Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Urza (strana 4)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Urza Čas: 2025-12-28 22:33:34 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
V naší debatě samozřejmě má interpretace závisí na Vašem i mém nastavení; na mém proto, že nějak vnímám slova, které čtu, na Vašem proto, že jste ta slova napsal.
Autor: Urza Čas: 2025-12-28 22:31:26 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Zkoušel jsem to mockrát; nevidím Vaši ochotu si vzájemně porozumět, v určitém bodě prostě začnete říkat, co mé věty znamenají a neuznáváte, že je můžete špatně chápat, což pro mě nemá smysl.
Autor: Urza Čas: 2025-12-28 22:27:35 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
To jsem dřív zkoušel, ale frustrovalo mě to; vymezování se nestojí skoro nic, vysvětlování nějakých teroií (a vymýšlení, jak jim to podat), které oni stejně jen trollí, je frustrující – dělal jsem to, ale nechal jsem toho. Teď jen jednou za čas zkusím, jestli se něco změnilo; ale už do toho nechci vsázet víc než jen to vymezování.

Rád však na cokoliv odpovím Tobě; pokud chápeš, na co se ptá a dává Ti to smysl, budu rád, když mi to zformuluješ.
Já v tom vidím jen to, že z věcí, které říkám, ve své psychóze poskládal implikaci, která ani z hlediska výrokové logiky neplatí; pak se mě pořád dokola ptá na důsledek toho odvození, který je ovšem chybný.
A fakt ho nechci doučovat výrokovou logiku, když stejně není ochoten uznat tu chybu, takže jen vymyslí nějakou odpověď, kterou posílí své bludy a začne řešit ještě větší nesmysl.
Zkusil jsem s ním zavést řeč jen proto, abych si ověřil, jak moc těm blodům fakt věří; kdyby tolik chtěl odpověď na otázku a byl si sám sebou tak jist, klidně přistoupil na tu sázku, ale je zjevné, že tu chci jen otravovat a prudit. Pokud to vidíš jinak, rád to budu řešit s Tebou.
Autor: Urza Čas: 2025-12-28 22:18:34 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Haha, tak tohle bylo fakt vtipné; a co jako uděláte?
Ano, myslím, že jste narušený, máte v hlavě vymeteno, zdravý člověk by nestrávil osm let stovky nebo tísce hodin spamováním něčího webu jen proto, že jeho ego nesneslo odmítnutí nějakých textů, na základě čehož úplně názorově otočil a překopal svou osobnost; nemyslím si ale, že jste schopen čehokoli víc než tohoto okopávání kotníků, protože kdybyste byl, dávno jste to udělal. Navíc čokli, co štěkají, typicky nekoušou.
Autor: Urza Čas: 2025-12-28 22:16:06 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Přímo jsem napsal, jaký si myslím, že ty obvinění mají důvod; uvedl jsem to tak a popsal to v odpovědi.
Autor: Urza Čas: 2025-12-28 22:15:09 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Aha, takže Vaše prohlášení o mně jsou "konstatování faktů", zatímco mé prohlášení o Vás jsou "nekonstruktivní útoky"?
Autor: Urza Čas: 2025-12-28 22:14:02 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Tu první část ani nechápu; nedává mi smysl ani gramaticky.
Ta druhá ukazuje Vaše nepochopení ničeho; říkám Vám, že je mi úplně k ničemu, když přestanete pokládat tu dementní otázku, protože si najdete zase něco jiného, čím spamovat – a Vy mi na to říkáte, že když ji zodpovím, nebudete ji pokládat. Tak jste úplně mimo? Mně je k ničemu, když ji přestanete pokládat, pokud tu vytvoříte zase jiný druh spamu.
Autor: Urza Čas: 2025-12-25 22:56:26 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano, obviňujte.
Nad důvodem jsem nejen přemýšlel, ale výše jsem Vám ho i popsal.
Autor: Urza Čas: 2025-12-25 22:55:23 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Uvědomujete si, že jste to Vy, kdo mě neustále z něčeho obviňuje?
A zatímco já uznal, že některé mé výroky vůči Vám byly nekonstruktivní, Vy takové přiznání z druhé strany berete jako podlézání, tak raději útočíte a hájíte si takové vystupování…
Co je smyslem?
Co po mně vůbec chcete? Abych Vás najednou začal považovat za chytrého? Nebo o co jde?
Autor: Urza Čas: 2025-12-25 22:47:01 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já to jednou za pár let zkouším, zda je vše při starém.
Plus teď teda sonduju, jak moc těm svým bludům věří; a zdá se, že ani v tom si není moc jist.
Autor: Urza Čas: 2025-12-25 22:46:07 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
A tohle je přesně ono; neustále mě z něčeho obviňujete, ale pak se hrozně divíte, že nejsem přátelský.
Autor: Urza Čas: 2025-12-25 22:30:45 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Bla bla bla bla; prostě v tom, co jste napsal, máte logickou chybu – ať už to tvrdíte nebo to přisuzujete někomu jinému nebo cokoliv, je v tom logická chyba.
Vy tvrdíte, že tam není.
Nabízím sázku; pokud tam fakt není, můžete vyhrát svou odpověď.
Jen už mě laskavě nezatěžujte plky o tom, co tvrdíte.
Autor: Urza Čas: 2025-12-25 21:54:35 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Nečekal jsem, že byste vypadl, na to jste moc posedlý a závislý; předpokládám, že i kdybyste sázku prohrál, budete tu dál spamovat.
Nicméně mě zajímalo, do jaké míry těm svým bludům věříte; a dokonce ani tady nic moc. Dostatečně jistý na to, abyste plival po druhých, ale ne dost jistý na to, abyste se vsadil; nepřekvapivé, jen možná ještě trochu ubožejší, než před pár lety, ale to se asi dalo čekat.
Autor: Urza Čas: 2025-12-25 20:19:51 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Někdy mě štve a často mám pocit, že trollí; jeho komunikace je pro mě extrémně nesrozumitelná. Ale nemám pocit, že by byl hloupý.
Autor: Urza Čas: 2025-12-25 20:18:17 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Podívejte, já nemám problém přiznat chybu; uznávám, že můj styl komunikace je někdy příliš útočný, což mě mrzí – a nepřijde mi jako podlézání tohle připustit.

