Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele li (strana 2)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: li Čas: 2024-10-17 06:55:52
Web: neuveden Mail: schován
A četl jste něco od Adama Smitha? :) Zkuste třeba Teorii mravních citů, je to dost velká bichle a nevím co by na to v Ježku :)
Oni tihle libertariáni dost řešili ctnosti a tu morální povinnost, ale dneska už lidstvo ani neví co to je, viz včerejší Ondrášečkův příspěvek :)
***
Otázka na Urzu:
"Urzova poznámka pod čarou: Za mě jsou právě ty nekonzistence hodně důležité; spousta lidí (a kolikrát i politiků) totiž říká něco (třeba „Žij a nech žít.“)"
Jestli chcete být konzistentní, tak někdy prosím zdůvodněte proč nadřazujete pozitivní právo na výrobu a obchod s dětmi před přirozeným právem dítěte na jeho rodiče.
Autor: li Čas: 2024-10-16 09:59:54
Web: neuveden Mail: schován
"Přijde mi, že povinnost pomáhat ostatním předpokládá existenci apriorního morálního závazku."
***
Trochu v té větě zaměňujete POVINNOST a MORÁLNÍ POVINNOST.
Morální povinnost předpokládáme u lidí, kteří mají svědomí a aktivně o něj pečují.
"Přijde mi, že MORÁLNÍ povinnost pomáhat ostatním předpokládá existenci SVĚDOMÍ a dobrého srdce."
***
Co si počneme se společností, ve které se nám jaksi to svědomí a dobrota vytratí?
Co bude děla společenství robotů? No je to jednoduché, když nejsou vnitřní zábrany, budou muset být ZÁBRANY VNĚJŠÍ, tem se říká ZÁKONY.
Čím horší stav obyvatelstva v tomto smyslu je, tím tužší je režim, kterému lidově říkáme TOTALITNÍ REŽIM.
Autor: li Čas: 2024-10-16 09:54:11 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
"každopádně nikdo nemá nárok na to, aby mu bylo pomoženo"
Přesně, zejména pokud by si chtěl "pomoci" k dítěti, které by si takto chtěl KOUPIT.
Děti jsou taky LIDI, které by musely na výrobní smlouvě figurovat.
Jinak ankap na první dobrou není konzistetní.
Autor: li Čas: 2024-10-16 09:38:31 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
1. protože u homo nemůže dojít nikdy k tomu, že ti dva zplodí potomka
2. vadí mi nákup materiálu a následné výroby dítěte bez genetické vazby na pár
3. adopce KOUPENÉHO DÍTĚTE, za tím účelem vyrobeného, je parazitismus, který se neslučuje se svobodou
Autor: li Čas: 2024-10-16 09:35:56 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
"Pokud máme 100% jistotu, že se něco nestane, tak už tomu nemusime bránit, ne? ;)"
Když máme stoprocentní jistotu, že ti dva mají spolu NULOVÝ POTENCIÁL pro zplození potomka, pak nechápu proč usilují o vstup do manželství. Leda že by si chtěli nějaké dítě koupit.
Neplodný hetero pár se může léčit a nakonec potomka zplodit, medicína je v tom dost daleko.
Autor: li Čas: 2024-10-15 15:13:14 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
protože mi vadí obchody s dětmi, LGBTIQXY a kolik ještě dalších písmen na dětech chtějí parazitovat, jsem raději pro svobodu a přirozené právo
Autor: li Čas: 2024-10-15 15:11:32 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
protože máme stoprocentní jistotu, že 2 ženy nebo 2 muži dítě spolu mít nikdy nebudou, nikdy spolu nezaloží rodinu a tak...
Autor: li Čas: 2024-10-15 13:47:57 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
no je to o přerozdělení moci...
největší světové organizace a korporace ji budou mít prostě po rozpadu států mnohem větší....
a pár koupených psychopatů nebo hlupáků tomu tady pomáhá, nicméně jistě za to mají dobrý plat, není to charita... :)
Autor: li Čas: 2024-10-15 13:40:56 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
nezajímá mě ničí sexualita... bulvár nečtu
Autor: li Čas: 2024-10-15 13:39:54 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
VADÍ!
Autor: li Čas: 2024-10-09 11:18:08
Web: neuveden Mail: schován
"Moc bych si přál, aby někteří „bojovníci proti totalitě“ začali řešit porušování lidských práv v současnosti, namísto pohoršování se z použití symboliky 80 let mrtvého režimu."
***
Naprostej souhlas! Mnohem větší průšvih je, když se očividně porušují lidská práva a policie nekoná vůbec nic, i když má dostatek důkazů... to je známka skutečně špatného režimu.
https://www.youtube.com/watch?v=xqLne-oav0s
Autor: li Čas: 2024-10-04 16:12:46 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Odkopala jsem co?
Skutečně Vám nerozumím :(
Co zvládám sama?
Autor: li Čas: 2024-10-04 15:47:23 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
No protože když v ankapu žádný NAP není, tak ankap nespojujte se svobodou :(.
Nedává to pak žádný smysl.
Autor: li Čas: 2024-10-04 14:20:55 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
hm! :D a jak to teda je?
"legální" by v ankapu mělo být vše, co není v rozporu s NAPem, ne?
Autor: li Čas: 2024-10-04 12:33:32 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
"legální" by v ankapu mělo být vše, co není v rozporu s NAPem, ne? a člověk všeobecnou podporu lidí to dělat, protože by to bylo logicky a eticky ospravedlnitelné, ne?
