Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Urza (strana 135)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Urza Čas: 2015-11-10 00:14:09 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ouřada ano, ale co pak soud?
Ne že by soudce na celou věc nesral z prdele úplně stejně, ale přeci jen by se o tom pak mohlo vysílat něco na Nově a to už by mu tak jedno být nemuselo.
Autor: Urza Čas: 2015-11-09 23:12:58 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Tomu rozumím, ale jak?
Celou dobu se mi jedná o toto: Fakt, že Vás v místě bydliště nenajdou jednou, dvakrát, desetkrát, padesátkrát, přece ještě není důkaz, že se tam nezdržujete.
U PET lahví je to jasné: Hrábou do popela, dají do laboratoře, případně jim z toho rovnou vypadne kus ohořelé flašky i s víčkem, a je vymalováno.
Ale že někdo není doma? No a? To neznamená vůbec nic.
Autor: Urza Čas: 2015-11-09 22:05:59 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jo, ale bohužel to funguje; on to nikdo nebude řešit, dokud se to nezačně týkat přímo a ještě navíc skokově jeho.
Autor: Urza Čas: 2015-11-09 21:09:21 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
To se bohužel nikdy nestane; tolik lidí nelze pořádně ani oslovit, natož přesvědčit.
Samozřejmě kdyby všechny zákonné změny z posledních X let přišly naráz, třeba by se lidé vzbouřili; jakmile to bude postupně, poškozená bude vždy jen malá skupina.
Autor: Urza Čas: 2015-11-09 21:06:56 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Vláda ano, parlamentem to ještě neprošlo.
Autor: Urza Čas: 2015-11-09 16:30:36 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Teoreticky ano; ale když půjdu do správního řízení, jak mi to dokážou?
Autor: Urza Čas: 2015-11-09 15:32:51 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Z pohledu lidí, kteří nejsou všemocní a vševědoucí, nevidí budoucnost, většina poznání jim zatím zůstává skryta, to obhájit vážně nejde; uvažujeme-li však entitu, pro kterou daná omezení neplatí.... kdo ví.
Autor: Urza Čas: 2015-11-09 15:23:31 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jo dokonce.... tak to se na to prostě jen vyserou.
Autor: Urza Čas: 2015-11-09 15:14:04 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Tak to si ani nemyslím, oni se na to lidi vyserou, nebo prostě to bydliště přehlásí.
Ale je to samozřejmě zbytečná buzerace.
Autor: Urza Čas: 2015-11-09 15:13:30 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já to nevím; samozřejmě z lidského pohledu to tak vypadá, ale Bůh není člověk. Osobně si spíše myslím, že ty důvody prostě nevidíme a vidět ani nemůžeme.
Podobně jako malé dítě, které rodič trestá, vůbec nemusí chápat, proč to dotyčný dělá, ani to ve svém věku a se svými zkušenostmi pochopit nemůže; přesto z pohledu rodiče to dává perfektní smysl.
Samozřejmě je to jen má víra, já to nevím, prostě věřím; sám nevěříte, takže to můžete vidět jinak.
Ale obecně mi Váš postoj nepřipadá úplně logický; kdybyste prohlásil, že je to celé kravina a nikdy se to nestalo, pak je to logické.... ale pokud vycházíme z toho, že Bůh existuje a skutečně udělal to, co je v Bibli (ve Vaší momentální úvaze z toho vycházíte, jinak byste jej nemohl soudit; vím, že obecně třeba v existenci Boha vůbec nevěříte, ale v rámci této debaty ji musíme připustit), pak je mnedle chybné ho soudit lidskými měřítky.
Autor: Urza Čas: 2015-11-09 14:37:51 Titulek: Re: \\\"Ordnung muss sein!\\\" [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
To svědectví se časem stát může, k těm GPS náramkům budou muset přijít s nějakým pádnějším "důvodem" (pochopitelně to bude zase něco smyšleného, ale chce to více emocí; například že je to pro dobro našich dětí, znásilnění dětí a tak dále).
Autor: Urza Čas: 2015-11-09 14:35:10 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano; dle mého názoru se však liší způsob, jak s tímto Bohem navázat vztah.
Ale ano, je to týž Bůh.
Autor: Urza Čas: 2015-11-09 14:34:39 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Tomu rozumím, jen úplně nechápu, z čeho soudíte, že si v tom libuje?
Bezpochyby Bůh násilí v Bibli užíval, ale nenašel jsem tam nic, z čeho by plynulo, že by to dělal nějak rád.
Autor: Urza Čas: 2015-11-09 14:33:32 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Pro mě osobně je Nový zákon ve zkratce o tom, že:
- Mám být dobrý a laskavý člověk, milovat své bližní, odpouštět, nést odpovědnost za své činy.
- Bůh mě miluje, nabízí mi možnost spasení skrze svého syna, pána Ježíše; dále je Nový zákon svým způsobem určitá pomoc při snaze se s Bohem sblížit.
Tyto dvě věci (alespoň mně to tak připadá) na sobě nezávisí zas až tak dalece, neboť odpuštění existuje i ze strany Boha, takže i velký hříšník může být spasen, pokud svých hříchů upřímně lituje.

Ale to je pouze můj osobní výklad, rozhodně bych se neodvážil jej někomu cpát. Hodně lidí to vidí třeba jinak.
