Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Lojza (strana 202)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Lojza Čas: 2019-05-15 22:12:43 Titulek: Re: Terezčin meganesmysl! [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Vidis, a napriklad slovem "lek" muze jeden clovek myslet neco zcela jineho, nez druhy. Jeden tim napriklad muze myslet ten fyzicky lek, jiny tim muze myslet "princip", jako ty, tedy ze lek je lekem az tehdy, kdyz se jako lek pouzije…
A nebo kdyz ti ukazu cloveka, ktery si zrovna dava do ust Ibalgin - dokazes ty jako osoba nezaujata, ktera nevi nic o te situaci, rict, jestli se zrovna leci, nebo jestli fetuje? Myslim, ze nedokazes…
Takze jak rikam - na situaci se da divat ruznymi pohledy, a v podstate ty se pouze tocis na tom, ze reknes: Slova maji presne a jen ten vyznam, ktery jim urciju ja a vubec odmitam akceptovat, ze se nekdo jiny na ta sama slova muze divat jinak a myslet jima neco malicko jineho.
Ale u tebe me to neprekvapuje...
Autor: Lojza Čas: 2019-05-15 19:11:38 Titulek: Re: Terezčin meganesmysl! [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ona ma pravdu.
Jedna se o jiny pohled, z jineho uhlu, nez mas ty. S tvym pohledem se nevylucuje, ale doplnuje.
Pokud to nevidis, jses proste hloupy, ci omezeny...
Autor: Lojza Čas: 2019-05-15 17:42:45 Titulek: Re: Terezčin meganesmysl! [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Sam si poskozujes zdravi a nezakazujem ti to, tak laskave ty nezakazuj si poskozovat zdravi ostatnim…
Ale chapu, ze to ty nezvladnes.
Autor: Lojza Čas: 2019-05-15 17:22:16 Titulek: Re: Terezčin meganesmysl! [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tocis se na hlouposti. Imho jde o to, ze ty si pod nejakym slovem predstavujes neco jineho, nez jiny diskutujici (ci nez autorka nejakeho clanku) a pak slavnostne rozbijis neco, co tak nikdo ani nemyslel a odmitas pochopit to, ze to nekdo myslel jinak. Proste 1 slovo muze mit ruzne vyznamy, respektive lide ho muzou chapat jinak. Mam to takhle s pritelkyni, kdy obcas zjistime, ze chapeme uplne odlisne slova, o kterych bych si myslel, ze vubec jinak chapat nejdou.
Takze, abychom to shrnuli a vysvetlili si to:
Nejaka latka muze byt POUZITA zaroven jako lek a zaroven jako droga. Tim, jak ji nekdo pouzije, se v to chvili definuje. Pokud pouziju Ibalgin na tiseni bolesti, je to lek. Pokud ho pouziju na to, abych se jim zfetoval, je to droga.
Veta "lek je droga a droga je lek" se da vylozit tak, ze jedna latka je nekdy droga a nekdy lek a NEJDE dopredu urcit, co to bude. Kdyz se vyrabi Ibalgin, NEJDE urcit, jestli bude pouzity jako let, nebo jako droga. Teda ZKRATKOVITE lze rici "lek je droga a droga je lek", coz je jine vyjadreni toho, ze "dopredu nevime, jestli dana latka bude droga ci lek".

Samozrejme, urcite latky a urcite vyrobky z nich maji nejake typicke a vetsinove pouziti, takze se da rict, ze Ibalgin se vetsinou pouzije jako lek, a Kokain se vetsinove pouzije jako droga.

Mimochodem, pokud to vezmeme do dusledku, tak se neda rict, napriklad: "Ibalgin je lek". Protoze nevis, jakym zpusobem ho pouzijes.
Obavam se, ze takto jsi to sam nezamyslel. Je to vsak dusledek vyse napsaneho.
Autor: Lojza Čas: 2019-05-15 15:44:15 Titulek: Re: Terezčin meganesmysl! [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ano, vyhral jsi.
Vsak jsem to psal.
Jedna vec je jednou to a jednou to. Hura, to jsme predtim nevedeli, tak dekujeme, ze jsi nam to osvetlil. To by nas nikoho FAKT nenapadlo.
Kokain je bud droga a nebo lek, a to se prepina v onen magicky moment, podle toho, proc ho uzivam.
Takze se muze stat, ze na stole lezi droga, pak se rozhodnu jinak a hle, na stole lezi lek!! Jaky zazrak. A pak se zase rozhodnu jinak a sup, na stole lezi droga.
A to se vyplati….
Jinak ja casto tricko pouzivam jako prachovku…
To, ze nejsou legalni nejake leky je EXTREMNE SPATNE. Proto by mely byt vsecny leky "legalni" a drogy by pak na tom mely byt stejne, jako ty leky, s tim souhlasim.
