Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele norbertsnv (strana 160)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: norbertsnv Čas: 2019-06-04 17:02:45 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Odmietam hádať čo konkrétne tým myslíš, lebo potom ma zase neprávom obviníš že ti vkladám do úst čo si údajne nepovedal.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-06-04 16:58:11 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nevládnu, keďže našťastie tu nemáme ankapistan ale štát.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-06-04 16:57:21 Titulek: Re: Levné věci [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Skoro ako keby si písal o etatistovi v ankape, buď bude existovať v rozpore so svojim presvedčením, alebo si môže podrezať žily. Zastreliť sa nebude mať čím a obesiť sa nebude mať kde, keďže všetky stromy a stĺpy verejného osvetlenia budú patriť ankapistom :-)
Autor: norbertsnv Čas: 2019-06-04 16:11:44 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Aký stav? Veď dolár je oficiálnou menou USA od r. 1792. Čo bolo už 18. storočie.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-06-04 13:13:44 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Veď on Babiš nebude vládnuť večne. Na rozdiel od podnikateľských rodov čo existujú cez niekoľko generácií.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-06-04 13:02:29 Titulek: Re: Levné věci [↑]
Web: neuveden Mail: schován
A kde som JA písal o nadpriemernom plate? Alebo že v Amazone žijú od výplaty-do výplaty?
Autor: norbertsnv Čas: 2019-06-04 12:03:39 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Áno, priznám sa že burzám sa nevenujem, keďže nemám čo investovať, ale napriek tomu mám približný prehľad o ich fungovaní. Takže pre mňa nie je prekvapením ani to že sa tam dejú podvody ako Enron, ani to že ak si na burze kúpiš zlato tak si ho nemusíš fyzicky odniesť domov na fúriku :-). A nie je pre mňa prekvapením ani to že väčšina peňazí emitovaných v rámci QE skončí namiesto podpory výroby a spotreby práve v burzových špekuláciach. Ale jedno my vysvetli, ak peniaze z QE nemajú skončiť na spotrebiteľskom trhu, prečo rôzni funkcionári národných bánk uvažujú pri ďalšej kríze o "vrtuľníkových peniazoch", veď tie práve skončia okamžite na trhu.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-06-04 11:05:38 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Čo prosím? Tak hádam keď ty ničím argumentuješ tak je to tvoja starosť podložiť svoje tvrdenie aj dôkazmi, ak nejaké existujú. Navyše odbočuješ od témy, či je alebo nie je Švajčiarsko súčasťou nejakého medzinárodného menového systému nemá priamy súvis s tvojim výmyslom že existencia štítu závisí na menovom monopole.
Ale v jednom máš pravdu, chaos ktorý by vznikol ak by si hocikto mohol vydávať vlastnú menu by poškodil ekonomiku, takže by logicky klesli aj príjmy štátu čo by samozrejme ovplyvnilo jeho fungovanie.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-06-03 22:43:04 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Takže vlastne si si zase len tak tipol. Nevieš čo, nevieš ako, len sa ti čosi marí a na základe takýchto dojmov si si vymyslel nejakú bizarnú teóriu. A pritom je okolo nás množstvo fungujúcich štátov bez vlastnej meny, ktoré napriek tomu nijak nestrácajú svoju funkčnosť.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-06-03 19:10:55 Titulek: Re: Levné věci [↑]
Web: neuveden Mail: schován
A kde si nechal druhú stranu rovnice, hodnotu ktorú zamestnanci pražskej pobočky Amazonu vyprodukujú? Koľko miliárd Kč je v pluse? A koľko miliárd navyše nad priznaný zdaniteľný zisk odvedie do nejakého daňového raja?
Autor: norbertsnv Čas: 2019-06-03 18:29:50 Titulek: Re: Anarchokapitalistický ráj [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ak si si to náhodou nevšimol, tak v novembri 1989 sa zmenil režim. Navyše dovtedajší nedostatok niektorých druhov spotrebného tovaru mal aj iné príčiny než údajnú neefektívnosť plánovaného hospodárstva.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-06-03 17:37:41 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Takže vlastne len tak trepeš voloviny bez toho aby si poznal pravdu.
A ad 3), koho okrem Muska si teda myslel, či to si tiež iba tak bezhlavo tipoval?
Autor: norbertsnv Čas: 2019-06-03 17:17:20 Titulek: Re: Levné věci [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Skade sa berú peniaze na výplaty? Predsa z predaja výrobkov ktoré tí zamestnanci vlastnou prácou vyprodukovali. Po tom čo si značnú časť vyprodukovanej hodnoty zobral pre seba zamestnávateľ. Ale že či je to práve 2/3 to neviem, niekde možno menej a niekde aj viac.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-06-03 17:02:35 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Lebo naleteli na vidinu rýchleho zbohatnutia. A pritom je to bublina a navyše s ohromnými zbytočnými nákladmi na elektrinu.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-06-03 16:59:35 Titulek: Re: Anarchokapitalistický ráj [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ako zvyčajne ste nepochopil, tu vôbec nejde o pravopis ale o to že PZ a ani ja nesúhlasíme s tvrdením že ochrana osôb je rovnaká služba ako výroba toaleťáku. Už keby aj nič iné tak pri výrobe hajzelpapiera sa nevyužíva násilie , kým ochrana osôb je práve o násilí ( aj keď obrannom ).
