Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele li (strana 3)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: li Čas: 2024-09-12 12:46:26 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
No každej není bezpáteřní čuně...
ale asi si to nedovedeš představit :)
Autor: li Čas: 2024-09-12 12:05:13 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Já chci obchodovat s dětmi???
Ne, já říkám, že ten, kdo je s tím OK, je krysa.
Autor: li Čas: 2024-09-12 11:34:16 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Lidé jsou různí. Někdo fakt nemá špetku hrdosti, jiný ji má.
O co jde? I v koncentráku byly špinavý krysy a hrdinové všedního jde...
Každý má být krysa jako Vy?
Autor: li Čas: 2024-09-12 11:14:06 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ne každej je tak měkkej jako ty, ty prostě panáčkuješ, i když nemusíš...
Prostě řeknou "manželství pro všechny" a ty zapanáčkuješ...
Řeknou "obchody s dětmi" a ty zavrtíš ocáskem...
Řeknou "teď zabiješ tohle miminko" a ty to prostě uděláš...
No, jiný člověk by se z toho zeblil, ale ty už jsi zvyklý... :)
Autor: li Čas: 2024-09-12 10:21:32 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Pokud ti někdo tak pevně drží nůž u krku, nemůžeš ani nikoho dalšího zmlátit. Takže ti musí malinko povolit, abys na to měl prostor. K tomu, abys brutalitu namířil proti nevinnému ti musí v palici přeskočit do jiného módu... a já si prostě nedovedu takový mód představit, člověk by pak musel po zbytek života nad sebou blejt... ne každý má pořád po ruce pytlíky na blití.
Autor: li Čas: 2024-09-12 10:00:45 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Odpověď zní, nedokázala bych surově zmlátit nebo dokonce zabít nevinného člověka.
Takže bych musela napnout všechnu sílu, abych zničila útočníka... to je celé...
Fakt si nedokážu představit, že bych začala surově tlouct nevinného!
Ale to asi nepochopíš...
Autor: li Čas: 2024-09-12 09:49:09 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
CO PŘESNĚ by se vidělo v té situaci. Pravděpodobně bych se pokusila s tyčí toho útočníka praštit a přivolat pomoc... rozhodně bych nedokázala surově zmlátit nebo zabít nevinného člověka, prostě by fakt to nešlo...
Autor: li Čas: 2024-09-12 09:38:28 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Já si tě dovedu představit, člověk bez hrdosti...
Prostě se ohne hřbet a k obědu konzerva a panáčkování...
Když to řekne führer, obchody s dětmi jsou pohoda!
HAF!
Autor: li Čas: 2024-09-12 09:21:06 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
No tak to seš pěkný čuně! Tak čau.
Autor: li Čas: 2024-09-12 09:09:22 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Pokud někam budete volat, tak hrozí, že Vás na místě zabijou, aniž člověku ve finále pomůžete.
Pokud přežijete, můžete později proti útočníkovi svědčit.
Toto je jiný případ, kdy nejste AKTIVNÍ VYKONAVATEL ZLA. Dokážete to rozlišit???
Autor: li Čas: 2024-09-12 09:02:09 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Jistě, ale potřebujete k tomu mít ODVAHU a DOBRÝ CHARAKTER.
A musel jste být připraven i na to, že za to zaplatíte, možná i životem...
Ale každý tuší, že to, co se tam dělo, bylo OBJEKTIVNĚ ZLÉ.
Stejně tak je to s OBCHODEM S DĚTMI, proti kterému Urza nevystupuje, ba naopak = aktivně umetá cestu.
Autor: li Čas: 2024-09-12 08:52:46 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Dozorci si nevšimli, že se aktivně podílí na masovém vraždění nevinných lidí?
Autor: li Čas: 2024-09-12 08:43:24 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Sama nevím jak bych se zachovala, kdyby mi někdo vyhrožoval smrtí, když zavolám v tu chvíli na policii.
Co ale vím s jistotou je to, že bych nikdy aktivně nevraždila, i kdyby mi za každou mrtvolu dali hroudu zlata, to bych fakt raději chcípla než mít to OBJEKTIVNÍ ZLO na svědomí.
Autor: li Čas: 2024-09-12 08:30:24 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Pokud jste chtěl zavolat policii, máte plusový bod :) Sama nevím jak bych se zachovala, kdyby mi někdo dal v té situaci nůž na krk a hrozil, že mě podřízne... Horší by bylo, kdyby Vám ten útočník nabídl pár tisíc, když mu s tou špínou pomůžete... že společně zkopete nějakýho člověka a o sup se spravedlivě rozdělíte.
Autor: li Čas: 2024-09-12 08:23:39 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Autor: li Čas: 2024-09-12 08:16:06 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Pokud vznikne přirozeně, tak je tam přirozená implicitní smlouva a společnost by měla vymáhat, aby rodiče PLNILI VŮČI DÍTĚTI SVÉ POVINNOSTI. To je tedy PŘIROZENÉ.
Pokud se ale z nějakého ZÁHADNÉHO důvodu rozhodneme v tomto případě upřednostnit NÁROK kupců, tak je tam NEKONZISTENCE...
Urza několikrát řekl, že sám neví jak by se zachoval, kdyby po něm vůdce chtěl v koncentráku popravovat lidi... napsala jsem mu do komentáře, že si osobně myslím, že by to dělal, kdyby za to měl výhody. Mé přesvědčení plyne z toho, že Urza NEDOVEDE provést OBJEKTIVNÍ SOUD a nectí přirozené právo. Pak jen jeho logický mozeček provede tuto operaci: Přirozené právo není důležité, ale poptávku tady mám... a je pro mne zajímavá... To je celé, není co řešit.
Autor: li Čas: 2024-09-12 07:52:30 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Bylo zvěrstvo v koncentrácích dobré nebo špatné?
Tvrdím, že to bylo OBJEKTIVNĚ špatné.
Špatné je to proto, že se to neslučuje s PŘIROZENÝM PRÁVEM.
Pokud jde o obchody s dětmi, tak dítě NEDALO SOUHLAS K UMĚLÉ VÝROBĚ, není možné rozjet to svinstvo ve velkém. Tam vůbec není co řešit, je to OBJEKTIVNĚ ZLÉ.
Autor: li Čas: 2024-09-12 06:55:18
Web: neuveden Mail: schován
Není to o tom, že by někdo "potřeboval vládce", ale že jednotlivec je velmi snadná kořist pro predátory.
Tahle "ankap PROPAGANDA" je zacílená na užitečné idioty. Ankap je nástroj debilizace, aby globalizace proběhla.
https://youtu.be/PpMJkaf117g?t=4057
Propaganda má za cíl "přesvědčit o něčem co nejvyšší počet lidí", například, že vzdělání je zbytečné, protože nejlépe se ovládají hlupáci.
Výsledek toho trendu: úpadek, obchod s dětmi, duševní mrzáci, prášky a drogy... a Urza Vám pak poradí jak na drogách provést seberozvoj :)
Autor: li Čas: 2024-09-11 17:27:38 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
no pro vás asi jo!
když si jdete koupit housku za 5 korun a platíte desetikorunou, tak očekáváte, že něco dostanete zpět?
jestli ne, tak hodně štěstí, tam už nevím...
Autor: li Čas: 2024-09-11 17:17:39 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
no tak to vám opravdu jen přijde!
že to tak máte vy (a nedovedete provést objektivní soud), je irelevantní a trochu Vás lituji, musí to být peklo
Autor: li Čas: 2024-09-11 17:12:50 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
ne :)
to, že to NENÍ DOBRÉ mi poví intelekt....
také mi třeba poví, že není dobré kálet si do kalhot
Autor: li Čas: 2024-09-11 17:11:23 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
já mám názor, "to vám NIKDO nepoví, ani Urza nepoví..."
"možná měsíc, ten to ví, ale TAKY vám to nepoví"
:)
Autor: li Čas: 2024-09-11 17:09:24 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
mě se to nepáčí z důvodu, že to pro lidstvo NENÍ DOBRÉ...
kdyby to bylo dobré, tak by se mi to páčilo
Autor: li Čas: 2024-09-11 16:48:28 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Jaké tam budou tresty? :)

