:D :D, tohle bylo super, bylo vidět, že má Urza z prostředí Internetu zkušenosti (Odysee, spamy, ...). Jinak, co si myslím, že úplně nezaznělo ohledně regulací sociálních sítí (i když jste se toho dotkli v otázce různých jurisdikcí): Problém s regulacemi je, že jsou právně vágní. Takže jak teď Urza chtěl vědět, jestli by teda Facebook musel smazat přispěvek pod statusem Merkelové, tak se klidně může stát, že by na takovou otázku neznal odpověď pořádně nikdo, a Facebook by mazal (pravděpodobně už maže) hlavně "preventivně", protože se nechce dostat do problémů. Zákon, který bude mazání zakazovat, skutečně takovému preventivnímu mazání vytvoří protiváhu -- donutí Facebook být mnohem opatrnější. Na druhou stranu, staví to tu síť do dost drsné pozice. Ačkoli nejspíš nebude legální vyžadovat mazání i nemazání konkrétního přispěvku současně, může být poměrně neuskutečnitelné za rozumné prostředky smazat vše, co se smazat musí a nesmazat nic, co se smazat nesmí. Zrovna Facebook by to ještě mohl ustát, ten si armádu právníků může dovolit, a přinejhorším odstřihne Česko. Ale tvrdit, že takové "právní vakuum" pomůže vyrůst menším sociálním sítím, mi přijde dost mimo. P.S. Doufám, že mi můj přispěvek nesmažete :-D
Tadeas k Čamtalej:
Jak kdy. Někdy znárodnili a jindy je normálně odkoupili.
Komentář 115656
Mlicko k Jedinečnost:
1) Napsal jste: (vlastnictví automobilu) "Nezanikne. Ano, bude systém, ale nebude nadřazený 1.a) To znamená, že existuje nějaké právo (v tomto případě moje vlastnické právo), nezávislé na tom, na kterém pozemku s jakými pravidly jsem. ANO/NE 1.b) […]
Komentář 115655
Lojza k Čamtalej:
wtf? jsou staty, jako napriklad USA, a dalsi, tusim i Rusko a tak, kde se zadna spotrebni dan z paliv neplati.... a pohonne hmoty tam stoji adekvatne mene... tvl, ty jses fakt divnej clovek
Komentář 115651
Rakusak k Čamtalej:
Ty se bojis :-D Silenstvi muze byt i skupinove. To, ze je to skupinou prijaty blud a debilita, neznamena, ze to neni silenstvi :-D
Tadeas k Čamtalej:
Takovýhle případů je na světě hodně. Ono většina systémů MHD začínala jako soukromé podnikatelské projekty a až pak se časem transformovaly pod stát/město.
Komentář 115646
Tadeas k Čamtalej:
Tohle by platilo pouze v případě, že by indivudální doprava (respektive hlavně ta automobilová) neměla žádné náklady na prostor. Místa k parkování, či přímo na silnici jsou též komoditou, která má taky nějakou cenu. Nicméně v současnosti je lidem […]
Komentáře
Komentář 72056
P.S. Doufám, že mi můj přispěvek nesmažete :-D