Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Jakub G (strana 7)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Jakub G Čas: 2020-02-15 14:47:24 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jinde ti to nevyšlo, tak se teď s těmi svými nelogickými sračkami doprošuješ tady? Smůla blbe.
Autor: Jakub G Čas: 2020-02-15 13:49:48 Titulek: Re: Urzova propaganda [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jasně, používá slova používaná při hodnotových soudech, odkazuje se přitom na video "Stát je nemorální", ale podle tebe je to čistě analytický a ne hodnotový soud! Ty máš prostě utkvělou potřebu udělat ze sebe totálního debila. No tak se ti to opět povedlo, můžeš si udělat další čárku. A konec reakcí na tebe, i na obyčejnou reakci jsi příliš velký debil, než aby to mělo smysl. Sice se určitě budeš opět doprošovat nějaké reakce, ale fakt to nemá smysl. Tak se s tím smiř, debile!
Autor: Jakub G Čas: 2020-02-15 13:45:57 Titulek: Re: Urzova propaganda [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ne každý reakce je nutně diskuzí, kreténe.
Autor: Jakub G Čas: 2020-02-15 13:44:43 Titulek: Re: Urzova propaganda [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Až na to, ty blbče jeden, že já tu nechodím hlásat nějakou propagandu. Bohužel to ten tvůj zdegenerovaný mozek pořád nedokáže pochopit a pořád trpí iluzí, že já tu chodím propagovat nějakou (jinou) morálku nebo co. Vždy jsi strašně udiven, když ti řeknu, že to tak není, načež na to ale následně zapomeneš a myslíš si dál ten svůj blud. Schopnost poučit se je u tebe naprosto nulová.
Autor: Jakub G Čas: 2020-02-15 13:32:49 Titulek: Re: Urzova propaganda [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Kdybys uměl číst, případně klikat na odkaz, nemusel bys tu ze sebe opět dělat debila, ale to ty asi rád.
Autor: Jakub G Čas: 2020-02-15 10:12:36 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A proto tedy nezačali podnikat jinde? Aby si nováček mohl vydělat na židli? Nebo co se nám snažíš říct?
Autor: Jakub G Čas: 2020-02-15 09:40:54 Titulek: Re: Urzova propaganda [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Když jste tou propagandou tak zblblí, že nevidíte pravdu, pak je jasné, že každý, kdo tu vaši propagandu nežere, je pro vás lhář.
Autor: Jakub G Čas: 2020-02-15 07:53:45 Titulek: Re: Urzova propaganda [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pro vás je lhář každý, kdo nežere tu vaši propagandu.
Autor: Jakub G Čas: 2020-02-14 23:56:08 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
To území získal tak, že nakreslil čáru na mapě.

Což je v principu stejné jako ankap přístup.

Reálně na něm nehospodaří.

A v ankapu musíš na pozemku hospodařit, aby byl tvůj :-D?
Autor: Jakub G Čas: 2020-02-14 23:44:36 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Vydělal sis je na jeho území a na něm platí jeho pravidla.
Autor: Jakub G Čas: 2020-02-14 23:21:53 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A s daněni je to stejné. Vymáhání daní = vymáhání něčeho, co je státu.
Autor: Jakub G Čas: 2020-02-14 20:12:01 Titulek: Re: Urzova propaganda [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jakub G prý se mnou nemá zájem diskutovat, tudíž jsem otázku přeformuloval na tvrzení.

