Vysvětlete kongresu, co to vlastně děláte – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu
Čas: 2020-09-28 00:00:02

Vysvětlete kongresu, co to vlastně děláte

V 80. letech minulého století si americký kongres pozval pár metalových umělců, např. Twisted Sister, aby kongresu vysvětlili, co je vlastně pointa metalové hudby. Úředníci ji tehdy vnímali jako zlo, oslavu satanismu a něco, co má nebezpečný vliv na děti. V devadesátých letech došlo k podobné události, ale tentokrát se před kongresem museli hájit výrobci videoher. Úředníci se vyděsili násilných bojovek jako je Mortal Kombat, a chtěli od tvůrců těchto her slyšet, proč by něco tak odporného mělo být tolerováno. Tak už aspoň vím, k čemu je dobrý stát :)
Přečtení: 27943

Reagujete na tento komentář:
Autor: Glande Čas: 2020-09-29 11:12:38 Titulek: Re: Puritánství
Jak zamlžuje realitu to, že když peníze někde vezmu, tak tam budou chybět a když je legalne stát padělá, tak všem ostatním je znehodnotí?
To právě obhájci státu, zvl. ti levicovější tvrdí, že hodnoty (peníze) rostou na stromech a velmi rádi vynechávají to B, že olupují jiné příp. všechny.A mlzi se pákovým efektem, budoucími výnosy z křišťálové koule, sociální spravedlnosti, zajmy společnosti...
Autor: Enemy (neregistrovaný) Čas: 2020-09-28 12:30:24 Titulek: Re: [↑]
Stát jako největší provozovatel násilí bojuje proti propagaci násilí??
Autor: norbertsnv Čas: 2020-09-28 23:41:42 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Štát prevádzkuje násilie???
Autor: Adam Čas: 2020-09-29 06:52:55 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ano. Napriklad chyta nektere lidi a drzi je v kleci.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-09-29 07:28:10 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Chytať a zatvárať zločincov je násilie?
Autor: Glande Čas: 2020-09-29 10:30:15 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Oni je policajti přemlouvaj?
A mlácení sedících a nebránících se lidi, co chtějí referendum v Katalánsku není násilí a ti lidé jsou zločinci?
Autor: Adam Čas: 2020-09-29 17:57:10 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ano. Muzeme se bavit, zda je legitimni, ale nasili to neni. A to zda je to legitimni podle me zalezi na tom zda nekomu neco udelali
Autor: Glande Čas: 2020-09-29 22:25:56 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tak "ano", chytať a zatvárať je násilí nebo není? A v dalsi větě ..."ale násilí to neni". Tak jak to mate?
Už jen když někoho chytím za ruku proti jeho vůli je násilí. A ohledně té legitimity souhlas, pokud se to nevztahuje např. na prodej nepovolenou zboží a pod.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-09-29 22:33:08 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Veď to vy ankapisti ste si vymysleli takú definíciu že obranné násilie nie je násilie, ja ju používam iba preto aby som vás nemýlil.
Autor: Glande Čas: 2020-09-30 07:19:03 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
To si vymyslíme.Nevim,, kdo že zastánců ANCAPu tu tvrdil, že obranné násilí není násilí - nebuďte slušnej, řekněte mi to jméno :-)
Samozřejmě, že to násilí je, ale legitimní a není útokem.
Samozřejmě my a statisti se lišíme v definici legitimnosti a útoku.
Autor: Glande Čas: 2020-09-30 09:52:09 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Vymýšlíte ... automatické opravy.
Autor: Glande Čas: 2020-09-28 08:55:36 Titulek: boj proti násilí
Web: neuveden Mail: neuveden
Tak to zkuste vysvětlit potomkům po holocaustu, gulazich nebo nyní v Severní Koreji, Tibeťanům a Ujgurum v koncentrácích (pardon - vzdělávacích centrech) a transplantačních klinikach, obyvatelům Honkongu, šíitum v Saúdské Arábii, sunnitům v Íránu, Bělorusům nyní, novinářům v Rusku, Kurdům v Turecku, Kyperským Řekům, Venezuelanům čelícím Madurovým bandám, kmenům v Dárfúru, běžným Syřanům a dalo by se pokračovat ještě dlouho, kde stát bojuje proti propagaci násilí.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-09-28 10:25:52 Titulek: Re: boj proti násilí [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nehrajte blbého, nie sme tu prvý deň aby ste nevedel že nedemokratické režimy neobhajujem.
