Celosvětové a národní – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu
Čas: 2018-12-28 00:00:02

Celosvětové a národní

Nedávno jsem četl, jak nějaký sociolog tvrdí, že svět by měl mít jednu celosvětovou vládu, jedno centrum moci. Existuje i názor, že by na celém světě měla být jen jedna měna nebo jen jeden jazyk. Pochopitelně tento názor bývá agresivně odmítán: „Zbláznil ses? To je naprosto šílená utopie!“ a následně přichází hájení národního státu: „Nemůžeme mít jednotnou vládu a měnu! Každý národní stát má vlastní zájmy, historii, kulturu, zvyklosti a je zcela jedinečný.“ a na závěr – když se v diskuzi vyskytne odpůrce Evropské unie, tak si nezapomene kopnout: „EU je důkazem, že taková nucená globalizace nefunguje. Euro a EU ukazuje, že jsou takové nápady naprosté katastrofa.“

Zajímavé. My anarchisté vlastně tvrdíme to samé, akorát jdeme ještě dál a hájíme jednotlivce. „Nemůžeme mít centralizovanou vládu. Každý člověk má své vlastní zájmy, historii, zvyklosti a je zcela jedinečný.“ Když už odmítáme globální světovou vládu a doslova „prezidenta zeměkoule“, možná bychom se měli ptát proč? A pokud na to dojdeme, ptejme se „nedá se to stejné aplikovat na jakoukoliv vládu?“
Přečtení: 46776

