Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele norbertsnv (strana 158)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: norbertsnv Čas: 2019-06-11 16:54:57 Titulek: Re: Počty [↑]
Web: neuveden Mail: schován
V princípe chápem čo asi naznačujete, aj USA ak by si požičiavali príliš často a príliš veľké sumy by raz v budúcnosti mohli mať problém si požičať.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-06-11 15:56:11 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Popisuje realitu tak nekonkrétne že sa pod tým dá predstaviť čokoľvek. Je to teória pre teóriu, bez praktického významu.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-06-11 15:53:46 Titulek: Re: Počty [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Viac verím schopnosti splácať dlhy USA než schopnosti splácať dlhy Honzu Pospíšila. A ?
Autor: norbertsnv Čas: 2019-06-11 14:39:00 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Skôr si myslím že si ma zle pochopil, ale keďže sa nevyjadruješ konkrétne tak to neviem naisto.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-06-11 13:23:31 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
ROZHODNE JE.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-06-11 13:15:05 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Autor: norbertsnv Čas: 2019-06-11 13:13:02 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Autor: norbertsnv Čas: 2019-06-11 13:09:48 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nie, vyvodzujem z toho rovnaké závery ako všetci etatisti, teda prevažná väčšina obyvateľstva.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-06-11 12:47:39 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nenapísal som že úžitok je zbytočnosť, ale že zbytočné sú jalové teórie o ničom, t.j. bez čísel a vzorcov. Ako mi vo výpočte optimálnych cien ponúkaných výrobkov pomôže teória ktorá tvrdí že hodnotou výrobku je jeho predajná cena? Teda vie určiť hodnotu až po predaji, kedy už je pre mňa ako predajcu neskoro. A navyše tá teória tvrdí že u ďalšieho zákazníka to môže byť hociako inak. Taká teória je mi v praxi na prd.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-06-11 12:34:10 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ty debil, veď som v tejto diskusii vymenoval niekoľko rôznych možností zabezpečenia na dôchodok tak čo klameš! Presne v príspevku na ktorý si prvýkrát reagoval.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-06-11 12:27:07 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ja aj platím odvody, aj si sporím.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-06-11 12:21:09 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nie, moja chyba, diskutujete tu so mnou viacerí naraz a som si v tom zmätku myslel že zase miešaš dohromady dane a odvody.
Ale teraz som si pozrel tvoj pôvodný príspevok a nechápem prečo si myslíš že miešam dohromady dane a sporenie?
Autor: norbertsnv Čas: 2019-06-11 11:30:24 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Vieš byť aj konkrétnejší alebo iba plácaš hlúposti?
Autor: norbertsnv Čas: 2019-06-11 11:29:06 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Volaj si to ako chceš a ja si to aj tak budem nazývať po svojom aj keby si sa rozkrájal, tupče.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-06-11 11:27:26 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Na rozdiel od štátnych dôchodkov súkromné či firemné dôchodkové fondy už viackrát skrachovali, resp. boli spreneverené majiteľom fondu. A tvrdenie že štát zo štátnych dôchodkových fondov väčšinu rozkradne je obyčajné klamstvo.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-06-11 11:17:40 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Prečo ja? Blázon si ty, keďže si zrejme neprečítal aj predchádzajúci príspevok Veľkého Ká na ktorý sa odkazujem a napriek tomu bez znalosti kontextu kritizuješ môj príspevok.
Svojimi otázkami som sa len snažil pochopiť uvažovanie Veľkého Ká podľa ktorého dôchodkový odvod znižuje motiváciu pracovať. Ja nechápem prečo by mal, veď výška zárobku ovplyvňuje aj výšku budúceho dôchodku a priznajme si väčšina ľudí zarába tak málo že im dôchodky nedokážu zabezpečiť luxusný život. Navyše dôchodkový odvod sa počíta v percentách zo zárobku, takže čím viac zarobím o to viac mi aj ostane na iné výdavky. Napríklad hoci aj na súkromné pripoistenie.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-06-11 11:00:03 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Na to aby som si užil nepotrebujem RŠ.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-06-11 10:05:59 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nápodobne.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-06-11 10:05:41 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Predstavte si že som to vedel aj bez Vás.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-06-11 10:04:17 Titulek: Re: Počty [↑]
Web: neuveden Mail: schován
No nedá sa jednoznačne povedať či sa dá predĺženému dlžníkovi požičiavať, USA či Japonsko majú dlh percentuálne výrazne vyšší ( a v absolútnej hodnote mnohonásobne vyšší ) než malo Grécko na začiatku krízy a nemajú problém s pôžičkami.
