Bez EU bychom chcípli hlady – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu
Autor: Urza
Čas: 2016-10-04 00:00:02

Bez EU bychom chcípli hlady

Karel Schwarzenberg se nechal slyšet, že naše přežití je možné jen v rámci EU, bez které bychom (cituji) „chcípli hlady“, a státy jako Česká republika či Rakousko by proti EU (opět cituji) „neměly žvanit“; dědek solidně perlí a asi trpí bludy, podle kterých evropští byrokraté a politici nejspíše živí podnikatele i jejich zaměstnance, již by bez nich pošli hlady, zatímco zcela ignoruje, kdo vlastně reálně tvoří hodnoty a kdo na nich parazituje. Že drzost politiků nezná mezí, není až tak překvapivé; smutné (i když pro mě už – bohužel – stále méně a méně překvapující) je, že to netrkne ani většinu těch, kdo se k tomu výroku vyjadřují – často sice nadávají na EU a Schwarzenberga kvůli migrantům, ale nestrhla se žádná bouře podobné té, která následovala, když Mládek označil živnostníky za parazity, ačkoliv to, co řekl Schwarzenberg, znamená v podstatě totéž, jen to šikovně zakryl etatistickou rétorikou.
Přečtení: 14325

Reagujete na tento komentář:
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-10-04 22:15:17 Titulek: Re: staty jsou kosoctvercovina
Kdyby jste k tomu souhlasu a podpisu přiklepl i nějaký to razítko,
hnedka by to vypadalo lépe a vznešeněji
ba byla by to nejspíše i pravda boží
a pomazaná...
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Že drzost politiků nezná mezí, není až tak překvapivé;
.......................................................

Já to spíše beru jako politickou reklamu,

kde prostě zákazníkovi podsouváte sdělené, že bez vašeho převratného a zcela nového papináku bude onen člověk neštastný a zemře hladem, nebot jeho staré hrnce co má v kredenci jsou zcela k ničemu a i když v nich dvacet let vařil, tak je jisté, že nyní se v nich vařit nedá...

Podobnými kokotárnami nás přece masírují jak podnikatelé tak i politici,
mně osobně se nejvíce líbilo komunistické heslo -
SE SOVĚTSKÝM SVAZEM NA VĚČNÉ ČASY A NIKDY JINAK
podle mne to vystihuje podstatu problému člověka - tedy člověk chce mít svou jistotu v tomto nejistím světě,
at už jde o nezničitelný papinák, EU, nebo SSSR..


PS.
co mě včera zaujalo bylo madarské referendum o migrantech,
kde je pěkně vidět, jak ještě včera existencionální otázka přežití evropské kultury pěkně vyšuměla do ztracena a madaři se na celý referendu vykašlali
Zajímavé je také to, že referendum je platné jen tehdy, když dorazí více nežli polovina voličů, zatímco u voleb je jedno, kolik přijde lidí

Tedy, nic není tak horké, jako když se to uvaří...
Autor: Adraynnith Čas: 2016-10-04 09:22:38 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: adraynnith v doméně gmail.com
Maďarské referendum sice neplatí, protože přišlo volit jen 43% voličů, nicméně 98% z nich je proti migrantům (nebo spíš proti kvótám z EU). Kdyby přišlo volit dalších 7% a všichni z nich byli pro kvóty, najednou by zde bylo platné referendum s jasným výsledkem proti kvótám :)
Nebo si snad někdo myslí, že účas jakéhokoli většího počtu voličů (třeba i 100%) by situaci otočila? :)
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-10-04 11:01:18 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Mě tedy hlavně zarazil a překvapil fakt,
že na to, aby referendum bylo platné je zapotřebí aby dorazila více než polovina voličů,
zatímco v případě voleb si pak k volbám může dorazit třeba jen jedno procento voličů a volby budou platné...

Z toho pak vylývá asi fakt, že referendum je asi velmi vážná věc, zatímco volby do parlamentu jsou asi jen takovou brnkačkou na kterou stačí když tam přijde jen pár lidí, nebot vlastně vo nic nejde...
Autor: velkej Ká Čas: 2016-10-04 11:09:35 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Z toho vyplývá hlavně to, že státy jsou píčovina a ani jejich vlastní pravidla nemají žádnou logiku.
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-10-04 11:23:11 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Nu logiku mají,
prostě si stanovíte pravidla dle sebe,
na to ale nakonec člověk nepotřebuje stát, nebot to zvládne víceméně každej...

