Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele li (strana 57)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: li Čas: 2022-04-28 12:08:48 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Není to zajímavé, je to otřesné... čarovným proutkem se to nezmění, ale bude to určitě lepší. Neakceptuji takové "služby" = nemám o ně zájem. Já osobně naštěstí nemocnice zatím nemusela téměř nikdy navštívit - jen jsem tam musela porodit děti. A má zkušenost je taková, že lékaři a asistenti, kteří provádějí porod jsou "vyškoleni" jak se mají chovat, takže se chovají mile a přátelsky. A pak pár dní ještě zůstáváte na poporodním oddělení - a tam zažijete něco jiného. Často vidíte v jak ubohém stavu jsou naše nemocnice - od příšerné stravy až po většinou "před-nasraný" personál... Byla to pro mne velmi zvláštní zkušenost, která asi není přenositelná - musí se zažít.
Autor: li Čas: 2022-04-28 11:34:08 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
:)
Autor: li Čas: 2022-04-28 10:36:05 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Pro řadu lidí je naše zdravotnictví hotové PEKLO. Pokud toto peklo nemusíme využívat, tak máme obrovský "kapitál" :)
Pro inspiraci - našla jsem celý dokument zde: https://www.ceskatelevize.cz/porady/1092813857-infiltrace/417235100061003/
Ale taková malá "pekla" ohledně poskytovaných služeb si zažil snad každý.
Nejvíce "zahřeje" pohled na apatického lékaře či nasupenou setru... takový náš standard... nejlépe třeba po porodu apod. :)
Autor: li Čas: 2022-04-27 16:37:11 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ano, ze současného zdravotnictví nemám vůbec dobrý pocit, věřím, že na volném trhu by to fungovalo mnohem lépe.
Autor: li Čas: 2022-04-27 15:49:55 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ano, stačila mi tato otřesná podívaná, kdy jsem s hrůzou lapala po dechu! Říkala jsem si: "Tato bytost je lékařkou?"
Vsadím se, že tato paní posléze necítila vinu ani stud. Cítila jen vztek, že se stal průšvih.
Kdyby si v tu chvíli uvědomila, že je na několika kamerách, tak by jednala jinak.
Cílem opravdu není označit někoho abstraktní diagnózou, cílem je eliminovat tyto lidi z profesí, kde ohrožují lidské životy.
Být touto "bytostí", tak bych se ze sebe musela při každém pohledu do zrcadla pouze pozvracet.
Autor: li Čas: 2022-04-27 12:10:13 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Autor: li Čas: 2022-04-27 12:03:05 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
oprava: "tyto záběry" (ne tyto závěry)
myšleno reálné záběry z kamer z chodby nemocnice, které situaci monitorovaly
Autor: li Čas: 2022-04-27 11:54:48 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Já si právě nemyslím, že by toto bylo jednoduché i pro člověka, který se celý život v oblasti pohybuje. Podle všech informací lze člověka "prohlédnout" až po delší době, protože se umí velmi dobře maskovat. Funkční magnetická rezonance odhalí mnohem více za mnohem kratší dobu. Úspěšný "psychopat" bývá poměrně dost inteligentní a velmi rychle se učí jak má působit a co je od něj očekáváno - nicméně je to chladný kalkul, který člověk velmi dlouho nedokáže rozeznat. Ostrá hranice není, ale pokud se daný člověk pohybuje už dávno za pomyslnou hranicí, tak je to "průser" - zejména pokud se jedná o politika, soudce, lékaře... V běžném životě je označujeme termínem "šmejdi". Fascinovala mne např. lékařka v kauze malého Adámka, která viděla to lidské zoufalství a krvácejícího chlapečka – a pomalým krokem odkráčela a už se nevrátila. Když jsem viděla tyto závěry, tak mi doslova vstávaly vlasy hrůzou... A v podstatě zůstala za to svinstvo téměř nepotrestána...
https://pardubicky.denik.cz/zlociny-a-soudy/kauza-adamek-statni-zastupce-chce-podminene-tresty-pro-lekarku-a-sestru-20220419.html
Autor: li Čas: 2022-04-27 09:52:42 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
S tím já osobně nesouhlasím a věřím v tom F. Koukolíkovi. Rozhodně si nemyslím, že patologické projevy tak snadno rozeznáte v běžné komunikaci - až po nějaké době Vám začne připadat něco v nepořádku, ale někdo to nerozezná vůbec... (viz např. Babiš). V politice je to dost tragické...
Autor: li Čas: 2022-04-27 07:50:59 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ne, to je omyl! V mozku se aktivují různé části s různou intenzitou. Pacientovi dáte řešit různé mentální úkoly a sledujete co se děje v mozku.

