Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Jakub G (strana 1)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Jakub G Čas: 2020-03-17 00:19:00 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Myslím, že ty chyby píše schválně.
Autor: Jakub G Čas: 2020-03-16 23:53:23 Titulek: Re: 2. argument [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Proč sem dáváš útržky cizích textů a komentuješ je, jako bych je napsal já?
Autor: Jakub G Čas: 2020-03-16 22:43:13 Titulek: Re: 2. argument [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
O Finmagu si vymýšlím co? Otevřít si Finmag není složité.

Lež číslo jedna je, že bych se pokoušel rozbít diskusi na Finmagu - komentoval jsem tam všeho všudy 3 články, z toho pod jedním mám snad jen jeden komentář!

Podstatnější je ale lež číslo dvě, že by mne tam místní poslali do prdele. Když se koukneš na hodnocení příspěvků, tak naopak místní poslali do prdele ty, co se pokoušeli zpochybnit to, co jsem tam napsal.

Tolik k těm tvým výmyslům a lžím.
Autor: Jakub G Čas: 2020-03-16 19:10:23 Titulek: Re: 2. argument [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Když si to shrneme, vymýšlíš si o finmagu, vymýšlíš si o subjektivní teorii hodnoty, ale já jsem prý pračurák. A ty se pak divíš, že jsi na seznamu lidí, s kterými nelze rozumně diskutovat.
Autor: Jakub G Čas: 2020-03-16 19:05:45 Titulek: Re: 2. argument [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
zatímco jindy přesně tuto teorii zesměšňuješ

Proč tak lžeš!? Kde jsem tuto teorii zesměšňoval?
Autor: Jakub G Čas: 2020-03-16 18:13:25 Titulek: Re: 2. argument [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A můžeš mi také vysvětlit, proč mne nazýváš pračurákem? Protože jsem si dovolil říct, že tvá/vaše pravda není ta jediná objektivně správná?
Autor: Jakub G Čas: 2020-03-16 18:06:59 Titulek: Re: 2. argument [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Co si to zase vymýšlíš za pohádky, Fiala?
Autor: Jakub G Čas: 2020-03-16 18:04:34 Titulek: Re: 2. argument [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jak se někdo může sám přidat na můj seznam těch, s kterými já považuji diskuzi za zbytečnou? Můžeš mi to nějak logicky vysvětlit?
Autor: Jakub G Čas: 2020-03-16 16:06:03 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Nechápeš? Ukazuje to, že i ty jsi příliš vysokou cenu považoval za nemorální.
Autor: Jakub G Čas: 2020-03-16 15:49:52 Titulek: Re: 2. argument [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Vás pět není "všech". Nebo umíš počítat jen do pět, tak ti to tak připadá?
Autor: Jakub G Čas: 2020-03-16 15:31:42 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ne, tvrdil jsi, že nebudeš mít v úmyslu svou část dohody dodržet a budeš s ní souhlasit jen naoko. Prostě od začátku jsi měl v úmyslu dopustit se podvodu a vysvětloval jsi to nemorálností té nabídky.
Autor: Jakub G Čas: 2020-03-16 15:03:40 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pořád je to dost nad běžnou cenu. Ostatně se ale divím, že se tak vztekáš, byl jsi to ty, kdo tvrdil, že pokud ti někdo nenabídne dostatečně výhodnou cenu, tak to není morálně v pořádku a můžeš ho klidně i podvést.
Autor: Jakub G Čas: 2020-03-16 13:39:55 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jenže se jim to nevyplatí

Takže dříve se jim to vyplatilo prodávat za pár korun, ale prodávat to za vyšší (ale regulovanou) cenu by je už neuživilo?
Autor: Jakub G Čas: 2020-03-16 07:01:17 Titulek: Re: 2. argument [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tak jestli to, že někdo utrhne jablko a pak tvrdí, že ho neutrhl, protože ideologie, je dobrá práce ...

Otázka pro tebe, jaký je rozdíl mezi:

1) Vnutit násilím někomu pravidlo X.
2) Použít proti někomu násilí, protože porušil pravidlo X.

V čem je tam rozdíl?
Autor: Jakub G Čas: 2020-03-15 23:13:03 Titulek: Re: 2. argument [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pokud jde o seznam: Marťan, Fiala, Lojza, Rodrigez, a velkej Ká
Autor: Jakub G Čas: 2020-03-15 23:11:11 Titulek: Re: 2. argument [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A můžeš čekat dál, ty jsi také na seznamu. Stejně jako ten debil, který z toho, co dělá, obviňuje ostatní, aby odvedl pozornost.
Autor: Jakub G Čas: 2020-03-15 15:22:00 Titulek: Re: ARBITRÁRNOSŤ!!1! [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
které tolik nepotřebujeme

Pořád operuješ tím, že cena (přímo) odráží to, jak moc něco potřebujeme. Jsou věci, za které bychom byli ochotni zaplatit mnohem více, než kolik za ně nakonec zaplatíme. Neboť je tu druhá stránka věci odrážející to, jak nutně potřebuje druhá strana něco prodat - například proto, aby nezemřela hlady. Takže je otázka, jak moc je morální platit výrazně méně, než kolik bys byl ochoten zaplatit, jen proto, že druhý strana je nucena prodávat se tak levně?

