Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Jakub G (strana 9)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Jakub G Čas: 2020-02-03 08:20:19
Web: neuveden Mail: neuveden
Proto prosím všechny, kdo milují vzdělání: prosaďme studium VŠ pro každého, kdo na něj má, nenuťme lidi toužící po edukaci do sisyfovské práce

Myslíš takovým tím socialistickým způsobem, nebo takovým tím anarchokapitalistickým, kdy si prostě vezmeš půjčku a půjdeš studovat tam, kde po tobě maturitu vyžadovat nebudou?
Autor: Jakub G Čas: 2020-02-02 21:51:47 Titulek: Re: Spíš nedostatek [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Byl jsem jmenován a reaguju na otázku.

Já tě nejmenoval a má otázka nebyla určena tobě.
Autor: Jakub G Čas: 2020-02-02 00:16:54 Titulek: Re: Spíš nedostatek [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Budu to i nadále říkat ve správné, nikoliv v chybné formulaci. Že to nechápete není problém můj. Jestli se Vám to nelíbí, máte problém. Co já s tím?

Komentoval jsem, co říká Pařman, nevím, proč na to reaguješ, když se to vůbec netýkalo tebe.
Autor: Jakub G Čas: 2020-01-31 19:55:40 Titulek: Re: Spíš nedostatek [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Doby, kdy jsem se snažil, abys něco pochopil, jsou dávno pryč. Bohužel se ukázalo, že není v tvých schopnostech něco chápat.
Autor: Jakub G Čas: 2020-01-29 14:36:42 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Takže podle tebe je část celku totéž co celek? Zajímavé. Ale chápu, že při tvé hlouposti ti to ani nepřijde divné.
Autor: Jakub G Čas: 2020-01-29 14:06:02 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A na tuhle hloupost jsi přišel jak?
Autor: Jakub G Čas: 2020-01-29 08:19:27 Titulek: Re: Spíš nedostatek [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A navíc jsou přesvědčeni, že při tom nakopávání do prdele a dávání přes držku nechávají dotyčného vlastně na pokoji :-D
Autor: Jakub G Čas: 2020-01-29 08:16:11 Titulek: Propaganda
Web: neuveden Mail: neuveden
Koukám, že Urza si čím dál tím více osvojuje komunistickou rétoriku :-D
Autor: Jakub G Čas: 2020-01-29 03:28:54 Titulek: Re: Spíš nedostatek [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Upřímně, už dlouhou dobu z Vás mám dojem, že Váš morální imperativ Vám nařizuje nenechat ostatní být, a že ani trochu nechápete toleranci druhých, a považujete něco takového za něco zcela nepřirozeného, k čemu je třeba lidi nutit.

Opravdu se dá v případě vašeho přístupu "dokud se lidé chovají, jak chceme, necháváme je na pokoji" mluvit o nějaké extra toleranci?

Vždyť i ta vaše definice "nechat být" je hodně sebestředná. Pokud někdo dělá něco, co vám vadí, tak je to on, kdo vás "nenechává na pokoji" a nemáte výčitky mu v tom tedy bránit. Pokud děláte naopak vy něco, co někomu vadí, a on se vám v tom snaží zabránit, tak je to opět on, kdo vás "nenechává na pokoji". Tak či onak, ono slavné "nechat na pokoji" znamená pouze to, že musí být po vašem (pokud jde o pravidla hry).
Autor: Jakub G Čas: 2020-01-29 03:11:47 Titulek: Re: Spíš nedostatek [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Upřímně, už dlouhou dobu z Vás mám dojem, že Váš morální imperativ Vám nařizuje nenechat ostatní být

Prosím tě, zkus si definovat to tvé "nechat být", pak i tomu tvému tupému mozku možná konečně dojde, že ve skutečnosti nejde o žádné "nechat být", ale o "vnutit pravidla hry". Jenže to už by to PR neznělo tak hezky, že?

Nikdo Vás nebude k ničemu nutit. Tvrdě narazíte zkrátka v okamžiku, kdy na někoho fyzicky zaútočíte.

