Občane, probuď se! – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu
Čas: 2020-12-07 00:00:02

Občane, probuď se!

Občane! My tě chráníme, u nás se ti nestane, že by sis koupil uzenku s propadlým datem spotřeby, že by tě někdo nutil pracovat za 10 tisíc hrubého. Občane! My tě chráníme, ty nemůžeš učinit nic, co by ti uškodilo. Pokud bys snad tak učiniti chtěl, pak je to proti našim nejpřísnějším zásadám. Občane! My jsme stát, tvůj otec a matka v jednom, tvoje ochraná ruka, tvůj jediný bůh. Pokud se ti přitížilo, k nám se modli neb jen naše zdravotnictví ti poskytne úlevu. Péči, která je lepší než by sis sám kdy mohl dovolit. To my dotujeme tvůj život a dopřáváme ti to nejlepší. My jsme tvůj patron, my tě nikdy neopustíme. Pamatuj: „Peníze, které se k tobě ani nedostanou, jsou peníze, které jsi nikdy neměl.“ Za chabý poplatek, který si ani neuvědomíš, spravíme každou tvou bolístku. Pokud tedy nebude až moc velká, zase nejsme čaroděj, jsme jen obyčejný stát. Občane! Pokud postrádáš končetinu – jsi invalida. Pokud postrádáš mozek – jsi náš milovaný syn.
Přečtení: 31908

Reagujete na tento komentář:
Autor: JH (neregistrovaný) Čas: 2020-12-08 13:35:35 Titulek: Re: Nájemníci
Tak nějaké etnické čistky a odsuny snad ale příznivci státu neobhajují. To jsou excesy, chyby ve fungování ideálního státu, který samozřejmě neexistuje.

Pokud je ale podstatou anarchokapitalismu vlastnické právo, může se stát, že toto bude porušováno už samou existencí člověka, kterého na svém území nikdo nebude chtít.


Autor: Odpověď (neregistrovaný) Čas: 2020-12-07 09:07:00
Půl pinty sraček vám do chřtánu, vy ankpácké swyně! Byjte je, zrůdy! Smrt Velkému kokotu Ká! Haleluja!
Autor: oook (neregistrovaný) Čas: 2020-12-07 09:39:04 Titulek: Re: [↑]
Já vás žeru :-) Úplně jste to oživil. Stanu se fanouškem :-D
Autor: afrostylercz Čas: 2020-12-07 23:19:07 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: afrostylercz v doméně gmail.com
I já, jako autor doufám v permanentku na Vaše komentáře zdarma.
Autor: trollingson (neregistrovaný) Čas: 2020-12-07 11:44:36
Píči jak já se těšim, až se zavede právo na mrdání. Vymrdal bych se na vše a odletěl na Bahamy.
Autor: afrostylercz (neregistrovaný) Čas: 2020-12-07 23:14:59 Titulek: Re: [↑]
Můžete, Až opadnou státní opatření tak Vám jistě někdo rád doporučí zájezd bez zpáteční letenky.
Autor: Ankapák 2 0 (neregistrovaný) Čas: 2020-12-07 12:17:44 Titulek: Re: [↑]
To určitě ty zmrde. Posílám ti virtuální pěstí.
Autor: Admin (neregistrovaný) Čas: 2020-12-07 12:18:51 Titulek: Re: [↑]
Hej. Neserte mě vy zmrdi nebo dostanete banán. a nemyslím tim banán
Autor: Norek Recký (neregistrovaný) Čas: 2020-12-07 13:34:50 Titulek: Re: [↑]
Táhni ty dredatá foťácká swyně!
Autor: JH (neregistrovaný) Čas: 2020-12-07 16:04:57 Titulek: Nájemníci
Zkusím praktickou otázku. Pokud bude půda v soukromých rukou, lidé na ni žijící budou vlastně něco jako nájemníci. Bude s nimi majitel pozemku moci uzavírat nájemní smlouvu na dobu určitou? Asi ano, když ji obě strany svobodně uzavřou.
Pak smlouva vyprší a člověk bude muset odejít. Žádný jiný majitel pozemku ho nebude chtít přijmout. Co ten člověk pak má dělat?
