Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Vostál Petr (strana 15)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Vostál Petr Čas: 2020-05-04 10:24:44 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Teď je prostor na morálně náboženské protesty
................................................

Tak to jo, díky,
mým nejoblíbenější morálně náboženským protestem je:
"Allah akbar!"

PS.
„Tuto frázi („Alláh Akbar“) muslimové recitují v mnoha různých situacích – například když jsou šťastní nebo chtějí vyjádřit souhlas, když chtějí velebit kazatele, během bitev, ale i v okamžicích extrémního stresu nebo euforie. Fráze se pronáší při každé fázi jak povinných modliteb, které se vykonávají pětkrát denně, tak i osobních modliteb vykonávaných z vlastní vůle. Také muslimské svolávání k modlitbě (azán) a začátek modlitby (iqama) obsahují tuto frázi, kterou lze zaslechnout ve městech po celém muslimském světě.“

Zdroj: https://popovsky.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=558432
Autor: Vostál Petr Čas: 2020-05-04 10:19:03 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
rypoš lysý
............

Eusocialita u živočichů je takové společenské uspořádání, kdy v jednom hnízdě žije ve vzájemné pospolitosti a spolupráci více jedinců téhož druhu. Eusocialita je vymezena následujícími rysy:

Dospělí jedinci se starají společně o potomstvo.
V jednom hnízdě spolu žijí alespoň dvě dospělé generace.
Společnost hnízda je rozdělena na reprodukující se („královskou“) kastu a nereprodukující se („dělnickou“) kastu.
Všichni jedinci jsou zcela oddáni celému superorganismu, chrání jej a dbají o jeho přežití.


Tak nevím co si o tom myslet,
že by podle toho bylo vobšlehnutý to boží království jak na nebi tak na zemi ???
Otázkou mi pak je, jestli takovýto "věčný život" stojí za to absolvovat...

Taknějak se mně ale začíná vyjasnovat ten EU-socialismus,
cp tpo asi má být a k čemu to míříme...
Autor: Vostál Petr Čas: 2020-05-04 09:41:24 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Pokud se pamatuji,
tak nejstarším dochovaným (ovšem psaným textem) je epos o Gigamešovi,
který se později snažil analyzovat Jung,

ale vůbec si nepamatuji, jestli Enkidu je "stín" Gilgamešův,
nebo je to archetyp animy(ženská energie)asi něco na způsob hinduistické bohyně Kálí, která symbolizuje prvotní nerozlišenou energii...

Což je pak asi opak již rozlišené energie (dobro a zlo)

Nějak sem nic na internetu nenašel,
všechno je tam leda anglicky, takže víc k tomu nemám
a co jsem kdysi o tom četl se mně již dávno vykouřilo z hlavy...
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Netuším, který příběh to máte na mysli,
ale smrt se přece reguluje pomocí morálky, kterou si můžete nastudovat ve svatých knihách které sesmolili svatí muži vedení božskou inspirací....

Každej to má ovšem poněkud jinak, záleží na tom, kterýhože boha uctívá, není totiž bůh jako bůh,
ovšem ovládat ovce pomocí morálky a smrti je všem náboženským dobroserům kupodivu jaksi společné...
Autor: Vostál Petr Čas: 2020-05-03 22:46:12 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Já jsem optimista,
takže pokud na podzim dorazí další vlna pandemie,
můžeme se "čínského internetu" dočkat už letos...

To víte, vobčany je třeba chránit před dezinformacemi....
Autor: Vostál Petr Čas: 2020-05-03 13:11:21 Titulek: Re: kolik stojí psí smrt? [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Myslím,
že by to vyšlo levnějš než ta Urzova kniha,
jenže nesmíte zapomenout na další miliony dobroserů co by to po něm nadšeně převzali..

Ale možná by šlo pak usmlouvat množstevní slevu...
Autor: Vostál Petr Čas: 2020-05-03 08:40:37 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Když netuším co znamená vlastnit pole, nebudu ani vnimat, co znamená zasah do takoveho vlastnictvi.
...........................................................

To je samozřejmě pravda,
i když já tedy žádný pole zrovna nevlastním,
tak vcelku vím, co znamená vlastnit...