Autor: Glande Čas: 2020-09-28 17:39:48 Titulek: Re: boj proti násilí [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
To je zajímavý, že jste uhodl, na koho ta odpověď míří i když jsem se spletl v odkliknuti správného odkazu. Zda se, jsme tu na sebe přes krvavý nesouhlas nějak "napojeni" ;-)
A myslím, že Kyperským Řekům byste s jejich nedemokratičností křivdil. A určitě by se ohradil Putin se svou řízenou demokracii a donedávna i Lukašenko ;-)
Ale pokud chcete obhajovat brutální násilí proti žlutým vestám ve Francii nebo stejně nasilné zákroky proti mnohem poklidnějším Kataláncům v naprosto demokratických státech, tak jsem zvědav, co mi nabídnete za protiargumenty.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-09-28 19:29:29 Titulek: Re: boj proti násilí [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Vzhľadom k tomu že v tom čase tu boli iba môj a Váš príspevok tak to nebolo ťažké uhádnuť :-D
O čo Vám ide na Cypre? Neviem o tom že by cyperská vláda nejako šikanovala cyperských Grékov.
V Rusku je asi taká demokracia ako v ČSSR, aj tu sa akože konali voľby.
A áno, obhajujem "násilie" voči výtržníkom, či sa skrývajú za žlté vesty vo Francúzsku či za BLM v USA.
Autor: Glande Čas: 2020-09-29 10:34:32 Titulek: Re: boj proti násilí [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Konkrétně Kyperští rekové na Tureckem okupovaném severu ostrova.
A vyhnul jste se odpovědi na Katalánské demonstranty.Ti jen seděli nebo klidně stali a stejně je benga z centra řezali jak Lukasenkovi pochopové.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-09-29 11:34:01 Titulek: Re: boj proti násilí [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Keď myslíte tureckú okupáciu časti Cypru tak otázka nestojí že či je demokratický Cyprus alebo Grécko, ale že či bolo demokratické Turecko v čase útoku. A na to takto z pamäti neviem odpovedať.
A takto všeobecne otázka práva na sebaurčenie a téma národnostných menšín je zložitá téma a ja sa nepovažujem za odborníka na medzinárodné právo či diplomaciu.
Autor: Glande Čas: 2020-09-29 22:29:22 Titulek: Re: boj proti násilí [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Takže je správné mlátit a vytahovat ven za vlasy sedící demonstranty? Furt se vyhybate odpovědi? Myslím, že mnohem třeba citlivější, když už by byl třeba alzáků anebo si jich vůbec nevsimat. Tak jak to máte vy? Stejně referendum ve Skotsku je v pohp, ale v Katalánii musí téct krev?
Autor: Glande Čas: 2020-09-30 09:53:43 Titulek: Re: boj proti násilí [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Použití slzáku samozřejmě, ne alzáků :-)
Autor: Honza Čas: 2020-09-29 22:28:42 Titulek: Re: boj proti násilí [↑]
Web: neuveden Mail: honza.nakole v doméně seznam.cz
Neřeší se režimy, řeší se stát.
Státní režimy jsou různé, ale pořád je to stát.
Kličkujete...
Autor: enemy (neregistrovaný) Čas: 2020-09-28 12:47:57
Pamatuji si u jednoho dokumentu o new Yorku jak v devadesátých letech starosta Rudy Giuliani prohlasil,to ne policie ale videohry dostali drogové dealery z ulice. Klesla kriminalita, lidi totiž seděli doma a hráli videohry místo toho aby se flakali po ulicích a dělali bordel :). Na jednu stranu chtěli zakázat agresivní videohry na druhou stranu tyhle agresivní videohry reálně snížili kriminalitu.
Autor: Hráč (neregistrovaný) Čas: 2020-09-28 13:15:35 Titulek: Re: [↑]
Zdravím, to mě dost zaujalo. Nemáte nějaký zdroj k tomu s tím starostou nebo nějaký link na statistiku o souvislosti mezi hrami a nebraním drog? :)
Autor: enemy (neregistrovaný) Čas: 2020-09-30 18:53:14 Titulek: Re: [↑]
Bohužel se mi to nepodařilo dohledat, je to už pár let zpátky co jsem to viděl.
Autor: Odpověď (neregistrovaný) Čas: 2020-09-28 14:33:55 Titulek: Puritánství
Tohle plyne z americké společnosti, která je do velké míry puritánská (předci dnešních Američanů byl z velké části silně věřící/náboženští fanatici, kteří odešli z Evropy).

