Dětské porno? – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu
Čas: 2017-02-10 00:00:02

Dětské porno?

Mám známého, který rád kreslí roztomilá zvířátka, avšak protože je tzv. „Furry Artist“, tak zvířátkám přikresluje genitálie a často se jeho postavy ocitají v sexuálních situacích. Protože je až z Kanady, znám ho jen přes internet. Byl velice aktivní a následně se po něm slehla zem. Prostě zmizel z online světa a časem mi to začalo dělat starosti. Důvod jeho zmizení jsem zjistil až na wiki. Prostě se stalo, že mu vrhli do domu, zabavili mu hromadu věcí – mezi nimi i jeho stolní PC a nakonec ho také zatkli. Prý za „výrobu dětské pornografie“. Soud nakonec rozhodl, že jeho malůvky nejsou dětská pornografie a můj kamarád se opět ocitnul na svobodě. PC mu však nevrátili, ani nic z dalších zabavených věcí, stejně tak nedostal žádnou omluvu, ani kompenzaci za čas, který musel trávit ve vazbě. Následně několik dní strávil v depresích a s nikým kromě své sestry nekomunikoval.

Po půl roce se z toho dostal a stal se opět aktivním – kreslí dál, komunikuje a zkrátka – nevzdal se svého koníčku, ačkoliv je podle mnohých perverzní a podle Kanady nejspíše na hraně zákona. Je to dost apolitický člověk, ale říkám si, jestli by nestálo za to mu představit tajuplný svět anarchie. Tak jako tak jsem přesvědčen, že situace, do které se dostal, je jednou z řady různých příkladů toho, jak je stát a jeho právní řád absurdní a nemělo by to tu do sbírky chybět. Prostě a jasně – až budete kreslit roztomilého králíčka a přikreslíte mu lulínka, vytvořili jste dětskou pornografii, vy kriminálníci!
Přečtení: 25641

Reagujete na tento komentář:
Autor: Urza Čas: 2017-02-10 08:32:15 Titulek: Re:
Jasně, ale společenské odsudky jsou úplně jiný level než vězení.
Autor: Alweron Čas: 2017-02-10 07:56:38
Web: neuveden Mail: alweron v doméně seznam.cz
Mám známou, která taky kreslí furry, nicméně explicitním obrázkům se přesně z tohohle důvodu většinou vyhýbá.
Autor: TaxationISTheft Čas: 2017-02-10 09:32:21 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
jn. já k článku přidal i pár obrázků a Urza je radši vynechal :)
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Vona ta Kanada je taková divná země,
jen si vzpomente jak se zachovali k českým cigánům co tam chtěli emigrovat,
z rasových důvodů...
A aby nevypadali až tak moc rasisticky, tak zavedli víza pro jistotu pro všechny čechy...

No a nedávno ten útok na ty muslimy,
takže Kanadě bych se dozajisté obloukem vyhnul,
tam je to horší než v Iránu a Pakustánu...

Vona až začne ta anarchie, tak pěkně vrátěj půdu indiánům,
kterým ji ukradli, nebot indiáni obdělávali celou Kanadu,
nebot lovili na celém území a půda jim byla násilím ukradnuta...

Tak už víte, proč jsou Kanadani tací jací jsou,
jsu to prostě zloději...
Autor: LWG (neregistrovaný) Čas: 2017-02-10 08:28:00
Ono si nedělejte iluse, podle mě je ancap svět značně náchylný k vynucování konformity, protože ty ostatní (resp. vztahy s nimi) potřebujete a nemáte kam jinam se uchýlit. Takže to třeba nebude domovní prohlídka, ale komunita v nějakém místě si klidně srovná odchylky od místní normy. Konečně podle doslechu jsou ještě dnes vesnice, kde je společenský problém nejít v neděli do kostela.
Autor: Urza Čas: 2017-02-10 08:32:15 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jasně, ale společenské odsudky jsou úplně jiný level než vězení.
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-02-10 08:48:57 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Jo jen si nemyslete,
tak to vám povím, tedy napíšu,
co ti kanadani udělali jednomu mýmu známýmu,
von tam jako mladej kluk tenkráte emigroval,
a jak byl z toho komunismu zblblej, tak si myslel že i tam má právo na práci,
a tudíž, že kdo nepracuje je příživník,
a protože jej nikdo neinformoval, že v kanadě nemá právo na práci,
a tak zcela nesmyslně chodil několik let hákovat, než přišel na to, že tam se nemusí pracovat, tak to zabalil a odešel někam do tundry či kam a jen tak se tam poflakoval a čundroval..

Jo po letech jsem rád, že v mně kamarád tu emigraci do Kanady rozmluvil,
když jsem ho v osumdesátým roce na letišti v Montrealu ponoukal, že vezmeme čáru,
vždyt bych tam mohl dopadnout jak ten japonec v tý džungli,
kterýho zapomněli po třicet let informovat, že světová válka už skončila,
a on furt bojoval a bojoval a bojoval...

Tak vidíte, že ty společenský odsudky mohou bejt mnohem horší level,
než nějakej zajíček s ptákem, za kterýho vás zabásnou na nějaký čásek do basy,
člověk může bejt totiž tak společensky zblblej,
že ač na svobdě, žije jak votrok a nejposlednější mukl...
Autor: LWG (neregistrovaný) Čas: 2017-02-10 12:14:26 Titulek: Re: [↑]
Společenské odsudky jsou jiný level než vězení. O tom by např. mohly vyprávět svobodné matky v době a místě, kdy by si o ně nikdo neopřel ani kolo a byly bez šance na práci i běžnou míru pomoci, neb byly ze společnosti fakticky vyobcovány.