Jenže je třeba ještě prozkoumat pojmy "já" a "moje"
tedy obzvláště pak to "vlastnictví těla"
což ale již není záležitost nějaký filozofie,
ale duchovní analýzy sebe sama...

Tedy samozřejmě to není nutné,
vlastnictví je stejně tak rozšířený "omyl" jako ten etatismus, takže je to vlastně OK...
Autor: Vostál Petr Čas: 2020-05-02 16:46:50 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Pomník měl hodnotu danou náklady, nikoliv míněním těch lidí, tak v čem byl háček?
...........................................................
V tom, že lidé nevědí co chtějí a chovají se jako ovce,
proto taky měli Stalinovi udělat pouze voddělávací hlavu,
kterou by pak mohli pohodlně měnit dle svého ovčího mínění co je pravda a láska, takže by ze Stalina lehce udělali jakoukoliv autoritu který zrovna ted právě lezou do zadku...

Takto jen zcela zbytečně vylili vaničku i s dítětem (tedy Stalinem)
Autor: Vostál Petr Čas: 2020-05-01 22:11:39 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Je to dost podobný jako kozy,
jednak se také skládá ze dvou částí,
tvar je podobný a množství silikonu je víceméně stejné,
takže nová pohodlná měkká prdel bude stát nejspíš dost podobně...
Autor: Vostál Petr Čas: 2020-05-01 20:43:16 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Z you tube:


Jak je možné , že tomu pořád nerozumíte? Žádný covid neexistuje! Je to lež od začátku do konce. Jedná se pouze o záměnu za chřipku. Je to pouze jiný název za chřipku. To je všechno. Proč vyvoláváte strach v lidech?. Na jednu stranu jdete proti vládě , ale na druhé straně se mi zdá , že jim některé věci bašťíte i s navijákem a v některých věcech je i podporujete. Říkám vám , že je to pouze mediální bublina .Už 2. den ,kdy začal tzv . nouzový stav jsem věděl o co jde. Započal proces , který nese název Industry 4.0 , který je součástí NEW WORLD ORDER. Je to změna ekonomického a společenského života. Omezené cestování, omezení práv a svobod člověka, postupné zrušení hotovosti, robotizace, práce z domu, nepodmíněný příjem, covid pass, větší špehování obyvatel,rozdělování rodin, odebírání děťí od rodičů pro postupné programovávání , čipování obyvatel , masivní výroba elektromobilů ,LGBT atd... To je budoucnost , která nás čeká. Covid ( fiktivní bubák) je jenom zástěrka k naplnění cílů kabalistů a jiných mocipánů. , které se mají odehrát do roku 2035. Politici jsou jen loutky v rukách těch co vládnou tomuto sytému. Pokud mi nevěříte , jděte se podívat do nemocnic, a uviďíte sám. Nemocnice jsou poloprázdné. Kdo si nechává brát dobrovolně svoje práva , která má od boha ve jménu zdraví , si nezaslouží ani svobodu ani zdraví. Používejte prosím selský rozum, a nevěřte médiím a různým organzacím typu who, osn, nato, eu, neziskovky atd.. Jejich cílem je tvorba chaosu , tak aby se lidi v tom zmatku nemohli vyznat.
Autor: Vostál Petr Čas: 2020-05-01 19:59:16 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Kazdym zmarenym zivotem usetrite!
..................................

To ano,
ale jsou přeci jen vyjímky potvrzující toto pravidlo jako např. kuřáci a alkoholici, na těch se ušetří především díky tomu že žijí a ještě neumřeli...

Proto je ten korona virus sestaven tak,
aby zabíjel starší lidi ovšem s vyjímkou kuřáků a alkoholiků, ti totiž podrží stát i v dobách krize jako je ta dnešní kdy vše bylo zastaveno a vrženo do karantény...
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz

1/ Nějaký výpočet HDP na hlavu, případně tržní cena vyprodukovaných hodnot člověkem po odečtení nákladů na jeho vzdělání a podobně.
......................................................

