Autor: Urza
Čas: 2019-04-17 00:00:02
Reklama
Mnozí z nás berou reklamu jako nutné zlo, někteří ji dokonce chtějí omezovat či zakazovat a tvrdí, že svět by byl bez ní lepším místem, navíc se jim nelíbí, že za reklamu v konečném důsledku platí zákazník; proč tedy reklamu nepostavit mimo zákon? I když pomineme morální důvody, má reklama mimo jiné i informační přínos pro všechny, kdo jsou jí vystaveni; vždyť jak jinak bychom se orientovali v nepřeberné nabídce zboží, kterou nám kapitalističtí podnikatelé nabízejí? Už i jen sdělení na obalu výrobku, případně libovolná informace o produktu kdekoliv, je formou reklamy. Bavíme se tedy jen o míře; ale jak určit tu správnou? Inu, nechme firmy, nechť si konkurují na volném trhu; kdo bude dělat reklamy příliš mnoho, bude také přespříliš utrácet, čímž ztrácí svou konkurenceschopnost; právě fakt, že náklady na reklamu se promítají do konečné ceny zboží, je důvodem k redukci jejího množství.
Přečtení: 16797
Komentáře
Komentář 35739
Komentář 35745
Komentář 35749
Komentář 35755
Komentář 35750
Komentář 35756
Komentář 35758
Komentář 35761
Komentář 35763
Komentář 35772
Komentář 35773
Komentář 35746
Komentář 35748
Komentář 35752
Komentář 35754
Komentář 35760
Největší problém ale vidím u eutanázie. Prodejce/výrobce si udělá reklamu na svoje injekce a tím by mohl pár lidem pomocí při rozhodování.
Není tedy lepší tohoto obchodníka s injekcemi omezit?
Komentář 35762