho vejde méně na obrazovku; a z reakcí je vidět, že to je pro lidi podstatnější než Vaše důvody.
Autor: Urza Čas: 2016-02-03 14:43:19 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ono nejen; když jsou Vaše příspěvky moc vysoké, znepřehledňuje to diskusi i při čtení normálně očima bez ohledu na změnu barvy na zlatou a podobně.
Autor: Urza Čas: 2016-02-03 14:34:34 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
No, co třeba nekopírovat příspěvek, na který reagujete, ale zároveň nevynechávat ty prázdné řádky?

Třeba to, co jste teď napsal, by určitě šlo i takto:
Aha,
a já furt nevěděl na co to je a pro lepší přehlednost jsem pak kopíroval (jako právě ted také) text na nějž reaguji, nebot jsem byl zvyklý z jiných stránek,
že když jsem reagoval na nějakou reakci tak se ona reakce přenesla i do mé reakce...
Znamená to tedy, že se opět mohu vrátit k mé oblíbené grafické úpravě
a zásobovat vás "budhistickou práznotou" všech jevů,
nebot nepřehlednost vznikla tím, že nikdo nevěděl nač je ta šipka v hranatým rámečku..
Mně to bylo divný že mě neustále kritizujete,
vždyt prázdnota je mnohem přehlednější nežli jevy v prázdném prostoru se nacházející..
Autor: Urza Čas: 2016-02-03 14:19:07 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Řešením je samozřejmě odmítnutí státu en bloc; bohužel v dnešních dnech neprosaditelné.
Autor: Urza Čas: 2016-02-03 13:58:29 Titulek: Re: ? [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Sdílejte, to nasere všechny xDD
Autor: Urza Čas: 2016-02-03 13:44:37 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
To by principiálně nebyl až takový problém, kdyby neexistovala minimální mzda, práce nebyla daněna, založit firmu by bylo easy a stát neházel klacky pod nohy lidem, kteří se snaží postavit na nohy.
Ono by se našlo dost lidí ochotných je zaměstnat, kdyby nebylo minimální mzdy, zákoníku práce, odstupného, antidiskriminačních zákonů a všech dalších průserů, které si tím mohou způsobit.
Autor: Urza Čas: 2016-02-03 13:38:40 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
OK, pokud i zrušení centrálního řešení berete jako centrální řešení, pak máte pravdu.
Když říkám "neřešit to centrálně", samozřejmě tím myslím i "zrušit centrální řešení, které momentálně probíhá".
Autor: Urza Čas: 2016-02-03 13:10:40 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ne, to jste přesně nepochopil, jak jsem to myslel; samozřejmě to, co říkám, NENÍ centrální řešení.
"Zastavit veškerou podporu," jsem myslel zastavit veškerou podporu od státu; soukromí lidé ať si (ze svého) klidně přispívají.
A "vyzbrojit obyvatelstvo" jsem také nemyslel rozdat zbraně, ale přestat regulovat jejich prodej.
Samozřejmě kdo se nechce ozbrojovat, nemusí, stejně jako kdo chce přispívat, klidně může (ze svého).
Autor: Urza Čas: 2016-02-03 12:46:51 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Souhlasím, přesto si myslím, že průser způsobený politiky a vládou a státem nelze odčinil a vyřešit opět nějakým centrálním nařízením a centrální deporatcí, to opět způsobí jen řadu problémů, z nichž některé nejsme určitě schopni ani předvídat.
Řešením je zastavit veškerou podporu, vyzbrojit obyvatelstvo a za předpokladu, že tedy musíme už mít státy, soudit spravedlivě bez ohledu na rasu či kulturu, prostě kdo na jiného zaútočil, je vinen; dál stačí nechat věcem volný průběh a ony se vyřeší – ti kompatibilní zapadnou a začnou se nějak živit, zbytek buď odejde, nebo začne páchat kriminalitu, takže ve výsledku budou postříleni.