"Ty můj kvítku medový, to se nikdo nedoví."
"Možná měsíc jen to ví, ale ten nic nepoví."
"To by nikdo neuhád, na to můžu hlavu dát."

https://www.youtube.com/watch?v=cKRnu9mKF-Q
Autor: li Čas: 2024-09-11 16:46:19 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Jde to z Ameriky, takže pokud víte, že to pro lidstvo NENÍ DOBRÉ, tak proti tomu také bojujte.
Říkám pravdu, tj. JE TO SVINSTVO = budu to říkat dokud budu žít.
A libovolnej režim, kterej to bude podporovat, mi bude odpornej.
Autor: li Čas: 2024-09-10 20:29:29 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
"„Neurodivergentní“ označuje neurologicky odlišné od typického, což zahrnuje autisty, lidi s ADHD, lidi s poruchami učení, lidi s epilepsií, lidi s duševním onemocněním, lidi s RS nebo Parkinsonovou chorobou, apraxií, dětskou mozkovou obrnou nebo dyspraxií…"

Psal jste teda, že jediný problém těhle neurodivergentních zdravých dětí je, že jich není tolik, kolik bychom potřebovali, aby se z toho stala norma? :)
"Jediný problém autistů je ten, že jsou v menšině (zatím)."
Autor: li Čas: 2024-09-10 17:17:36 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Narážím na to, že ve škole je nutné mít na tyto zdravé neurotypické děti osobní asistenty.
Takové zvláštní... ale časem v menšině určitě nebudou.
Ve třídě bude 10 zdravých dětí a jejich 10 osobních asistentů.
Autor: li Čas: 2024-09-10 13:13:10 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Představivost není totéž co fantazie. Pomocí představivosti se dělají predikce a tuto schopnost mají lidé prostě různou. Autisté tuto představivost ve velké míře postrádají, proto mají tak velký problém chápat věci, které zdravý člověk chápe intuitivně. Problém je v tom, že pokud představivost mají velmi nízkou, tak svůj problém nedokáží nahlédnout, často mají přeceněné ego... Lidé bez nohou utíkat nedovedou, slepí lidé nejsou excelentní odborníci na grafické práce... atp.
Autor: li Čas: 2024-09-10 12:06:34 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Autor: li Čas: 2024-09-10 11:47:29
Web: neuveden Mail: schován
Tohle psala spíš umělá inteligence, ne? :)
Ale proč sem takový nesmysly Urza pouští? :)
Autor: li Čas: 2024-09-10 06:44:50 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Obvyklá DOGMATICKÁ reakce.
ANKAP FUNGUJE, PŘESTOŽE TZV. PRINCIP NEAGRESE SI KAŽDÝ V ANKAPU MŮŽE VYLOŽIT PO SVÉM.
A to "lepší" je to, co chci já!
Autor: li Čas: 2024-09-10 06:40:43 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Baphomette, nejste náhodou autista? :) pak je to těžké, nemáte na to kapacitu, bývá tam problém s představivostí... :)
logo Urza.cz
kapky