Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Rakusak (strana 82)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Web: neuveden Mail: schován
Prave. Presne tak. Pokud mne chce nekdo obirat o me zdroje (penize), zaslouzi jednu do zubu. A je jedno, zda mi nasilim sebere penezenku, ci zda mi penize sebere pod pohruzkou nasili prostrednictvim statu.
Autor: Rakusak Čas: 2023-01-19 10:28:08
Web: neuveden Mail: schován
Problem ale je, pokud protistrana prosazuje omezovani me svobody (ci svobody druhe strany), pak se nelze nijak dohodnout a logicky v tom jsou emoce, kdyz jde o me svobody a me penize treba.
Web: neuveden Mail: schován
Ano, je pravda, ze s pocetim ma problem spousta manzelstvi a je pravda, ze smysl manzelstvi je zalozeni rodiny. Pokud to nejde, chapu, ze se nekdo chce rozvest, i kdyz sam bych to asi neudelal a zustal radeji bezdetny.
Web: neuveden Mail: schován
Jasne, ja vim. Kdyz jsou v manzelstvi jiz deti, tak je to pak velice bolestne, umim si to predstavit. I tak je mi jich dvou lito. Moc.
Autor: Rakusak Čas: 2023-01-18 14:53:07
Web: neuveden Mail: schován
Je mi lito Urzova rozvodu. On rika, ze zije s laskou a vdecnosti, ale to by se prece nerozvadel. :-( Nevim. Veril jsem, ze jim dve to vydrzi...
Web: neuveden Mail: schován
Nu, kdyz se jezdi s laskou do brna, kde jsou jine zeny, pak to muze byti pricinou rozvodu... :-D Ja brno rad nemam, ale zeny tam jsou fajn, to je pravda... :-D
Autor: Rakusak Čas: 2023-01-12 15:03:13
Web: neuveden Mail: schován
To je same "s laskou" a cesty do Brna... a pak je rozvod :-( Strasne mne to mrzi. I rozvod, i cesty do brna... vzdyt co je tam pekne krome jedne skoly?
Autor: Rakusak Čas: 2023-01-10 12:14:42
Web: neuveden Mail: schován
Kvalitu pudy znicila zejmena nasilna kolektivizace, likvidace selskeho stavu a zpretrhani rodoveho spojeni s pudou. Statni uzemni planovani deformuje trh zejmena s bydlenim!
Web: neuveden Mail: schován
Ano, at si kazdy plati sluzbu, kterou konzumuje a at si to plati ze sveho. Progresivni dan je progresivni kradez a trestani schopnejsich.
Autor: Rakusak Čas: 2022-12-15 09:31:55
Web: neuveden Mail: schován
Delate si legraci? Co povinna nasilim vybirana amoralni platba zdravotni dane? To je snad mala cena, OMG? Co nizka kvalita zdravotnictvi kvuli statnim zasahum a centralizaci? To je mala cena?

Vase teze plati jen pro socky, ktere nemaji prijmy. Pro bohate (i lid s normalnim prijmem) je to velmi drahe - plati za to nasilim vybranou dani, omezenim svobody, omezenim kvality.
Web: neuveden Mail: schován
Nikdo nerika, ze ankap znamena dokonalou spolecnost, ktera se bude libit kazdemu a ze ktere bude kazdy bohatnout. Rekl to nekdy nekdo? Ti, kteri nyni tyji, se budou muset adaptovat.

