Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Urza (strana 139)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Urza Čas: 2015-10-28 11:49:01 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Mně se na české kultuře neuvěřitelně líbí takový ten give-a-fuck prvek, někdo to nazývá anti-ordnung faktor.
Můžete si tady dělat, co chcete, každý to má u prdele, když to porovnám třeba s Němcema (tam často jezdím), tak ti jsou v tomhle úplně jiní, daleko víc soudí lidi a řeší, jestli třeba někdo neporušuje zákon a podobně.... což tady? Haha.
Autor: Urza Čas: 2015-10-28 11:47:16 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Nemonitoruji ho každý den; naposledy jsem s ním mluvil asi před dvěma či třemi měsící a to byly pořád stejné.
Autor: Urza Čas: 2015-10-28 11:34:10 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Hezky řečeno; já to tady mám také rád, je to můj domov, nechci žít v zahraničí (rád se tam podívám, ale rád se vracím domů), ale to nemá s vlajkou co dělat.
Autor: Urza Čas: 2015-10-28 11:33:09 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jo, naštěstí nám stát alespoň dává možnost se na to vysrat.
I když třeba pálit ji podle zákona nesmíme.... na druhou stranu za to mi nestojí xD
Autor: Urza Čas: 2015-10-28 11:31:57 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Pozor! Zdaleka ne rok či dva. Jeden z nich zazněl před asi půl rokem.
Autor: Urza Čas: 2015-10-28 11:31:23 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Tak ona objektivita je zpochybněna u všech kontroverzních článků na Wiki, pokud se týkají náboženství.
Třeba ohledně inkvizice tam byl neuvěřitelný flame a výsledkem je článek, ke kterému mají stejně obě strany mraky výhrad.
Autor: Urza Čas: 2015-10-28 11:29:33 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ne, fakt ne; ony jsou to už starší názory, tak měl profilovou fotku jinou.
Jednak jsem s ním o tom přímo mluvil a ptal se ho (ty názory mi potvrdil) a hlavně s tím byl i v televizi, kde se ho na to ptali, přičemž rozhodně nijak nepopíral, že by to řekl.

http://video.aktualne.cz/dvtv/dvtv-12-8-2015-martin-konvicka-cesko-bez-vody/r~29953baa410b11e5b22d002590604f2e/
Autor: Urza Čas: 2015-10-28 11:25:30 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já to tedy vídám i v reálu, že lidé berou vlajku jako něco extra; třeba moji rodiče, ale nejen.
Vlajka je vnímána často jako něco, k čemu máme chovat úctu.
Autor: Urza Čas: 2015-10-28 11:23:03 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Pokud mohu maličko vstoupit do Vašeho sporu a nabídnout pohled třetí strany, připadá mi to takto:
Marek28 tvrdí, že by hypoteticky mohl existovat výklad islámu v souladu s NAPem; osobně si myslím, že to není vyloučeno, protože Korán je tak moc nekonkrétní a odporujícíc si bordel, že budeme-li se aktivně snažit v něj vykřesat NAP, povede se nám to (budeme-li se totiž snažit z něj vykřesat COKOLIV, povede se to úplně stejně). Při dostatečné kreativitě můžeme Koránem hájit cokoliv od komunismu po anarchii.
Velkej Ká tvrdí, že v praxi to tak není, protože Korán tímto spůsobem nevykládá snad nikdo.
Mnedle se domnívám, že máte oba pravdu, jen mluvíte každý o něčem trochu jiném.
Autor: Urza Čas: 2015-10-28 11:18:32 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já znám Hampla i osobně a je mi neskutečně odporný; a ano, vlajka je pro mě kus hadru, což hodně lidí popuzuje.
Autor: Urza Čas: 2015-10-28 11:17:02 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ohledně definice slova invaze, tak s tím mám problém proto, že se standardně dlouho používala nějak, přičemž teď ji všichni mění, aby se tam vešli i uprchlíci; ta definice, kteoru jsem psal výše, je i normálně odpovídající tomu, co je ve slovnících a podobně. Hlavně se takto používala od nepaměti.... a najednou.

Co se týče konvičky, tak vycházím z jeho vlastních slov:
http://www.urza.cz/public/l.konev.jpg
http://www.urza.cz/public/l.konev2.png
http://www.urza.cz/public/l.konev3.png
http://www.urza.cz/public/l.konev4.png
Co je tohle asi za člověka?

Ohledně těch 80 % by mě fakt zajímalo kdo a na základě čeho ta čísla získal. Vždyť jsou to ilegálové, žádná oficiální statistika existovat ani nemůže. Tak kde by k nim kdo přišel?