Autor: Urza Čas: 2016-02-03 12:20:56 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano, také mi to tak připadá; jen si myslím, že ODS není naší nejpravicovější stranou, mnedle budou Svobodní či Koruna česká pravicovější.
Autor: Urza Čas: 2016-02-03 12:19:46 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Mně přijde migrace z důvodu "mám toho doma plné zuby" jako naprosto rozumný nápad; já kdybych žil někde v Saudské Arábii, tak taky emiguju.
Jinak já vím, jak to funguje, proto také neříkám "přijímejme", ale "nechme je být, ať si přijdou, ale nic jim nedávejme"; to by byl dle mého názoru ten nejlepší filtr.
Autor: Urza Čas: 2016-02-03 11:38:10 Titulek: Re: ? [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Přesně, i mě označují za nácka i sluníčkáře xD
Autor: Urza Čas: 2016-02-03 11:36:52 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ono to tak je všude, pozlacení zůstává tak dlouho, jak dlouho je myš nad odpovědí; jen prostě v počítači se těžko skroluje moc nahoru, aby myš stále zůstala nad příspěvkem, jehož předka hledáte.
Od toho jsem tam ale udělal takový odkaz.... každý příspěvek, který je reakcí na jiný příspěvek, má vedle titulku takovou šipku v hranatých závorkách; na tu klikněte a hodí Vás to na předka toho příspěvku (ten, co je zlatý, ale ne vždy to musí být vidět).
Autor: Urza Čas: 2016-02-03 11:34:51 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Tak mně to přijde taky chucpe je někam zavřít a ještě po nich chtít, aby to platili; osobně jsem pro to je nikam nezavírat, ale nic jim nedat.
Autor: Urza Čas: 2016-02-03 11:33:54 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Inu, stát už tak funguje, že loupí a pak jakoby z uloupeného část rozdává, aby si zajistil PR a souhlas veřejnosti s tím loupením.
Autor: Urza Čas: 2016-02-03 11:32:14 Titulek: Re: Z obchodního hlediska [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já reagoval na Lojzu; poznáte to podle toho, když nad příspěvkem podržíte myš, zlatě se obraví ten, na který bylo reagováno.
Krom toho příspěvky, které jsou reakcí na jiné příspěvky, mají za titulkem symbol takové šipky vzhůru [↑], na což když kliknete, posune Vás to na komentář, na který bylo reagováno.
Autor: Urza Čas: 2016-02-03 11:28:55 Titulek: Re: ? [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Koukám, že je-li text složitější než "Čechy Čechům", tak se islamobijci nechytají xD

Nejsem sice autor článku, ale nejspíše budu autorem některých těch předchozích, jež se Vám zdály jednou prouprchlické a jednou zas protiuprchlické.

Povím Vám pár věcí, které si myslím; vážně jsem zastáncem všech následujících tvrzení naráz:
- Jsem proti zvyšování pravomocí EU.
- Jsem proti zvyšování pravomocí národních států v EU.
- Nesouhlasím s Merkel, Sobotkou, Schwarzenbergem a Žilkovou.
- Nesouhlasím ani s Konvičkou, Hamplem, Okamurou a Volfovou.
- Jsem ostře proti kvótám na uprchlíky.
- Jsem ostře proti oplocování hranic.
- Nechci, aby vlády z našich daní živily jakékoliv uprchlíky, dokonce i ty skutečně utíkající před válkou, legálně žádající o azyl a přizpůsobující se našim zvyklostem.
- Nechci, aby vlády komukoliv bránily přijít na naše území a zajistit si tu život po svém, dokonce i když budou nadále žít podle zvyků své bývalé země.
- Mám radši ilegální uprchlíky než ty legální.
- Homosexuální páry uprchlíků by měly mít právo bránit volně zakoupenými automatickými zbraněmi své továrny na výrobu tvrdých drog, které by pak měly mít právo veřejně prodávat – a příjmy nedanit – jejich adoptované bílé děti, jejichž biologickým rodičům homosexuální uprchlický pár za adopci zaplatil.