Reagujete na tento komentář:
Autor: Venca 21 Čas: 2018-12-31 03:27:12 Titulek: Re:
On ze sebe nedělá pitomce. On pitomec je. A pitomec si neuvědomuje, že je pitomec. Protože jinak by to nebyl pitomec. A on je navíc ještě hovado. Čtu tady tyhle Stoky už několik měsíců a to, co zde předvádí norbertsnv a Jakub G je fakt síla. Vůbec nerozumím tomu, proč se tady vůbec ještě někdo snaží tyhle voly brát vážně a ztrácet s nima čas. Nebo jim něco vysvětlovat. Výdyť to nemá absolutně žádnou cenu, tyhle hovada stejně nic nepochopí. Průměrně inteligentní člověk by to pochopil po jednom týdnu, maximálně. Tyhle hovada to nechápou ani po několikaměsíčním vysvětlování. Je to normální? Není. Buď to dělají schválně a pak jsou to hovada, nebo to opravdu nechápou a pak jsou to hovada. Vyberte si.
Autor: Lojza Čas: 2018-12-28 01:12:40 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A proc?
Autor: velkej Ká Čas: 2018-12-28 14:29:24 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
V tom případě anarchisté dělají něco, co je nemožné. Jak oni to sakra dělají, když je to nemožné?
Autor: norbertsnv Čas: 2018-12-28 18:42:43 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
A vari majú niekde ankapisti svoj utajený ankapistan kde si žijú po svojom?
Autor: velkej Ká Čas: 2018-12-29 11:04:31 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Sice nevím, jak to souvisí s mou reakcí nebo s Vaším úvodním příspěvkem, ale odpovím. Ano: kyberprostor.
Autor: norbertsnv Čas: 2018-12-29 16:05:05 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Z virtuálnych jednotiek a núl sa nikto nenaje.
Autor: velkej Ká Čas: 2018-12-29 18:40:11 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Mě živí.
Autor: norbertsnv Čas: 2018-12-29 20:28:48 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
A ja som si naivne myslel že aj ankapisti sa živia jedlom tak ako ostatní ľudia.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2018-12-30 22:12:26 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Já se živím prací. Jídlo je jejím výsledkem přesto, že se na jeho produkci vůbec nijak ani zprostředkovaně nepodílím. Směna se tomu říká. Takže Káčko klidně může mastit v kyberprostoru nuly a jedničky (třeba vyvíjí programy nebo tak něco) a protože na to dokáže sehnat dobrovolně platícího zákazníka, směnou získá díky tomu kybermaštění jídlo. Nedělej, že to netušíš a musí ti směnu tady někdo vysvětlit jako novinku. Proč ze sebe děláš (neustále) pitomce? Baví tě to?
Autor: norbertsnv Čas: 2018-12-30 23:35:32 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Vy sa živíte prácou? To pracujete v poľnohospodárstve? Ja si prácou zarábam aby som si to jedlo mal za čo kúpiť.
Samozrejme že zarábať peniaze sa dajú aj výrobou núl a jedničiek, napr. programovaním, ale jedlo si v tom kyberpriestore nevyprodukujete, to musí niekto vypestovať skutočné, nie iba virtuálne.
Autor: Venca 21 Čas: 2018-12-31 03:27:12 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: venca21 v doméně email.cz
On ze sebe nedělá pitomce. On pitomec je. A pitomec si neuvědomuje, že je pitomec. Protože jinak by to nebyl pitomec. A on je navíc ještě hovado. Čtu tady tyhle Stoky už několik měsíců a to, co zde předvádí norbertsnv a Jakub G je fakt síla. Vůbec nerozumím tomu, proč se tady vůbec ještě někdo snaží tyhle voly brát vážně a ztrácet s nima čas. Nebo jim něco vysvětlovat. Výdyť to nemá absolutně žádnou cenu, tyhle hovada stejně nic nepochopí. Průměrně inteligentní člověk by to pochopil po jednom týdnu, maximálně. Tyhle hovada to nechápou ani po několikaměsíčním vysvětlování. Je to normální? Není. Buď to dělají schválně a pak jsou to hovada, nebo to opravdu nechápou a pak jsou to hovada. Vyberte si.
Autor: M Jul (neregistrovaný) Čas: 2018-12-31 09:56:09 Titulek: Re: [↑]
Ufff to dalo asi práci vypotit takovou brilantnost. Jediný, kdo tu nechápe například toho Jakuba G (který mimochodem má stále jednu a tu samou připomínku, na kterou někteří tragédi pořád reagují úplnýma kravinama) jsou ANKAP apologeti. Pochybuju, že po několikaměsíčním sledování stok, jste z toho něco pobral vy.
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-12-31 10:16:14 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Buď to dělají schválně a pak jsou to hovada, nebo to opravdu nechápou a pak jsou to hovada. Vyberte si.
...........................................................................

Chápu vaši nasranost,
ale to je jen jedna z fází pochopení laissez faire...

My "trolové" to děláme schválně,
to je technika chůze v kruhu a chodíte dokola tak dlouho,
až se ucho utrhne a vás přejde nasranost a naučíte se dávat věcem volný průběh, tedy necháte to bejt tak, jak to je...
Autor: 2 2 (neregistrovaný) Čas: 2018-12-29 19:35:55 Titulek: Re: 5 [↑]
Proč ne?
Autor: Ablativ (neregistrovaný) Čas: 2018-12-28 15:58:14 Titulek: Faktem je
Faktem je, že čím menší stát je, tím větší má motivaci hlídat se. Globální vláda je cestou k totalitě, i kdyby měla tu nejlepší ústavu a byla tím vůbec nejdemokratičtějším, co může být.
Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2018-12-29 05:17:10
Nahodou, centralni vlada aspon muze jit snadneji do prdele;) A nastane ankap=kazdy za sve. Kazdy sam ukaze, na co ma. Bez predbihani, protekci, uplatku, kamaradicku...Proste po slepych ulickach plnych mrtvol, normal
Autor: Standa Čas: 2018-12-30 01:25:58
Web: neuveden Mail: neuveden
Ano, dá se to aplikovat na jakoukoliv vládu.

Nicméně globální vláda by měla některé vlastnosti, které lokální vlády nemají:

- Nebyla by konkurence názorů.

