Všehoschopný ďábel: populista Babiš – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu
Autor: Urza
Čas: 2016-02-01 00:00:02

Všehoschopný ďábel: populista Babiš

Babiš nám už mnohokrát dokázal, že pro dosažení svých cílů udělá cokoliv; že jde přes mrtvoly různých našich svobod, není nic neobvyklého, to dělá většina politiků, ale na rozdíl od nich nemá majitel Agrofertu problém se nechat pro svou kampaň vyfotit při vyměšování. Uprchlíky je též schopen jednou #přijímat, aby se proti nim po několika měsících tvrdě vymezoval, když zjistil, že mu to může nahnat nějaké hlasy; při prosazování EET neváhal omezit právo opozice se k návrhu vyjádřit, což mu popularitu sice trochu snížilo, leč na to má skvělý lék: Sníží DPH na pivo! Je snad ještě nějaký lepší způsob, jak lézt Čechům do prdele? Samozřejmě nemám nic proti snížení DPH (byť jen pro jednu položku), jen poukazuji na jeho motivaci.

V souvislosti s tím bych rád zveřejnil nějaké zákulisní informace, jež se ke mně dostaly; nemám žádnou záruku, že je to pravda, ani jsem si nic nepotvrdil ze dvou nezávislých zdrojů, pouze zprostředkovávám, co jsem se dozvěděl: Babiš prý kupuje většinový podíl v Aholdu (Albert, Interspar, Hypernova), čímž by se stal vlastníkem největšího obchodního řetězce v ČR, který má v plánu zásobovat Agrofertem. Jak to souvisí s EET? Inu, kdyby Babiš při skupování konkurence i dalších firem využíval informací z ministerstva financí, kterými může potenciální prodávající vydírat, EET by mu přinesla zásoby další munice pro podobné praktiky (za daňové úniky by tak nemuseli být podnikatelé trestáni státem, nýbrž Agrofertem). Pro podobné tvrzení nemám sice žádné důkazy, ani jistě nevím, zda je to pravda, nicméně svému zdroji věřím víc než Babišovi (no, to asi každému) a rozhodně mi to dává smysl.
Přečtení: 42573

Reagujete na tento komentář:
Autor: Urza Čas: 2016-02-01 23:51:18 Titulek: Re: Throorohlík
Myslím, že ta citovaná pasáž, která má být údajně má, moje nebude; sice s tím celkem souhlasím, ale po stránce slohové jsem si skoro jist, že jsem to nenapsal já.
Autor: Kurwa (neregistrovaný) Čas: 2016-02-01 01:27:02
Takže, bychom na pivu měli sice spotřební daň (aby se ho vypilo míň), ale dali bychom na něj nižší DPH než na chleba, abychom pomohli hospodskejm po tom, co jim zavedeme další administrativní povinnosti navíc. Skutečně elegantní výstup.

Jako nepivař jsem asi zaujatej, ale mnohem sympatičtější mi byl návrh Sobotky, že by radši snížil daně na chlěba, mlíko & maso (http://play.iprima.cz/zpravy-ftv-prima-29-1-2016 asi 5:48).
Autor: Urza Čas: 2016-02-01 02:06:20 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jenže chleba, mléko a maso na nikoho dojem neudělá; pivem si Babiš získá takových milovníků xD
Autor: wegfeqwgfqfqg (neregistrovaný) Čas: 2016-02-01 06:14:44 Titulek: Z obchodního hlediska
Mně to moc smysl nedává. Vysvětlím proč. Samozřejmě jsem ale velmi zvědavý na vyjádření návštěvníků Stok, kteří mají o trzích a byznysu víc znalostí než já.

Kdyby to měla být pravda a skutečně se ta akvizice uskutečnila, došlo by k tomuto:
1)Většina živnostníků, malých i velkých podnikatelů i jejich rodilých příslušníků (obzvláště u rodinných firem) by okamžitě v Babišově řetězci přestala nakupovat. Což je přirozené, protože považují AB za zlo a kupováním jeho výrobků a v jeho řetězci to zlo jen pomáhají šířit. Samozřejmě nemůžeme zapomínat ani na nějaké tisíce tzv. pravdoláskařů, kteří nejsou proti Babišovi kvůli jeho omezování svobody, nýbrž demokracie a vadí jim i jeho oligarchizace Česka. Také voliči Svobodných, kteří mají preference cca 2% - když třeba polovina z nich Babišovy přestane kupovat věci, budou to další tisíce navíc. A zapomínat nesmíme ani na návštěvníky Stok a Mises.cz, kteří dohromady mohou dát až jeden až dva tucty lidí. (Pozn.: Pokus o vtip.) Dohromady skupiny vyjmenované výše mohou být až stovky tisíc lidí, z nichž naprostá většina má nadprůměrný příjem. Jo a ještě je třeba dodat, že v případě mnoha podnikatelů je Babiš nejenom politické zlo, nýbrž i hlavní konkurent na trhu (potravináři, pekaři, obchody s potravinami, pily a těžaři dřeva a mnozí další).
2)Předpokládám, že AB by i nadále využíval svůj politický vliv k odpouštění daní, všemožným podporám a malým domů (nejenom dotační - viz zákon o významné tržní síle), zneužíval by ovchodní údaje z EET, kontrolního hlášení DPH a z běžných dat z finančáku a mnohé další. Je však třeba dodat, že zahraniční potravinové řetězce vůbec nejsou bezvýznamní. Největší excesy si Babiš proti nim nemůže dovolit udělat. A i moc samotného Babiše není neomezená. Většina jeho byznysu je postavená na dotacích z EU a EU je tím pádem velmi významným Babišovým protivníkem. Např. jakási obskurní vyšetřující agentura EU nedávno začala vyšetřovat dotaci na Babišovo Čapí hnízdo. Já to vyhodnocuji tak, že lidi z EU chtějí získat kompro na Babiše. Nazvzdory tomuto všemu bod dva je samozřejmě bod pro Babiše.