"Tyhle zmatené macaté maminy bezradně bloudící ve scientistickém bludišti obracející se o pomoc k těm (sviním), kteří je do něj uvrhly…"
Wow! To je moc hezký popis, úplně jste mě odhalil – gratuluji...! :)
Autor: li Čas: 2022-04-27 06:38:38 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Proč ne? Pokud mozek začne vykazovat známky velmi patologických procesů, tak to mohlo indikovat, že takový člověk by měl sklony obecně k patologickému jednání... nebo ne?
Autor: li Čas: 2022-04-26 22:17:47 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Vždycky mě hrozně zajímalo jakým způsobem lidi přemýšlí. Vnímala jsem v tom obrovské rozdíly už od malička a svým způsobem mě to pořád fascinuje. Funkční magnetická rezonance je na tyto účely velmi zajímavý nástroj.
Autor: li Čas: 2022-04-26 21:46:02 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Aha :)
Autor: li Čas: 2022-04-26 21:45:40 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Toto je vadná logika:
Mám špatnou zkušenost se školou – a proto zrušíme školy!
Autor: li Čas: 2022-04-26 21:43:40 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Pokud má dítě dobrého učitele, tak si získá autoritu velmi přirozeně - a není to nic špatného.
Na základě tlaku si získá leda tak odpor...
Kritické myšlení je práce na celý život, dobrý učitel s tím také dítěti může pomoct.
Autor: li Čas: 2022-04-26 19:35:08 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Pokud vím, tak ano. Vidím jakým způsobem se dcera ve škole učí matematiku a velmi se mi to líbí. Mám z toho celkem radost.
Autor: li Čas: 2022-04-26 19:30:39 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Intelektuální kapitál:

Lidský kapitál – představuje především schopnosti, dovednosti a znalosti lidí, jedná se potenciál skrytý v hlavě individua

Strukturální kapitál – označující se též jako organizační kapitál, jsou to zkrátka nahromaděné zkušenosti společnosti, které slouží k běžnému provozu a rozvoji organizace.

Sociální kapitál – tvoří sociální vazby (tj. síť mezilidských vztahů) a komunikační sítě, které poskytují výměnu a sdílení znalostí např. řešení konkrétních problémů podniku, čí strategický plán. Mají potenciál být převedeny na něco hodnotného.

Přírodní kapitál:
Přírodní kapitál je světová zásoba všech přírodních zdrojů ze životního prostředí, do něhož patří nerostné suroviny, živé organismy, půda atd. Některé tyto zdroje se používají k produkci zboží a služeb, například les, který se nachází v přírodním parku, může být přeměněn na soukromé vlastnictví.

Kulturní kapitál:
Formu predispozic jedince či kolektivu k dosažení určitého sociálního statusu a to prostřednictvím verbální obratnosti, kulturního povědomí, či dosaženého vzdělání. Často je tedy využíván k identifikaci dominantní třídy, protože indikuje sociální status jedince.