Nesouvisí to tolik se státem jako s vnímáním etických a morálních norem. Ale chápu, že když se to napíše takto zjednodušeně (stát za to může!!!!!!), tak se to jednodušeji čte.
Autor: velkej Ká Čas: 2020-09-28 22:32:10 Titulek: Re: Puritánství [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jinými slovy, je třeba to značně zkomplikovat a zamlžit, aby se to mohlo podávat jako morální. Jsem rád, že tuhle fázi života mám za sebou.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-09-28 23:39:43 Titulek: Re: Puritánství [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Na zahmlievanie ste odborníci práve vy ankapisti, veď celá rakúska ekonomická škola je o zahmlievaní reality :-DDD
Autor: Glande Čas: 2020-09-29 11:12:38 Titulek: Re: Puritánství [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jak zamlžuje realitu to, že když peníze někde vezmu, tak tam budou chybět a když je legalne stát padělá, tak všem ostatním je znehodnotí?
To právě obhájci státu, zvl. ti levicovější tvrdí, že hodnoty (peníze) rostou na stromech a velmi rádi vynechávají to B, že olupují jiné příp. všechny.A mlzi se pákovým efektem, budoucími výnosy z křišťálové koule, sociální spravedlnosti, zajmy společnosti...
Autor: norbertsnv Čas: 2020-09-29 11:39:23 Titulek: Re: Puritánství [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Zamlžuje realitu, lebo namiesto počítania reálnych peňazí a majetkov používa virtuálne veličiny ako napr. subjektívna "hodnota".
Autor: Glande Čas: 2020-09-29 14:59:38 Titulek: Re: Puritánství [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ono si stačí vzít slovník cizích slov nebo zagooglit a základy má člověk v hlavě za krátký, byť jako subjektivně vnímány čas.
Vy si všech věcí vážíte stejně jako všichni ostatní nebo vite, jak si ji vazi ostatni?
A teorie nadhodnoty se kupodivu stále používá a ta nic dle vaší definice (cizí a dlouhá, složitá slova ;-)nezamlžuje ?
Autor: norbertsnv Čas: 2020-09-29 15:29:43 Titulek: Re: Puritánství [↑]
Web: neuveden Mail: schován
S tým subjektívnym vnímaním času ste si strelil vlastenca, pretože áno, subjektívne si môžete namýšľať že čas plynie pomalšie či rýchlejšie, mne pracovné dni subjektívne plynú pomalšie než dovolenka :-) , ale objektívne ten čas plynie stále rovnako rýchlo.
A podobne to je aj s hodnotou, namýšľať si môžete hocičo, ale realitu tým nezmeníte.
Čo sa Vám zdá zahmlievaním na nadhodnote? Veď tá práve ukazuje ako zamestnávatelia bohatnú na úkor svojich zamestnancov, čo RŠ nedokáže popísať.
Autor: Viktor Souhrada (neregistrovaný) Čas: 2020-09-29 17:17:38 Titulek: Re: Puritánství [↑]
Vlastence sis střelil sám, protože čas rozhodně neplyne stále stejně rychle. Nastuduj si něco o speciální a obecné teorii relativity a pak filozofuj, šmudlo!
Autor: norbertsnv Čas: 2020-09-29 21:45:44 Titulek: Re: Puritánství [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Pri bežnom živote sú tie rozdiely nemerateľne malé, ty chytrák.
Autor: Odpověď (neregistrovaný) Čas: 2020-09-29 10:16:26 Titulek: Re: Puritánství [↑]
Fázi života, kdy se nesnažíš hledat jednoduché odpovědi na složité otázky?
Autor: Marťan Čas: 2020-09-29 21:46:49 Titulek: Re: Puritánství [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Nesouvisí to tolik se státem jako s vnímáním etických a morálních norem. Ale chápu, že když se to napíše takto zjednodušeně (stát za to může!!!!!!), tak se to jednodušeji čte.