3)Nejdůležitější bod a taky nejsložitější k vysvětlení. Velkobyznysmeni jako Kellner či Babiš musí setsakramentsky zvažovat, do kterých oborů jít a v jaké míře. Mohlo by se totiž stát, že by jim ty jejich obory navzájem kolidovaly a přinášelo by jim to víc škod než užitku. Uvažujme např. situaci, kdy majitel vlastní banku, jejíž 30% zisku pochází od drobných podnikatelů, z nichž jedna polovina jsou maloobchodníci. Když majitel banky koupí ohromný řetězec typu Tesca či Kauflandu (které nejsou konkurencí jenom obchodům s potravinami, ale i s domácími či sportovními potřebami, papírnictvím a mnohým dalším), 15% zákazníků banky si uvědomí, že jejich banka patří jejich největšímu konkurentovi a přestanou být logicky klientem té banky. Bance se nevyplatí těch 15% zákazníků dotovat, protože by tímto vlastně podporovala konkurenci toho svého řetězce. Záleží tedy, jestli to majiteli banky přinese víc zisku než ztrát. A také záleží na časové preferenci, tj. něco třeba může být výhodné krátkodobě, avšak ztrátové dlouhodobě. A samozřejmě významná proměnná je i trh, který je se stále vyvíjí.

Myslím, si, že takováto kolize se děje i v případě případné koupě Alberta Babišem. Problém je, že prvků v tomto dynamickém systému je v tomto případě velmi mnoho a je velmi složité se v něm vyznat. Máme tu: Agrofert, který vlastní mimo jiné potravinářské podniky a hypoteticky řetězec Albert. Albert má tři typy prodejen: malé (supermarkety), střední a největší (hypermarkety). Čím je prodejna větší, tím MUSÍ mít větší sortiment. Hypermarket je hypermarketem jen a pouze díky svému maximálnímu sortimentu. Čím bude mít sortiment menší, tím méně v něm budou lidi nakupovat. Čím je tedy prodejna větší, tím víc svých konkurentů tam Babiš musí pustit. Zvětšovat vyráběný sortiment potravin skupiny Agrofert nejde do nekonečna. Čím víc modelových řad výrobků, tím větší náklady. Dále tu máme ostatní řetězce jako konkurenty Babišovu řetězci a ostatní potravináře. Když Babišovy potravinářské firmy půjdou s velmi výhodnou obchodní nabídkou za ostatními řetezci, posílí tím konkurenční řetězce. Když se Babišovi potravináři zaměří jen na vlastní řetězec, ztratí zase významnou část trhu (připomínám, že Albert má podíl na trhu jen cca 9,5%). Máme tu samozřejmě bod dva. Jenže i navzdory bodu dva si myslím, že si na této akvizici klidně Babiš může vylámat zuby a že se tato může klidně stát začátkem jeho pádu v byznysu. Ostatně když před nějakou dobou (půl roku? rok?) se psalo, že Babiš uvažuje o akvizici českého Tesca
(jedna verze byla, že by koupil jednu polovinu a druhou kdosi jiný), zaznamenal jsem spoustu komentářů, že si na tom klidně může vylámat zuby a ať do toho AB jde!