Autor: norbertsnv Čas: 2019-06-03 16:05:18 Titulek: Re: Levné věci [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Skôr naopak, Bezos a spol. zarábajú až tak veľa že to nedokážu "prejesť" a keďže držať peniaze pod matracom sa kvôli inflácii neoplatí tak ich investujú. A práve preto že o živobytie majú postarané si môžu dovoliť vrážať peniaze aj do riskantných investícií. Kým mnoho zamestnancov zarába akurát toľko že vyžijú od výplaty do výplaty a teda nemajú čo investovať.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-06-03 15:45:11 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ty poznáš Sorošove či Buffetove portfólio? Keď tvrdíš že ich bohatstvo pochádza z obchodovania s akciami firiem živiacich sa dotáciami?
A čo sa týka Muska, viem že nie je jediný podnikateľ žijúci z dotácií, ale Babiš je oproti nemu trochár a napr. Bezos, Zuckerberg či Gates nežijú z dotácií.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-06-03 15:25:14 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
On niekto Švajčiarsku násilím nakázal udržiavať paritu kúpnej sily? A s tou ekonomickou úrovňou máš pravdu, vyjadril som sa nepresne tak teda opravujem : zdá sa ti že slovenská vláda stráca moc keď Slovensko nemá vlastnú menu?
Autor: norbertsnv Čas: 2019-06-03 11:27:16 Titulek: Re: Levné věci [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Tým myslíš jedlo a bývanie? Lebo práve na tieto 2 komodity utrácajú chudobní ľudia prevažnú väčšinu svojich príjmov.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-06-03 11:22:57 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Netrep voloviny, z najväčších boháčov sveta žije z dotácií jedine Elon Musk.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-06-03 11:15:09 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Zase sa ti niečo prisnilo? Nevšimol si si že existuje eurozóna? Napríklad Slovensko nemá na rozdiel od ČR vlastnú menu, nemôže svojvoľne ovplyvňovať množstvo peňazí v obehu a napriek tomu nevidím že by oproti ostatným krajinám V4 ekonomicky upadalo.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-06-02 19:07:02 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
A do toho blockchainu tie dáta zapíše kto? Ty sám, bez akejkoľvek kontroly správnosti?
Web: neuveden Mail: schován
Notár nie je stroj.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-06-01 17:35:50 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Môže a nemusí. Vyššia konkurencia môže tlačiť na znižovanie cien a to sa so zvyšovaním kvality vylučuje.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-06-01 12:27:42 Titulek: Re: Anarchokapitalistický ráj [↑]
Web: neuveden Mail: schován
A čo sem miešate do diskusie môjho zamestnávateľa? Veď nežijeme v ankape.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-06-01 10:35:33 Titulek: Re: Anarchokapitalistický ráj [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Naopak, ankap je právo na vlastníctvo cudzej práce.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-06-01 10:32:50 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Miešate dohromady 2 rôzne regulácie, reguláciu kvality a reguláciu počtu. Ak budú notári nevzdelaní a nekvalitní tak nepomôže ani ak ich bude v okrese 100 alebo aj 1000.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-05-31 14:51:27 Titulek: Re: Anarchokapitalistický ráj [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Z tohoto pohledu je pro mne ankap stavem, kdy každý člověk je ten nejmenší stát na světě. A jako takový má ještě daleko menší možnosti být kokot, než současné malé státy.
Myslím že tu sa mýlite, aj dnes sú podnikatelia čo majú väčšie pozemky než je rozloha najmenších štátov. Takže nie každý človek bude najmenší štát na svete.
A za druhé, viacerí tu úspešne dokazujete že byť kokot sa dá aj bez štátu a nepotrebujete na to ani vlastné pozemky.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-05-31 11:26:00 Titulek: Re: Anarchokapitalistický ráj [↑]
Web: neuveden Mail: schován
A tvoje práva sú v tej chvíli podriadené vlastníckemu právu majiteľa pozemku, presne ako od začiatku píšem ja aj Szasián.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-05-31 11:16:11 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Áno, ani IT to nepomôže.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-05-31 06:36:14 Titulek: Re: Anarchokapitalistický ráj [↑]
Web: neuveden Mail: schován
A čo to teda je podľa Vás ten ankap? Lebo podľa mňa ho Szasián opísal celkom výstižne. Anarchokapitalismus je nadřazení práva na vlastnictví pozemku nad všechna lidská práva.
Web: neuveden Mail: schován
Tak určite zvýši kvalitu notárskych služieb ak sa za notára bude môcť prehlásiť hociaký hlupák či podvodník :-).
logo Urza.cz
kapky