Studio Svobodného přístavu: V 19 hodin živě s Gabrielou o svobodě! – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)
Takze se vysvetlila pricina rozvodu. Kazdopadne dekuji za vysvetleni. Je to sice bulvarni, ale tve divaky to zajima... Drzim palce v novem vztahu, at vsichni najdou sve stesti.
Jedna vec je prdet na system a ignorovat pravidla, ale jina vec je to publikovat a jit riziku odhaleni a sankce. To neni o tom, ze by to byl strach, kdyby se to nepublikovalo, to je o tom zachovat svobodnou skolu pro deti, ktere v ni jsou a budou. Ale chapu, ze to mas jinak.
Mě je sympatické, že se státem bojujete takto otevřeně, bez predposranosti. Ačkoliv asi s tímhle přístupem k výchově 100% nesouzním a dítě bych do Ježka spíš neposlal, fandím vám. A pokud vás nekdy fakt zavřou do kriminálu, tak by to mohl být ideální čas pro napsání té zmíněné knihy. Nazval bych ji "Můj boj" s podtitulem "za svobodné vzdělávání". Tento přístup se již v praxi osvědčil.
marcusant k Školství a spánek:
Ne zdůvodnil jsem, proč nezačínají až v deset. Od devíti by se to stíhat dalo a sem tam někde, byť ne všechny dny v týdnu se to odjevuje. On se musí taky nějak poskládat rozvrh, některé učitelky mají malé děti - školka nebývá do sedmi atd.
Komentář 112241
Rakusak k Školství a spánek:
Ne, hlavni je, ze stat do neceho nuti deti nasilim. A jejich rodice nuti nasilim platit za tuto sluzbu.
Komentář 112240
PavelX7 k Práce za naturálie:
Podkladem byly vaše texty, cele , jen jsem tam nakopíroval celou diskuzi tak tomu mohl chybět nějaký kontext . Co jsem sem nakopíroval je na konci konverzace, předtím jsem se pral i na jiné vaše texty, můžete si taky počíst a projevit sebereflexi […]
Komentář 112237
marcusant k Školství a spánek:
1) konec vyučování by se posunuj do neúnosně pozdních hodin, někteří studenti domů cestují atd. 2) viz 1) 3) uhýbáte a nejste ochoten přiznat triviální omyl, tvrdil jste, že tam zdroj není uveden. Vysvětlení od čtenáře musí být nutně zjednodušující a […]
Komentář 112236
marcusant k Školství a spánek:
1) konec vyučování by se posunuj do neúnosně pozdních hodin, někteří studenti domů cestují atd. 2) viz 1) 3) uhýbáte a nejste ochoten přiznat triviální omyl, tvrdil jste, že tam zdroj není uveden. Vysvětlení od čtenáře musí být nutně zjednodušující a […]
Komentář 112229
PavelX7 k Práce za naturálie:
Ale tak dobre , pro zábavu :-) Něco bych drobně upravil , ale abych se vyhnul svým subjektivním dojmům předkládám tuto objektivní odpověď z dát : Táto odpoveď stále obsahuje viaceré argumentačné fauly a vyhýba sa vecnej diskusii. Pozrime sa na jednotlivé […]
Komentář 112228
PavelX7 k Práce za naturálie:
Praveze se nechci hádat, proto odmítám reagovat na vaše příspěvky plné faulu a útoku . Abych se vyhnul subjektivními hodnocení , zeptal jsem se uměle intelikence , jeslti váš text je korektní příspěvek do diskuze a Jeslti obsahuje argumentační fauly . […]
Komentář 112224
Hrosik1 k Paradox společenské smlouvy:
Ale s tímhle já naprosto souhlasím.... A právě proto je to paradoxní. Mimochodem zkuste definici na wikipedii
Komentáře
Komentář 97480
Komentář 97490
Komentář 97492
Komentář 97502
Komentář 97504
Komentář 97505
Komentář 97506
Komentář 97508
A pokud vás nekdy fakt zavřou do kriminálu, tak by to mohl být ideální čas pro napsání té zmíněné knihy. Nazval bych ji "Můj boj" s podtitulem "za svobodné vzdělávání". Tento přístup se již v praxi osvědčil.
Komentář 97509
Nastavení zobrazení uživateli nechtěných a neschválených komentářů
Některé uživateli nechtěné či neschválené komentáře mohou být skryty; zobrazit je můžete po přihlášení.