Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Vostál Petr (strana 128)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Vostál Petr Čas: 2017-06-15 09:30:10 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
To je ovšem klam začátečníků jak si lze vyzkušet při chůzi po zábradlí,

na začátku musíte vyvažovat balanc způsobený vaší obavou z pádu, či obavou že budete připlácnut,
ale když se zbavíte obav z pádu a záměru nespadnout,
tak prostě nepadáte...

Vo tom je v podstatě to přísloví s tím tlačením na pilu,
kdyby jste měl v oblibě řezání dřeva a hodně to trénoval
tak zjistíte, že ve skutečnosti zde není žádný konatel co řeže dříví,
ale že situace je taková, že činnosti se dějí ale není zde žádný konatel,
tedy že vy jako osoba je jen klam...

To je škola taoismu jenž pak platí o každé činnosti kterou rádi a se zájmem provádíte...
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-06-15 08:31:23 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
ze nekomu o neco moc jde, tak zacnou byt automaticky protivy.
..............................................................

U protikladů platí jak vzájemný boj tak i jednota,

záleží pak na každém jednom,

zdy se zaměří na boj či na jednotu...
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-06-15 08:25:36 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Nu prasečí vocásky bych nerovnal,
ty mají být přirozeně zkroucený,

a ohledně tlačení jsem přece vždy upozornoval,
že na pilu se nemá tlačit,
což bych vztáhnul i na ty vrata...

Ale jinak jistě, přetlačování a přetahování je oblíbená lidská hra,
tak s chutí do toho,
a půl je hotovo,
ale vždy jen půl....
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-06-15 07:59:25 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
To nevadí,
vždyt myšlenky jsou vždy jen více či méně úspěšné kopie originálu zvaného přirozenost či skutečnost,
něco jako prst ukazující na měsíc,
či film promítaný na plátno, přičemž plátno zústává nedotčeno promítaným filmem,
jsou jen párou nad hrncem, podobně jako život jenž ovlivnují...
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-06-15 06:28:27 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Chtete-li být svobodní, buďte svoji“
Michael Jackson

„Umění žije tam, kde je absolutní svoboda.“
Bruse Lee

Vzdát se svobody znamená vzdát se lidskosti.“
Jean Jacques Rousseau

„Jen málokteří chtějí svobodu, většina chce spravedlivé pány.“
Crispus Caius Sallustius



a něco duchovnáckýho :
„Taková je skutečná zkušenost se svobodou: mít to nejdůležitější na světě, aniž by mi to patřilo.“
Paulo Coelho


Autor: Vostál Petr Čas: 2017-06-15 06:13:22 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Moc pěkný....

Já jsem našel tohle :
Svoboda je poznaná nutnost (Kája Marx)

Svoboda neruší nutnost, nýbrž ji předpokládá.(Baruch Spinoza)

trošku bych to ale předělal na SVOBODA JE POZNANÁ PŘIROZENOST
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Co si o tom myslíte, vážení čtenáři? Kterým směrem se kurzy v krizi vydají? A jsou mé úvahy o důvodech k růstu či poklesu ceny vůbec smysluplné? Uvítám veškeré zdůvodněné názory; děkuji.
..................................................................................................................

Tenhle by to možná mohl vědět https://www.seznam.cz/zpravy/clanek/je-libo-poobedvat-s-nejlepsim-investorem-sveta-staci-60-milionu-32801?seq-no=21&dop-ab-variant=&source=clanky-home
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-06-14 17:26:09 Titulek: Re: Kryptoměny a hospodářská kri [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Meteorologové by nesouhlasili.
...............................
Tak z rovna dneska dle forecy mělo být u nás slunečno,
ale celý dopoledne po obloze táhly mraky jak kráva,
občas vidím, jak třeba na tři dny dopředu dávaj sluníčko,
pak to změněj na polojosno a den předtím na déšt
a nakonec pak svítí sluníčko...

Jediný co trefěj je asi to, že máme ještě jaro, tam by mohli bejt asi stoprocentně úspěšní...
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-06-14 12:45:24 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Vnímám to jako obří bublinu
...............................

No on i stát je obří bublina,
kterou neustále nafukují a přifukují političtí spekulanti,
aby to bylo pro lidi atraktivní a investovali do toho co nejvíce a měli pocit zisku a jistoty...

To, že si někdo vyfoukne svoji bublinu a používá stejnou techniku jako státní bublináři je OK,
ale mě osobně na tyhle bublifuky moc neužije,
at už bublinuje stát či soukromník...

