Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Urza (strana 8)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Urza Čas: 2025-12-25 08:28:23 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Pořád poslouchat ty sračky o tom, jak utíkám z diskusí, protože nemám argumenty a podobně, aniž jste ochoten se na to podívat i z pohledu někoho, komu je nabízeno daleko víc diskusí, než kolika je schopen se věnovat, tak si pak logicky vybírá lidi, u kterých nemá pocit, že nejsou schopni pochopit arugmenty.
Autor: Urza Čas: 2025-12-25 08:24:52 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
V tom, co jste nadepsal ARGUMENT, máte školáckou logickou chybu; samozřejmě se o tom raději nechcete bavit, a tak raději odvádíte pozornost k tomu, do jaké míry a v jakém kontextu je to, co nadepíšete ARGUMENT, skutečně argumentem.

Ony jsou logické chyby snad ve všem, co píšete (protože se coby nedoceněný blázen nesnažíte o nic než tu kydat hnůj na práci ostatních); ale na tom, co je nadepsáno ARGUMENT, to lze fakt moc krásně demonstrovat.

"Žádná logická chyba v tom argumentu není. Ale to je nepodstatné, protože o tom se nechci bavit."
Tohle je vtipné.

Ale víte co? Pojďte se vsadit.
Pokud Vám ukážu jasnou logickou chybu v tom, co jste napsal ("ARGUMENT: dle anarchokapitalismu 1. v ankapu může být mafie 2. stát je mafie => z toho plyne 3. tudíž v ankapu může být stát 4. tudíž by Česko mělo být ankap."), vypadnete ze Stok a už sem nikdy nic nenapíšete (číst můžete), stejně jako nebudete komentovat žádný jiný můj obsah.
Pokud ne, dostanete odpověď na svou otázku, po které už tak dlouho toužíte.
Pokud Vás ta otázka tak zajímá a jste-li opravdu přesvědčen, že v tom tvrzení není logický chyba, máte možnost svou odpověď snadno získat.
Autor: Urza Čas: 2025-12-24 16:16:57 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jo, asi máte pravdu; je fakt, že tím, že jsem Vás označil za slaboduchého, jsem tomu nepomohl.
Jen mi prostě vadí tyhle Vaše neustálá osočování; která mi přijdou ještě fakt mimo a hloupá.
Autor: Urza Čas: 2025-12-24 10:06:44 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
A to je právě to; Vy mátee pocit, že jsem "házel sračky", já ten pocit nemám; já mám zas pocit, že Vy píčujete, lžete, předstíráte, že nechápete a podobně.
Pokud budeme tyto pocity považovat za pravdu, nikam se nedostaneme; a já s Vámi jsem ochoten diskutovat jen tehdy, když se dohodneme, že tyto pocity odložíme a budeme se snažit o vzájemné porozumění – do té doby pro mě ta diskuse nemá smysl.
Autor: Urza Čas: 2025-12-24 10:04:22 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Odpovídání na otázky, argumentování a vedení diskuse pro mě souvisí s tím, s jakým nastavením do toho jdete.
A dokud nesplníte ty podmínky, za kterých s Vámi chci diskutovat, nedostanete ze mě žádnou odpověď.
Autor: Urza Čas: 2025-12-24 10:02:41 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Koukám, že tohle dlouholeté plácání se v něčem, co člověk vlastně nemá rád, nakonec vede k hořkosti; měl jsem u Vás kdysi pocit nějaké poctivosti, ale ta se asi za tu dobu vytratila, což?
Autor: Urza Čas: 2025-12-24 10:01:26 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Szaszián včera: ARGUMENT: dle anarchokapitalismu 1. v ankapu může být mafie 2. stát je mafie => z toho plyne 3. tudíž v ankapu může být stát 4. tudíž by Česko mělo být ankap.

Szaszián dnes: Nepředložil jsem argument,

Jen by mě zajímalo, jestli tam už tu logickou chybu vidíte, nebo se snažíte dělat, že se to nestalo, jen proto, že se bojíte, že tam je, i když ji neviddíte xD