- Pro rebely by nebyla možnost úniku do bezpečí.

- Lidé v totalitě by neměli v zahraničí vzor svobodnější společnosti.

- Socialistická globální vláda by nemohla k ekonomické kalkulaci využít zkušenosti kapitalistických sousedů.

- Pokud by globální vláda udělala chybu vedoucí k hladomoru, šlo by o globální hladomor s fatálními důsledky. Nikdo by nemohl pomoci.
Autor: norbertsnv Čas: 2018-12-30 10:56:09 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Tak v globálnom štáte by sa ani:
-nedali robiť karuselové podvody s DPH
-nedali optimalizovať dane cez daňové raje
-nedala zneužívať chudoba na outsourcovanie výroby
-nemohli zločinci schovávať pred trestom v cudzine
Autor: Lojza Čas: 2018-12-30 11:17:53 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Chudoba se na outsourcing vyroby pouziva vsude a kdyz nad tim premyslim, neumim si vybavit prilis mnoho veci, ktere na tomto svete vznikaji a nejsou vyrabene diky chudobe. Tebe nejaka takova vec napada? Pokud ano, jaka to je?
Btw co je spatneho na "optimalizovani dani"? Copak lidi mohou za to, jak si stat nastavil svoje zakony? Stat urcuje, jak presne se maji platit dane. Tyto zakony jsou misty tak slozite, ze lide casto plati VICE, nez jakou maji zakonnou povinnost. To je podle tebe v poradku? A naopak je v neporadku, pokud nekdo v ramci zakona plati jen tolik, kolik podle zakona skutecne musi?
Autor: norbertsnv Čas: 2018-12-30 12:09:18 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ty nevidíš rozdiel medzi platom robotníka vo Wolfsburgu, v Mladej Boleslavi a vo VW Bratislava? A pritom sa im určite oplatí vyrábať autá aj v tom Nemecku, inak by ich tam nerobili.
Na optimalizácii daní je zlé to že je nespravodlivá, že vďaka nej veľké ziskové firmy platia daní najmenej a pritom by ich mali platiť najviac.
Autor: velkej Ká Čas: 2018-12-30 16:50:59 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Podle mě je nespravedlivé, že nějaká firma někde musí platit daně, místo aby normálně dostala fakturu za reálně spotřebované služby.
Autor: Lojza Čas: 2018-12-30 18:26:35 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Vidim rozdily. Vidis je ty? CO PRESNE porovnavas? Co s cim porovnavas?
V tom tvem porovnani je totiz velmi vtipne, ze typicky ZAROVEN nejaky zamestnanec bere vice, nez nekdo jiny nekde jiny a zaroven bere mene, nez nekdo jiny nekde jinde.
Takze ve finale bude existovat 1 zamestnanec, ktery bere nejvice, a vsichni ostatni oproti nemu berou mene a proto plati, ze jsou chudsi, nez je tento a proto plati, ze az na tohoto jednoho zamestnance jsou vsichni ostatni vydirani kvuli jejich chudobe. (Btw ja to takhle neberu a prijde mi to uchylny, ale pristoupil jsem na tvoji hru a pouzivam tvoje videni sveta)
Co se tyce dani, znovu jsi se uplne vyhnul otazce, CO JE SPATNEHO na tom, ze "velka firma", at se drzime tve terminologie, se chova ZCELA V SOULADU SE ZAKONEM??? Vzdyt zakony jsou fajn a potreba a musi se dodrzovat, ne? Tak proc se ti nelibi, kdyz nekdo ty zakony presne dodrzuje?
Autor: Venca 21 Čas: 2018-12-30 18:39:26 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: venca21 v doméně email.cz
Neodpoví Ti na nic. Hovado nemůže odpovědět na jasně položenou otázku. Hovado neumí nic jiného, než rozmazávat svá vlastní hovna. Hovado zůstane hovadem.
Autor: norbertsnv Čas: 2018-12-30 22:36:27 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Aký jeden zamestnanec? Ja nehovorím o nejakých drobných rozdieloch medzi jednotlivými robotníkmi v tej istej fabrike ale o rozdieloch v rádoch násobkov medzi rôznymi fabrikami v rámci toho istého nadnárodného koncernu.
Zaujímavé že práve ty ako ankapista sa zrazu ideš oháňať štátnym právom. Zrazu už je pre teba morálne všetko čo je v súlade so zákonom? A ak by aj bolo, nemôžem kritizovať zákon s ktorým som nespokojný?
Autor: Lojza Čas: 2018-12-30 22:52:44 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No hura, tak uz vime, o cem hovoris. Ono to z toho puvodne nebylo uplne jasne poznat, vis.
Tak si na to dame priklad:
Ve state ""A" je prumerna mzda 1000kc mesicne. Delnik z nadnarodni korporace tam bere napriklad 1000kc, at se to dobre pocita.
Ve state "B" je prumerna mzda napriklad 50 000kc mesicne. Delnik z te same nadnarodni korporace tam bere napriklad 40 000kc.
Otazka: Ktery z tech dvou bere vetsi plat?