Reklama musí bejt bombastická....což v speciálně v tý Alze vědí, proto maj toho svýho mimouše pro oslovení blbouše...
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-06-14 12:10:28 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Myslím, že to byl Deskartes, kterej řekl, že

Dobře žil, kdo se dobře skryl,
což by nakonec mohlo platit o všech vámi jmenovaných činnostech...
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-06-14 10:52:26 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Jo cesty boží jsou nevyzpytatelný...takže těžko říct...

Kdybych to měl brát podle toho, jak rychle se sesypala totalita křestanství,
tak to bude ještě nějakej ten pátek asi trvat,
ale vzhledem k tomu, že hovoříme-li o státu, tak hovoříme vlastně o JISTOTĚ,
a tady přece jen udělalo lidstvo díky technologickému pokroku značný skok,
tak by to možná mohlo bejt rychlejší než to co zde bylo s tím křestanstvím...

Tedy někdo asi sází na krize,
ale já spíše sázím na tu lidskou potřebu jistoty,
nebot z krize se asi nejspíše přehoupneme opět v potřebu státu,
já to vidím taknějak komunisticko budhisticky,
tedy, až budou všechny bytosti štastný....

Možná i ty kryptoměny přispějí k té potřebě jistoty a zhroucení států...

Autor: Vostál Petr Čas: 2017-06-14 09:38:00 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
jak je ctěná vůle a nálada
...........................

Ta ctěná vále je stále stejná, tedy egoistická,

je egoistická když prosazuje stát a stejně tak když ten stát vobírá,
a je stále stejně egoistická,když tvrdí, že se stát nemá vobírat,
nebo tvrdí že stát nemá být...

Já v tom žádnou nekonzistenci nevidím, neustále následuje svou vůli,
akorát občas tu vůli zabalí do zdání nějaké morálky či všeobecného dobra apd.
což pak může někoho mást, že je nekonzistentní...
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-06-14 08:36:35 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Jenže kterých je víc?
.......................

To nevím,
já ovšem fandím spekulantům, spíše než ideologům,

nějako mně přijde to spekulanství zdravější nežli idologizování,
i když ani jedno asi není moje parketa...
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-06-14 08:27:38 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz

To je však jen prognóza a ty jak známo v ekonomii mají malou úspěšnost i u odborníků.
.....................................................................................

Mně někdy přijde, že největší úspěšnost odborníků na prognozy je u meteorologů,
ty jsou myslím úspěšný na 40 %...
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-06-14 07:53:58 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
V tom vám neporadím,

já vím jen to, že spekulativní mysl se zaobírá především budoucností,
taknějak podobně jako to tady vypisoval včera Urza jak se připravuje na důchod,
přičmž někdo takto spekuluje jen vůči své osobě,
jiný pak spekuluje opět vůči sobě samému, ale zahrne do toho i druhé a pak vymýšlí zákony a státy,
v obou dvou případech jde o nějakou tu životní JISTOTU,

přičemž z duchovní náhledu se svoboda nenachází v budoucnosti, ale v přítomnosti,
což třeba Ježíš popisoval tak,
že by si člověk neměl mít starost o budoucnost, ale měl by žít v přítomnosti jako polní lilie a zpěvné ptactvo...

Stejně tak lze i spekulovat o tom, co řekl Ježíš,
což mě tedy baví vo chlup více, nežli ekonomické spekulace,
já se jen snažím popsat ten princip, jak člověk sám sebe voblbne nějakou tou budoucností...

Autor: Vostál Petr Čas: 2017-06-14 07:23:44 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Baví mne mindrák těch, kteří bitcoin nekoupili, nebo koupili pozdě
Ti pak pořád něco mumlají o pyramidové hře (asi ještě neviděli státní průběžný penzijní systém, nebo rolování rostoucího a nesplatitelného státního dluhu), o podpoře zločinu (jako by nevěděli, že zločin z 99.99% jede v dolarech), o absenci krytí (jako by koruna něčím krytá byla), atd...
...............................................................................................................

Jakejpak mindrák,
měl bych snad mít mindrák z toho, že vlastním jen jedno hovno a ne dvě ???

No pro někoho by to možná mindrák byl...
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-06-14 06:59:31 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
. Je to příprava na budoucnost.
...............................