Shodnout se na tom, že mohou být agresivní, není problém; já nejsem žádný sluníčkář.
Jen nesnáším totalitáře typu Hampl a Konvička a nemám rád, když se hraje na emoce přeháněním a matením faktů.
Autor: Urza Čas: 2015-10-28 10:55:44 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Hampl je hlavně naprostý zakazovač a milovník totality.... mně už řekl, že jako anarchista bych měl být loven jako zvěr a bez soudu popraven.
Autor: Urza Čas: 2015-10-28 10:54:49 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Nevím, s jakými má problém Velký Ká, ale celkově jde o to, že Korán má tolik výkladů, že si tam každý najde něco; lze to typicky vykládat mírumilovně i velmi agresivně. Korán ale není Šaría, její typický výklad je velmi agresivní. Korán vykládá část muslimů celkem rozumně (súfisté), část hrozně (wahhabisté, salafisté).
Autor: Urza Čas: 2015-10-28 10:53:06 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Souhlasím; já si také nemyslím, že mezi muslimy je radikálních magorů nějak málo. Pouze říkám, že to určitě nejsou všichni. Ale ti, co chtějí Šaríu, mnedle takoví magoři jsou.
A rozlišujme mezi Šarií a Koránem. Korán je jeden velký bordel, nic v něm není jednoznačné, má asi tak tisíc různých překladů, z toho šest je takových těch "hlavních" a ty se od sebe zatraceně moc odlišují, dokonce i některé z těch nejzásadnějších veršů o nepřátelství si vykládají úplně jinak.
Autor: Urza Čas: 2015-10-28 10:51:28 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
No, jen abychom se ještě nedivili.
Autor: Urza Čas: 2015-10-28 10:51:04 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jenže pokud zoufalí lidé někam prchají, není to invaze! To slovo znamená něco úplně jiné, jen to teď islamobijci používají v souvislosti s imigranty, ale právě to je naprosté nepochopení. Invaze je vpád ozbrojených složek nějakého státu na cizí území, tohle rozhodně není případ imigrantů! Že z toho může (a dost možná fakt bude) zatracený problém, že ti lidé mohou být agresivní, že zde možná i dojde ke krveprolití, ještě nedělá z bandy neorganizovaných uprchlíků invazi! Samozřejmě, že je to průser, ale není to invaze.
A ty statistiky právě zpochybňuji; nikdo neví, kolik procent je tam vlastně mužů, jak by to mohli vědět? Vždyť ti lidé jsou ilegálové, většina z nich není nikde nahlášená, tak jak by mohl někdo udělat statistiku? Ano, Konvička a podobní řvou, že je to 80 %, ale reálně to nikdo neví. Jak by také mohl? Netvrdím, že nemáme problém, jen že bychom neměli vymýšlet kraviny a opakovat neověřená čísla, která si někdo vycucal z prstů, aby to vypadalo hrůzostrašně.
Autor: Urza Čas: 2015-10-28 10:20:22 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Hampl je zlý člověk.
Autor: Urza Čas: 2015-10-28 10:19:59 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Nevylučuji, že někdo si možná někde vykládá nějakou umírněnou Šaríu, ale neřekl bych.
Spíše je to tak, že ti umírněnější muslimové Šaríu zavádět nechtějí, ti wahhabisté a salafisté ano.
Autor: Urza Čas: 2015-10-28 10:19:06 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Osobně si myslím, že takhle to není; respektive někteří tam učitě jdou za cílem ovládnutí, ale není to žádná organizovaná invaze, jak tvrdí někteří. Jde prostě o to, že ti lidé jsou v jejich zemích v prdeli, tak jdou za lepším. Samozřejmě někteří mají zlé úmysly, ale to v takovém počtu lidí vždy najdete nějaké se zlými úmysly.
Nemám ale rád takovou generalizaci. Ne že by s imigranty nebyl problém, to rozhodně je. Ne že bychom měli nějakou morální povinnost jim pomáhat, to fakt nemáme. Ne že by nebylo hrozné, že nás státy nutí je živit, to je přímo na blití. S tím vším nesouhlasím a je to velmi špatně a může to mít velmi drsné následky.
Na druhou stranu ale nemám rád to záměrné přehánění a štvavou propagandu, kdy z toho někteří dělají víc, než to je. Ono už je to tak samo o sobě dost špatné. Ale nemá smysl přehánět a vymýšlet si všechno možné, jen aby za každou cenu byli uprchlíci označeni za špatné.