Neberu odpověď, že je to nepravděpodobné. To je sice možné, ale vylučeno to není.
Autor: Odpověď (neregistrovaný) Čas: 2020-12-07 17:12:19 Titulek: Re: Nájemníci [↑]
Takový člověk bude utracen! Howgh!
Autor: enemy (neregistrovaný) Čas: 2020-12-07 18:41:46 Titulek: Re: Nájemníci [↑]
A co když člověka vypoví z každého státu na zemi, kam má jako jít? co má dělat, když mu všechny státy zakážou vstoupit, a odpověď, že je to nepravděpodobné neberu, sice je to možné ale vyloučeno to není...
Autor: JH (neregistrovaný) Čas: 2020-12-07 19:16:52 Titulek: Re: Nájemníci [↑]
Já jsem si právě myslel, že to máte lépe promyšlené a řešené než stát. Tady je častá argumentace zastánců anarchismu, že ve státě je něco také. To je argumentace nic moc.
Autor: hefo (neregistrovaný) Čas: 2020-12-08 11:06:19 Titulek: Re: Nájemníci [↑]
Obvykle sa nestáva, že by štáty lifrovali vlastných občanov niekam preč, a ak áno, tak to slávne "útočné násilie" podľa ankapových definícií pácha onen štát. Zatiaľ čo tieto definície zároveň považujú za útočné násilie to, že v ankape niekto proti vôli majiteľa pozemku na ňom zotrváva...
Autor: velkej Ká Čas: 2020-12-08 12:15:22 Titulek: Re: Nájemníci [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Státy běžně lifrují vlastní občany někam pryč. Např. kvůli udržení nízké ceny uhlí. Nebo kvůli výstavbě asfaltoděrných pásů. Nebo kvůli jakémukoliv jinému podobnému projektu. Nebo kvůli převýchově v různých koncentrákách. No a nebo kvůli porušení vlastních libovolně debilních pravidel, které si ale dotyčný s tím státem nikdy nedohodl.
Autor: hefo (neregistrovaný) Čas: 2020-12-08 12:18:30 Titulek: Re: Nájemníci [↑]
Ja ti neviem, ale snáď z kontextu by malo byť zrejmé, že sa bavíme o lifrovaní mimo územie onoho štátu...
Autor: velkej Ká Čas: 2020-12-08 12:31:32 Titulek: Re: Nájemníci [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tak pak tu máme lifrování Čechů ze Sudet, Němců ze Sudet, Arménů z Karabachu...
Autor: JH (neregistrovaný) Čas: 2020-12-08 13:35:35 Titulek: Re: Nájemníci [↑]
Tak nějaké etnické čistky a odsuny snad ale příznivci státu neobhajují. To jsou excesy, chyby ve fungování ideálního státu, který samozřejmě neexistuje.

Pokud je ale podstatou anarchokapitalismu vlastnické právo, může se stát, že toto bude porušováno už samou existencí člověka, kterého na svém území nikdo nebude chtít.


Autor: enemy (neregistrovaný) Čas: 2020-12-08 21:49:43 Titulek: Re: Nájemníci [↑]
Například já také vlastním pozemek a sousedé kolem mě také a navzájem si na ně chodíme aniž by jsme se nějak hádali, teď má třeba na mém pozemku soused složený stavební materiál a světe div se nezakázal jsem mu to a ani jsem po něm nechtěl peníze, a třeba sousedovi přes jeho louku vede pěšinka po které chodi lidé a taky tam nevybírá mýtné tak proč by to měl dělat v ankapu? Lidi si hloupé myslí že ankap rovná se vydělat na kdejakym hovnu přitom to nedává smysl. Když si dokážete odpovědět na otázku jakou jsem vám položil rázem máte odpověď na vaši otázku.
Autor: JH (neregistrovaný) Čas: 2020-12-08 22:47:47 Titulek: Re: Nájemníci [↑]
Souhlasím, že situace, kterou jsem popsal, je asi nepravděpodobná. Nicméně protože za dnešního stavu společnosti je anarchokapitalismu spíš teorie, položil jsem také teoretickou otázku. Čili situace je nepravděpodobná, nicméně ne vyloučená. Takže stále si myslím, že teoreticky by se mohlo stát, že člověk již svou existencí může v anarchokapitalismu porušovat vlastnické právo. Ukažte mi logicky, že nemám pravdu, pan Urza se na logiku také často odvolává.