Bože, ty jsi fakt mentálně retardovaný. Nebudete mne nutit dodržovat vaše pravidla hry, dokud budu dodržovat vaše pravidla hry. Vždyť i ten útok definujete jako porušení vašich pravidel hry! Takže naopak budu neustále nucen dodržovat vaše pravidla hry!
Autor: Jakub G Čas: 2020-01-28 22:43:08 Titulek: Re: Spíš nedostatek [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Vnutit lidem zrovna ta vaše pravidla že je minimum? A že zrovna ta vaše!? Snažíte se ovládnout druhé a ideologicky tomu říkáte "nechat být".
Autor: Jakub G Čas: 2020-01-28 22:39:18 Titulek: Re: Spíš nedostatek [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Představuješ si komunistickou enklávu dodržující pravidla určená anarchokapitalisty. Smutné je, že ti ta představa vůbec nepřijde blbá.
Autor: Jakub G Čas: 2020-01-28 22:30:43 Titulek: Re: Spíš nedostatek [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ne, to ty to "nechat být" nechápeš. Zuřivě se bráníš si přiznat, že to není nic jiného než vynucovaní vašich pravidel hry. Jenže když lidi nutíš, aby hráli podle tvých pravidel, necháváš je na pokoji?
Autor: Jakub G Čas: 2020-01-28 20:56:34 Titulek: Re: Spíš nedostatek [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Nedávno si tu velkej Ká stěžoval, že stát si prý hraje se slovy, mlží a lže. Tak proč dělá totéž, když si na to stěžuje? Proč říkáte "budu si vynucovat, aby mě nechali na pokoji" a místo toho neříkáte popravdě "budu jim vnucovat svá pravidla"?
Autor: Jakub G Čas: 2020-01-28 19:45:35 Titulek: Re: Spíš nedostatek [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Váš problém je, že to vaše "nechat vás na pokoji" znamená "dodržovat pravidla, která jste lidem stanovili". Pak to vaše "my nikomu nic nevnucujeme, my pouze chceme, aby dodržovali naše pravidla" vyzní v celé své nesmyslnosti.
Autor: Jakub G Čas: 2020-01-28 19:36:52 Titulek: Re: Spíš nedostatek [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Promiň, zapomněl jsem, jak moc jsi hloupý. Je jedno, zda k někomu domů chodíš nebo nechodíš. Co však není jedno je to, že tvůj přístup k "nechat tě na pokoji" je naprosto stejný jako u toho člověka v tom přirovnání.
Autor: Jakub G Čas: 2020-01-28 19:18:30 Titulek: Re: Spíš nedostatek [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
To je jedno, jde o to, že tvůj postoj k tomu, co to znamená "nechat tě na pokoji", je naprosto stejný.
Autor: Jakub G Čas: 2020-01-28 18:29:27 Titulek: Re: Spíš nedostatek [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Připomínáš člověka, který přijde bez pozvání k někomu do domů a neustále jen opakuje, že nechce nikomu nic diktovat a že ho mají ostatní nechat být :-D
Autor: Jakub G Čas: 2020-01-28 17:27:26 Titulek: Re: Spíš nedostatek [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pokud nechceš ostatním nic diktovat, tak proč pořád říkáš, jak by se ostatní (ne)měli chovat?
Autor: Jakub G Čas: 2020-01-28 16:51:37 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Místo psaní omáček by si spíše měl dostudovat například metodologii vědy.
Autor: Jakub G Čas: 2020-01-28 15:25:38 Titulek: Re: Spíš nedostatek [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jasně, když anarchokapitalistická menšina diktuje podmínky většině, tak je to lepší :-D
Autor: Jakub G Čas: 2020-01-27 14:26:03 Titulek: Re: Spíš nedostatek [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Proc? Pokud si to majitel pozemku bude prat, potom samozrejme jeho prani budu respektovat.

Majitel pozemku si přeje, aby ses řídil jeho pravidly, pokud jsi na jeho území! Z nějakého důvodu máš ale problém to respektovat a tvrdíš, že na to musí mít smlouvu.
Autor: Jakub G Čas: 2020-01-27 14:02:13 Titulek: Re: Spíš nedostatek [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tak pokud nesouhlasíš s jeho pravidly, tak bys měl opustit jeho území.
Autor: Jakub G Čas: 2020-01-27 14:00:40 Titulek: Re: Spíš nedostatek [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A jak se to liší od případu státu? Pohybuješ se po jeho pozemku, svá pravidla ti jasně sděluje, tak si je snad také může vymáhat.
Autor: Jakub G Čas: 2020-01-27 13:52:20 Titulek: Re: Spíš nedostatek [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Slovo vlastnictví je celkem dané, a mnoho významů nemá.

No jo, když na tom tak zarputile trváš, tak to je pak těžké ti něco vysvětlovat.
Autor: Jakub G Čas: 2020-01-27 13:48:41 Titulek: Re: Spíš nedostatek [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Vysvětlovali jsme mu to velmi trpělivě. Takže časem prostě člověk dojde k závěru, že je to hlupák.
Autor: Jakub G Čas: 2020-01-27 13:45:11 Titulek: Re: Nedobrovolnost [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
I ta tvá tzv. ekonomická definice je pěkně normativní. A ano, měníš význam definic, jak zrovna potřebuješ.
Autor: Jakub G Čas: 2020-01-27 13:40:32 Titulek: Re: Spíš nedostatek [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Marťan se například snažil vehementně dokázat, že když jsem na nějakém pozemku, tak se na mne vztahují pravidla jeho vlastníka.
Autor: Jakub G Čas: 2020-01-27 13:36:59 Titulek: Re: Spíš nedostatek [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pokud někdo nedokáže ani po desáté pochopit, že stejné slovo může mít v různých kontextech různý význam a neznamená to lhaní, tak mentálně retardovaný fakt je!
Autor: Jakub G Čas: 2020-01-27 13:33:41 Titulek: Re: Spíš nedostatek [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pokud není pro každého stejný, proč stát prostě na rovinu nenapíše, že je vlastníkem všeho, a nepřesvědčí o tom, že je to tak správné? Vám přijde v pořádku takto lhát?

Bože, ty jsi fakt kus debila! Ty se ptáš, proč stát, když ten význam není pro každého stejný, nepoužívá to slovo v tom vašem významu. Fakt ti to přijde normální tohle po něm požadovat?
Autor: Jakub G Čas: 2020-01-27 13:30:07 Titulek: Re: Spíš nedostatek [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pojem vlastnictví není termín anarchokapitalistické ideologie, je to normální české slovo.

Ty jsi fakt asi mentálně retardovaný! To slovo je sice české, ale různé ideologie mu dávají (trochu) jiné významy. Fakt jsi tak hloupý, že nedokážeš pochopit ani toto?
Autor: Jakub G Čas: 2020-01-27 13:24:33 Titulek: Re: Spíš nedostatek [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jak jsem na to přišel? Stačí číst, co tu píšou zdejší anarchokapitalisté.
logo Urza.cz
kapky