Jedna věc je odlišné vnímání etických a morálních norem a druhá věc je plošné vnucení jedné normy, popřípadě potlačení jiné, prostřednictvím zákonů a jejich vymáhání. To první je OK, to druhé není. To druhé totiž je násilné vnucování etických a morálních norem těm, kteří si to nepřejí. A to právě že souvisí se státem. Vy jste obojí smíchal dohromady, tak prosím v argumentaci důsledně rozlišovat a oddělovat.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-09-29 23:21:13 Titulek: Re: Puritánství [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ale veď vy chcete to isté, vnútiť ostatným svoju morálku, podľa ktorej chamtivosť je cnosť, ľudské práva sú podriadené vlastníckemu právu a zisky sú cennejšie než zdravie a životy.
Autor: Glande Čas: 2020-09-30 07:30:21 Titulek: Re: Puritánství [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tak si udělejte maly pruzkum ve svém okolí:
1) Přijdete k někomu cizímu a pod hrozbou či s použitím násilí po něm budete chtit peníze, protože potřebujete někomu zajistit důchody, sirotkům domov, netáhlům dávky... A budete mávat dokladem, že si to většinově odhlasovali ve vedlejším městě na schůzi vedeni. Je to útok?

2) On se bude bránit a varlata vám pošle k žaludku. Je to z jeho strany útok nebo obrana?
Autor: norbertsnv Čas: 2020-09-30 07:56:56 Titulek: Re: Puritánství [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Lenže Vy nie ste vo vedľajšom meste, vy ste na území toho štátu ktorému platíte dane. Navyše Vás tu nikto násilím nedrží.
Ďalší prípad sú dovolenkári či gastarbeitri, tí ani nemôžu skúšať argument že na územie štátu nevstúpili dobrovoľne.
Autor: Marťan Čas: 2020-09-30 22:36:46 Titulek: Re: Puritánství [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ale veď vy chcete to isté, vnútiť ostatným ...

Psal jsem Vám pravý opak, že NESOUHLASÍM s vnucováním nějakých norem plošně. Vy mi tu hned podsunete pravý opak toho, co píšu. K čemu taková debata? Pak je jedno, co tu tvrdím, Vy si stejně melete svou.

vnútiť ostatným svoju morálku ...

Copak vy víte, jakou mám morálku?

... podľa ktorej chamtivosť je cnosť, ľudské práva sú podriadené vlastníckemu právu a zisky sú cennejšie než zdravie a životy.

Takže evidentně nevíte. Vymýšlíte si. Vyhýbám se striktně debatám o konkrétní morálce, protože tu má každou jinou a a je věc volby. Tudíž by mi taková debata nedávala smysl. To je jako kdyby debatoval muslim a křesťan o tom, kterého nábořenská filosofie je lepší. Nemají řádný princip, ze kterého by to bylo možné odvodit. Já na to říkám, ať si má každý tu svou, to je pro mě OK a nechci to ani jednomu brát. Co není OK, když chce někdo přinutit druhého ke své víře.

Váš poslední příspěvek byl naprosto k ničemu, nečtete co píšu, načež mi podsouváte opak a do toho si navíc vymýšlíte, co jsem nikde napsat nemohl. Je to tu s Vámi tedy jen mrhání mýmm časem.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-09-30 23:22:18 Titulek: Re: Puritánství [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Veď isteže, kým ste v menšine tak sa nebudete priznávať ku skutočným úmyslom. To by ste ako útočníci mohli dopadnúť veľmi zle :-DDD

Do hlavy Vám síce nevidím, ale viem si spočítať pre koho sú ankapistické pravidlá výhodné.

Veď ani nepočítam že by ste sa za terajšej situácie priznali o čo vám ide :-DDD
Autor: Odpověď (neregistrovaný) Čas: 2020-10-01 09:22:19 Titulek: Re: Puritánství [↑]
Ale prd. Kongres je prostě odrazem lidí, politiky navolí. Odrazem morálky, odrazem etických norem, odrazem jiných zájmů. Kdyby v USA byla natolik odlišná morálka a různých částí obyvatelstva, jiste by se to projevilo i na složení kongresu.
Autor: Glande Čas: 2020-09-29 15:03:19 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Až seženete nějakou na a budete do toho chtit společně společně praštit, tak vás začne politika zajímat. A nemyslete si, ze politikove po vaší svobodě a peněžence nejdou...:-)
logo Urza.cz
kapky