Autor: enemy (neregistrovaný) Čas: 2020-12-09 05:02:29 Titulek: Re: Nájemníci [↑]
Dobře pokud se na to díváte takhle,tak člověk může porušovat vlastnické právo jen svoji existencí. Dokážu si takový případ představit třeba u nějakého násilníka, vraha a podobně, ale i tak si myslím, že by existovali lepší řešení, než někomu takovému zakazovat vstup na pozemky ostatních.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-12-09 08:14:48 Titulek: Re: Nájemníci [↑]
Web: neuveden Mail: schován
No práveže násilník či vrah porušuje vlastnícke práva svojim konaním, nie samotnou existenciou. Samotnou existenciou by v ankape porušoval vlastnícke právo každý bezdomovec a nepochybujem že by ich bolo viac než dnes.
Autor: Enemy (neregistrovaný) Čas: 2020-12-09 15:52:08 Titulek: Re: Nájemníci [↑]
Aha takže tobě by nevadilo kdyby ti na zahradě přespávali bezdomovci? Nevadí ti na nádražích, u obchodů, v MHD??? Nebo co si tím chtěl říct?
Autor: norbertsnv Čas: 2020-12-09 16:52:37 Titulek: Re: Nájemníci [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ano, uhádol si, vadí mi že kapitalzmus vytvára bezdomovcov.
Autor: enemy (neregistrovaný) Čas: 2020-12-09 17:11:45 Titulek: Re: Nájemníci [↑]
Lidi ze sebe vytváří bezdomovce... A většinu dnešních bezdomovců vytvořil stát a socialisti. A teď těch bezdomovců a lidí v exekucich pribudou tisíce a díky komu?
Autor: Regis (neregistrovaný) Čas: 2020-12-09 17:26:02 Titulek: Re: Nájemníci [↑]
Díky kapitalistům přece. Protože nechtějí lidem zadarmo poskytnout svůj majetek.
Autor: enemy (neregistrovaný) Čas: 2020-12-09 17:36:14 Titulek: Re: Nájemníci [↑]
pravda, hajzlové to jsou...
Autor: enemy (neregistrovaný) Čas: 2020-12-09 17:14:01 Titulek: Re: Nájemníci [↑]
Lidem jako ty bych sebral veškerý majetek a plat a dal to lidem, kteří kvůli lidem jako ty teď přichází o všechno a dostávají se do existenčních problémů ... Alespoň by jsi si vyzkoušel ten socialismus z druhý strany ...
Autor: norbertsnv Čas: 2020-12-09 17:54:01 Titulek: Re: Nájemníci [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Práve naopak, peniaze treba zobrať spochybňovačom COVID19 ako napr. mnohí ankapisti, kvôli ktorým sa tá epidémia šíri dlhšie a viac.
Autor: enemy (neregistrovaný) Čas: 2020-12-09 18:07:52 Titulek: Re: Nájemníci [↑]
co to zase plácáš ty vocasi jeden, já sedím 3/4 roku doma, s děckama jsme ani v letě nebyli dál, než u hranic okresu, na nákup chodíme do jednoty kde je všechno o 20% dražší, žena po mateřské nenastoupila do práce a nemůže, děcka jsou týden ve školce pak ji zavřou protože tam někdo přišel s rýmou. Lidem už úplně mrdá a nejvíc těm co tleskají všem těm nařízením a jakmile se trochu uvolní jsou první ve frontách a první sedí u stolu v hospodách... Takže ne, chceš opatření tak si je zaplať ze svýho, běž o pomoz svými penězi všem kterým jsi ty zničil podnikání.
Autor: JH (neregistrovaný) Čas: 2020-12-09 18:25:18 Titulek: Re: Nájemníci [↑]
I v anarchokapitalismu by člověk mohl přijít o obživu rozhodnutím druhých. Byly by stížnosti na můj provoz, který na mém pozemku vydává hluk, který obtěžuje okolí. Soudci by rozhodli v můj neprospěch a já bych provoz musel zavřít.