Tudíž jsi otázku přeformuloval na chybné tvrzení, gratuluji.
Autor: Jakub G Čas: 2020-02-14 19:25:46 Titulek: Re: Urzova propaganda [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Stále platí, že nemám zájem s tebou diskutovat.
Autor: Jakub G Čas: 2020-02-14 10:36:11 Titulek: Re: Urzova propaganda [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Nijak, to nepsal nobertsnv, musíš se to naučit rozlišovat.
Autor: Jakub G Čas: 2020-02-14 09:32:25 Titulek: Re: Urzova propaganda [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No a?
Autor: Jakub G Čas: 2020-02-14 07:59:04 Titulek: Urzova propaganda
Web: neuveden Mail: neuveden
Koukám, že se Urza opět tváří, jako že existuje jen jedna jediná správná morálka.
Autor: Jakub G Čas: 2020-02-13 12:08:16 Titulek: Re: 2/3 socialismu [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Takže kdyby stát nevybíral daně, ale ostatní regulace by zůstaly, tak by ti z toho vyšlo, že už nevlastní podíl na výrobních prostředcích. Správně?
Autor: Jakub G Čas: 2020-02-13 07:58:17 Titulek: Re: 2/3 socialismu [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A to jsi změřil jak?
Autor: Jakub G Čas: 2020-02-12 14:05:36 Titulek: Re: Dotaz [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Až zmoudříš, tak se ozvi, jinak platí to, co jsem už několikrát psal.
Autor: Jakub G Čas: 2020-02-12 14:04:08 Titulek: Re: Dotaz [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Takže jsi ho opravdu nepochopil, nevadí, není to u tebe nic nového.
Autor: Jakub G Čas: 2020-02-12 14:03:01 Titulek: Re: Dotaz [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Nejsem bezradný, pouze opakuji, že diskuze s debilem, jako jsi ty, nemá smysl. Tak se s tím smiř a neškemrej o pozornost. Příměr s programem jsi jak vidno nepochopil, tak mne ty tvé sračky nezajímají.
Autor: Jakub G Čas: 2020-02-12 13:43:20 Titulek: Re: Dotaz [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Podívej, ty debile, nemohu za to, že do mé otázky mícháš věci, které v ní nejsou. Kdybys třeba pochopil ten příměr s programem, tak bys nyní nemohl psát tyhle sračky.
Autor: Jakub G Čas: 2020-02-12 12:54:03 Titulek: Re: Dotaz [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ale já stále čekám od zastánců smysluplnosti tohoto pojmu (tedy také od Vás, použil jste ho v otázce na Urzu) na jeho nenormativní definici.

Použil jsem pojem, který použil Urza v článku, je tedy i on zastáncem toho pojmu? Proč bych ti měl psát nějakou nenormativní definici, když jsem nikdy netvrdil, že je to nenormativní pojem? Stále jen dokazuješ, že jsi debil, a bavit se s tebou je ztráta času.
Autor: Jakub G Čas: 2020-02-12 12:46:56 Titulek: Re: Dotaz [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jo, velkej Ká opět nezklamal :-D
Autor: Jakub G Čas: 2020-02-12 12:45:44 Titulek: Re: Dotaz [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Co to zase plácáš, ty debile, jak může být otázka vyvrácena?!
Autor: Jakub G Čas: 2020-02-12 12:17:51 Titulek: Re: Dotaz [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Koukám, že tvá obsese se opět plně projevila. No, nebudu s tebou ztrácet čas, abych ti to vysvětloval, stejně bys opět nic nepochopil.
Autor: Jakub G Čas: 2020-02-12 10:18:29 Titulek: Re: Dotaz [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tak to jsi měl říct rovnou, že nesouhlasíš s Urzovým názorem a že si myslíš, že jeho článek není pravdivý.
Autor: Jakub G Čas: 2020-02-12 10:03:32 Titulek: Re: Dotaz [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A to, že mi někdo nechce něco prodat, teda znamená, že trh selhal?
Autor: Jakub G Čas: 2020-02-12 10:02:38 Titulek: Re: Dotaz [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Je-li zadáním: "Naprogramujte program, který spadne na dělení nulou," pak program skutečně neselže, když spadne na dělení nulou.

Tak vidíš, u programu chápeš, že jeho selhání se vyhodnocuje vzhledem k zadání a ne vzhledem k jeho kódu. Ale v případě trhu vám to jaksi nedochází.

Trh selhává, když se nějaké zboží/služba či jiný statek nedaří směnit.

Takže když budu vyrábět něco, co ode mne nikdo nebude chtít koupit, tak to bude znamenat, že selhal trh? Zajímavé.
Autor: Jakub G Čas: 2020-02-12 09:56:48 Titulek: Re: Dotaz [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Cena za fejhulát je 500 kč za kilo.

A to určil nějaký úřad nebo jak jsi na tu cenu přišel? Pokud mi to nechce nikdo za tu cenu prodat, neznamená to náhodou spíše to, že jeho cena je evidentně vyšší?
Autor: Jakub G Čas: 2020-02-12 09:42:26 Titulek: Re: Dotaz [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Podle vašeho způsobu myšlení, pokud například program spadne na dělení nulou, pak podle vaší logiky také neselhal, neboť fungoval přesně tak, jak byl naprogramován.
Autor: Jakub G Čas: 2020-02-12 09:38:49 Titulek: Re: Dotaz [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Trh tedy selže, pokud se nesetká nabídka s poptávkou

Takže když mi trh nedá to, co chci, tak to znamená, že trh selhal?
logo Urza.cz
kapky