Zdaleka jsem však nepopsal všechny vztahy a hráče a jejich motivace. Bude tedy skvělé, pokud tyto mé myšlenky rozvinou další čtenáři Stok.
Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2016-02-01 08:40:50 Titulek: Re: Z obchodního hlediska [↑]
Je nas sice par tuctu,ale vlastnime 90% bohatstvi teto zeme.
Konecne tema:na cem uz si konecne vylame zuby ,Budulinek.Cely stat jako firmu uz nezvladne
Autor: Urza Čas: 2016-02-01 10:20:00 Titulek: Re: Z obchodního hlediska [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
1/ Tohle je velmi naivní představa; u Babiše nebude nakupovat možná jeho přímá konkurence, nebo lidi, kterým vyloženě ublížil, případně zavilí libertariáni a to ještě ne všichni. Reálně to nebude mít žádný dopad. Je sice velká pravda, že lidé nenakupují tam, kde mají špatné zkušenosti, ale ono jde hlavně o ten produkt a obchod. Kdyby Babiš začal vyrábět své výrobky hnusně, nebo prostě měl špatný či drahý produkt (ve smyslu špatný v závislosti na tom, co lidé chtějí, ne dle nějakých "objektivních" měřítek), pak by u něj lidé určitě přestali nakupovat. Ale z "politických" důvodů to udělá nesmírně malá část lidí.

Jinak samozřejmě netvrdím, že je to tak, jak jsem napsal v tom textu výše, ověřené to nemám, jen tento protiargument mi nepřipadá moc pádný.
Autor: eqgfqwgg (neregistrovaný) Čas: 2016-02-02 17:01:10 Titulek: Re: Z obchodního hlediska [↑]
To je pravda. Nechal jsem se poněkud unést. Tento efekt bude mnohem menší, než jsem si původně myslel. Je to tak, že téměř každý jedinec z těchto stovek tisíc lidí, které jsem vyjmenoval výše, si před každým nákupem v Babišově řetězci řekne, že sice ho nenávidí a je zlem a škodí mu, ale když u něj teď nakoupí, pomůže mu to tak málo, že ve výsledku to je jen kapka v moři (co je utracených 500 Kč v jeho řetězci z tržeb desítek mld?). No a když si tohle před každým nákupem řekne každý z těch stovek tisíc lidí...
Autor: Lojza Čas: 2016-02-02 17:34:39 Titulek: Re: Z obchodního hlediska [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ty lidi si predevsim vubec nic nereknou. Drtiva vetsina rozhodne ne. Vubec neresej, komu nejakej obchod patri. 99,999999% to ani nevi - kdybych se ted zeptal 100 lidi na ulici, komu patrej Kostelecke uzeniny, drtiva vetsina nebude vedet
Autor: Urza Čas: 2016-02-02 20:48:49 Titulek: Re: Z obchodního hlediska [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Bohužel máš asi pravdu.
Autor: adgseghsr hdrhd (neregistrovaný) Čas: 2016-02-03 05:35:14 Titulek: Re: Z obchodního hlediska [↑]
V tom komentáři je spousta myšlenek. V čem konkrétně mám asi pravdu?
Autor: Urza Čas: 2016-02-03 10:32:14 Titulek: Re: Z obchodního hlediska [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já reagoval na Lojzu; poznáte to podle toho, když nad příspěvkem podržíte myš, zlatě se obraví ten, na který bylo reagováno.
Krom toho příspěvky, které jsou reakcí na jiné příspěvky, mají za titulkem symbol takové šipky vzhůru [↑], na což když kliknete, posune Vás to na komentář, na který bylo reagováno.
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-02-02 21:42:34 Titulek: Re: Z obchodního hlediska [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Ty lidi si predevsim vubec nic nereknou. Drtiva vetsina rozhodne ne. Vubec neresej, komu nejakej obchod patri. 99,999999% to ani nevi - kdybych se ted zeptal 100 lidi na ulici, komu patrej Kostelecke uzeniny, drtiva vetsina nebude vedet
...............................................................................

Za nás wohnouty mohu říci, že je tomu přesně tak,
já například vůbec nic nevím komu co patří,
a chodím povětšinou nakupovat do prvního krámu co mám před nosem...
Akorát se vyhýbám Albertu, nebot tam vždy narazím na socialistickou frontu,
a stát ve frontě mě nebaví ani kdyby byla kapitalistická...
Autor: ůlnůadnůDŮNFNSAŮ (neregistrovaný) Čas: 2016-02-03 06:37:57 Titulek: Re: Z obchodního hlediska [↑]
Já neřeším tzv. vohnouty, nýbrž vysoce informované a zodpovědné lidi, které jsem vyjmenoval.
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-02-01 10:46:01 Titulek: Re: Z obchodního hlediska [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Zdaleka jsem však nepopsal všechny vztahy a hráče a jejich motivace. Bude tedy skvělé, pokud tyto mé myšlenky rozvinou další čtenáři Stok.
........................................................................

Já to zkusím, ale asi se vám to nebude moc líbit,
nebot já to nahlížím jiným způsobem :

"Raduj se jinochu ze svého mládí,
užívej pohody ve svém jinošství,
jdi si cestami svého srdce,
za vidinou svých očí.
Věz však, že tě za to všechno postaví bůh před soud.
Hoře si ze srdce vyklid
a drž si od těla zlo
vždyt mládí a úsvit jsou pomíjivé.