Autor: Urza Čas: 2015-11-09 14:22:57 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jesti myslíte mě, nemusíte si brát servítky; mám na to sice své názory, ale nijak mě neuráží, když má někdo jiné (sice je mi to líto, protože se domnívám, že poznat Boha a mít s ním osobní vztah je nádherné, což Vy si zjevně nemyslíte, ale rozhodně tomu nijak nepomůže, když budou nevěřící kolem věřících nějak našlapovat po špičkách).
Tedy já osobně cizí víru (nepočítáme-li etatismus a všechny jeho formy) zásadně neurážím, neboť se nechci lidí zbytečně dotknout, ale sám nejsem na urážky své víry nijak citlivý; respektive bych byl samozřejmě nejraději, kdyby všichni Boha i Ježíše milovali, ale jestli si o něm něco špatného myslí, nebo to řeknou nahlas, mnedle nehraje roli.
Autor: Urza Čas: 2015-11-09 14:20:11 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ve Stokách není nic mimo téma; je tu volná diskuse xD
Autor: Urza Čas: 2015-11-09 14:19:10 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Tak zrovna současného papeže mi ani nepřipomínejte; on už ani ten minulý nebyl žádný zázrak, ale ten současný je vyloženě grázl.
Autor: Urza Čas: 2015-11-09 14:17:41 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Blbé je, že oni tomu určitě budou nějací lidé tleskat; a bude-li někdo moc hlasitě protestovat, vymyslí se nějaký důvod, proč je to důležité a nezbytné, čímž tomu začne tleskat ještě daleko více lidí.
Autor: Urza Čas: 2015-11-09 14:16:30 Titulek: Re: Nedoceňujete to [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Vojně jsem se naštěstí vyhnul; každopádně tady to bonzáctví nevím, k čemu bude.
Buď to nabonzuje a půjde svědčit, čímž se ale identita bonzáka prozradí, což je problém; nebo to nabonzuje a svědčit nepůjde, pak ale stát nemá důkaz.
Autor: Urza Čas: 2015-11-09 14:14:41 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Právě oni nezakazují nebýt v noci doma, ani nebýt týden v noci doma, ba ani na měsíce někam odjet, tak jak to chtějí kontrolovat? Bude stát tajnej rok před domem?
Autor: Urza Čas: 2015-11-09 14:13:48 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Nemluvě o tom, že jsou třeba lidé, již bydlí na více místech....
Autor: Urza Čas: 2015-11-09 14:12:24 Titulek: Re: \\\"Ordnung muss sein!\\\" [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
No jistě, ale když mě někdo bonzne, jak stát ověří, zda jde o bonz pravdivý? Jak mi to pak bude dokazovat? Postaví mi tajného před dům? Nebo bude povolávat svědky (bonzáky)? Jenže to pak zas už tak ochotně bonzovat nebudou, když to nepůjde anonymně.
Autor: Urza Čas: 2015-11-09 10:44:34 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Tak to mnoho lidí určitě bude; otázka je, co s těmi, kdo na to stejně hodí bobek.
Autor: Urza Čas: 2015-11-09 10:43:59 Titulek: Re: Nedoceňujete to [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
To mimo jiné také; jen prostě i když to ten důchodce nabonzuje, fakt by mě zajímalo, jakým způsobem se to bude ověřovat.
Autor: Urza Čas: 2015-11-09 10:42:59 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ono to pro ně dost možná není ani tak důležité, jen si na tento postup zvykli; důležité pro ně především je, aby je všichni poslouchali, kdo ne, toho donutí.
Na tom, co konkrétně chtějí, ani tak nezáleží, jako na tom, že mohou chtít cokoliv.
Autor: Urza Čas: 2015-11-09 09:50:04 Titulek: Re: \"Ordnung muss sein!\" [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Test opravy lomítek před uvozovkami v titulku příspěvku.
Autor: Urza Čas: 2015-11-09 09:40:57 Titulek: Re: \\\"Ordnung muss sein!\\\" [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Hlavně by mě fakt zajímalo, jak se to bude kontrolovat; já v podstatě doufám, že to soudruzi nějak zanedbali a ve výsledku z toho bude další zákon, ze kterého si nikdo nic nedělá a všichni to mají u prdele.
Ta nekontrolovatelnost tady z toho tak trochu čiší, nemluvě o tom, že si tak trochu myslím, že ta data, podle kterých ti hajzlové vědí, kolik lidí žije mimo trvalé bydliště, mají jen proto, že jim to ti lidé sami na sebe nabonzovali ve formuláři sčítání lidu; což když už příště neudělají, mají soudruzi smůlu, plus ještě navíc i to sčítání lidu bude nepřesné, takže win-win situace pro nás.
Autor: Urza Čas: 2015-11-09 09:10:31 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Kdyby se raději nestarali o nic a vše prodali xD
Autor: Urza Čas: 2015-11-09 09:10:09 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já si ani nemyslím, že by si to tak moc užili, protože je mnedle nikdo nebude mít moc a schopnost kontrolovat.
Autor: Urza Čas: 2015-11-08 22:25:01 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jo, i tak by to mohlo fungovat.
Autor: Urza Čas: 2015-11-08 19:18:05 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ono těch motivací je bohužel více; existují lidé, kteří to vážně dělají proto, že to považují za správné (což je otřesné).
Autor: Urza Čas: 2015-11-08 17:29:08 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
O peníze určitě také, ale mimo jiné i o moc; a nejhorší jsou čistokrevní zakazovači, již to dělají pro vyšší dobro.
logo Urza.cz
kapky