Když nemá význam slovo "legální", "legitimní" a předpokládá se porušování NAP, tak tzv. "ankap" má dost problém, ne? kdo by to chtěl??? snad jen vůl
Autor: li Čas: 2024-09-21 11:58:43 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Li není troll! Li je hledač pravdy. Když je teorii nekonzistence a nekdo na to upozorní, tak teorie za daných okolností NENÍ PLATNÁ. Pokud skutečně hledáte pravdu, tak je nutné se tomu postavit a celou teorii překopat. Nestojím o totalitu, které umetáte cestu.
Autor: li Čas: 2024-09-21 11:49:40 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Taky znamená, že oba jsme nějak chodili do kostela a tedy víme co a jak :)
Jinak já jsem klidná, nevím zda vy také. Jste také klidný? :)
Autor: li Čas: 2024-09-21 11:48:04 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ano, máme se imět SPRAVEDLIVĚ ROZNĚVAT, pokud se děje zlo a bezpráví :)
Máme to dělat při bdělém vědomí, ale s plným nasazením.
Nejsou to emoce, které se vážou k egu, ale k Bohu. :)
Autor: li Čas: 2024-09-21 11:35:36 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
To jste ale stoicismus vůbec nepochopil :)
Tam je nutné "vzdorovat zlu", není to tedy o apatii, která vede "ke zlému". Stoici pěstovali moudrost, která vede k soucitu, odsuzovali zlo :)
https://www.youtube.com/watch?v=QZv3O6-XIB8
Autor: li Čas: 2024-09-21 11:32:17 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Když jsem byla malá, taky jsem chodila do kostela :) Ježíš by to podle mého pochopení vyložil takto: "Milujte lidi, i nepřátele, protože to jsou LIDÉ. Ale vždy odsuzujte hřích a dotace pro hříšné podniky. Prague Pride je svinstvo už kvůli tomu, že to musíme platit, přestože je to zlé. A každoročně tam jsou koutky pro malé děti." Ježíš by se zcela jistě "spravedlivě rozhněval" a rozkopal by tam co by zvládl, než by ho farizejové zabásli :) Takže ti v Paralelní Polis se zachovali jako Ježíš a vy jako hříšníci, na které by to spravedlivě dopadlo :D
Ale vyvázl jste bez újmy, takže asi cajk! :)
https://www.gotquestions.org/Cesky/Bible-hnev-zlost.html
Autor: li Čas: 2024-09-20 21:49:35 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Jo! A tohle je také krásné:
https://youtu.be/XRD_fLPyfKM?t=369
Autor: li Čas: 2024-09-20 21:22:39 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Vzpomínám si u toho na tenhle seriál z dětství :)
https://www.youtube.com/watch?v=tIiEdo0qW_I
Autor: li Čas: 2024-09-20 19:34:51 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Urzo, vnitřnímu dialogu se běžně říká SVĚDOMÍ. Nechcete o tom natočit díl se Zrzkou? :)
Jinak ty "boží hlasy" mi fakt přijdou strašidelný, vím, že je to teď v módě, komunikovat s "vyšším já", ale fakt to nedoporučuji.
Autor: li Čas: 2024-09-20 11:08:20 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Tenhle komentář mě upoutal, musím si to poslechnout, a asi si k tomu dám něco dobrého :)
Ono je zajímavé, že má Urza ty hlasy, ale rozhodně není sám, je toho plná ezo scéna a ti lidé jsou dost strašidelný :)
Například tahle paní mluví s něčím podobným s říká tomu "vyšší já" :) takže takhle si Urzu nějak představuji :)
vivat Bohnice :)
https://www.youtube.com/watch?v=0s1ZO0QS_nw&t=856s
Autor: li Čas: 2024-09-20 11:01:13 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
No tak s umělou dělohou si při troše kreativity můžete osmažit ta vajíčka, co máte v lednici.
Slepičí, křepelčí nebo pštrosí? Anebo si je do té dělohy vkládejte a představujte si něco hezkého.
Autor: li Čas: 2024-09-12 18:39:24 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
se svojí umělou dělohou si dělejte co chcete :D
jste trans?
Autor: li Čas: 2024-09-12 16:00:42 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Pokud máme žít ve svobodné společnosti, tak se takové zločiny nesmí tolerovat.
Když chcete žít v totalitě, vyrábějte a prodávejte děti jako housky.
Je to otázka práva, podle kterého pak společnost bude vypadat.
Autor: li Čas: 2024-09-12 14:39:00 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Vadí mi otevření stavidel pro obchod s dětmi.
Je to jednoduché jako facka, toto by mělo být přísně zakázáno.
Autor: li Čas: 2024-09-12 14:14:27 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Víš Lojzo, tyhle věci dělá v konkrétní situaci autopilot, ne mozek.
Tj. udělá to za tebe intuitivně tělo, protože hlava to v té rychlosti "nespočítá".
A tělo se chová tak, jak si v něm vypěstuješ určitý kvality a smysl pro odvahu...
Autor: li Čas: 2024-09-12 13:55:58 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nemůžu to říct se 100% jistotou, to nejde přesně predikovat, ale s velmi vysokou pravděpodobností neudělám věci, ze kterejch bych musela do smrti denně blít. Stačí to tak?
Autor: li Čas: 2024-09-12 13:16:56 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Snažíš se mi podsunout, že v krizi každej jedná jako zmrd.
Napsal si, že by ses automaticky zařadil mezi zbabělce a zmrdy...
Odpovídám, že to není pravda, existují zbabělci a hrdinové.
A lidé mezi tím volí. Je to otázka charakteru.
Co je na tom špatného???
Autor: li Čas: 2024-09-12 13:03:02 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Takže si dokážeš představit člověka, který to má jinak než ty?
WOW, to jsem ráda.
Tak mi věř, že pokud bych někoho jen tak na rozkaz zmlátila tyčí, blila bych ze sebe každej den...
A na to se mám moc ráda, takže zapoj celou svoji fantazii.
logo Urza.cz
kapky