Pomíjivost samá pomíjivost, řekl Kazatel
všechno pomíjí

Pamatuj na svého Stvořitele,
než se přetrhne stříbrný provaz
a rozbije se mísa zlatá
a džbán se roztříští nad zřídlem
a kolo u studny se zláme
A prach se vrátí do země kde byl
a duch se vrátí k Bohu, který jej dal

....Spisování mnoha knih nebere konce
a mnohé hloubání unaví tělo...

atd.

((Biblická kniha Kazatel))
Autor: Lojza Čas: 2016-02-01 19:06:28 Titulek: Re: Z obchodního hlediska [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Odpovim ve strucnosti a pate pres devate, nemam ted moc casu psat.
Pokud by Babis skoupil Albert, davalo by to smysl.
Ma vyrobu uzenin a vsemozne ji tlaci na 1 misto ve vyrobe uzenin v CR. Jenze, co kdyz to preci jen nekdo nechce kupovat? Co s tim? Idealni je koupit si celej retezec, vyhodit otamtud ostatni dodavatele a prodavat si tam jen ty svoje veci. A jelikoz je to nejvetsi retezec (ci jeden z nejvetsich), tak to je peknych par kilo salamu denne.
Pecivo ma take...takze to mame pecivo, uzeniny.
Dale to mame maso. Babis koupil pred casem (2014) nejvetsiho obchodnika s zivym dobytkem na trhu, firmu Animalco. Co jsem slysel, aktualne zvysuji kapacity na urcitych jatkach.

Takze mame maso, pecivo, uzeniny. Drtiva vetsina tech nedulezitejsich potravin. A to v supermarketu, kam prijde nejvic lidi. To je sen kazdeho podnikatele, ne?

A do toho existuji indicie, ze Babis skupuje konkurenci stylem "hele, my na tebe vime to a to a tak nam to prodej jinak....." nevim, nebyl jsem u toho, samozrejme :-))
Mluvil jsem ohledne tech veci s lidma, kteri Babisovi primo konkuruji a rikali mi, ze ma penu u ust z toho, ze mu fusuji do kseftu a napriklad se jim dari vykupovat dobytek a vyvazet ho za hranice, pricemz Babis by nejradsi, aby to vsechno slo samozrejme pres Animalco.

Jak rikam, nemam ted cas.
A nemam cas obecne, delam ted na 3 vecech najednou (zamestnani a 2 dalsi, co me stoji podobne casu) a jsem rad, ze ziju. No pokud se mi podari nejake veci overit, mohl bych o tom napsat trebas clanek. Ale fakt ted je to vsechno na houby s casem :-(

Rozhodne, cemu verim je skutecnost, ze Babis likviduje / skupuje konkurenci diky politickemu vlivu. Nemam "listinne dukazy", ale to co vim mi staci k tomu, abych tomu veril. Ostatne, je v tom citit takovy ten stbacky rukopis...
Autor: afmůwfmůlawmfůla (neregistrovaný) Čas: 2016-02-02 17:37:25 Titulek: Re: Z obchodního hlediska [↑]
Toto mé obchodní hledisko (bod 3) je setsakramentsky důležitý aspekt. Já osobně si myslím, že z byznys hlediska to fakt nedává smysl. Mé pocity jsou ale založeny na dojmech. Nedělám v byznyse natožpak v byznysu poradenství akvizic ani v retailu. Sice bude mít největší řetězec s podílem cca 9,5% (který teoreticky o nějaké to procento může narůst), jenže ztratí zbylou část procent trhu retailu. Cituji: "Jenze, co kdyz to preci jen nekdo nechce kupovat? Co s tim?" -Člověk si koupí Babišův výrobek jen když je přesvědčen, že má optimální poměr cena lomeno kvalita. Jinými slovy i Babišovy uzeniny musí dodržovat zákon nabídky a poptávky, jinak se jejich křivky nabídky a poptávky nestřetnou. Takže pokud je Babiš nespokojený s prodejemi teď, tak koupí řetezce se nic nezmění. Viz předchozí věta. Co já vím, tak prý 80% zisku jeho Agrofertu pochází z vynuceného biolihu, ze všech ostatních firem jen 20%. Což je obrovský nepoměr. Ty jeho potravinářské provozy moc zisk nevytvářejí. Marže v potravinářství jsou velmi nízké a konkurence obrovská. Oobzvlášť ta z Polska a Německa, kterou Babiš nemůže potlačit politicky - volný trh EU. Např. v prodejnách Lidl je tak 50% zboží z Polska a 45% z Německa a jen 5% z Česka. A Lidl na trhu velmi posiluje a má velké plány na expanzi.