Na druhou stranu jedna věc je někomu jen tak říct, že je slaboduchý, druhá věc je, pokud řešíme důvody, proč nemám chuť s Vámi vést diskuse, tak co mám říct za důvod? Vymýšlet si?
Autor: Urza Čas: 2025-12-25 20:15:55 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Proč? Abyste dostal odpověď na na otázku, kterou tady spamujete už asi rok.
Pokud jste si tak jist, že blufuju a nedomyslel jsem to, vsaďte se; pokud si tak jist nejste, pak je zajímavé, proč ty výroky píšete tak kategoricky.

"Pokud toužíte po tom, abych tu otázku přestal opakovat, tak ji zodpovězte."
Mně je to úplně prdele; spamujete to tady. Je mi celkem jedno čím. Zodpovím tuhle otázku, přijde další blbost; děláte to už asi osm let. Pokud něco chci, pak abyste přestal spamovat; nemám žádné preference ohledně obsahu toho spamu.
Autor: Urza Čas: 2025-12-25 19:33:58 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Nemyslím, že o PZ.
Autor: Urza Čas: 2025-12-25 18:01:34 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Chcete odpověď? Pojďte se vsadit.

Pokud Vám ukážu jasnou logickou chybu v tom, co jste napsal ("ARGUMENT: dle anarchokapitalismu 1. v ankapu může být mafie 2. stát je mafie => z toho plyne 3. tudíž v ankapu může být stát 4. tudíž by Česko mělo být ankap."), vypadnete ze Stok a už sem nikdy nic nenapíšete (číst můžete), stejně jako nebudete komentovat žádný jiný můj obsah.

Pokud ne, dostanete odpověď na svou otázku, po které už tak dlouho toužíte.