Takže vítejte ve Stokách xD
Autor: Urza Čas: 2016-02-02 21:48:49 Titulek: Re: Z obchodního hlediska [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Bohužel máš asi pravdu.
Autor: Urza Čas: 2016-02-02 21:44:03 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Dokonce trh nelze nikdy zcela zničit, byť teda ho lze dosti poškodit.
Přesně. To je moce hezky řečeno.
Autor: Urza Čas: 2016-02-02 17:02:44 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Normy mohou normálně platit, lidi na to budou srát, stát bude vědět, že na to musejí srát, čímž pádem to budou využívat k tomu, že na každého něco mají; podobný stav je v mnoha odvětvích.
A půjčky s úrokem -20 %. Inu, ekonomicky je to nemysl, ale to je i centrální plánování, přesto Sovětský svaz vydržel 70 let. Vůbec se nepřu o tom, že záporné úroky jsou nesmysl a stejně i miliony dalších nesmyslů prosazovaných EU a současnými státy.
Na druhou stranu dnes tu máme stále daleko více svobody a kapitalismu než v Sovětském svazu, kde bylo více větších nesmyslů, přesto i tomu trvalo 70 let než padl.... jak dlouho to může trvat EU? Nějakých 20 let je naprosto v pohodě.
Ona se v podstatě efektivita trhu tady staví proti nám, protože když byrokrati vydají nějaké nové regulace a nařízení, tak lidé si stejně vždy najdou cestu, jak to obejít, ojebat, jak být efektivní.... takže i s těmi všemi klacky, které jim vlády házejí pod nohy, oni dokáží přežívat.... a v tomto smyslu bohužel velmi dlouho, 20 let je mnedle naprosto optimistický odhad, ono to může být i 100 let.
Autor: Urza Čas: 2016-02-02 14:58:57 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Upřímně já vůbec nechápu, jak můžete fungovat třeba Vy jako anarchokapitalista, protože vše okolo vidíte jako totální bezpráví a zmrdství a všichni tomu tleskají a člověka, který to nazve pravým jménem osočí, že je cvok a zpravidla se mu vysmějí.
Tohle jste popsal docela přesně; přibližně tak to vážně funguje xD
Ale já jsem takový pozitivní člověk, takže se s tím snadno vypořádám, protože si často připomínám, že v minulosti to bylo ještě daleko horší (jako v minulosti tak dávné, že už si ji nepamatuju, ale když si představím, že bych měl žít ve středověku a podobně....).
A dík za písničku.
Autor: Urza Čas: 2016-02-02 13:58:02 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já to samozřejmě rozlišuji, ale nebudu tu zkurvenou situaci podporovat.
Autor: Urza Čas: 2016-02-02 13:34:59 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Aha, díky za vysvětlení, už chápu.
Ale myslím, že socialismus jde vyléčit celkem rychle, lidé jsou přizpůsobiví, ono jim to dojde.
Nevím, zda "okamžitou" ve smyslu ze dne na den, to by byl asi bordel....
Ale rozhodně na to nepotřebujeme generace, nepotřebujeme na to ani dlouhá desetiletí.
Autor: Urza Čas: 2016-02-02 13:24:50 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Pak mě napadlo, že je tu ještě jeden problém:
On nikdo neprosadí zákaz vepřového v momentě, kdy je ve společnosti nálada, jaká je.
Dochází k postupné masáži, kdy jsou lidé stále více a více oblbováni a postupuje se salámovou metodou; jinými slovy dnes by byl zákaz bůčku nepřijatelný, ale za 20 let to třeba bude znít jako "dobrý nápad" (jako třeba zákazy cigaret a nezdravého jídla ve školách), proti bude jen pár bláznivých libertariánů a lidé za to budou v zásadě rádi.
Čímž pádem k tomu stavu, kdy "lidem dojde trpělivost", dojde až ještě za daleko déle a my se toho už vůbec nemusíme dožít.
logo Urza.cz
kapky