Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Diskuse Stok (strana 29)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Web: neuveden Mail: neuveden
Plácnout kontext je jednoduchá výmluva . Tak ho nějak shrňte , když nezvládnete vypíchnout ten konkrétní text . Ja ho čtu tak ze Urza něco řekl na začátku , vy jste se urazil , on se omluvil za útočnou formulaci , s tím ze si za svým názorem nicméně stoji , a ptá se vás teď jak jinak by to měl formulovat abyste se neurazil ? Žádný důkaz ze vás chce urážet tam nevidím.
Web: neuveden Mail: neuveden
Jj. Pamatuju se z gymplu na jednu školní inspekci . Hodiny najednou probíhaly jinak , a pak zase normálně :-D. A jinde (jeden gympl na Vysočině ) jsem slyšel, ze mají super vybavenou učebnu chemie nebo fyziky , která se vždy ukazuje , ale ve školním roce se nepoužívá aby žáci neponičili . I tak moc padlé na hlavu to tu občas je
Autor: Někdo (neregistrovaný) Čas: 2026-01-05 16:13:20
Samozřejmě, jde hlavně o prezentaci. Je to třeba krásně vidět na tom, když se na místní základce občas koná nějaká akce nebo jen vyučování probíhá tzv. „zábavnou“ formou. Během těchto příležitostí to vždycky vyučující učitelka nafotí a později se fotky s krásným popiskem, kde se škola prezentuje jako aktivní a inovativní, objeví na školních stránkách a Facebooku. Že to nikoho nebavilo a standartní vyučovaní je zcela odlišné se tam nedočtete.
Autor: Urza Čas: 2026-01-05 16:06:59 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ne, já nic takového nechci obecně, protože to neexistuje.
Ptám se na formulaci přímo pro Vás; naznačujete, že existuje, tak se ptám, jaká to je. Upřímně si myslím, že ani moc neexistuje, byť věříte, že ano.
Autor: Urza Čas: 2026-01-05 12:56:28 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Nevím jistě; určitě je to dobrý příklad toho, o čem mluvím, ale není to tak obecně.
Jinými slovy ano, to, co říkám, se může projevit například tak, jak píšete; ale určitě se to, o čem mluvím, může projevovat i spoustou jiných způsobů.
Autor: Urza Čas: 2026-01-05 12:51:56 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já chápu, že Vás to uráží; ale nechci Vás urážet, proto se ptám, jak lze takovou věc vůbec komunikovat, aby Vás to neuráželo.
Zatím jste mi odpověděl jen oklikou, že nekomunikovat; přitom ale tvrdíte, že to nějak lze, tak se ptám jak.
Autor: Urza Čas: 2026-01-05 12:08:13 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já fakt už nevím, co se mi snažíte sdělit.
Vnímám tam spoustu balastu, kterému nerozumím, a mezi tím nějaké povýšenecké kecy typu "Zkuste, prosim, ten mozek aspon na chvili zapnout".
Po tolika dnech, co jsem se snažil předat, že s Vámi budu debatovat jen za předpokladu, že budeme oba vycházet z toho, že tomu druhému nerozumíme, nikoliv z předpokladu, že ten druhý nemyslí/lže/mlží/je dement.
A tohle odmítáte; odmítáte přijmout, že si prostě nerozumíme, byť se snad oba snažíme (byť po tomhle postu u Vás už fakt nevím). Místo toho naznačujete, že to není o Vás, že za to nedorozumění můžu já, protože nemyslím, případně jsem sráč a podobně. V tomhle nastavení si tu třeba shnijte, pište další komentáře; já se chci spíš bavit s lidmi, kteří jsou v případě nedorozumění schopni a ochotni neházet to na toho druhého (byť to tak pro ně vypadá; pro mě to samozřejmě celé taky vypadá, že jste prostě zmrd – ale rád bych věřil, že ne, ale nechci to tu dělat sám, zatímco Vy mě budete pořád osočovat).
Autor: Urza Čas: 2026-01-05 11:53:02 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ne.
Fakt jsem se hodně snažil; ale nepřipadá mi, že to má jakýkoliv smysl, dál si jedete svou, dezinterpretujete mě a tvrdíte, že to tak prostě je. Už i v tomto.
Nechtěl jsem s Vámi vést debaty proto, že jste právě tohle dělal.
Začal jsem tedy metadebatu o tom, co mi vadí, že děláte – a doufal jsem, že se posuneme; ale i v té metadebatě už to děláte. Jen mě to odrazuje; a nemám chuť pokračovat.
Web: neuveden Mail: radoslav.khun v doméně gmail.com
Jde o to, žes něco řekl, a když ti bylo ukázáno, proč je to pitomost, tak jsi od toho zbaběle utekl a ještě typicky začal urážet.