A k tem zakonum. Vcelku jasne jsem psal, ze jsem pristoupil na tvoji hru a pouzivam POUZE ta tvrzeni, ktera pouzivas ty. To ty tu neustale argumentujes tim, jak je SPATNE nerespektovat zakony, jak stat je NUTNY, protoze ty zakony nuti lidi, aby se nepovrazdili a podobne. A najednou hle - nektere zakony jsou dokonce SPATNE. WOW. No, odpovim ti tak, jak ty odpovidas nam. Mas zakon, zakonama se proste musis ridit, tak se s tim smir.
Autor: norbertsnv Čas: 2018-12-30 23:43:42 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Viac samozrejme zarába ten čo má plat 40 000Kč, keďže tie nimi vyrobené autá stoja v oboch štátoch približne rovnako.
Ty si síce napísal že pristupuješ na moju hru, ale ja som nenapísal že pristupujem na tvoju. Takže trvám na tom že je smiešne keď zrazu ankapista argumentuje zákonnosťou nejakého konania.
Autor: Lojza Čas: 2018-12-31 00:22:25 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Aha, takze jses jeste hloupejsi, nez jsem si myslel.
A trvej si na cem chces...dal jsem ti ochutnat tvoji vlastni medicinu a nejak nechutna, co? :-))
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2018-12-30 22:26:37 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ty nevidíš rozdiel medzi platom robotníka vo Wolfsburgu, v Mladej Boleslavi a vo VW Bratislava?
Vidím. Vidím třeba rozdíl v platu pingla v mém okresním městě a na Václaváku v Praze. No a? Že by trh? Nechápeš? Smůla. Už si měl šanci pochopit.