Budoucnost je fajn komodita, ta se dobře prodává, nebot na (štastnou) budoucnost se chytne každej trouba,
víra, naděje a láska jsou stále v kurzu lidského snažení,

no a kdyby klekly kryptoměny, dá se dobře podnikat i tom duchovnu,
jen si musíte pořídit nákej ten trůn na sezení, barevný hadříky na oblečení, tedy duchovní uniformu, a kopretinu co si strčíte do zadku, svatý úsměv na tvář,
a pak samozřejmě ještě spoustu svatejch kydů vo tom, jak přítomnost stojí za hovno,
ale že vy máte v kapsa štastnou budoucnost...
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-06-14 06:43:45 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Nákup čehokoli přímo za bitcoiny dnes má smysl jen pro velmi malou skupinu (stovky? tisíce?) lidí, kteří v bitcoinech přímo vydělávají. Trejdují na burze, roznášejí kafe v bitcoincafé, programují pro zahraniční firmu, ...
Pro ostatní držitele BTC to přímý smysl nemá - bitcoiny si nekupují proto, aby si za ně druhý den koupili sluchátka v Alze. Kupují je proto, že předpokládají zhodnocení, kdežto u koruny či eura znehodnocení. Na druhou stranu lidí vydělávajících v bitcoinech přibývá a přibývat bude. Je to příprava na budoucnost.
....................................................................................................................

Dle mého názoru je to prostě ajtácká hra,
který se chytli někteří anarchisté,
a nebo naopak ajtáci sami tomu dali anarchistický podtext, aby to lépe vypadalo,
vono se vyplatí když to má dobrej vobal,

takže osobně si myslím, že to má s anarchií pramálo společného,
že to je prostě jen taková ajtácká spekulativní hra, co jim má přinést zisk,
takže,
jsem to mrdal, mrdám a budu mrdat dále,
nebot nejsem spekulant, páč mě to nebaví

Ale koho to baví, tak at si koupí a vydělává a propaguje to, aby si to koupili i druzí...
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-06-13 18:48:59 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Ano, stát umí protlačovat nepopulární rozhodnutí;
.................................................

V současnosti jsou všichni ideologičtí anarchisté uvěznění v noci 12. dubna propuštěni z vězení na svobodu. Část z nich stane před soudem. Celá maska ,anarchismu‘ byla jen zástěrka pro zločinné a kriminální živly, které pronikaly do kruhů těchto anarchistických skupin. Jen málo skutečných anarchistů bylo zatčeno...“

„Zkušenosti z Moskvy, Petrohradu a dalších měst ukazují, že pod anarchistickým praporem se ukrývají chuligáni, zloději a kontrarevolucionáři, kteří se potají a v konspiraci připravují na svržení sovětské vlády. Všechny anarchistické skupiny a organizace musí byt okamžitě odzbrojeny. Nikdo nesmí mít zbraň, s výjimkou zvláštního povolení od místního sovětu.“ (Izvestija, č. 91, 10. května 1918)

Trockij prý řekl:„Byli to lupiči a zloději, kteří zkompromitovali anarchismus. Anarchismus je myšlenka, i když zcestná, ale chuligánství je chuligánství, a jasně jsme anarchistům řekli, že si musí stanovit hranice mezi sebou a zlodějstvím… Sovětský režim dobyl moc ne krádeží a banditismem, ale zavedením disciplíny kolektivní práce a poctivého dělnického života.“

Trockij pokračoval ve svých výhružkách: „Jestli chceš být s námi podle zásady kolektivního respektování práce, musíš se přidat k pracující třídě. Jestli nám ovšem chceš stát v cestě, nediv se, že se s tebou sovětská vláda nebude mazlit.“ Jinak řečeno, buď dělej, co ti říkáme, nebo se připrav na represe.

Autor: Vostál Petr Čas: 2017-06-13 14:22:03 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Jo, koupím si bagetu,

ted už je jen votázka zda se mně to vyplatí, a bude levnější alespon o těch 21% nebo kolik činí DPH,

ale zejtra zase vypovyskočí kurz kryptoměny, takže si ji radši koupím za peníze,

ty naopak zase půjdou dolů...

Autor: Vostál Petr Čas: 2017-06-13 14:08:14 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Prozatím to je prostě něco, na čem se dá spekulovat, levně koupit a draze prodat,

ale je otázkou, zda také bude pro lidi intresentní to,

že se tím vyhnou placení daní a vodstřelej tak stát,

tak pro pár lidí zajisté ano,

ale možná že lidé i firmy změní názor, když zjistí že by takto mohly vodtřelit stát,

tedy vodstřelit armádu, policii, zdravotnictví atd.
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-06-13 13:26:34 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Když říkám letadlo,
tak tím mám na mysli to,
že ten kdo to vymyslí či kdo je na začátku, ten hodně vydělá,
ten kdo je na konci mu to pak zaplatí...