Vezmeme-li v úvahu,
že min. zdrav pojištění je 2000 Kč,
přičemž pouhých 10% lidí spolehlivě vždy vyčerpá vše co se vybere na pojištění,
je pak cena lidského života přibližně 20 000Kč měsíčně,
což je jen díky tomu, že 90% lidí pouze vkládá ale nevybírá zhola nic či jen příložitostně...
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
A kterou sít máte na mysli ?

Já mám nejradši tu houpací i když takovej hamack mně přijde vo moc stabilnější a tudíž i pohodlnější...

https://www.olioli.cz/p/3275984-houpaci-sit-hamaka-pro-dva-swing-rest?gclid=EAIaIQobChMIu5PE2dGJ6QIVxeN3Ch2ccwZQEAQYGCABEgLS9_D_BwE
Autor: Vostál Petr Čas: 2020-04-26 22:26:54 Titulek: Re: Pointa? [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Ano,
to je ta pointa,

jinak řečeno, oko za oko a zub za zub,
nebo vám snad přijde že stát do vás málo pičuje ???

Pokud vám to tak přijde že vás stát nepičuje,
bude to nejspíš tím že jste piča který pičování nevadí...
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Na "nepodmíněný příjem" mně vystačí tři řádky :

Lidstvo je vlastníkem všech výrobních technologií, tudíž zisk jenž přinášejí výrobní technologie patří lidstvu,

nikoliv kapitalistům a už vůbec ne nějakým vládám...
Autor: Vostál Petr Čas: 2020-04-15 23:53:11 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
PS.
Ted jsem si uvědomil,
že za komunistů bylo vlastně i lépe, nebot byla i zaměstnání, kde jste vůbec nemusel předstírat práci,
vono i to předstírání práce je dost namahavý...

Vlastně jste tam ani nemusel chodit, leda když byla vejplata...
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Nemá zapotřebí upéct chleba, ze kterého se někdo nasytí. Stačí, že bude dělat, že dělá a to, že výsledek jeho dělání nikomu nic nepřinese ho netrápí. Nemusí…

......................................................

Jéé,

to byly ale krásný časy za komunismu,
tak vono to stále někde ještě je ???
A fakt byste to nemohl jmenovat ?
Já bych tam chtěl bejt zaměstnanej...
Autor: Vostál Petr Čas: 2020-04-15 22:26:39 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Anarchokapitalismus je v podstatě "individuální etatismus"
tím chci říct, že každý vlastněný pozemek je něco jako stát,
takže to není až tak velká změna pro etatisty,
vlastně si takto mohou vybrat "stát" kde se jim bude líbit,
či v případě vlastnictví si jej vytvořit...

Vlastně by to měl být pro etatisty ráj,
pro anarchisty trošku noční můra,
ale řekl bych že by se zde určitě našla i anarchistická komunita (stát)

Autor: Vostál Petr Čas: 2020-04-15 22:17:55 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Což samozřejmě platí pro všechny možné i nemožné společnosti jaké jen lze vymyslet...
Autor: Vostál Petr Čas: 2020-04-15 22:14:49 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Ale já to chápu,
říká to správně, ale furt to nezabranuje komunistům si zcela komunisticky ovládat vlastní území...

Na to jsou přece komouši zvyklí, že nikdy neovládli všechna území naší planety i když se o to všelijak snažili, povětšinou hlásáním ideologie a pak často i násilím...
Autor: Vostál Petr Čas: 2020-04-15 22:07:22 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Tak to jsem klidně totální vůl,
v tom případě vám doporučím založit si Křestanský stát na území třeba křestanský USA a hlásat tam lásku a boha a jiný hlouposti, a dopadnete stejně jako ten IS...

Bude vám nakopána prdel,
protože vám nepovolí ani z křestanský lásky aby jste si zcela svobodně ovládal nějaký kousek území, který by bylo mimo jejich vládu a kontrolu...