Proč by měla mého zaměstnavatele nějaká svině obírat jen proto, že si to ta svině myslí? Já jsem radši, když můj zaměstnavatel dokáže zoptimalizovat daně tak, že neplatí téměř žádné. Takový zaměstnavatel krizi, kterou zase svými socansko-fašistickými keynesiánskými hovny způsobíte (viz. ABCT), ustojí daleko líp, než zaměstnavatel, jehož zisk "spravedlivě" prožral dokonce na rok dopředu nějaký zapráskaný looser. Naser si.
Autor: norbertsnv Čas: 2018-12-30 22:46:29 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ja chápem že za tie rozdiely v platoch môže trh. Rukami chamtivých podnikateľov. A práve preto nechcem aby mi neobmedzene vládol.
Na tie primitívne invektívy vo zvyšku príspevku reagovať nebudem, neznížim sa na tvoju hulvátsku úroveň.
Autor: Lojza Čas: 2018-12-30 22:54:47 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Sam jses chamtivec jak prase. Jses tak chamtivej, ze klidne nechas pochcipat tisice lidi, ktera bys mohl zachranit, ale ty jses tak chamtivej, ze te ani nenapadne to udelat.
Kvuli tvoji chamtivosti umiraji lide, uvedomujes si to vubec? Asi ne, co...
Autor: norbertsnv Čas: 2018-12-30 23:47:00 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nechať pozomierať ľudí chcete vy ankapisti, keďže ste zisk postavili nad právo na život. Našťastie sa vám to tak skoro nepodarí, ak vôbec niekedy.
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-12-31 00:04:02 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
No jo,
vono není nic dokonalý
snad tedy s vyjímkou boha, pokud tedy nějakej tedy je a je fakt dokonalej...
Autor: Lojza Čas: 2018-12-31 00:24:19 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Znovu rikam - kvuli tve chamtivosti umira na svete rocne spousty lidi. Minimalne tisice (nevim samozrejme, jak moc jses chamtivy, protoze znam jen urcite odhady, podle toho, co tu o sobe pises. Rozhodne trvam na tisicich lidi, kteri by neumreli, nebyt tve chamtivosti)
Muzes se nad tim rozcilovat, muzes tvrdit, ze to neni pravda, ale to je tak vse, co s tim nadelas. Proste to je fakt.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2018-12-31 03:54:21 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
On je (nejen) norbertsnv prostě jen prolhané prase. Já jsem někde (nejen) tady několikrát napsal, že nastane doba, kdy neproduktivní buď začnou/naučí se dělat pro dobrovolně platícího zákazníka nebo umřou hlady. An je nikdo v jejich "neziskovkách", státem privilegovaných lupičských ziskovkách (OZE, "bio"distillery, autolékárničky a mnoho dalších) a hlavně coby státní zaměstnance nebude živit, protože se produktivní lidi z tohoto živení jich pod nátlakem (díky své produktivitě a technologickýcm možnostem, které začíná internet nabízet) dokážou jednou vymanit. A že ti neproduktivní budou chcípat hlady (ano i takto natvrdo jsem to podal). A vidíš? To prase nechutné prolhané z toho "vyrobilo" canc o tom, že anarchokapitalisti chtějí nechat lidi poumírat. Je to prolhaný zmrd a hrozně se diví, že já s ním jako s prolhaným zmrdem jednám.
Autor: pz100000 Čas: 2018-12-31 04:51:04 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Rozhodne trvam na tisicich lidi...

Tak urcite.

Zvlast kdyz ses hned tak bystre dal do holportu s tim novym, perspektivnim a nadsene vykonnym blbem, prakticky se uz nemuzes mylit. Duo Lojza & Venca, to je uplnej nomen omen. A kdyz se prida jeste ten fialovej idiot... inu, kdyz se sejdou tri sobi, tak se radost nasobi.

Akorat furt nevim, zda se mam pokusit o par minut si prodlouzit zivot, jak radi rossum, nebo to vzdat a podlehnout zcela pochopitelnym a mnohem intensivnejsim vyzvam zaludku.
Autor: Lojza Čas: 2018-12-31 08:32:38 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Myslis, ze ne? No, kvuli tvoji chmativosti take umira mnoho lidi (tipuji, ze to bude podobne, jako v pripade tveho kolegy)

(Pro jistotu pridam, ze kvuli moji take, a predpokladam, ze jeste o neco vice, nez kvuli te tvoji.)

Rikam si, ze mozna nekdo bude tak tupy, ze nepochopi, proc se tak deje. Sice je to asi blbost, ale pokud by to fakt nekdo nechapal, tak pripadne dovysvetlim...
Autor: pz100000 Čas: 2018-12-31 10:31:37 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> tak pripadne dovysvetlim...

