Pro Karolínu je (střelná) zbraň něco hrozivého - je přímo vyrobená k zabíjení. Už tímto svým určením ponouká lidi, aby se mezi sebou zabíjeli. Vzpomněl jsem si na dvě knížky: Konec medvědí sezóny od Josefa Novotného a Žil jsem na Čukotce od Tichona Semuškina. Obě popisují zkušenosti učitelů, kteří se ocitli ve společnosti značně odlišné od toho, co znali. J. Novotný se coby učitel dostal do Kanady a T. Semuškin na mrazivou Čukotku. Oba autoři shodně popisují svůj údiv, když začala lovecká sezóna a žáčci naklusali do tříd pěkně s loveckými kulovnicemi. Jakmile skončilo vyučování, vyrazili ven, aby se co nejdříve přidali k dospělým lovcům. S puškami uměli zacházet velmi dobře, ale věděli, že jsou na zabíjení zvířat a vlastní spory řešili nejspíše tak, že po sobě házeli houbami či hadry na tabuli. A ten přístup ke zbraním jim zůstal i do zralého věku. Prosím diskutéry, aby se vyhnuli komentářům o dospělcích házejících po sobě školními houbami.
To je vcelku v pohodě, pokud tedy netrefíte spolužáka přímo do úst, ale my měli ve třídě lumpa, který po nás házel houby s voctem, to je mnohem horší...
Urza k #ne_poslušnosti: Svoboda projevu:
Minule jsem se s Vámi snažil dohodnout na tom, že bychom předpokládali, že naše komunikace je prostě různá a snažili se pochopit jeden druhého; to jste odmítl a vysmál se tomu. Pokud na tom stále trváte, můj dojem z Vašeho příspěvku je, že jste idiot, co […]
Komentář 121569
Urza k #ne_poslušnosti: Svoboda projevu:
Tim tam přišel jako divák; a měl úplně stejnou možnost se rozhodnout jako kdokoliv jiný – a já mu jasně říkal, ať se rozhodne sám podle sebe (což je na videu zachyceno) a pak to ještě doplnil. Každopápdně z hlediska celé akce je to podle mě celkem […]
Urza k #ne_poslušnosti: Svoboda projevu:
Zákon 352/2001 sbírky hovoří jinak; definuje vlajku a pak mluví i o její orientaci – zákonné i protizákonné.
Komentář 121562
deliciousCursive k #ne_poslušnosti: Svoboda projevu:
Jenže tam pán sám uznal, že zákaz popisování vlajek je hloupost a omezení svobody projevu, přesto však trval na tom, že ji máme. Když se řekne "máme svobodu slova", mělo by to znamenat, že ji máme absolutní. Pokud se řekne "máme velkou […]
Komentáře
Komentář 63207
Komentář 63264
Vzpomněl jsem si na dvě knížky: Konec medvědí sezóny od Josefa Novotného a Žil jsem na Čukotce od Tichona Semuškina. Obě popisují zkušenosti učitelů, kteří se ocitli ve společnosti značně odlišné od toho, co znali. J. Novotný se coby učitel dostal do Kanady a T. Semuškin na mrazivou Čukotku. Oba autoři shodně popisují svůj údiv, když začala lovecká sezóna a žáčci naklusali do tříd pěkně s loveckými kulovnicemi. Jakmile skončilo vyučování, vyrazili ven, aby se co nejdříve přidali k dospělým lovcům. S puškami uměli zacházet velmi dobře, ale věděli, že jsou na zabíjení zvířat a vlastní spory řešili nejspíše tak, že po sobě házeli houbami či hadry na tabuli. A ten přístup ke zbraním jim zůstal i do zralého věku.
Prosím diskutéry, aby se vyhnuli komentářům o dospělcích házejících po sobě školními houbami.
Komentář 63281
Komentář 63283
Komentář 65552