Ty: Cosi o dodatku.
Argument: Ale to se dělo i tehdy, když dodatek platil.
Ty: Vy ankapáci tohle a tamto.

Tohle dokážeš pochopit, ne? Tys něco řekl, bylo to napadeno, a tys to nechal zcela bez reakce a místo toho začal hodnotit oponenta místo jeho reakce.
Autor: HonzaP Čas: 2026-01-04 14:28:38 Titulek: Výměnky
Web: neuveden Mail: honza v doméně poboril.cz
Málo se ví že bohatší rodiny obvykle řešily zaopatření rodičů “vejminkovou smlouvou”, takové předčasné dědictví výměnou za závazek se o rodiče postarat, tedy že se to nenechávalo na altruismu.

https://cs.wikipedia.org/wiki/V%C3%BDm%C4%9Bnek

Od 2014 tohle upravuje nový občanský zákoník pro případ předání nemovitosti, ale u nás v rodině jsme si to v tomto duchu udělali jinak vlastní smlouvou.
Autor: Urza Čas: 2026-01-03 22:24:09 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Vlastně by mi to bylo jedno.
To už mi víc vadí kecy o neférovém diskutování a podobně (ale to samozřejmě není urážka, jen Váš názor; oproti tomu komentáře na inteligenci jsou urážka, ne názor – prostě se to posuzuje podle toho, co Vám vadí).

Každopádně jste neodpověděl na otázku.
Web: neuveden Mail: radoslav.khun v doméně gmail.com
Tak znovu.


Norbert: Príčinou je 2. dodatok.

Protiargument: Proč se potom ty masakry neděly před 40 lety, když druhý dodatek platil?

[zde se očekává odpověď na otázku, která bude obsahovat jako předmět druhý dodatek a masakry]

Norbert: Kvôli zmene školského systému to určite nie je


Jde o to, žes něco řekl, a když ti bylo ukázáno, proč je to pitomost, tak jsi od toho zbaběle utekl a ještě typicky začal urážet.

Ty: Cosi o dodatku.
Argument: Ale to se dělo i tehdy, když dodatek platil.
Ty: Vy ankapáci tohle a tamto.

Tohle dokážeš pochopit, ne? Tys něco řekl, bylo to napadeno, a tys to nechal zcela bez reakce a místo toho začal hodnotit oponenta místo jeho reakce.
Web: neuveden Mail: neuveden
Chci si zjistit více informací ohledně života v cizině - hodně o tom mluví Pavol Lupták. Svobody v EU je čím dál tím méně a politici ji chtějí ubírat více a rychleji za podpory značné části společnosti a mlčení zbytku. Za chvilku (tak do 10 let) tu (při současném tempu) opravdu nebude pro svobodomilného člověka k žití...
Autor: Urza Čas: 2026-01-03 17:58:35 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Zápis vlastním myšlenek není interpretace; ale způsob zápis ovlivní jejich interpretaci čtenářem.
Toho lháře jste taky nepochopil; a i když se jakoby "shodujete", na konci ukazujete, že to odmítáte aplikovat:
"prestanete s A!=B mlzit"
Tady mi podle mě říkáte, že mlžím; a já s Vámi prostě nechci debatovat, dokud tam budete mít tyto předpoklady.
Autor: Urza Čas: 2026-01-03 17:53:06 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
"A kdybyste do toho tak nesmyslne nezapletl ony interpretace"
To je přesně ono; pro mě je interpretace v daném kontextu daleko jasnější výraz než smysl.
Co bych rád?
Abyste přestal své vnímání nadřazovat mému; pro Vás jsou interpretace nesmyslné, pro mě smysluplné; pro Vás je smysluplné mluvit o smyslu, pro mě méně. Dokud to budete uzavírat tak, že "jsem do toho něco nesmyslně zaplatl", místo abyste připustil, že to prostě vnímáme jinak, nemám zájem Vám odpovídat na Vaše otázky.
Web: neuveden Mail: radoslav.khun v doméně gmail.com
Norbert: Príčinou je 2. dodatok.

Protiargument: Proč se potom ty masakry neděly před 40 lety, když druhý dodatek platil?

[zde se očekává odpověď na otázku, která bude obsahovat jako předmět druhý dodatek a masakry]

Norbert: Kvôli zmene školského systému to určite nie je


Odpověď neobsahuje vůbec nic o druhém dodatku nebo masakrech, odpověď na otázku to tedy není, jak správně konstatoval Glande, a tím je zcela bezcenná, jak správně konstatoval Pavel.
logo Urza.cz
kapky