A jinak nesouhlasim. Pokud najdou mecenase, charitu, donatory, atd.. mohou zit z daru i v ankapu, bez problemu. Jen ty dary budou poskytnuty dobrovolne.
Web: neuveden Mail: schován
Jiste se shodneme na tom, ze jit a nekomu vzit penezenku silou je nasili. Co jineho dela stat? Bere od lidi zdroje pod hrozbou nasili, protoze jinak k nim domu prijde exekutor, ci jim obstavi ucet, atd. Ma snad nekdo miti pravo tyt z takto ziskanych penez? :-D
Web: neuveden Mail: schován
Proste se neshodneme ani na definicich. To, ze nekdo tyje z nasilim vybranych zdroju nekoho jineho, nepovazuji za projev nazoru, ale za zlodejinu!
Web: neuveden Mail: schován
Tocime debatu v kruzich stale a stale. Klic je v tom, ze nazory muzes mit kdo chce jake chce. Na svem uzemi necht si vybuduje komunitu, jakou uzna za vhodne. Proste jen nebude sve prerozdelovaci vize nutit ostatnim nasilim a brat jim zdroje.
Web: neuveden Mail: schován
Coze? Prerozdelovaci jsou ankapisti? V cem? Jak se nasilne prerozdelovani shoduje s volnym trhem zalozenym na oboustranne svobodnych interakcich? :D
Web: neuveden Mail: schován
Prerozdelovaci nebudou mit co prerozdelovat a adaptuji se. Ti, kteri budou chtit krast, budou reseni v ramci volnotrzni spravedlnosti a bezpecnostnich agentur. Neni problem.
Autor: Rakusak Čas: 2022-12-13 15:09:41
Web: neuveden Mail: schován
Sebevrazda je podle mne vrchol sobectvi a slabosti. Vzdy je lepsi zit zivot na hovno, nez zit zivot zadny. Na druhou stranu, kdo jsem ja, abych soudil druhe? Kdyz se chce nekdo zabit, at se zabije, je mi to "u prdele".
Web: neuveden Mail: schován
Ankap beru jako nejaky ideal, ke kteremu je treba se blizit. Od minarchismu k ankapu je jiz jen krucek.

Ankap rozhodne muze vzniknout a to bez donuceni, jelikoz nyni je nam stat vnucovan, takze stat existuje diky nuceni, ne ankap! Komu se ankap libit nebude, muze si zit podle svych pravidel, za sve a interagovat svobodne s kym uzna za vhodne.
Web: neuveden Mail: schován
Zde je rozdil, ze ja tim, ze mam prijmy, nikomu neskodim, kdezto napadeni nezneho pohlavi skodi jemu a jeho partnerovi. Jako vyse prijmovy si proste koupim zbrane, ci zaplatim nekoho(bodyguard, bezpecnostni agentura), aby mne chranil. To ostatne zname i z dnesni doby, kdy bohati chrani si svuj majetek touto formou dnes, jelikoz existence statni policie vam opravdu pred nenechavym a zavistivym sousedem nepomuze.

A to schvalovani? Opravdu nevi, ze to jde jinak? Ze byl feudalismus, pak adorovana prvni republika, pak valka, pak socialismus, pak socialismus hrajici si na kapitalismus, pak tvrdy eurosocialismus, pak environmentalni komunismus? Kazdy vi, ze to jde jinak.
Web: neuveden Mail: schován
Znam jich vice, nez by mi bylo prijemno. :-D A i u tech nevedomych etatistu je mi to jedno. Schvaluji strukturu, ktera pacha zlo a tyje ze zdroju nasilim vybranych. Zde neni, co resit. :-D

Kulturni vyjimky a urzova definice svobody jsou naprosto v poradku. Proste u nas na vsi, kdyz v hospode reknete neco sproste zene do oci, muzete se spolehnout, ze vam prvni strejc na par facek, i kdyz porusuje nap. :-D Tak to proste mezi lidmi chodi. :-D
Autor: Rakusak Čas: 2022-12-09 12:24:04
Web: neuveden Mail: schován
Ano, s tim lze castecne souhlasit, ale byl bych opatrni s tim vasim hodnocenim "nekterych" ankapaku. Pokud nekdo vzyva stat, ktery koristi na lidech tim, ze od nich nasilim vybira "berni", nemam pro takovou osobu slusnych slov!!!! A bohuzel se obavam, ze vsichni socialiste toto vzyvani praktikuji, jelikoz jinak by nebyli socialisty, ze...

Jinak obecne generalizace je prirozena pro neuronove site a obavam se, ze je to pro cloveka i evolucni nutnost... :-D
Autor: Rakusak Čas: 2022-12-02 20:41:25
Web: neuveden Mail: schován
Ano, to je celkem vystizna definice socialistu a etatistu obecne. Proste sve svobody na ucet nekoho jineho ci na ukor jeho svobod.
Web: neuveden Mail: schován
Ja jsem krestan, katolik. Evropa ma krestanskou tradici. Vliv zidovskych tradic je podle meho v evrope marginalni. Ale mozna se mylim.
logo Urza.cz
kapky