Otázka je obdobně dementní jako Vy, takže ji tu můžete pokládat ještě dlouho… třeba jednou bude někomu blázna líto, tak odpoví.
Autor: Urza Čas: 2025-12-23 20:52:50 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Spokojen být nemusíte; ve Vašem argumentu je naprosto základní logická chyba (chápu, že ho raději opouštíte), otázka je jeho výplodem, ať už ho tam nepíšete nebo ne. Navíc si na tu otázku můžete snadno odpovědět sám, je to ještě tupější než ty silnice; pokud to nedokážete, můžete ji stále dokola klást xD
Autor: Urza Čas: 2025-12-23 20:34:54 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Nemá; ale to ani já ne.
Ta otázka v druhém odstavci je míněna vážně? To je přesně to, co nazývám slaboduchostí – vždyť už byla několikrát zodpovězena v minulých komentářích.
Autor: Urza Čas: 2025-12-23 20:00:12 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ale já přece nikde netvrdil, že jsem Vás neoznačil za slaboduchého; jen bych se divil, kdyby za blbce (ale že jsem něco takového napsal, jsem věděl a nerozporoval).
Plus diskuse naživo nahrávám; všichni pak mohou vidět, co kdo řekl a neřekl.
Autor: Urza Čas: 2025-12-23 19:58:41 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Protože ta otázka stojí na tom argumentu; a ten argument obsahuje školáckou chybu v logice.
Nechcete-li to dělat, v pořádku; já Vás zas nebudu zadarmo doučovat logiku, tak si dál čekejte na otázku, třeba za další rok přijde někdo, kdo Vám tu chybu v logice vysvětlí.
Autor: Urza Čas: 2025-12-23 15:37:53 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ono to spolu souvisí; pokud nepřipouštíte, že každá zpráva je interprtována druhou stranou, a může být tedy misinterprtována (i když je jednoduchá), pak s Vámi nechci vést diskusi.
Autor: Urza Čas: 2025-12-23 15:34:36 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Pokud Vám ukážu jasnou logickou chybu v tom argumentu (ARGUMENT: dle anarchokapitalismu 1. v ankapu může být mafie 2. stát je mafie => z toho plyne 3. tudíž v ankapu může být stát 4. tudíž by Česko mělo být ankap.), vypadnete ze Stok a už sem nikdy nic nenapíšete?
Autor: Urza Čas: 2025-12-23 11:14:00 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jak dlouho tady už s tou dementní otázkou otravujete? Rok? Dýl? Pořád ji kopírujete kolem dokola pod tolik videí, komentářů, všude; asi jste přesvědčen, jak je geniální (což o Vás cosi vypovídá).

Pokud Vám ukážu jasnou logickou chybu v tom argumentu (ARGUMENT: dle anarchokapitalismu 1. v ankapu může být mafie 2. stát je mafie => z toho plyne 3. tudíž v ankapu může být stát 4. tudíž by Česko mělo být ankap.), vypadnete ze Stok a už sem nikdy nic nenapíšete?
Autor: Urza Čas: 2025-12-23 09:51:14 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
No a teď – proč z některých diskusích dle Vás utíkám, zatímco z jiných ne?
Proč diskutuju skoro s každým, nechávám lidi se ptát na přednáškách, odpovídám na dotazy živě online, aniž vím, kdo zavolá…
A přesto existují jednotky lidí, před kterými dle Vás "utíkám".
Já říkám, že je to proto, že těch pár lidí mi přijde natolik mimo, že diskuse s nimi mi prostě nic nedávají. Máte lepší vysvětlení? Že zrovna těch pár tady se "bojím", protože máte lepší argumenty než všichni kolem?
Autor: Urza Čas: 2025-12-22 23:22:58 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano, některých diskusí se nechci účastnit; klidně to nazvěte, že z nich utíkám, nicméně nemám v životě ani dost času, abych diskutoval s každým, kdo o to má zájem, ergo musím tedy z nějakých "utíkat".
A když se podíváte na diskusní oponenty, kteří se mi vystřídali ve Studiu, fakt myslíte, že Vy, pz a ostatní tady jste o tolik lepší? Jakože Vás se bojím a s nimi do toho jdu?
Autor: Urza Čas: 2025-12-22 13:59:31 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano, potrefená husa…
Ale tady mě to nepřekvapuje; je samozřejmě nesrovnatelně snazší si představovat sebe, že mám ty nejlepší argumenty na světě, takže proto se mnou někdo nechce debatovat, než si připustit, že jsou to možná (a) slabé a mockrát vyvrácené argumenty (Norbert), (b) hysterické papouškování věcí, které ani nechápu (Li), (c) umělé vytváření neexistujících nekonzistencí vytrháváním z kontextu, které ovšem autor považuje za geniální (Szaszián) nebo (d) těžko pochopitelné argumenty, které se při snaze o pochopení typicky změní v řev a nadávky, když Vám ta snaha nepřipadá dostatečná (Vy).
Všechny Vás spojuje to, že máte pocit, že s Vámi nechci mluvit proto, že jste tak geniální a všechno byste mi to rozsekali.
Reálně s třemi z Vás nechci mluvit proto, že Vás považuji za slaboduché; a s tím posledním proto, že je to prostě moc energie, kterou lze vynaložit lépe (pokud se nedomluvíme na jiném způsobu komunikace).
Samozřejmě neočekávám, že by mi to kdokoliv z Vás věřil, protože příjemnější je ta druhá možnost xD
Autor: Urza Čas: 2025-12-22 13:51:57 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Přestalo mě to zajímat po druhé větě; tak jsem to nechal být.
Jak říkám, až budete ochoten jít do dialogu s tím, že přiznáváme oba vlastní omylnost, nepochopení toho druhého, budu také ochoten; do té doby ani ne.
Taky mi připadá, že skoro pořád blábolíte mimo téma, neodpovídáte, lžete, vykrucujete se; ty předpoklady jsem ochoten odložit a snažit se pochopit, co chcete říct, pokud totéž uděláte taky.
Do té doby se do toho nechci nechat zatahovat.
logo Urza.cz
kapky