Dokonce by vám nepomohla ani Deklarace nezávislosti kterou byste si mohl vokopírovat třeba dle tý amarický písmenko po písmenku),
jednoduše byste si to musel vybojovat naprosto stejně jako ten IS (kterj to projel) nebo USA (který nakopali angličany do prdele)
Autor: Vostál Petr Čas: 2020-04-15 16:08:58 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Buď se přizpůsobím v anarchokapitalismu axiomům, které předkládá a potom je kravina tvořit něco jiného než anarchokapitalismus, nebo se neprizpusobim a prostě dojde ke klasickým strategiím popisovaným v x sociologických výzkumech a studiích (co se asi tak děje s menšinami, ktere se nechtějí prizpusobit?).
............................................................

No ale právě ten anarchokapitalistický axiom právě těm menšinám umožnuje si na vlastním pozemku budovat komunistický ráj jakkoliv libo..

Prostě hranicí pozemku jste oddělen od všech ostatních,
a může si tam běhat klidně nahatej nebo navlečenej do kožichu, hlásat ideologii jakou chcete a třeba i uctívat satana nebo Jehovu do libosti...

Ty studie nejspíše ukazují, jak to vypadá když se uvaří kolektivní guláš kočičky a pejska...
Autor: Vostál Petr Čas: 2020-04-15 12:20:08 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Je to jen takový vlhký sen....
..............................

Dám si šálek čaje
a řeknu ti o mém
snění
Snění je svobodné

https://www.youtube.com/watch?v=8a2BF44HwFk&list=RDMMgGyPrmbgan0&index=10
Autor: Vostál Petr Čas: 2020-04-15 12:09:29 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Ale taková křestanská fanatička a navíc ještě panna, tak ta by se mně taky líbila :


https://www.youtube.com/watch?v=JkUAc4alC2Y&list=RDMMgGyPrmbgan0&index=6
Autor: Vostál Petr Čas: 2020-04-15 11:59:38 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
To je ale tím mým posraným duchovním zaměřením,
já miluju svý nepřátele takže je mám i doma...

Ale co bych bych dělal s takovou anarchistkou Terezou ?
Vždyt by myslela stejně jako já a to by bylo hrozný,
to by bylo tak hrozný že bych se musel snad stát etatistou,
abychom se mohli navzájem doplnovat...

Vždyt mít doma to samý co sem já sám,
to je jako být na fyzický úrovni homosexuálem...
Autor: Vostál Petr Čas: 2020-04-15 11:15:46 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Já sem sirotek,
babi a mami už nemám a ptát se mý starý je na hovno,
ta to ze zásady vidí vždycky naopak než já...
Autor: Vostál Petr Čas: 2020-04-15 11:10:25 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Ano máte pravdu,
tím se lišíme vod etatistů kteří jsou tak blbí že občas útočí proti přesile když zrovna vedou nákou tu válku...
Ale u etatistů to nevadí, je jich nakonec dost, takže padlé v boji snadno nahradí novými silami...
Autor: Vostál Petr Čas: 2020-04-15 10:41:30 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
To jen marginální část anarchistů (ankap, kterych je z hlediska anarchismu opravdova hrstka) toto připouští, nicméně je to jen takový šalamounsky trik, kdy to formálně připouští, ale de facto z hlediska jejich pojetí člověka to není ani možné, aby vedle sebe byly různé ideologické enklávy, včetně státu. Je to jen takový vlhký sen....
.........................................................

Tak to nevím jak to kdo má, já jsem poněkud neorganizovanej takže nemám přehled co kde a jak,
ale nepřijde mně to zas až tak nemožné, vždyt v demokracii to tak je, je jen škoda že demokraté nedbají názoru menšiny,
a prohlašují za "pravdu" jen názor vítězů voleb...

Mně by vůbec nevadilo, kdyby zde byly dva zákony navzájem protikladné, jako třeba nosit roušky a nenosit roušky, řídit se dopravníma značkama a neřídit se dopravníma značkama apd.

Co se týče duchovna,
je to jednoduché, tam jde pouze o pozornost a pozorování,
tedy to je pak něco, co překračuje ty protiklady mysli,
takže v životě se učíte jen dvě věci,
koncentraci a meditaci,
což je pak v případě koncentrace ten boj protikladů,
a v případě meditace ta jednota protikladů...

A to trénuje svým způsobem každej,
akoráte se lidé spíše věnují tý koncetraci,
tedy tomu boji...
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Individuální morálka je víc než zákon
......................................