Já tím neobhajuji ten stát a už vůbec ne v této stupidní kauze. Jen k zamyšlení o té míře svobody.
Autor: TaxationISTheft Čas: 2017-02-10 12:22:01 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
nevšiml jsem se, že by Furríci někomu vadili obecně :)
Autor: rolf Čas: 2017-02-10 12:32:57 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Nepochybně v anarchokapitalismu by bylo více diskriminace než je dnes. Míra svobody se neměří tím, nakolik a koho lidé diskriminují.
Autor: TaxationISTheft Čas: 2017-02-10 12:36:32 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
což je dobře

pokud se rozhodnu diskriminovat, je to má svobodná volba
Autor: rolf Čas: 2017-02-10 12:37:35 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
jistě.
Autor: Urza Čas: 2017-02-10 12:35:14 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Neříkám, že tomu tak vždy a všude bylo, zejména v době s nízkou mobilitou lidí, těžkými podmínkami k přežití a podobně; dnes (tady) je to však skutečně jiný level (i na té vesnici).
Jinak zamyšlení samozřejmě vítám.
Autor: Szaszián Čas: 2017-02-10 12:54:30 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Svoboda je (nebo naopak není) vlastnost právního řádu.
Neexistuje právo na dobrou pověst.
Nenapsal jste o jakou dobu a místo jde; ale když dnes můžou lidé kriminalizovat prodej drog a odsuzovat jejich užívání, proč by nemohli odsuzovat předmanželský sex?

Čili klasický příklad nerozlišování svobody a volnosti. Volnost omezuje stát, v ankapu nebude volnost někomu vyloupit byt, a i v ankapu můžou existovat společnosti, které budou ostrakizovat ty, kdo porušili jejich morální kodex.
Ale to je všechno o volnosti ne o svobodě.
Nemáte žádné právo na společnost vyznávající Vaši morálku.

Jinými slovy: Nemáte právo na anarchokapitalistickou společnost; a pokud jde o ty svobodné matky, tak lidé mají právo uspořádat si společnost podle svých hodnot, čili tam kde je odsuzován předmanželský sex, např. tam, kde je vliv katolicismu, to svobodné matky budou mít těžké. Ale to je v pořádku.
Autor: vault Čas: 2017-02-10 09:40:47 Titulek: Re: [↑]
Web: http://www.vault.cz Mail: mirek.suchy v doméně volny.cz
A zároveň i na Urzovo pondělní článek o nakupování dětského porna za bitcoiny.
Autor: TaxationISTheft Čas: 2017-02-10 09:50:40 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Proto chceme anarchokapitalismus, abychom mohli za bitcoiny prodávat transsexuálním veverkám dětské furry porno.
Autor: Urza Čas: 2017-02-10 10:24:21 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Teď jsi odhalil náš tajný plán xD
Autor: LWG (neregistrovaný) Čas: 2017-02-10 12:15:32 Titulek: Re: [↑]
To je rozhodně originální ochodní model, ale není to trošíčku překombinavé? :-)
Autor: Urza Čas: 2017-02-10 12:36:40 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Nikdy nevíte, dokud nezkusíte xDDDD
Autor: velkej Ká Čas: 2017-02-10 15:01:49 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Je, o zákazníky bude mezi všemi těmi prodejci dětského furry porna transsexuálním veverkám za bitcoiny velmi tuhý boj.
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-02-10 17:57:08 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Zkušení obchodníci ovšem nejdříve voblbnou veverky velkou oříškovou reklamou,
ke které šikovně připojí i balíček dětského porna zdarma,
a až se veverky stanou závislé na dětském pornu,
budou je mít pevně v hrsti...

Nepodcenujete veverky,
vždyt i před pár miliony let v době dynosaurů vypadal člověk podobně jako veverka,
takže veverky mají do budoucna velký obchodní potenciál,
a možná že tato planeta bude po vyhynutí lidstva patřit právě veverkám,
kterým velký evoluční skok umožilo právě to dětské porno...
Autor: velkej Ká Čas: 2017-02-10 21:37:46 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Takže to dětské furry porno pro transsexuální veverky je vlastně prospěšná věc, záloha pro případ, že vyhyne lidstvo? Wau.
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-02-11 01:40:47 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
No jasně,
tím se i vysvětluje ona záhada. proč po několika milionech let existence vyhynuli dinosauři, prostě neměli dětský porno,
takže žádnej meteorit nebo výbuch sopky...

Proto je taky soukromý majetek každému vlastníkovi těla úplně k ničemu,
nemá-li žádné kreativní impulzy k rozmnožovací činnosti,
nemá pak jeho majetek kdo zdědit,
a vyhyne nejen po meči ba i po přesličce...
Autor: Petr (neregistrovaný) Čas: 2017-02-10 14:09:55 Titulek: Stat neni reseni
Zajimalo by me jak chteji zdejsi obhajci prav spolecensky odsouzenych hajit ty prava, kdyz zijeme v demokracii a drtiva vetsina spolecnosti ty lidi vyobcovala. Jasne ze neni fajn ze vas vetsina spolecnosti odsoudi za neco co neni spatne. Ale nejak nevidim jak by pomohlo dat lidu navic jeste dalsi moznosti ostrakizace.

Celkove stara pisnicka. To ze v ankapu neni neco idealni rozhodne neni argument pro to, aby stat ten problem jeste zhorsoval.
Autor: Urza Čas: 2017-02-10 17:03:18 Titulek: Re: Stat neni reseni [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
No, ostrakizace je naprosto legitimní (byť nemusím vždy souhlasit s důvodem), zásahy do vlastnických práv už ne.
logo Urza.cz
kapky