Tvrdíte, že tam logická chyba není; přijmete tu sázku?
Autor: Urza Čas: 2025-12-25 17:59:19 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Přečetl jsem. Absolutně nechápu, co se tím snažíte sdělit. Vidím slova, těm rozumím. Vidím věty, snad také. Celkový smysl? Opravdu nevidím. Žádný.
(A tohle fakt nepíšu ve zlém, fakt to tak na mě působí.)
Autor: Urza Čas: 2025-12-25 17:57:50 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Pokud to myslíte doslova, je to ještě horší, než jsem myslel.
K čemu je diskutovat s někým, kdo vychází z toho, že má pravdu, zatímco ten druhý je dement?
Autor: Urza Čas: 2025-12-25 17:56:26 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Pardon, to byl omyl; já ten komentář psal pro PZ, ale zjevně jsem zareagoval na špatný.
Autor: Urza Čas: 2025-12-25 17:55:47 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Taková zpráva je od Vás podobně kontraproduktivní jako ode mě, kdybych prohlásil, že si za to můžete sám svou slaboduchostí.
Já uznal, že diskusi něco takového nepřidá; Vy místo abyste také uznal, že děláte něco, co taky nepřidává, si za tím jen stojíte a opakujete to.
Ano, já chápu, že ve Vašich očích nejspíš utíkám z diskuse; Vy jste v mých očích fakt hloupý.
A teď je otázka – budeme si na tom trvat a říkat si to, nebo to zkusíme nějak jinak?
Autor: Urza Čas: 2025-12-25 08:35:36 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Mé i Vaše (des)interpretace jsou způsobené mým i Vaším nastavením a odlišným způsobem komunikace; a buď se můžeme oba společně snažit o porozumění (tedy vycházet z předpokladu, že dement není ten druhý, ale že si vzájemně nerozumíme a oba na tom pracujeme), nebo se můžeme každý jen utvrzovat v tom, že my to vnímáme správně, zatímco ten druhý je idiot (já to druhé odmítám, ale zároveň diskuse s Vámi podmiňuji stejným přístupem od Vás).
Autor: Urza Čas: 2025-12-25 08:32:08 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Tentokrát jsem přečetl jen první dvě věty – ty krásně ukazují Váš přístup; Vy "nemáte pocity" (předpokládám, že tohle fakt netvrdíte doslova), "máte oči", takže objektivně vidíte, co kdo říká, zatímco oponent se zmítá v pocitech a nevidí to.
A přesně s tímto nadutým přístupem se nedomluvíte s nikým, kdo komunikuje příliš odlišně, protože si ho v hlavně označíte za dementa; když jste ochoten zpochybňovat svou schopnost porozumět druhým, zvyšuje to právě tuto schopnost.
Autor: Urza Čas: 2025-12-25 08:28:23 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Pořád poslouchat ty sračky o tom, jak utíkám z diskusí, protože nemám argumenty a podobně, aniž jste ochoten se na to podívat i z pohledu někoho, komu je nabízeno daleko víc diskusí, než kolika je schopen se věnovat, tak si pak logicky vybírá lidi, u kterých nemá pocit, že nejsou schopni pochopit arugmenty.
Autor: Urza Čas: 2025-12-25 08:27:14 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Sakra; hajzlové :o(
Autor: Urza Čas: 2025-12-25 08:27:00 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Díky moc <3 <3
Autor: Urza Čas: 2025-12-25 08:26:28 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Řeší se tu obojí; a kdykoliv jsme se spolu začali bavit my, zvrhlo se to do nadávek.
Chci to změnit (a nebo už se do těch diskusí znovu nepouštět).
Autor: Urza Čas: 2025-12-25 08:24:52 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
V tom, co jste nadepsal ARGUMENT, máte školáckou logickou chybu; samozřejmě se o tom raději nechcete bavit, a tak raději odvádíte pozornost k tomu, do jaké míry a v jakém kontextu je to, co nadepíšete ARGUMENT, skutečně argumentem.

Ony jsou logické chyby snad ve všem, co píšete (protože se coby nedoceněný blázen nesnažíte o nic než tu kydat hnůj na práci ostatních); ale na tom, co je nadepsáno ARGUMENT, to lze fakt moc krásně demonstrovat.

"Žádná logická chyba v tom argumentu není. Ale to je nepodstatné, protože o tom se nechci bavit."
Tohle je vtipné.

Ale víte co? Pojďte se vsadit.
Pokud Vám ukážu jasnou logickou chybu v tom, co jste napsal ("ARGUMENT: dle anarchokapitalismu 1. v ankapu může být mafie 2. stát je mafie => z toho plyne 3. tudíž v ankapu může být stát 4. tudíž by Česko mělo být ankap."), vypadnete ze Stok a už sem nikdy nic nenapíšete (číst můžete), stejně jako nebudete komentovat žádný jiný můj obsah.
Pokud ne, dostanete odpověď na svou otázku, po které už tak dlouho toužíte.
Pokud Vás ta otázka tak zajímá a jste-li opravdu přesvědčen, že v tom tvrzení není logický chyba, máte možnost svou odpověď snadno získat.
Autor: Urza Čas: 2025-12-24 16:16:57 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jo, asi máte pravdu; je fakt, že tím, že jsem Vás označil za slaboduchého, jsem tomu nepomohl.
Jen mi prostě vadí tyhle Vaše neustálá osočování; která mi přijdou ještě fakt mimo a hloupá.
Autor: Urza Čas: 2025-12-24 10:06:44 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
A to je právě to; Vy mátee pocit, že jsem "házel sračky", já ten pocit nemám; já mám zas pocit, že Vy píčujete, lžete, předstíráte, že nechápete a podobně.
Pokud budeme tyto pocity považovat za pravdu, nikam se nedostaneme; a já s Vámi jsem ochoten diskutovat jen tehdy, když se dohodneme, že tyto pocity odložíme a budeme se snažit o vzájemné porozumění – do té doby pro mě ta diskuse nemá smysl.
Autor: Urza Čas: 2025-12-24 10:04:22 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Odpovídání na otázky, argumentování a vedení diskuse pro mě souvisí s tím, s jakým nastavením do toho jdete.
A dokud nesplníte ty podmínky, za kterých s Vámi chci diskutovat, nedostanete ze mě žádnou odpověď.
logo Urza.cz
kapky