Autor: Lojza Čas: 2019-05-15 11:36:27 Titulek: Re: Terezčin meganesmysl! [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Moc lidi asi nerika, ze leky jsou drogy a drogy jsou leky - spise bych to videl tak, ze leky mohou byt drogy a drogy mohou byt leky.
Coz je to, jak to funguje v realu.
Autor: Lojza Čas: 2019-05-15 11:34:46 Titulek: Re: Terezčin meganesmysl! [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tak urcite...vyhral jsi, at mas radost.

Btw, preci jen nejake drobnosti - napriklad spousta latek se nepouziva k leceni dnes, ale pouzivala se drive, a je mozne, ze latky, ktere se nepouzivaji dnes, budou se pouzivat v budoucnu. Pokud se nepletu, tak takovy kokain se bezne prodaval v lekarnach. Dale bych podotkl, ze spousty latek se I dnes bezne uziva k leceni a pouze mira koncentrace to pak urcuje, jak moc je potom clovek sjetej. Jednou jsem sezral za dopoledne asi 50 prasku na bolest a muzu ti rict, ze jsem po tom mel vcelku zajimave stavy. V podstate jsem byl docela slusne zfetovanej.
Nakonec, proc asi po me chtej obcanku pri nakupech ruznych leku napriklad na kasel a proc mi jich neprodaj vic, jak par krabicek, ze…

A jeste jedna drobnost - jsou tu proste latky, ktere spadaji do tridy 1 I tridy 2 a ta sama latka muze mit ucel A I ucel B.
Autor: Lojza Čas: 2019-05-15 11:11:27 Titulek: Re: Terezčin meganesmysl! [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
ahaaaa, takze chapu-li to spravne, tak jedna a tataz latka muze byt nekdy drogou a nekdy jindy lekem, zalezi na uziti.
Pricemz to, ze se jedna pokazde o zcela tu samou identickou latku nam nedava duvod k tomu rikat, ze ta latka je zaroven lek a zaroven groga.
Ne, neni.
Tak urcite, to je zcela logicke...
Autor: Lojza Čas: 2019-05-15 09:58:34 Titulek: Re: Terezčin meganesmysl! [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A to zezacatku vypadal jako podivin, ale jinak docela rozumny clovek.
Autor: Lojza Čas: 2019-05-15 09:25:35 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jen se zeptam - ty si fakt umis predstavit, ze vsichni lide na nejakem uzemi pujdou a prodaji sve pozemky / a podobne nejakemu jednomu subjektu?
Z ceho vychazis?
Ve stevu, ktery mame I dnes, se neustale objevuji lide, co neprodaji ani kus pole na dalnici, mas dojem, ze je realne, aby se (napriklad) milion lidi sebralo a prodalo majetky jednomu subjektu?
Btw, kde by ten jeden subjekt na to vzal prostredky?
FAKT vidis realne to, ze by nekdo sel a "vsechno si koupil"?
Autor: Lojza Čas: 2019-05-13 18:46:59 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Udelam vyjimku a odpovim: Ne, nemas pravdu.
Autor: Lojza Čas: 2019-05-13 18:28:36 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Njn, chapu, ze lidi, jako jses ty, holt povazuji pouzivani nasili oproti jinym za normalni. A chapu, ze se musis blahem tetelit, ze nepouziju tu samou medicinu proti tobe.
Ale v historii mame priklady, kdy se ti perzekuovani smali naposledy. Napriklad takove krestanstvi...zpocatku je hazeli lvum, a kolik mame dneska na svete krestanu, ze…
Autor: Lojza Čas: 2019-05-13 17:36:09 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Chapu, tesis se, ze kdyz by tech lidi bylo mene, nez je obyvatel statu, tak je ti ostatni sejmou a nenechaji je zit si po svem.
Ano, to mas pravdu...minimalne jeste nejakou dobu to urcite bude platit.
Ale trebas se jednou podari, ze se lidi nebudou chovat jako totalni kriplove a nechaji ostatni zit, uvidime..
Autor: Lojza Čas: 2019-05-13 16:52:55 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Kdo to presne je ti "VSETCI"?
Lidi na cele planete se asi nikdy takto neshodnou, to je fakt
Autor: Lojza Čas: 2019-05-13 12:12:32 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ty jses normalni dement.
NAP plati tam, kde se lide shodnou, ze chteji NAP.
Tam, kde se na tom lide neshodnou, prekvapive, neplati. Reknete WOW
To, aby se lide shodli na NAPu, je docela dulezita soucast (skoro az podminka) toho, aby mohl fungovat ancap.
Pokud se lide na NAPu neshodnou, ancap nebude.