Ano, dik. Jakkoli uz to bude nesmyslne, muze to byt aspon takova akoze humorna tecka.
Autor: velkej Ká Čas: 2018-12-31 08:28:59 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Upřímně, některé lidi bych poumírat nechal. A sice ty naprosté smolaře, kteří nemají ani práci, ani žádné blízké, ani si nedokáží nic vyžebrat. Jako upřímně, jak moc velká nula musíte být, aby se Vám povedlo posrat to takhle na všech třech zmíněných frontách? To se v podstatě nedaří ani těm nejchudším lidem někde v Africe.
Autor: M Jul (neregistrovaný) Čas: 2018-12-31 09:28:33 Titulek: Re: [↑]
Ehrm neplakal jste někde nedávno, že nechápu Vaše city a pocity?? Todle je ta správná ANKAP empatie???
Autor: Dreno (neregistrovaný) Čas: 2018-12-30 22:12:36 Titulek: Re: [↑]
Jinými slovy máte radost z toho, že okrádání lidí velkým státem bude dotažené k dokonalosti.
Autor: norbertsnv Čas: 2018-12-30 22:55:36 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nie, mrzí ma že to nie je reálne, taký megaštát by sa dal držať pohromade iba násilím a to nechcem.
Autor: Marcusant (neregistrovaný) Čas: 2019-01-01 11:22:46 Titulek: Re: [↑]
Neboli před zlodějskou zvůlí totalitního socialistického státu by už nebylo úniku.
Autor: Marcusant (neregistrovaný) Čas: 2019-01-01 11:23:52 Titulek: Re: [↑]
Neboli před zlodějskou zvůlí totalitního socialistického státu by už nebylo úniku.
Autor: Standa Čas: 2019-01-02 22:53:57 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
<i>-nedali robiť karuselové podvody s DPH</i>
Podvody s DPH se dají provádět všude, kde je více sazeb. Změnila by se jen metodika podvodů.

<i>-nedali optimalizovať dane cez daňové raje</i>
Následky toho by tvrdě pocítili hlavně chudí daňoví poplatníci, kterým by podražily výrobky dříve optimalizujících firem.

<i>-nedala zneužívať chudoba na outsourcovanie výroby</i>
Nazývalo by se to insourcing, a fungovalo by to naprosto stejně. Alespoň do té doby, dokud by nezačala socialistická světovláda regulovat mzdy.

<i>-nemohli zločinci schovávať pred trestom v cudzine</i>
Jediní zločinci, kterým by se přitížilo, by byli političtí zločinci. Na vydání všech ostatních mají i dnes zájem obě strany. Proč by měla být dohoda dvou provincií jednodušší než dvou států?
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Každý člověk má své vlastní zájmy, historii, zvyklosti a je zcela jedinečný.“
........................................................................
Historie a zvyklosti nejsou zrovna kvalitou laissez faire,
zde se spíše uplatnuje ta jedinečnost a ten zájem...

Není to ani tak otázkou kvantity, jestli jednotlivec nebo celej svět,
ale kvalitou čili "technologickým principem" na kterém fungujete...

I jedna jediná žárovka bude mít stále menší účinnost nežli miliarda led žárovek, prostě jde o technologii...
Autor: Szaszián Čas: 2018-12-30 23:08:01 Titulek: Myslitelova chyba
Web: neuveden Mail: neuveden
Myslitel dělá tu chybu, že "teď nelze mít dobrou celosvětovou vládu" (což říkají kritici celosvětové vlády) není to samé jako "nikdy nebude možné mít dobrou celosvětovou vládu". Pak z toho usuzuje, že když nemůže být dobrá celosvětová vláda, tak nemůže být dobrá žádná vláda.
Je to jako z tvrzení "v středověku nemělo smysl stavět asfaltky" vyvozovat, že tedy ani dnes je nemá smysl stavět.
Takže z toho, že teď nedává smysl mít celosvětovou vláda, neplyne, že to nebude nikdy dávat smysl.