Babišův Agrofert je nesmírně zadlužený. Údajně až 25 mld Kč. Což je logické, protože od úplného začátku se Babiš dostal z jmění několik desítek mil. Kč až na nějakých 90 mld (?). Takhle rychlý růst jinak než agresivními úvěry financován nemohl být. Dále: Představme si nyní osobnost AB. Jak víme moc dobře, moc je droga. AB je nejmocnější muž v ČR. Moc ho ovládá. Považuje celou ČR za své království, všechny kolem sebe považuje za své leníky a občany rovnou za nevolníky. Nyní je Babiš na vrcholu své moci. Téměř všechno mu zatím vyšlo a za nějaké týdny či měsíce vyjde i schválení EET. Já osobně absolutně nevěřím, že ty obstrukce ODS a TOP 09 by mohly fungovat a že ÚS by EET odmítl. To na 99% ne, když v ÚS jsou samí socialisti, komunisti a estébáci. Takže mocí opojený Babiš si myslí, že mu úplně všechno vyjde a že mu vyjde i největší akvizice jeho života: řetězec Albert (ev. Tesco). Jenže podle mého názoru to z obchodního hlediska nedává smysl. A Babiš si právě myslí, že ten deficit mezi realitou a vysněným stavem vyrovná. Čím? No právě bodem dva. Svým politickým tlakem, zneužívání obchodních informací, vydíráním konkurence atd atd. Jenže koupě řetězce je skutečně tak monstrzáležitost, že dokonce i bod dva pomůže jen částečně a nakonec si na té akvizici zuby klidně vylámat může. Připomínám, že dluhy Agrofertu mají být 25 mld. Babiš může chybovat. A jeho chyby se nabalovat. Může chybovat nejenom v byznyse, ale i v politice. Babiš si myslí, že lidi jsou idioti. Což je bezesporu pravda, jenže vše má své meze. Nemá ani cenu spekulovat, jaké konkrétní chyby by mohl udělat. Nejhorší je, že i když Babiš z politiky vypadne, jeho dědictví v něm zůstane. Jistě téměř žádný jeho zákon nebude zrušen...
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-02-01 12:31:00 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Hahaha,

no vidíte to, že ten Babiš není vůbec blbej,

tomu říkám reklama,

reklamu totiž vždycky musí zaplatit zákazník
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-02-01 13:28:26 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Co se týká reklanmy,

tak já moc v lásce tedy nemám heliovaného zeleného mimozemštana z Alzy,

ale asi to funguje a určitou skupinu obyvatelstva to zaujme,

nejradši mám Gillette,

tam mě fascinuje především technologický vývoj žiletky,

kdy od jednoho břitu jsme došlli až k pěti břitům,

a poslední inovací je myslím elektrický zježovač fousů,

a tak jsem vždy napnutý co přijde jako další novinka.

Myslím že kdyby se Gillette spojila s Nokií,

mohlo by se jednat o progresivní novinku mobilního telefonu jenž vám při telefonování zježí fousy a oholí tvář,

takže zabijete dvě mouchy jednou ranou

a do třetice si můžete pořídit i "selfíčkoů oholené tváře a rozeslat jej do čtvečice

všem milenkám a manželkám

Já bych to tedy určitě bral, nebot mě holení šíleně nebaví...
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Ale Babiš je dobrej,
fakt je dobrej,
neopíjí vás jen rohlíky ze svých pekáren,
jak činí mnozí podnikatelé,
ale rovnou vás vopije pivem...


Tak a už toho blbnutí nechám, at mají "serioznáci" taky šanci se vyřádit...
Autor: Urza Čas: 2016-02-01 13:37:16 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Nechtěl byste psát příspěvky spíše takto bez těch mezer?
Máte tam to své umělecké dělení po řádcích a čte se to mnohem lépe xD
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-02-01 16:18:31 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
No jo, mohl bych to zkusit,
ale to pak začnu vyvádět zase jiné věci,
protože já jsem vcelku rád,

když

v mých textech je více prázdného prostoru
nežli mých
přiblblých názorů,

nebot,

prázdný prostor (nebo i ticho) obsahuje více pravdy,
než jakkoliv vznešený a pravdivý kecíky...

Jsem tedy vcelku rád, když svý hloupý kecy trošku provzdušním prázdným prostorem,
ony pak alespon nevypadaj nějako uceleně a či dokonce vážně a nedej bůh pravdivě

To co jsem psal o Babišovi byl pocit,
a pocity bývají mnohem "hutnější"
proto jsem to sprásknul dohromady

zatímco myšlenky rád vyjadřuji odděleně

tak pocit lze vyjádřit asi nejlépe souhrnným popisem bez dělení


Ale takovou nějakou silnou emoci bych třeba pak vyjádřil absolutně bez mezer,
asi takto :

Běžtestímlaskavědoprdelevypablbenebeskej .....

Autor: Urza Čas: 2016-02-01 16:33:38 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Tohle ještě tak super není, ale třeba ten příspěvek z 2016-02-01 16:26:05 je úžasný xD
Kdybyste tak psal, budu Vám vděčný xD
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-02-01 16:59:20 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Jj, vděčný,
copak nevíte, že nevděk světem vládne ?