Jsem si puvodne myslel, ze tohle je jasne, ale evidentne ne
Autor: Lojza Čas: 2019-05-13 10:17:04 Titulek: Re: Vojna a mír [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Se tu muzeme dohadovat, nakolik jsou uz kmeny "stat" a nakolik ne... ale vezme me to jinak:
Co ti prijde vice prirozene? Jit zabijet lidi, a nebo zit v miru a snazit se prosperovat, jak nejlepe umis?

Me osobne je zabijet lidi zcela neprirozene. Stav, kdy bych mel jit a vrazdit nejake lidi "z vedlejiho kmenu" je me osobne ZCELA neprirozeny. Absolutne po tom netouzim, vnitrne na to nejsem jakkoliv pripraven, nepremyslim o tom, a pokud me nekdo takovou myslenkou "atakuje", je mi zcela neprijemna.
Jak to mas ty? A muzeme se pripadne zeptat dalsich a dalsich lidi, jak to maji oni.
Nechci predjimat vysledek, ale mam jeden tip, na ktery bych byl ochotny si vsadit.
Autor: Lojza Čas: 2019-05-13 09:58:58 Titulek: Re: Vojna a mír [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Bojuji, nebo valci?
Protoze to jsou znacne rozdily. A ano, lovci mamutu spolu asi bojovali o zradlo. Dneska jsme o neco dal a tak vetsina lidi nebojuje, ale kooperuje. Do okamziku, nez jim nekdo NERIDI, ze maji jit VALCIT.
Lidi valci proto, ze jim nekdo vladne, ovlada je a muze jim valceni naridit. Neznam moc pripadu, kdy by se sebralo rekneme milion lidi, zcela dobrovolne, aniz by jim to nekdo naridil a rekli si: Tak jo, pujdeme napadnout toho a toho, to bude desne fajn.
Autor: Lojza Čas: 2019-05-13 09:53:11 Titulek: Re: Vojna a mír [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Zde bych podotkl, ze "Valka" je umele vytvoreny stav, a to typicky vedenim nejakeho statu.
"mir" je prirozeny stav. Nasledne pak prijde nejaky vudce nejakeho statu (rikam typicky, ne vzdy je to presne takto) a ten prohlasi: "Uz neni mir, je valka. A odted plati jina pravidla - protoze jsem to JA rekl. A vy budete poslouchat a to, co byste jinak nedelali, ted budete delat a protoze je valka, tak je to tak spravne, I kdyz v miru by to bylo spatne".
Priznam se, ze tohle je neco, nad cim se mi otevira kudla v kapse a prohlasuji jiz delsi dobu, ze pokud zde bude vyhlasena nejaka valka, tak jim na to seru. A muzou me zavrit, muzou me zastrelit jako zradce, to muzou, kdyz si to sami pred sebou ty svine obhajej, ale ja proste jim seru na to, abych se najednou ocitl "v jine situaci" a sel zabijet lidi, ktere bych jinak nezabijel. NASRAT.
Autor: Lojza Čas: 2019-05-10 17:38:38 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A tomu, co predvadis ty se rika sproste lhani, protoze NIKDO tu nenuti deti do prace. To, ze tem detem nechame tu moznost, skutecne NENI NUCENI.
Pokud to nepochopis, tak jses bud jeste hloupejsi, nez jsem si myslel, a nebo to jen hrajes a chapes to dobre. Nevim, co by bylo horsi. Takze snad uz to konecne pochopis.
Autor: Lojza Čas: 2019-05-10 13:14:30 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jiste, tvoje moralka pravi, ze bys jim to zakazala a donutil je umrit hlady.
Fakt mas uzasnou moralku.
Jeste, ze jsem jeste neobedval....
Autor: Lojza Čas: 2019-05-10 13:13:56 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
To by me zajimalo, kolik firem stehuje fabriky do asijskych zapadakovu.
Ono se to shodou okolnosti otaci, prace tam uz zacina byt tak draha, ze se firmy naopak stehuji pryc.
Ty jses uplne mimo realitu...
Autor: Lojza Čas: 2019-05-10 09:03:58 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
V cem presne spociva ta chamtivost? Napriklad v tom, ze nechce prodelat? To je opravdu extremne chamtive, jen co je pravda - Oni vubec nechtej dotovat nejake chude lidi za cenu vlastniho majetku!!! Svine chamtive to jsou!!!
Tvl ty jses pripad.
Autor: Lojza Čas: 2019-05-09 21:14:51 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jasne, ty debile...a prave proto mi ted do bytu vubec nevedou 3 ruzne kabely od internetu, protoze to proste stoji naklady navic a proto by to nikdo neudelal.
Autor: Lojza Čas: 2019-05-09 15:10:17 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tak co se sem seres diskutovat, kdyz pak diskutovat nechces?
Nejdriv tu zasiras diskuzi srackama, jak jako neni mozne zavest do bakaru vice trubek a jak se musej rozkopavat betony a pak kdyz ti clovek napise : No to ale jednoduse resi kolektor, tak si ani nejses schopnej zjistit, co to je a jak to funguje.