Tak například ta tvrzení s tím, že je to organizovaná invaze: A kdo ji asi organizuje? Jasně, nemám pochyb o tom, že IS přidává mezi utečence své bojovníky, ale nechcete snad tvrdit, že ty statisíce lidí mají nějaké velitele a fungují jako armáda? Kdyby ano, vypadalo by to totiž trochu jinak.... nebo tvrzení, že jsou to většinou mladí zdraví muži a rodin s dětmi je minimum. Na základě čeho tak soudíte? Protože to psali na webu IVČRN? Pravda je taková, že nikdo reálně neví, jaké je složení uprchlíků, protože na to neexistuje žádná statistika, neboť jsou to často ilegálové, o kterých nikdo neví. Definitivně existují fotky skupin, kde jsou jen muži, ale existují i fotky skupin, kde jsou rodiny, ba i fotky skupin, kde jsou jen ženy a děti. Jaké to překvapení, když máte někde stovky tisíc lidí, není až takový problém udělat fotky/videa čehokoliv, co si přejete, protože ta rozmanitost je obrovská (zejména když jsou někteří uprchlíci rozdělováni do kempů podle pohlaví, to je pak velice snadné někde zachytit pouze muže – podobně jako pouze ženy). Já znám osobně dva lidi, kteří se byli podívat na hranicích někde v Chorvatsku, kde byli ti uprchlíci normálně rodiny, děti, muži, ženy, všichni úplně v prdeli, neměli co jíst, prostě utečenci. Samozřejmě to nic neznamená, protože to je jedno místo a jinde a to může vypadat jinak. Realita je taková, že ty informace prostě nemáme. Přestaňme se tedy tvářit, že je tomu jinak.... veškeré prohlášení od "jsou to jen rodiny s dětmi" až po "jsou to samí zdraví muži", jsou založeny na zbožném přání, ony reálně NEMOHOU být založeny na ničem jiném, protože statistika prostě NEEXISTUJE.
Autor: Urza Čas: 2015-10-27 21:21:42 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Souhlasím, že toto je důsledek, ale osobně bych řekl, že ta neefektivita a celková nefunkčnost zdravotnictví není až tak dalece záměr, jako spíše klasická nemožnost ekonomické kalkulace a chybějící motivace státních zaměstnanců dělat cokoliv.
Jinými slovy Hanlonova břitva.
Autor: Urza Čas: 2015-10-27 20:58:53 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ty vole xDD
Autor: Urza Čas: 2015-10-27 17:00:30 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jojo, tohle je něco jako vynález peněz xD
Autor: Urza Čas: 2015-10-27 16:12:03 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ty vole, argument královský rozparovač xD
Autor: Urza Čas: 2015-10-27 16:11:03 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Nebo třeba se jim to jednou omylem blbě propsalo a ejhle, kolo bylo vynalezeno xD
Autor: Urza Čas: 2015-10-27 14:54:23 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
A pak se bude řešit velký problém:
Podomácký černý trh xD
Autor: Urza Čas: 2015-10-27 11:46:41 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jistě; a o tom musí informovat televize, že jsou to borci xD
Autor: Urza Čas: 2015-10-27 11:40:19 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Nejen o zisk, oni se nemusejí starat o vůbec nic krom toho, aby nebyli moc vidět.
Autor: Urza Čas: 2015-10-27 11:36:25 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jo, oni to mají hodně v prdeli xD
Autor: Urza Čas: 2015-10-27 10:25:51 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
To ani ne, protože oni i když je měli, tak s nima nejezdili, jen je servisovali (s tou provizi pro vrchního městapáka od autoservisu xD).
Autor: Urza Čas: 2015-10-27 10:22:12 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Pražská (!!) městská (!!) policie se před pár lety rozhodla, že nezbytně nutně potřebuje (!) vznášedla a Hummery.... pozor, jde o pražskou městskou policii, ne středočeskou, oni mají operovat fakt jen uvnitř Prahy, tak na to potřebujou Hummery a vznášedla.
No nic, nakoupili to za desítky milionů, když tu náhle šok, zjistilo se, že vznášedla a Hummery v pražských ulicích prostě zapotřebí nejsou, kdo by to byl čekal.... tak to s ohromnou ztrátou prodali a všem je dobře xD
Autor: Urza Čas: 2015-10-27 10:15:07 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Mně se stejně nejvíc líbily ty Hummery a vznášedla; ono by to bylo celé k smíchu, kdyby to ovšem nebylo k pláči.
Autor: Urza Čas: 2015-10-27 10:14:23 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Šokující xD
logo Urza.cz
kapky