Dneska jste mně vděčný a zítra to bude zcela jinak..
Já jsem radši, když mně lidé nejsou vděční,
to je mnohem jistější jistota nežli vděčnost...
Autor: Urza Čas: 2016-02-01 17:03:16 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Nevděčný jsem také; za to, jak jste psal dřív xD
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-02-01 17:09:10 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
No to mně to vcelku vyhovovalo,
navíc vás bylo povícero,
takže jsem měl jistotu že jste mi nevděčný...

Ale takto bůhvíco vás napadne,
nakonec budete ještě chtít abych vám byl za to že jste mi vděční taky vděčný...
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-02-01 17:27:02 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Ve skutečnosti takto vstupujeme na tenký led psychologie
a pocitových zmatků

pokud znáte knihu Publia Ovidia Nasa "Umění milovat"
tak možná znáte i známý verš, jenž zní :

"Miluji, nenávidím,
obojí najednou"

Což o to, mně osobně takovéto protikladné a paradoxní situace vyhovují,
ale vám konzistentákům by to mohlo způsobit zmatky v duši
s neblahými následky na diskuzi...
Autor: JanM (neregistrovaný) Čas: 2016-02-01 16:14:05 Titulek: Zlevňování piva
Populistický krok v podobě zlevňování piva už předvedla NSDAP v roce 1933 v Německu a kam to vedlo víme všichni.
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-02-01 16:26:05 Titulek: Re: Zlevňování piva [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Prozatím bych byl v klidu,
může jít o pouhou souhru náhod,
ale pokud by Babiš sepsal nějakou knihu s názvem "Mý rohlíky"
tak bych si ji asi vážně přečet
a kdyby se tam objevilo, že živností nejsou čistá rasa a je třeba je odstranit,
tak bych pak urychleně scháněl letenku do USA

nebot historie ukazuje,
že archetypy se daly v pohyb a že i atentát na Babiše se mine cílem
podobně jako tomu bylo i v jinám případě...
Autor: Urza Čas: 2016-02-01 16:32:10 Titulek: Re: Zlevňování piva [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
NSDAP zlevnila pivo? To mi uniklo....
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-02-01 16:55:38 Titulek: Re: Zlevňování piva [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Ale pozor na to!!!

Ve skutečnosti se nejedná o zlevnování piva (jak se mnozí domnívají),
ale pivo bude defakto zlevněno jen pro prodávajícho či hospodského,nebot Babiš doporučil, že tu odpuštěnou dan si mohou živnostníci ponechat jako zisk pro sebe

Tím se nejen ukáže, že živnostníci jsou ještě větší "kurvy" než Babiš říkal,
ale
bude vražen klín do pevné hospodské jednoty mezi hospodského a štamgasty,
a tím přijdeme o pevné jistoty na nichž stojí naše civilizace
a její nezcizitelné hodnoty

Tak bude naše hospodská jednota narušena a lidi přestanou pít pivo,
přestanou chodit do hospod a nadávat na vládu
a začnou se cpát rohlíkama plnými lepku a jiných svinstev
a budou volit Babiše...
Autor: Urza Čas: 2016-02-01 16:57:30 Titulek: Re: Zlevňování piva [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Myslím, že Babišovo doporučení na to vůbec nemá vliv; prostě si samozřejmě těch pár korun pokusí nechat, což půjde lépe tam, kde je menší konkurence, nicméně tam, kde je konkurence velká, půjde ta cena dolů (a časem pak i všude).
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-02-01 17:05:21 Titulek: Re: Zlevňování piva [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
No uvidíme,
je faktem že i ceny benzínu se mění na podkladě ceny ropy,
ovšem povětšinou to má vždycky zpoždění,
ale zase díky inflaci ceny porostou, takže nakonec cena bude asi stejná jako byla i dříve,
takže živnostníci pak budou ti špatní co nezlevnili pivo
a jdou proti hodnému Babišovi...
Autor: Roman Čas: 2016-02-02 08:08:59 Titulek: Re: Zlevňování piva [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Úplně to vidím, až bude za půl roku někdo něco panu B. omlacovat o hlavu, jak se tento bude bránit nejen klasickým "lež & podraz", ale vytasí se též s "já snížil daně, co jste pro lidi udělali vy?"
Autor: JanM (neregistrovaný) Čas: 2016-02-01 20:21:09 Titulek: Re: Zlevňování piva [↑]
http://www.spiegel.de/einestages/braune-wiesn-wie-hitler-das-oktoberfest-stahl-a-947923.html
Odstavec s nadpisem Der Bierpreis als Instrument der Macht
Jinak pravidelně navštěvuji tento web a dobrá práce!
Autor: Urza Čas: 2016-02-01 21:59:43 Titulek: Re: Zlevňování piva [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Díky za info; a jsem moc rád, že se Vám tento web líbí.
Web: neuveden Mail: neuveden
Do prdele je opravdu nutný, aby jedno ignorantský trdlo zasralo a znepřehlednilo hned několik diskusí svejma hromadama blábolů? Bavíš se tím Vostále? Asi jsi v osobním styku dost otravnej, komunita tě ostrakizuje, tak se jdeš předvádět jinam. No, sice mě to sere a ztěžuje mi to dost orientaci v diskusi, ale co už s tím. Tak se bav...
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-02-01 23:02:37 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Do prdele je opravdu nutný, aby jedno ignorantský trdlo zasralo a znepřehlednilo hned několik diskusí svejma hromadama blábolů? Bavíš se tím Vostále? Asi jsi v osobním styku dost otravnej, komunita tě ostrakizuje, tak se jdeš předvádět jinam. No, sice mě to sere a ztěžuje mi to dost orientaci v diskusi, ale co už s tím. Tak se bav...
....................................................................................