Žiadnemu ankapistovi by som nepožičal ani cent, ani za úžernícky úrok.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-06-11 09:46:14 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Mám o pár rokov viac, ale strašeniu bankstrov čo sa chcú dostať k mojim peniazom neverím.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-06-11 09:43:52 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
A keby som si namiesto štátneho dôchodku sporil v súkromnej dôchodkovej sporiteľni tak to nebude znižovať moju motiváciu pracovať? Alebo ak by som si šetril na nejakú nehnuteľnosť ktorú budem v starobe prenajímať a žiť z nájmu tak mi to nebude znižovať motiváciu pracovať? Alebo ak by som si kupoval akcie s tým že v starobe ich budem predávať či žiť z dividend tak to nebude znižovať motiváciu pracovať? Takže svoju motiváciu pracovať nebudem znižovať iba v prípade ak rátam že ma z práce odnesú nohami napred?
Autor: norbertsnv Čas: 2019-06-11 09:08:38 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Sporenie na dôchodok znižuje potrebu/nutnosť šetriť si na dôchodok, možnosti si na neho šetriť súkromne sa znižujú hociakými výdavkami, nie len povinným sporením. To isté zdravotné poistenie.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-06-11 09:00:24 Titulek: Re: Počty [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Sorry, ale po skúsenostiach s Fialom a jeho účelovým vytrhávaním informácií z môjho súkromia už nebudem o sebe prezrádzať nič navyše.
Aké dlhy sa neplatia? Veď Grécko svoje dlhy priebežne splácalo a spláca stále, lenže práve kvôli úsporným opatreniam nanúteným z MFF a Svetovej Banky im ten dlh ešte výraznejšie stúpol a navyše príjmy štátu z toho istého dôvodu naopak klesli.
Na otázku že či sa má požičiavať predĺženému dlžníkovi sa nedá jednoznačne odpovedať, čo ale viem povedať je že ak dlžníkovi v problémoch zvýšim úrok či prestanem požičiavať, tak ho práve ja tlačím do bankrotu a nemal by som sa potom tváriť prekvapene ak mi nebude schopný zaplatiť všetok dlh.
Web: neuveden Mail: schován
WTF? To akože penzijný odvod znižuje motiváciu starnúť? Alebo zdravotný odvod znižuje motiváciu ochorieť? Alebo DPH na potraviny znižuje potrebu jesť?
Autor: norbertsnv Čas: 2019-06-10 23:07:09 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Máš to presne naopak, ekonómia sú čísla, vzorce a štatistiky a politická ekonómia sú napr. tie ankapistami propagované kadejaké subjektívne interpersonálne neporovnateľné vágne zbytočnosti.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-06-10 22:20:53 Titulek: Re: Počty [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Tak si pozrite koľko dlhovalo Grécko na začiatku gréckej krízy a koľko dlhuje teraz, Vy unikát. A že by znižovanie dlhu Slovenska bolo nejaké razantné som netvrdil, to je Váš strawman. Šetriť razantnejšie by bolo kontraproduktívne, viď Grécko.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-06-10 20:23:02 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Opravujem, ekonómia. Skoro si ma pomýlil použitím oboch pojmov v jednej vete.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-06-10 20:19:06 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Jasné, ekonomika sú nekonkrétne jalové kecy bez objektívnych čísiel :-).
Autor: norbertsnv Čas: 2019-06-10 19:54:54 Titulek: Re: Počty [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ja sledujem najmä dlh Slovenska a ten sa v pomere k DPH už pár rokov znižuje. A viem aj to že v Grécku šetrenie viedlo naopak ku enormnému zvýšeniu dlhu.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-06-10 19:42:27 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ja netvrdím že každé znižovanie nákladov musí zvýšiť zisk ani to že každé zvyšovanie nákladov zisk znižuje, ale v tomto konkrétnom prípade je fakt že kým Nemecko od nástupu Hitlera k moci zbrojilo opreteky, tak Veľká Británia a Francúzsko naopak náklady na armádu znižovali.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-06-10 18:21:14 Titulek: Re: Levné věci [↑]
Web: neuveden Mail: schován
5-
logo Urza.cz
kapky