Ty jses fakt intergalakticka pica a timto koncim, protoze tohle nema nejmensi cenu. By me zajimalo, kolik mozkovych bunek mas v ty lebce. Tipuju, ze pujdou spocitat na prstech jedny ruky.
Autor: Lojza Čas: 2019-05-09 14:12:15 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Hele, blbecku...zjisti si, co je to kolektor, a potom se zkus zamyslet (coz chapu, ze ve tvem pripade bude hodne hodne narocne, ale zkus to), proc jsou kolektory dobre, k cemu jsou dobre a jak presne resi problem, ktere tu vytvaris.
Tvuj argument, ze "tahat rozvody pod beton je debilina" je totalni picovina, neumim si dost dobre predstavit, jak napriklad v Praze tahat rozvody jinde, nez pod betonem (dobre, jeste se to da pod asfaltem). Takze si racej vytahnout hlavu z prdele, zamyslet se nad tim, jak vec funguji a pak zase muzou diskutovat.
Tvl on on tu fakt resi rozkopavani silnic a kdyz mu clovek rekne, ze tohle resi kolektor, tak na to napise, ze je mu uplne jedno, co je to kolektor, ale je picovina rozkopavat silnice.
To ja na urovni: Ja mam hlad...tak se najez...ja nevim, proc bych mel jist!!! Ale mam hlad!!!
Autor: Lojza Čas: 2019-05-09 14:07:49 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
ROFLMAO
Asi holt nakej dobrej oddil, ten vas stat :-D
Autor: Lojza Čas: 2019-05-09 11:33:35 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
To vubec nevim, proc by tomu tak melo byt.
Jses naprosto mimo.
Fakt je mi te az lito, protoze takovej ubozak a chudak, jako jses ty, to se jen tak nevidi
Autor: Lojza Čas: 2019-05-09 11:32:02 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
UTFG
TY jses fakt TAK neschopnej, ze si ani neumis najit, co je to kolektor.
To je musim rict az neuveritelny
Autor: Lojza Čas: 2019-05-09 10:07:44 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ano, chapu, ze ty to tak delas - mozna dokonce i tvuj zamestnavatel to tak dela a tebe to naucil, nevim…
Rozhodne vetsina to tak nedela (a ja o tom neco vim, behem tech let, co delam tu praci, kterou delam, jsem mluvil uz s mnoha tisici majitelu firem, financnich reditelu, obchodnich reditelu a podobne).
Samozrejme pokud nekdo bude brat jako ojebavani napriklad to, ze nekdo prodava televizi za 10 tisic a jinej ji prodava za 11 tisic, tak pak je to uplne o necem jinem. A nebo kdyz nekdo bude brat to, ze firma vyrobi televizi za 8726korun a proda ji za 10 tisic, tak to potom by vlastne platilo, ze vsichni vsechny ojebavaj, coz je naprosty nesmysl.
Autor: Lojza Čas: 2019-05-09 09:59:33 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Zkus si zjistit, co to je takovy ten kolektor…
Autor: Lojza Čas: 2019-05-09 08:29:06 Titulek: Re: Odpověď [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No..co lidem patri a co nepatri zalezi ciste na "dohode". Pokud nejake spolecenstvi rekne, ze neni mozne vlastnit nic a lide se na tom shodnou, potom to tak bude - a naopak, pokud se lide shodnou, ze lze vlastnit vodu/vzduch/kus Mesice/atd, tak to tak proste bude.
Osobne me chybi v tech vsech prednaskach a clankach ten vlastne nejzakladnejsi - jak se vlastne stane, ze clovek neco vlastni.
To je podle me otazka, od ktere se odviji vse a neni tak jednoduche na to odpovedet.
Urza to parkrat vysvetlovat "ve dvou vetach", ale podle me tohle samotne tema by potrebovalo nejvice prostoru, protoze pokud se neshodneme na tom, jak lide vubec mohou nabyvat majetek (vcetne toho, jak nabyvat majetek skrze prirodni zdroje), tak pak je vse ostatni k nicemu.
Autor: Lojza Čas: 2019-05-09 08:05:16 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tvuj zamestnavatel je celkem chudak, kdyz zamestnava lidi, co mu kurvej ksefty a ani o tom nevi :-(
Pokud si myslis, ze zakladni princip trhu je nekoho ojebavat, tak vez, ze si to myslis spatne. A pokud se podle toho chovas, tak se ani nedivim, zejses tam, kde ted jses - zapsklej chudak, co si mysli, ze vsichni chtej ojebat jeho a on na oplatku ojebava vsechny okolo sebe a mysli si, ze to je smysl zivota.
Az je mi te lito...
logo Urza.cz
kapky