Stejně jako stát vydává nařízení proti šíření nemoci.
Autor: enemy (neregistrovaný) Čas: 2020-12-09 18:40:22 Titulek: Re: Nájemníci [↑]
ano pokud budu mít hospodu uprostřed sídliště a budu mít otevřeno do 2 ranou a každou noc dělat diskotéky tak jsem kokot a je jasný že mi to asi brzo zavřou. A nemají nahodou rozhodovat lidi? když lidi na nějakou nemoc kašlou a chtějí chodit do hospody? To je stejný jako když budu na svým pozemku dělat hluk a nikomu to vadit nebude tak mi ji přece nikdo nezavře ne? Jenže ve státu je jedno co si lidi myslí a co chtějí takže i takovou hospodu která nikomu nevadí prostě zavře...
Autor: norbertsnv Čas: 2020-12-09 21:22:24 Titulek: Re: Nájemníci [↑]
Web: neuveden Mail: schován
No jasné, vy si môžete šíriť chorobu kade chcete a my nech vám zo svojich daní zaplatíme liečbu a potom môžme pochcípať.
Autor: enemy (neregistrovaný) Čas: 2020-12-10 09:15:28 Titulek: Re: Nájemníci [↑]
Samozřejmě odhlasoval sis socialistický zdravotnictví tak máš smůlu, já kvůli pár lidem kteří stejně umřou dřív nebo později nebuď dřít bídu s nouzí, sledovat jak lidé kolem mě přichází o práci, o bydlení, jsou zoufalí, a to jen kvůli vám !!! A začínají to chápat i ti kteří ještě nedávno říkali jak je to potřeba...
Autor: norbertsnv Čas: 2020-12-10 09:41:45 Titulek: Re: Nájemníci [↑]
Web: neuveden Mail: schován
9136 obetí je ti málo? Koľko ich chceš ešte nechať zbytočne umrieť kvôli svojmu zisku?
Autor: enemy (neregistrovaný) Čas: 2020-12-10 10:25:05 Titulek: Re: Nájemníci [↑]
A kolik obětí tu bylo předtím na chřipku? To ti nevadilo že lidé umírali na zápal plic a ty jsi je nijak nechránil? Nosil jsi roušku? Byl si doma? Lidi umírají protože jim lidi jako ty říkají st si vezmou roušku a jsou v pohodě a pak vidím v plným obchodě hromadu důchodci se přetahovat o hladkou mouku v akci... Kdybych já byl kurva ohrožena skupina tak se zabarikaduju doma a udělám všechno pro to aby sem to nechytil a nikomu bych nenařizoval a neničil život abych já si mohl jít nakoupit abych já si mohl chodit všude kam já chci...
Autor: norbertsnv Čas: 2020-12-10 11:08:43 Titulek: Re: Nájemníci [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Na chrípku zomiera ročne rádovo menej pacientov. A preto sú aj opatrenia proti sezónnej chrípke menšie, aj keď napr. niektoré školy sa uzatvárali aj kvôli chrípke.
A spýtam sa opačne, koľko obetí by ti bolo dosť, aby si uznal význam plošných opatrení proti pandémii? Či ani 10, 20 či 30% populácie ako pri historických pandémiách by ti nestačilo?
Autor: Enemy (neregistrovaný) Čas: 2020-12-10 11:54:52 Titulek: Re: Nájemníci [↑]
A ty potřebuješ kolik? Když umře na chřipku 500 lidi je to v pořádku a roušku nosit nebudeš? 500 mrtvých lidí je málo? To je v pohodě jo? Ikdyby Intel každej druhej tak žádný nařízení není potřeba a stejně fungovat nebude, lidi se s tím umí vypořádat a poradí si, když budou tvoje město bombardovat taky bys čekal na vyjádření vlády jestli můžeš vycházet nebo ne? Asi máš vlastní rozum a víš že když někde rádi nemoc která může někoho zabít tak se podle toho budeš chovat ale protože lidem tu zodpovědnost stát vzal tak lidi se chovají jako roboti, nepřemýšlí a jen čekají co jim zakázou a co jim povolí a proto když se otevřou hospody tak tam všichni utíkají jak ovce protože už je to přece povoleny ..