Do prdele práce,
je to opradu nutný aby jeden suchoprdní intoš prudil s tím,
že je blbej jak Brusel
a nemá orientační smysl a nemůže tak najít svý příspěvky ???

Kurva šopa,
na co asi tak tady máme "poslední komentáře"
nebo dělení příspěvků podle měsíců

Je to snad na vokrasu nabo na hovno ???

Vy asi musíte bejt v osobním styku dost otravnej buzerant,
nejspíš jste podplukovník v duchodu kterýho svědí prdel
a tak má potřebu každýho rovnat do lajny jen aby mu nikdo nevybočoval z řady

Ale co s vámi, tak se bavte...
Autor: gregoryMc Čas: 2016-02-01 19:43:22 Titulek: Throorohlík
Web: neuveden Mail: gregor v doméně dieselplus.cz
mr Vostal je exot, měl by to vydat knižně, ale kdo by to koupil, no nic chlapci a děvčata budeme ho rollovat...
Autor: Urza Čas: 2016-02-01 22:03:00 Titulek: Re: Throorohlík [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Pan Vostál již začal příspěvky psát bez těch mezer, za což jsem rád, tak to snad bude lepší.
Kdyby to uživatele nějak extrémně otravovalo, pokusím se vyřešit komentáře nějakým "sbalovacím" způsobem, že by se některá vlákna či dlouhé příspěvky daly minimalizovat.
Případně mohu vytvořit nějaký mód, že by uživatel na přání mohl příspěvky nějak přeformátovat (ještě nevím přesně jak).
Nechce se mi zavádět přímo funkce typu ignore, protože mi připadají trapné.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2016-02-01 22:56:34 Titulek: Re: Throorohlík [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Petr Vostál má zvláštní úchylku. Je to evidentně grafoman, kterému je zcela lhostejné, jak lidi reagují na jeho... jak to vůbec nazvat. Jemu je absolutně jedno, co mu odepíšete, reakcí je od něj stejně nějaká pitomost. Pro něj je nejdůležitější to, že na ty jeho bláboly někdo reaguje. Je mu úplně jedno jak. Prostě je jak jehovista. Pro něj je taky nejdůležitější nacpat někomu svoje kydy, bez ohledu na reakci. "Rozhovor" je pro něj jen způsob, jak nám ty slátaniny nacpat. Je to taková obdoba Smilana. Nechat na pokoji. To je asi tak nejlepší.
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-02-01 23:08:32 Titulek: Re: Throorohlík [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Nechat na pokoji. To je asi tak nejlepší.
.................................................

Jo, to je bezpochyby to nejlepší,
ale vám to vůbec nejde
furt máte spoustu keců na mou adresu

Nechce zavést to tlačítko "ignorovat" ?

Sice je to trapárna ukazující na vaši neschopnost,
ale furt lepší
než aby vás to sralo jako sere
a ukazovalo jak jste neschopnej se zařídit dle svého názoru

na nějž právě nyní reaguji...
Autor: Urza Čas: 2016-02-01 23:49:35 Titulek: Re: Throorohlík [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Pánové, prosím, klid; omlouvám se, jestli jsem tu bouři rozpoutal svým komentářem, nemyslel jsem jím nic zlého vůči nikomu.
Neberte to jako nějakou "výhružku admina", banovat Vás za to, že se dohadujete, rozhodně nebudu; jen Vás čistě jako čtenář diskuse prosím, kdybyste toho nechali.
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-02-01 23:58:58 Titulek: Re: Throorohlík [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Já myslím, že je to již vyřešené,
pan Fiala došel k názoru že mě bude ignorovat, já jsem mu to schválil jen doufám,
že mu to vydrží...

Jinak tedy já myslel že je to váš text,
no ale i tak je to dobrý a myslím, že to takto bude
a vcelku to považuji za docela dobrou věc
protože je to přirozené...
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-02-01 22:47:16 Titulek: Re: Throorohlík [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
mr Vostal je exot, měl by to vydat knižně, ale kdo by to koupil, no nic chlapci a děvčata budeme ho rollovat...
................................................................................

