Studio Svobodného přístavu: Tržní selhání – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu
Autor: Urza
Čas: 2020-04-25 12:00:00

Studio Svobodného přístavu: Tržní selhání

Přečtení: 4797

Reagujete na tento komentář:
Autor: pz100000 Čas: 2020-04-27 18:41:10 Titulek: Re:
>> Dost obohacujici. Doporucuju.

S tim opatrne. Obohaceni o komoussky mindset by zde nekteri nemuseli povazovat za jednoznacny prinos.
Autor: Urzíkoblb (neregistrovaný) Čas: 2020-04-25 11:25:24
Tak jo, já se přiznám. Ani jsem se na to video nemusel dívat, ale vím, že obsahuje skoro dvě hodiny anarchokydů o tom, že příčinou všech tržních selhání jsou regulace státu. Kdybychom tu měli čistý volný trh, k žádným selháním by nedocházelo. Věřte mi, děcka.
Autor: parek (neregistrovaný) Čas: 2020-04-25 21:10:02 Titulek: Re: [↑]
Mluvil tam o spouste vecech. Pro me nejzasadnejsi bylo kurvení ovzduší firmama, za ktery neplatej. Poskozujou zdravi a porusujou vlastnicky prava. Statni legislativa tyhle sračky umožňuje.
Super takhle povrchne odsuzovat veci. Kdyz se od toho odprostis, posune te to. Sam jsem dnes vedl diskusi s komousema a zjistil jsem neco o jejich mindsetu. Dost obohacujici. Doporucuju. Taky je ale chodím trollit, diskuze se ale nebráním.
Autor: pz100000 Čas: 2020-04-27 18:41:10 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Dost obohacujici. Doporucuju.

S tim opatrne. Obohaceni o komoussky mindset by zde nekteri nemuseli povazovat za jednoznacny prinos.
Autor: Ing Prazdroj (neregistrovaný) Čas: 2020-04-27 14:12:14
Celkem dobré video. U těch negativních externalit bych se trochu pozastavil. Celkem správně Urza trvdí, že stát je vlastně neřeší, že je naopak formou limitů a povolenek do určité míry toleruje a legalizuje. Ale zarazilo mě, když navrhoval, aby se továrny nestavěli ve městech, ale třeba 30 km od města a pracovníci tam dojížděli. Tady si Urza neuvědomil, že se tím problém znečištěného ovzduší nezlepší, ale naopak zhorší. Výfukové plyny z automobilů a autobusů stovek, možná tisíců přepravovaných zaměstnanců situaci výrazně zhorší nejen ve městech, ale i v obcích, přes které povede cesta do továrny. Nepředpokládám, že by všichni zaměstnanci jezdili 30 km na kole. A to už vůbec nehovořím o vedoucích pracovnících a manažerech, kteří jistě nebudou využívat ani tu hromadnou dopravu, neb je to pod jejich úroveň, ale budou se dopravovat výhradně osobními auty, ať už svými, nebo služebními. A to klasicky - 1 člověk = 1 auto.
logo Urza.cz
kapky