Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele li (strana 7)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: li Čas: 2024-06-04 19:06:30 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Bavili jsme se o tom, že něco dělá člověka šťastným...
„Jen hlupák se domnívá, že štěstí pochází z vnějšku, z předmětu; štěstí nebo neštěstí přichází pouze z našeho nitra.“
(Arthur Schopenhauer)
Autor: li Čas: 2024-06-04 19:04:34 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Odpad je označení pro něco, co nemá kvality.
Autor: li Čas: 2024-06-04 14:15:35 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Někoho dělá šťastným krást, obchodovat s dětmi a znásilňovat. A přesně tohle by svobodná společnost neměla tolerovat.
Autor: li Čas: 2024-06-04 14:11:38 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Levicový anarchista je člověk, který nectí přirozené právo ani osobní vlastnictví. Odpad.
Autor: li Čas: 2024-06-04 14:06:41 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Randová byla libertariánka, Tim je prázdná loutka (hmota) s libovolným kabátem.
Autor: li Čas: 2024-06-04 11:32:11 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
"Libertariánství ukazuje na to že zdrojem mnoha problémů je vnější věc STÁT."
Tady nesouhlas - hlavním problémem je POZITIVNÍ PRÁVO, nikoliv stát jako autorita. Záleží to tedy na těch vnitřních principech, ne na tom obalu. Pokud zrušíme stát a právo by mělo být např. podle EU (případně žádné), tak jsme v totalitním zřízení, a naprosto odříznutí od nějaké autonomie... Pro libertariány je klíčový jedinec a jeho svoboda podle PŘIROZENÉHO PRÁVA.
Autor: li Čas: 2024-06-04 09:54:02
Web: neuveden Mail: schován
Souhlas, být vnitřně svobodný je zásadní věc! Ale je to paradoxně spojeno s poměrně tvrdou prací na sobě, které ve finále člověku přinášejí dlouhotrvající vnitřní radost, hrdost a spokojenost :)
Klasické libertariánství s tím je v souladu, zejména objektivismus Ayn Randové k tomu vede... Zhoubou je levicová odnož, kterou prezentuje např. Kožuchov: "Takzvaný sociální anarchismus sdružoval libertariánské marxisty respektive komunisty a libertariánské socialisty." to je skutečný mor, přestrojený za "libertariánství"... a je s tím spojena nízkost a žadonění o uznání, vnitřní nesvoboda a ve finále Bohnice...
https://cs.wikipedia.org/wiki/Libertarianismus
Autor: li Čas: 2024-05-31 16:56:26 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Autor: li Čas: 2024-05-31 13:00:48 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
je to například nenásilí, ne-brutalita, lidskost (lidskost existuje pouze v lidském srdci, robot ani bestie ji nemůže poznat)
Autor: li Čas: 2024-05-31 11:33:14 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
„Myšlenka, že svět má pouze fyzický, nikoli morální význam, je nejzoufalejší omyl vyvěrající z největší perverzity ducha.“
(Arthur Schopenhauer)
***
Zkuste o tom o víkendu popřemýšlet, třeba to pomůže a mějte se... :)
Autor: li Čas: 2024-05-30 11:49:09 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
pokud to ani teď netušíte, chyba bude nepochybně ve Vašem přijímači, zkuste to poštelovat, jinak už nevím :)
Autor: li Čas: 2024-05-30 06:46:48 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Jinými slovy: Pokud libovolné společenství bude brát obchody s dětmi jako přirozenou součást "božího plánu", tak brzy zanikne... Taková společnost je nemocná a slabá.
Autor: li Čas: 2024-05-29 21:55:37 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Obchod s lidmi je Vám málo na vysvětlení?
Vnímám to jako čiré zlo, proto před ním varuji.
Ten boží záměr je tady jasně daný, nevím jak jinak to mám vysvětlit.
Ať žije NENÁSILÍ, ať je spravedlivě potrestané NÁSILÍ.
Autor: li Čas: 2024-05-29 08:01:04 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Jo. Nemusíte plodit, můžete být klidně matkou Terezou :)
Hlavně je potřeba zakázat obchodování s dětmi... :)
Autor: li Čas: 2024-05-29 06:45:32 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ne každý se hodí do dlouhodobého vztahu, možná proto řada lidí preferovala klášter, byl tam od toho pokoj.... :)
Netuším zda kněží ten záměr plození naplňují nebo ne, asi jak kdo, možná bychom se divili :)
Autor: li Čas: 2024-05-28 12:21:57 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Skoro bych řekla, že Vy ho asi nepoznáte :)
Ale jinak to znamená, že pohlaví jsou 2 a že PLOZENÍ existuje mezi mužem a ženou.
Reprodukce je pak něco jiného než plození... robot má jiné kvality než člověk... a tak :)
Autor: li Čas: 2024-05-27 13:19:23
Web: neuveden Mail: schován
Naprostej souhlas, taky to tak vnímám...
Svoboda je totiž etický princip, souvisí s přirozeným právem.
Pokud bychom svobodu definovali jen ve fyzickém světě, tak mizí to nejpodstatnější.
Tzv. boží řád je nadřazen hmotě, proto je nutné ho respektovat, jinak to půjde všechno do kopru.
Je až neuvěřitelné, že dnes očividní materialisti se ohánějí slovem "křesťan"... je to parodie...
Autor: li Čas: 2024-05-16 08:08:36
Web: neuveden Mail: schován
"Morální relativismus, sekularismus, multikulturalismus, hédonismus a jiné moderní trendy vidí jako jev, který infiltroval státní aparát, ba stát tyto ideologie sám využívá ve svůj prospěch. Je v jeho zájmu, aby zničil nestátní autority jako rodinu, církev či původní komunity, jelikož plně liberalizovaný jedinec je roven s ostatními jedinci v slabosti vůči (státní) moci."

