Omlouvám se za výpadek Stok i jiných částí webu Urza.cz; pracuji na nápravě.
Autor: Urza
Čas: 2020-04-25 12:00:00

Studio Svobodného přístavu: Tržní selhání

Komentář (lze psát i [b]tučně[/b] či [i]kurzívou[/i]):
Uživatelské jméno:     Titulek:
Čas: 2020-04-25 12:25:24 Autor: Urzíkoblb (neregistrovaný) Titulek:
Tak jo, já se přiznám. Ani jsem se na to video nemusel dívat, ale vím, že obsahuje skoro dvě hodiny anarchokydů o tom, že příčinou všech tržních selhání jsou regulace státu. Kdybychom tu měli čistý volný trh, k žádným selháním by nedocházelo. Věřte mi, děcka.
Čas: 2020-04-25 22:10:02 Autor: parek (neregistrovaný) Titulek: Re: [↑]
Mluvil tam o spouste vecech. Pro me nejzasadnejsi bylo kurvení ovzduší firmama, za ktery neplatej. Poskozujou zdravi a porusujou vlastnicky prava. Statni legislativa tyhle sračky umožňuje.
Super takhle povrchne odsuzovat veci. Kdyz se od toho odprostis, posune te to. Sam jsem dnes vedl diskusi s komousema a zjistil jsem neco o jejich mindsetu. Dost obohacujici. Doporucuju. Taky je ale chodím trollit, diskuze se ale nebráním.
Čas: 2020-04-27 19:41:10 Autor: pz100000 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
>> Dost obohacujici. Doporucuju.

S tim opatrne. Obohaceni o komoussky mindset by zde nekteri nemuseli povazovat za jednoznacny prinos.
Čas: 2020-04-27 15:12:14 Autor: Ing Prazdroj (neregistrovaný) Titulek:
Celkem dobré video. U těch negativních externalit bych se trochu pozastavil. Celkem správně Urza trvdí, že stát je vlastně neřeší, že je naopak formou limitů a povolenek do určité míry toleruje a legalizuje. Ale zarazilo mě, když navrhoval, aby se továrny nestavěli ve městech, ale třeba 30 km od města a pracovníci tam dojížděli. Tady si Urza neuvědomil, že se tím problém znečištěného ovzduší nezlepší, ale naopak zhorší. Výfukové plyny z automobilů a autobusů stovek, možná tisíců přepravovaných zaměstnanců situaci výrazně zhorší nejen ve městech, ale i v obcích, přes které povede cesta do továrny. Nepředpokládám, že by všichni zaměstnanci jezdili 30 km na kole. A to už vůbec nehovořím o vedoucích pracovnících a manažerech, kteří jistě nebudou využívat ani tu hromadnou dopravu, neb je to pod jejich úroveň, ale budou se dopravovat výhradně osobními auty, ať už svými, nebo služebními. A to klasicky - 1 člověk = 1 auto.