No ale víte co to je exot ?

Exot je člověk, který přišel odněkud kde on není vůbec exotickej,
napříkůlad takovej černoch není vůbec exostickej v africe,
tam je zase exotem běloch...

Tudíž si vůbec nemusíte dělat starosti s tím, kdo by četl knihy nějakýho exota,
nejspíše jiní exoti

Knihy není třeba psát a vydávat,
již dávno je napsali jiní lidé
sice nějakým jiným způsobem nežli já
ale na stejné téma...
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-02-01 22:49:01 Titulek: Re: Throorohlík [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Nechce se mi zavádět přímo funkce typu ignore, protože mi připadají trapné.
..........................................................................

Právě proto bych to zavedl,

není nad to, když má člověk možnost se takto jednoduše ztrapnit...
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-02-01 22:53:06 Titulek: Re: Throorohlík [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Kdyby to uživatele nějak extrémně otravovalo, pokusím se vyřešit komentáře nějakým "sbalovacím" způsobem, že by se některá vlákna či dlouhé příspěvky daly minimalizovat.
...................................................................................

No nechci nějak prudit,
ale pokud to někomu extrémně vadí,
tak je poněkud trapnej...

Mé příspěvky jsou minimalizovány,
vždyt kdybych používal grafickou úpravu jakou používáte vy,
tak je má reakce dlouhá cca tři, čtyři řádky

Takže aby jste měli co číst,
tak přidávám mezery
no nakonec jsou důležitější nežli to co píšu...
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2016-02-01 23:06:52 Titulek: Re: Throorohlík [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Možná poslední reakce. Místo zobrazení 3-4 příspěvků, ve kterých se orientuju, se objeví poloprázdné okno přes dvě obrazovky s pubertální grafickou úpravou, a to mě vadí. Znepřehledňuje to diskusi. Lidem vadí způsob, kterým s nimi komunikujete. Vaše odpověď je, že jsou trapní...? :-O Co s Vámi... Na ignorování nepotřebuju funkci "ignore".
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-02-01 23:12:45 Titulek: Re: Throorohlík [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Na ignorování nepotřebuju funkci "ignore".
.........................................

No super,
jsem jen zvědavej jestli to opravdu zvlánete nebo se jen tak kasáte
takový ty pubertácký řečičky jakým mnohým vydrží i v dospělosti...


PS.
Tady vidíte, jak mé psaní účiné,
ted díky mně můžete trénovat ignoraci,
tak hodně zdaru,
povětšinou lidi tohle nezvládnou
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-02-01 23:31:09 Titulek: Re: Throorohlík [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Pro něj je nejdůležitější to, že na ty jeho bláboly někdo reaguje.
.................................................................

Myslíte že pro evidentní grafomana je důležitý to, že někdo na jeho kecy reaguje ?
Za sebe bych řekl, že pro mě je důležitý že mohu reagovat na vaše konzistentní názory
takže jestli čtete nebo nečtete vy mé názory je mně vcelku volný
a je to zcela vaše věc...

Už jsem to tady psal asi dvakrát,
tak snad si to už zapamatujete,
když už máte takový zájem o mou osobu...
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-02-01 23:49:10 Titulek: Re: Throorohlík [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Pan Urza píše na Mises :

V AnCapu by dost možná docházelo k větší segregaci - lidé konzervativní a ti "hedonisté a volnomyšlenkáři" by se potkávali daleko méně často. Předsudky a xenofobie by v AnCapu byly zcela legitimním názorem (pokud by je někdo nepraktikoval násilně).
....................................................................................

Myslím, že jste to napsal opravdu velmi dobře
a je vidět že o tom přemýšlíte do hloubky

Jen je trošku škoda, že například na Mises je tlačítko "ignorace"
a nikoliv tlačítko "tolerance"
ale samozřejmě chápu, že pro mnoho lidí je spíše přirozená ta ignorace
ale i tu se mnozí musí naučit...
Autor: Urza Čas: 2016-02-01 23:51:18 Titulek: Re: Throorohlík [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Myslím, že ta citovaná pasáž, která má být údajně má, moje nebude; sice s tím celkem souhlasím, ale po stránce slohové jsem si skoro jist, že jsem to nenapsal já.
Autor: antiurza (neregistrovaný) Čas: 2016-02-04 11:15:51 Titulek: ubozaku
Tak premysli ubozaci jako ses ty urzo. Pan Babis je dost bohaty nez aby mel tohle zapotrebi. Jen ty ses fetackej chudak potrebujes penize nad fet a klidne bys vydiral. Pan Babis toho nema zapotrebi. Konecne tu mame politika kterej dela fakt veci pro tuhle zemi. A ubozaci jako ty co mu nesahaj ani po kotniky a nedokazali ani kousek z toho co on na nej plivou. Styd se fetackej pedale.
logo Urza.cz
kapky