Problém je v tom, že Hoppe se mýlí v tom, že tyhle choré ideologie nám nutí stát. Ve skutečnosti nám zrušení nestátních autorit nutí proti naší vůli nějaké nadnárodní neziskovky (a ti už stát ovládli), dotované z různých směrů... Takže čím "větší slepenec" to bude, tím méně skutečných svobod budeme mít. Tyto zájmy nám tlačí momentálně hodně silně EU a je to už rozlezlé snad všude. Problém je, že to nemá nic společného se zdravým rozumem. Rozhodně nestačí, když "potopíme stát", budeme jako jednotlivci ještě mnohem snazší kořistí, právo bude absolutně nevyzpytatelné, což je cíl... ve spojení s umělou inteligencí pak stačí na někoho ukázat a zničit ho.
Autor: li Čas: 2024-05-15 12:23:11 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Autor: li Čas: 2024-05-15 12:18:51 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
ne, li není trollem, li se matkou a nelíbí se jí obchody s dětmi:
https://www.facebook.com/barbucha.brum/videos/1159666058818432
Autor: li Čas: 2024-05-08 16:22:43 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
No tak si na takový případ 0,00001 promile sepište smlouvu.
Bude to pak bez voplejtaček a nemusíte kupovat oblek... :)
Autor: li Čas: 2024-05-08 07:27:15 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
"Dále by rádi měli "správně" nastavené oficiální vztahy ke společným potomkům z pohledu institucí."
Jestli Vám žena chce upřít otcovství, tak si nechte udělat testy a plaťte něco tomu dítěti na výživné, občas hračku... manželství k tomu nepotřebujete, když je ten vztah tak blbý, že nechcete ani společné jmění :)
Autor: li Čas: 2024-05-08 07:23:45 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Tak prostě jak někoho vojebat :) abyste měl to státní manželství v kapse s razítkem, nakoupit třeba nějaké děti a v klidu tu "lásku" nechat rozvést...
...ono jinak se předpokládá, že když už do hoho člověk jde, že to myslí vážně... a světe div se - láska se obejde i bez státních lejster!
Autor: li Čas: 2024-05-07 16:07:46 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Jo, to jsem psala, Chocholoušek! :)
Možná už tam ten pán jel, že ho pozdravuju :)
Autor: li Čas: 2024-05-07 15:29:18 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Když nějakej magor tvrdí, že je "anarchista" a že chce mít státní manželství, ale tu manželku jak by co nejvíc vojebal?
No tak asi spíš Chocholoušek, ne?
Autor: li Čas: 2024-05-07 11:02:39 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Stát uznává smlouvy mezi lidmi.
Nějaký popletený "anarchista" tady ale touží po státním sňatku... :)
Autor: li Čas: 2024-05-07 10:12:28 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
"Jak modifikovat státní sňatek, když už ho anarchisté chtějí?"
A co je to za anarchisty, kteří chtějí STÁTNÍ SŇATEK? To už je na tom světě velká demence všude...
Autor: li Čas: 2024-05-07 10:00:18 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Svazky ani podvazky. Ať se klidně svazují, ať se po libosti přiškrtí a tak... Klidně v bistru, v galerii nebo na zahradě.
Autor: li Čas: 2024-05-07 08:50:00 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nehodnotím cizí svazky. Ať se svazují čímkoliv, to mě fakt nezajímá. Motouzu dost.
Autor: li Čas: 2024-05-06 23:19:45
Web: neuveden Mail: schován
"Úplně se mu vyhýbat mi připadá nepraktické" Z jakého důvodu se manželství nechcete vyhýbat? :) Vždyť se dá vše potřebné k soužití ošetřit smluvně.

Nechápu proč se tohle tolik řeší a každý chce mermomocí uzavírat sňatek s kýmkoliv si namane. Prostě asi chceme, aby v tomto ohledu určovala určitá racionální pravidla, ne? A pokud manželce rovnou napíšete do papírů, že s ní vlastně nic, kromě toho "manželského titulu" nechcete mít společného, tak je to skutečná romantika a ve vztahu je asi hodně "lásky". Snad jen ještě můžete zajít se svoji milou na sváteční oběd do nejbližšího bistra a potvrdit si večerní styk přes sms.
Autor: li Čas: 2024-04-25 21:42:32 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
"jeden takíto neonacek dokonca urobil teroristický útok na bar v Bratislave" to se pletete, to nebyl žádný neonácek, ale asi byl to nějaký magor...
***
A jaké označení má ten pan Drabik pro lidi, kteří by chtěli legalizovat obchody s dětmi?, příp. pro vlastizrádce, kteří do země pustí celou Afriku?
Autor: li Čas: 2024-04-25 17:02:46 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
"Čiže je dosť isté že aj my sami sa dostávame do situácii keď sa mýlime. Preto si myslím že je nutné nevnímať ľudí s iným názorom ako tých „zlých ideologických nepriateľov..."
https://stoky.urza.cz/texty/pravda-1761

...a co Vás vede k těm pejorativním nálepkám "neonacisti" a tak? :)
logo Urza.cz
kapky