Jenže ono to taknějak lépe vypadá,
když na to máte kulaté úřední razítko,
to má pak mnohem větší platnost což obzvláště pak vědí ženy,
a nadšeně se hrnou do manželství, jen aby na to měly ten papír s tím razítkem...

Já ovšem umím také vyrábět razítka, nebot jsme se to učili ve škole
a tak umím vyrobit z brambory jakékoliv razítko,
takže ani na razítka ten stát nepotřebuji...

No ale ne každej je tak šikovnej a zručnej, takže je jisté, že někteří ten stát potřebují...

Autor: velkej Ká Čas: 2016-10-04 12:22:11 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Však jo, mafie s pravidly napsanými vznešeným jazykem na krásným papíře... je pořád mafie.
Autor: Cigi OL Čas: 2016-10-04 19:40:22 Titulek: staty jsou kosoctvercovina [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Souhlasim a podepisuji.
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-10-04 22:15:17 Titulek: Re: staty jsou kosoctvercovina [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Kdyby jste k tomu souhlasu a podpisu přiklepl i nějaký to razítko,
hnedka by to vypadalo lépe a vznešeněji
ba byla by to nejspíše i pravda boží
a pomazaná...
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-10-04 11:14:15 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Tedy hlavně jsem chtěl říci, že je zbytečný si dělat starosti s tím či oním,
nebot vše vyšumí,
a pokud nevyšumí, tak vás starostí zbaví stařecká skleroza a demence,
či případná smrt, to už pak máte zcela po starostech...

Tak vidíte, že ti muslimové mají pravdu když říkaj
Allah akbar,
bohužel k nám do čech se zrovna moc nehrnou...
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-10-04 09:18:15 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
To je správný duchovní přístup, měli bychom lidem přát aby se jim splnila všechna jejich přání,
čili, přej a bude ti přáno....
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Karel Schwarzenberg se nechal slyšet, že naše přežití je možné jen v rámci EU, bez které bychom (cituji) „chcípli hlady“,
................................................................................

Já ale Karlovi věřím,
jednak je to kníže se starobylým rodokmenem
a pak taky pár let dělal na tom ministerstvu zahraničních věcí,
takže ví, jak to ve světě chodí a má přehled o světě,
a tak jsem pro jistotu kouknul na mapu evropy abych viděl, kde trpěj hlady protože jsou mimo EU,
a tak se pro příště vyhnu švýcarsku, norsku a jugošce s albánií,
bůh ví, jestli už tam nechípaj tak hledem, že se z nich stali kanibalové
a mohli by mě tam sežrat i s trenýrkama...
Autor: Tomáš Macháček (neregistrovaný) Čas: 2016-10-04 13:55:58
A ohledně toho "chcípli hlady", nemluvil náhodou k ostatním politikům? :-)
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2016-10-04 14:24:57 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Sakra! To mi nedělejte, když piju kafe!!!
+100 :-D
Autor: Cigi OL Čas: 2016-10-04 19:41:58 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Take jsem se podivil nad sebereflexi autora a posluchačů jeho sdělení.
Autor: Zdenál (neregistrovaný) Čas: 2016-10-05 19:41:20
Myslim že nemáš pravdu v tom co mu přisuzuješ.

Schwarzenberg předpokládá, že EU a její vnitřní trh brání tvorbě bariér, které by vytvářely hašteřící se národní státy.

Jinak rozdíl mezi Mládkem a Schwarzenbergem existuje. I v jejich prohlášeních. Nikoli v principech, ale v míře socialismu, který prosazují a řekněme jiném rozložení "ideologické zaslepenosti", dáli se to tak nazvat. S tím že podle mě oba používají silná slova a zjednodušení. Schwarzenberg záměrně. U Mládka si tim že jde o záměr jistej nejsem. Možná je prostě jen jednoduchej.

Jinak dodám že totéž je to co v tom chceš slyšet, ale neni totéž co chtěli říct. Protože oni v tom akcentovali to co je důležité z jejich perspektivy. Mládek nerovnováhu zdanění živnostníků a zaměstnanců, Schwarzenberg to, že EU a její byrokracie je lepší než bilaterální řešení probl´´emů mezi národními státy.
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-10-05 20:51:29 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Schwarzenberg to, že EU a její byrokracie je lepší než bilaterální řešení probl´´emů mezi národními státy.
....................................................................................

To je ale skoro jako kdyby jste řekl, že je lepší vokap než louže,
když říkáte že evropská byrokracie je lepší než státní byrokracie...

Tedy ne že bychom si mohli vybrat, pro jistotu máme vobojí...)hahaha)
logo Urza.cz
kapky