Autor: norbertsnv Čas: 2020-12-10 13:16:46 Titulek: Re: Nájemníci [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ja mám štatistiku podľa ktorej na Slovensku zomrelo na zlyhanie respiračnej sústavy za 1 chrípkovú sezónu 57 ľudí, z toho priamo na chrípku 40 ľudí. Ak máš čísla pre ČR, ktoré sa približujú tým tvojim 500 obetiam tak sem s nimi.
https://www.uvzsr.sk/index.php?option=com_content&view=article&id=3804:chripkova-sezona-20182019-sa-skonila-chripka-mala-mierneji-priebeh-celotatnu-chripkovu-epidemiu-sme-v-sr-nezaznamenali&catid=126:chripka&Itemid=112
A samozrejme aj tých 57 obetí je mi ľúto, ale aj taký zabednenec ako ty snáď pochopí že robiť rovnaké opatrenia pri 100x menej nebezpečnej chorobe je prehnané.
Autor: enemy (neregistrovaný) Čas: 2020-12-10 16:14:31 Titulek: Re: Nájemníci [↑]
Aha takže podle tebe je přehnane chránit 50 lidi takže ti je jedno ze umřelo 50 lidi úplně zbytečně ? To je od tebe moc hezké...
Autor: norbertsnv Čas: 2020-12-10 17:00:05 Titulek: Re: Nájemníci [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Kde som povedal že je mi to jedno?
Autor: enemy (neregistrovaný) Čas: 2020-12-10 16:19:11 Titulek: Re: Nájemníci [↑]
Autor: norbertsnv Čas: 2020-12-10 17:03:48 Titulek: Re: Nájemníci [↑]
Web: neuveden Mail: schován
"V aktuální chřipkové sezoně (2019/2020) bylo do minulého pátku, tj. 6. 3. 2020, hlášeno celkem 267 klinicky závažných případů chřipkové infekce vyžadující hospitalizaci v režimu intenzivní péče, z nichž 55 osob infekci podlehlo." Citát z Vášho linku.
Autor: afrostylercz Čas: 2020-12-07 21:56:17 Titulek: Re: Nájemníci [↑]
Web: neuveden Mail: afrostylercz v doméně gmail.com
Dobrý den, jaký je dle Vas rozdíl oproti současnému stavu? Stát stále bere daň z pozemku, který jste zakoupil, a má výhradní právo ho od Vas kdykoli získat zpět za pro Vas nevhodných podmínek.
Autor: JH (neregistrovaný) Čas: 2020-12-08 06:10:05 Titulek: Re: Nájemníci [↑]
Rozdíl vidím v tom, že v anarchokapitalismu by byly veškeré pozemky v soukromých rukou, zřejmě by neexistovaly pozemky veřejné. Takže člověk, kterému by nikdo nedal nájemní smlouvu, by neustále porušoval něčí vlastnická práva tím, že by pobýval na jeho pozemku.
Autor: Odpověď (neregistrovaný) Čas: 2020-12-08 08:37:38 Titulek: Re: Nájemníci [↑]
Půl pinty sraček tobě do chřtánu!
Autor: enemy (neregistrovaný) Čas: 2020-12-08 21:45:35 Titulek: Re: Nájemníci [↑]
Dneska nic jako veřejný pozemek neexistuje, největší pozemek vlastní stát a ten si určuje pravidla, na těch pravidlech se domluví nějaká skupina lidí a tak to je... V ankapu by neexistoval nikdo kdo by vlastnil pozemek velikosti státu, to je nereálný, takže pozemky by byli mezi lidmi a ti by se na nějakém území domluvili na nějakých obecných pravidlech , to že bude nějaký pozemek soukromý neznamená že nebude veřejně přístupný a automaticky tam bude mít každý zákaz vstupu nebo platit za vstup...
Autor: JdbxUrita (neregistrovaný) Čas: 2021-02-02 15:58:15 Titulek: pfizer viagra accepts visa cards
viagra denver <a href="http://llviabest.com/#">pfizer viagra accepts visa cards</a> generic viagra buy http://llviabest.com/ - discount generic viagra ’
logo Urza.cz
kapky