Je to takový "příklad s ostrovem" naopak. Tehdy jsi něco nutně potřeboval, ale nabídka byla hodně vysoká. Tvůj závěr tehdy byl ten, že naoko tu cenu přijmeš, ale jak to jen půjde, tak prodávajícího podvedeš. A omlouval jsi to tehdy tím, že je v pořádku ho podvést, protože ta nabídka byla nemorálně vysoká.
Autor: Jakub G Čas: 2020-03-15 13:08:52 Titulek: Re: 2. argument [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Zase se vnucuješ? Od první chvíle ti opakuji, že s tebou diskutovat nebudu, protože jsi debil. Bohužel jsi tak velký debil, že ani toto jednoduché sdělení nedokážeš pochopit!
Autor: Jakub G Čas: 2020-03-14 23:09:46 Titulek: Re: ARBITRÁRNOSŤ!!1! [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A nic takového nedostanete, protože dokázat, že něco není, je možné jedině v matematice matematickým důkazem.

Takže jsi to, že po tobě nechci přímo důkaz, nepochopil. Přitom tak jednoduchá věta to byla. No hlavně že se považuješ za inteligentního :-D
Autor: Jakub G Čas: 2020-03-14 22:41:52 Titulek: Re: ARBITRÁRNOSŤ!!1! [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Takže speciálně pro idiota tvého ražení: Nechci po tobě matematický důkaz, ale přesto chci, abys to alespoň nějak doložil.
Autor: Jakub G Čas: 2020-03-14 22:39:46 Titulek: Re: ARBITRÁRNOSŤ!!1! [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Myslíš si, že jsou všichni takoví idioti, že si nevšimnou, žes smazal to slovo "matematicky"?
Autor: Jakub G Čas: 2020-03-14 22:27:51 Titulek: Re: ARBITRÁRNOSŤ!!1! [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ne, nic takového po tobě nechci. Chtěl jsem jen, abys své tvrzení, že něco není, nějak doložil.
Autor: Jakub G Čas: 2020-03-14 22:10:40 Titulek: Re: ARBITRÁRNOSŤ!!1! [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pokud to bereš takto, pak se nedá ani dokázat to, co tu tvrdíš, protože vždy to může být jinak.
Autor: Jakub G Čas: 2020-03-14 21:55:03 Titulek: Re: ARBITRÁRNOSŤ!!1! [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ano, v matematice je spoustu důkazů, že něco není. Svoje si myslet můžeš, ale blbce tu ze sebe děláš ty :-)
Autor: Jakub G Čas: 2020-03-14 21:49:10 Titulek: Re: ARBITRÁRNOSŤ!!1! [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Omyl, ty tvrdíš, že opačný trend není. Ty něco tvrdíš, ty to musíš dokázat.
Autor: Jakub G Čas: 2020-03-14 21:37:09 Titulek: Re: ARBITRÁRNOSŤ!!1! [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Což pořád nedokazuje, že tu nemohou být naopak pozitivní vlivy minimální mzdy, které v určitém rozsahu minimální mzdy převýší ty negativní dopady, které tu uvádíš.
Autor: Jakub G Čas: 2020-03-14 20:39:41 Titulek: Re: ARBITRÁRNOSŤ!!1! [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ve zbytku není nic, co by to dokazovalo. Ale proč se vlastně bavím o důkazech s někým, kdo nedokázal pořádně pochopit ani výrokovou logiku a tvrdí, že její pochopení k programování ani není potřeba?
Autor: Jakub G Čas: 2020-03-14 19:46:19 Titulek: Re: ARBITRÁRNOSŤ!!1! [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Nemám důvod domnívat se, že velmi nízká minimální mzda škodí.

Aha, takže důkazem má být tvé ideologické přesvědčení, jo tak tím jsi nás dostal :-D
Autor: Jakub G Čas: 2020-03-14 19:28:22 Titulek: Re: ARBITRÁRNOSŤ!!1! [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Čím vyšší, tím větší škoda.

A z čeho usuzuješ, že velmi nízká minimální mzda nemůže žádným jiným způsobe škodit, hmm?
Autor: Jakub G Čas: 2020-03-14 16:14:54 Titulek: Re: ARBITRÁRNOSŤ!!1! [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
nebo je lze rozložit na monotonní

Tak stejný rozklad proveď i u nemonotónní škodlivost minimální mzdy. V čem je problém?
Autor: Jakub G Čas: 2020-03-14 14:59:41 Titulek: Re: ARBITRÁRNOSŤ!!1! [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Takže okamžitá hodnota proudu v případě střídavého proudu je monotonní?
Autor: Jakub G Čas: 2020-03-14 03:18:29 Titulek: Re: 2. argument [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pokud o to někdo inteligentní bude mít zájem, mohu mu to dokázat. Nemám ale zájem to dokazovat tobě, protože roky zkušeností s tebou ukázaly, že pokus o rozumnou diskuzi je ve tvém případě jen ztrátou času. Už to konečně pochop a neotravuj!
logo Urza.cz
kapky