S tím už přišel dávno Ježíš,
kterej říkal, že nepřišel zrušit zákon,
ale příšel naplnit zákon individuální (křestanskou) morálkou...

Bohužel se to opět podělalo,
když se z individuální morálky stala kolektivistická morálka která opět začala fungovat jako zákon...

Dobroserství je stále dobroserstvím,
at se mluví o zákoně či individuální morálce,
a tím se vždycky dláždí cesta do pekla...
Autor: Vostál Petr Čas: 2020-04-15 10:20:35 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
No dobře,
jenže jak Hegel tak pak Marx naprosto přecenili úlohu společnosti,
společnost jako taková je sice nositelkou a udržovatelkou pokroku (a zároven se i brání dalšímu novému pokroku)
ale pokrok lidstva, at už technologický nebo evoluční způsobují naopak individuality...

Společnost je něco jako kniha, z které pak některé individuality čerpají a píšou novou kapitolu této knihy

Z toho důvodu dopadli komunisti tak jak dopadli,
došlo k technologickému a morálnímu či chcete-li evolučnímu úpadku, jelikož popřeli individualitu...

Anarchie by byla destruktivní pouze v případě, kdyby zakazovala druhým vytvořit si stát, což nezakazuje,
nemá na to ani nějaký mechanismy jak by to měla dělat,
takže součástí anarchie může být i stát,
ale etatisti obzvláště pak demokraté protiklad jenž prohraje ve volbách pořou do pouhé opozice, která nemůže vůbec nic,
leda tak akoráte kritizovat,podobně bezzubě jako anarchisti
Autor: Vostál Petr Čas: 2020-04-15 09:33:13 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Nicméně myslím si, že člověka jakožto tvora společenského se nutně týkají i normy společnosti, jde o to jak "synchronizovat" jednotlivé individuality a dejme tomu autenticitu v lidech s tou společností, aby došlo k zdravému rozvoji individualit. Jakási dialektika norem a svědomí dalo by se říci.....
...........................................................

Jo, tak to je jen "věčný boj protikladů"
což nakonec je vidět i v případě Hegela a Schopenhauera,
pro mě je naprosto v pořádku že se ti dva neshodnou,
že se neshodnou kolektivisti a individualisti...

Já jsem pro "boj"
vůbec to nechci nějako synchronizovat ale spíše naopak rozvinout do protikladu,
a to je vlastně anarchie, svobodný boj protikladů

Proto jako anarchista říkám,
že je třeba aby v anarchii byla možnost vytvořit zcela svobodně opak anarchie, tedy stát...
Autor: Vostál Petr Čas: 2020-04-15 09:02:09 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Jo,
byly časy kdy jsem fakt rád četl různá filozofická či duchovní pojednání o tom či tamtom,
ale nějako jsem postupně dospěl k názoru, že morálka, etika a zákony nejsou ničím jiným, nežli rozumem či pocity přetransformovaný PUD SEBEZÁCHOVY, který máme společný se zvířaty a že si to může každý vyložit dle svého subjektivního názoru...

To co mně dneska "zajímá" pokud se tak dá říci je to,
jak věci lidské fungují pokud se vymaníte z toho pudu sebezáchovy a začnete fungovat v jiném úrovni,
které třeba taoisté říkají wu wei, tedy řekněme když začnete fungovat v souladu s vesmírem (či případně bohem či absolutnem)

Ve filozifii se k tomu blíží voluntaristé Schopenhauer a Nietzsche tím svým "nadčlověkem" z kterého fašisté pak udělali kolektivisckou ovci, zatímco Nitzschemu šlo o individuálistický rozvoj člověka, nikoliv kolektivistický fašismus...

Dle mého názoru je to selhávání způsobeno neustále jedním a tímtéž faktorem, totiž kolektivismem,
kdyby se vopice držely oné jistoty kolektivismu,
nikdy by nepřekročily "pravidla" opičí tlupy,
a neslezly z toho stromu a nevyrazily hledat potravu do stepi, dodnes bychom seděli jak ty vopice na stromech,
jenže to je vždy dílem "individuality" která způsobí "evoluční skok či vývoj"
logo Urza.cz
kapky