Symbolický kapitál:
Symbolický kapitál se skládá ze sociálního a kulturního kapitálu.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Kapit%C3%A1l
Autor: li Čas: 2022-04-26 19:20:37 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
A co funkční magnetická rezonance? Ráda bych si na toto téma poslechla rozhovor i s Jiřím Horáčkem. Přijde mi to hodně zajímavé téma - měla bych na něj dost otázek. Je mi celkem jedno jak se ty poruchy aktuálně nazývají, ale v politice se to lidmi s těmito obtížemi jen hemží... což vnímám jako problém... :)
Autor: li Čas: 2022-04-26 19:12:45 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
To je hezká představa, jsem pro.
Autor: li Čas: 2022-04-26 15:02:28 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
V tomto případě je krása a inteligence kapitál na straně jedné a na straně druhé je kapitálem finanční zázemí.
Pokud jste mladý, hezký a inteligentní – tak máte velkou pravděpodobnost, časem zbohatnete a i Vaše děti budou už mnohem lépe materiálně zajištěny.
Pokud jste mladý, hloupý a ne příliš přitažlivý a převažuje jen ten hmotný kapitál – je velká pravděpodobnost, že časem o hmotný kapitál (částečně či zcela) přijdete díky špatným rozhodnutím apod.
Autor: li Čas: 2022-04-26 14:34:11 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Záruka není nikdy. Pokud dovedeme kriticky myslet, tak většinou pracujeme s určitou pravděpodobností.
Autor: li Čas: 2022-04-26 14:19:07 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Pottera moc neznám (nečetla jsem ho). Voldemort u nás by tedy musel přijít s vyhláškou: Dnešním dnem počínaje se situace mění! Všechny děti musí být přítomny u nás ve škole (v našem případě v českých školách). Platilo by to pro všechny děti, tedy i pro ty, které byly původně vzdělávány doma a na zahraničních školách. Za žádných okolností by nebylo možné domácí vzdělávání či vzdělávání na zahraniční škole. Tím si zajistil kontrolu a nebylo možné se z toho vyvázat.
Autor: li Čas: 2022-04-26 13:34:31 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Zde souhlas. Zejména logika našich zákonodárců i úředníků je dost strašná, proto jsem o našem systému začala velmi kriticky přemýšlet.
Autor: li Čas: 2022-04-26 13:16:52 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Přijde mi užitečné se naučit myslet logicky. Lituji dítě, které žije jen v rodině a v komunitě, kde toho bohužel nejsou schopni... Až takové dítě vyroste, tak bude velmi snadná kořist pro nejrůznější podvodníky, zejména pak v ankapu... :( Takových dětí by mi bylo prostě líto...
Autor: li Čas: 2022-04-26 12:05:00 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Pokud ho legislativa připouští, tak svého práva můžete využít a najít si takovou školu, která tomu bude nakloněna.
Nevíme jak to bylo formálně v Bradavicích, nicméně možnost tam byla. Až Valdemort to změnil a všechny chodit do školy přinutil svoji vyhláškou.
Autor: li Čas: 2022-04-26 11:37:21 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Co je lepší:
Poměrně chudý, ale velmi chytrý a velmi hezký mladý člověk.
Velmi bohatý, ale velmi hloupý a poměrně ošklivý mladý člověk.
Kdo má větší kapitál? Nebo má kapitál ten bohatý? Co byste si vybral? :)
Autor: li Čas: 2022-04-26 10:50:34 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Pohádky jsou moc hezké, taky je mám moc ráda, protože vždycky dobře dopadnou.
Autor: li Čas: 2022-04-26 10:37:10 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nevíme kolik klacků měli pod nohama v Bradavicích...
Ať už byla Thevarova pointa jakákoliv, jeho úvaha vykazuje spíše magické než logické myšlení :)
Autor: li Čas: 2022-04-26 09:02:27 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Narážela jsem na toto:
"Skoro všechny čarodějky a všichni kouzelníci v Británii samozřejmě studovali v Bradavicích, rodiče ale měli i právo volby učit své ratolesti doma, nebo je poslat na nějakou zahraniční školu."

Dnes máme stejnou situaci:
"Skoro všichni lidi v Čechách dávají své děti studovat na českých školách, rodiče mají právo volby zda své ratolesti budou učit doma - nebo je zapíší na nějakou zahraniční školu."

Povinné přezkušování je v Čechách povinné, nemám s tím osobní zkušenost, ale o tom ten úryvek z knížky není, tudíž to není předmětem naší diskuze. Nevíme jak to bylo s přezkušováním v Bradavicích = není to podstatné.
Autor: li Čas: 2022-04-26 08:36:37 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Pokud máte zájem na tom, aby Vaše dítě nechodilo do školy, tak máte právo ho tam nedávat - možnosti jsou.
Platí pak povinné přezkušování. Tím se plus mínus zjistí zda to dítě něco doma učíte - počítat, číst, psát, logicky myslet.
Pokud rodiče logickým myšlením neoplývají (ani jejich komunita), tak to zkrátka ani své dítě nemohou naučit...
Autor: li Čas: 2022-04-26 07:56:37
Web: neuveden Mail: schován
Dnes nemají rodiče právo učit své ratolesti doma nebo je poslat na zahraniční školu?
Thevare, nenechal jste se příliš unést svým magickým světem?
Nebo by se mohlo zdát, že jste si jen trochu zahulil...
Autor: li Čas: 2022-04-25 16:15:30 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
logo Urza.cz
kapky