Usuzování by šlo otočit a dokázat tak NUTNOST planetární vlády. 1. Položíme otázku "Proč se Česko nerozdělí". Odpověď "Není pro to žádný dobrý důvod" si Taxation vyloží jako "Rozdělení státu dává vždy špatné výsledky". 2. Z toho pak logicky usoudí, že spojené Německočesko by muselo být nutně lepší než rozdělením vzniklé Německo a Česko. No, a máme tu požadavek na celoplanetárku…
Autor: velkej Ká Čas: 2018-12-31 08:36:41 Titulek: Re: Myslitelova chyba [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ok.

1. Proč se Československo nerozdělí? - Není pro to žádný důvod.
2. Třetí říše by musela být nutně lepší než rozdělením vzniklé Německo, Rakousko, Česko(slovensko).

Fíha. Ta celoplanetárka mě děsí čím dál víc.

Jinak hádejte co. Nejčastější argument příznivců státu je: se odstěhuj někam jinam. Můžete mi napsat, jak a kam se mám odstěhovat před globální vládou? Nebo Vy si fakt myslíte, že lze vymyslet vládu, která by vyhovovala každému ze 7 miliard (nebo kolika) lidí? Ano, lze vymyslet vládu, která by neškodila žádnému ze 7 miliard lidí - a sice žádnou vládu. Ale pokud chcete aspoň nějakou... no, good luck s hledáním shody mezi všemi 7 miliardami lidmi v daném okamžiku i ve všech okamžicích budoucích. Ani demokracie nehledá shodu.
Autor: norbertsnv Čas: 2018-12-31 11:47:55 Titulek: Re: Myslitelova chyba [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Tak samozrejme, v prípade globálneho megaštátu by ste stratili možnosť výberu, ale nevšimol som si že by niekto z vás ankapistov reálne chcel terajšiu možnosť využiť, takže vám to môže byť jedno.
A čo sa týka tej žiadnej vlády, na Slovensku máme na to jedno pekné príslovie: "Kto nič nerobí nič nepokazí".
Autor: velkej Ká Čas: 2018-12-31 12:03:17 Titulek: Re: Myslitelova chyba [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
To přísloví známe i u nás, no nepřijde mi, že by se tím někdo z demokratů řídil.
Autor: norbertsnv Čas: 2018-12-31 12:20:38 Titulek: Re: Myslitelova chyba [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Samozrejme že sa ním nikto normálny neriadi, je to irónia a nie návod na spolužitie :-D. Smutné že to príslovie poznáte a aj tak ste ho nepochopil.
Autor: pz100000 Čas: 2018-12-31 12:21:13 Titulek: Re: Myslitelova chyba [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> To přísloví známe i u nás, no nepřijde mi, že by se tím někdo z demokratů řídil.

Jo takhle, Vy nejste z Ceska? To tady u nas se tim ridi snad do jednoho.
Autor: Marcusant (neregistrovaný) Čas: 2019-01-01 13:30:40 Titulek: Re: Myslitelova chyba [↑]
Právě že naopak.EET, kontrolní hlášení, zaklekávání ... To vám připadá jako nic?!
Autor: pz100000 Čas: 2019-01-03 11:49:38 Titulek: Re: Myslitelova chyba [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Právě že naopak.EET, kontrolní hlášení, zaklekávání ... To vám připadá jako nic?!

Ehm, zrovna Vasi lokalisaci jsem nijak nezpochybnoval.
Nad zbytkem trochu tapu. EET, kontrolní hlášení, zaklekávání - to mi jako nic nepripada. Vam ano? A co se tim pripadne meni?
Autor: Szaszián Čas: 2018-12-31 17:41:52 Titulek: Re: Myslitelova chyba [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tak ve Hvězdných válkách měli dokonce celogalaktickou demokratickou vládu. A fungovala velmi dobře, než ji Palpatine zrušil.
logo Urza.cz
kapky