Samozřejmě, letadlo nemůže fungovat, ani kdyby tomu všichni uvěřili,
tedy obzvláště tehdy, když tomu všichni uvěří, tak to nemůže fungovat,

kryptoměny mohou naopak fungovat když tomu všichni uvěří,
ale když neuvěří,
tak to půjde k čertu...

Prozatím se mně to jeví spíše jako byznys podobný letadlu,
takže to ve mě příliš důvěry nevzbuzuje..
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-06-13 13:05:07 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz

Kryptoměny pochopitelně ZATÍM nepovažuji za náhradu národních měn; myslím si ale, že se jí stát v budoucnu mohou, v důsledku čehož já osobně do kryptoměn vkládám nějakou nezanedbatelnou část portfolia (ač pochopitelně ne většinu, tolik nevkládám do ničeho), protože "sázím" na to, že výhody kryptoměn převýší jejich nevýhody (zejména proto, že čím více lidí bude kryptoměny používat, tím stabilnější budou).
..........................................................................................................

Takže ZATÍM to funguje jen jako to blblý letadlo,

a může to skončit podobně jako to letadlo, či případně zde zasáhne ten dosud pochrupující stát,

a nebo taky ne,

bůh ví...
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-06-13 12:22:42 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
No jo,

to jo, tak mě tedy poučte o tom, o čem nevím...

Ale jinak si takovýhle kecy strčte za klobouk,

tyhle forky znám...
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-06-13 10:17:59 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
ale na kryptoměnách vydělal velké desítky až malé stovky tisíc a znám lidi, kteří vydělali desítky milionů.
............................................................................................................

A před dvaceti lety jste si mohl cvrnknout letadlo,
to byla obdobná šaškárna,
na který mnozí pěkně vydělali
díky důvěře malých troubů co do toho investovali....


A čeho že jste si vydělal ???
Jo těch peněz co vydává ten stát kterej chcete položit na lopatky, tak to jo...
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-06-13 09:55:26 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Pro většinu lidí je měna negarantovaná nikým a ničím, bez donucení jí přijímat, těžko představitelná.
....................................................................................................

Proč by ne, vždyt takový letadlo před lety lidé hráli dobrovolně a s důvěrou že na tom vydělaj,
a mně ten princip přijde u kryptoměn vcelku obdobnej,

musíte do toho vložit ty ((bezcený)) peníze....

Mně tedy osobně vadí ta provázanost na stávající měny, který mají kryptoměny nahradit,
u letadla byla vidina zisku,
tady je zase vidina neplacení daní při nákupu a prodeji...
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Že to nestihnou čeští politici je věc jistá,
nebot to jsou vopice které se vždy řídili tu dle Vídně, tu dle Moskvy a nyní dle Bruselu,
takže spíše bych hleděl do zahraničí, co tam nového...

Já osobně bych byl značně nervozní,
kdyby ze strany států nebylo žádné reakce,
a asi bych to nepřičítal neschopnosti či neefektivitě států či politiků...

Ale já jsem spíše pesimista,
ale chce-li být někdo optimistou, budiž mu to přáno...
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-06-12 16:06:30 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Za sebe bych řekl,
ač jsem příliš život veverek nestudoval,
a mohu posuzovat leda tak dle filmu Doba ledová,
že veverka je vyloženě anarchokapitalistický tvor,
hledí si především svého oříšku a do druhých se zcela zbytečně nenasírá,

takže klidně by mohla být maskotem anarchokapitaliského hnutí...
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-06-12 15:19:35 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Takový studium zvířat může být velmi užitečné,
viděl jsem kdysi film o jednom chlapíkovi, co studoval život opic,
hrál ho tam myslím Anthony Hopkins,
a tam zazněla jedna taková pěkná myšlenka,
že svoboda vskutku existuje, že je mimo ty ohrady, co si lidé samy vybudovali...
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-06-12 14:05:42 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Souhlasi udaje citacu ve vstupnich turniketech s vystupnimi?
............................................................
Nesouhlasí,
je zde totiž pět výstupů, ale jen pouze čtyři vstupy,
což někteří vysvětlují chybou v technice,
jiní ovšem poukazují na dříve ve středověku uznávaný názor, že život vzniká z ničeho,
takže tvrdí, že veverka se zde materializovala díky příznivým životním podmínkám,
a tak se chystají stavět další mostíky a mosty...
logo Urza.cz
kapky