Glosa o kamioňácích – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu
Autor: JoeNovo
Čas: 2016-10-17 00:00:02

Glosa o kamioňácích

S těžkým srdcem a obrovským zklamáním sleduji, jak je potíraná silniční doprava. Euromainstream bojuje ze všech sil, aby zničil jeden ze základních stavebních kamenů kapitalismu, logistiku. Pokutování českého řidiče ve Francii, za to, že nedostává francouzskou minimální mzdu, považuji za prasárnu. Ve výsledku za to nezaplatí pokutovaná spediční společnost, ale zákazník, kterému je zboží vezeno.

Je to prasárna podobného rázu, jako dodatečné vymáhání daní po českých námořnících v Nizozemsku. A to ještě navíc s úroky. Biti jsou na tom (krom zákazníků) obyčejní a dost často i chudí lidé, kteří pracují v kamionu a na lodi. Je to namáhavá práce. Díky jejich námaze můžeme v klidu spát, že zboží bude zítra ráno na pultech. Je mi smutno. A mám strach. Venku prší a je zima.
Přečtení: 16014

Reagujete na tento komentář:
Autor: Samuel Vitovsky (neregistrovaný) Čas: 2016-10-17 10:45:27 Titulek: Re: Poslední článek řetězce
Jasně.
Ale já myslím, že právě že oni mají úplně nejvíc indicií. Politici jsou "daleko". Jaktože se tolik divíme, co dělali esesáci v koncentrácích a tohle necháváme bejt? Pravda, nezůstávají po nich mrtvoly, ale ta absurdita je taky vohromná a vobludná.

Prostě já osobně mám pocit, že v boji proti těmhle příšernostem bysme se měli zaměřit právě na tenhle "poslední článek".

Já vědět, že mám takovýho souseda, tak... Nevim. Buďto mu naseru před dveře nebo mu slušně a věcně napíšu nebo řeknu, že je zmrd. Protože pak už zbejvá jedině, že fakt nevim...
Web: neuveden Mail: neuveden
Fašisti jsou v totálním rozmrdávání hospodářství ještě větší sráči, než komouši. Po téhle stránce se komouši alespoň snažili ze všech svých sil, aby hospodářství fungovalo. Těmhle imbecilům je to úplně fuk.
Autor: catmouse Čas: 2016-10-17 05:54:31
Web: neuveden Mail: neuveden
Přesně - je to normální fašismus a mezi tím co tady bylo před ca 25 lety a dneškem jsou jen nuance resp. je to vyšší level. Zmrdi v politice jsou už hodně sofistikovaní a poučili se. Kdyby mi někdo řekl v 90. roce, zítra zavedu co tady máme "dnes" (daně, gender, korektnost, množství a výše regulací, dotace....), tak si myslím, že ten "někdo" se asi totálně zbláznil. Stačilo pár let socialismu salámovou metodou a to nepředstavitelné je tady. Výmysly a zavádění dalších prasáren nejde ani lineárně ale exponenciálně nahoru.
Autor: Samuel Vitovsky (neregistrovaný) Čas: 2016-10-17 10:16:05 Titulek: Poslední článek řetězce
Já jsem se o tom dozvěděl z tohoto článku http://ekonomika.idnes.cz/cesky-ridic-francie-nizka-mzda-pokuta-dwr-/eko-doprava.aspx?c=A161010_212359_ekonomika_ane. Nejvíc mě zaujalo to, že: "Nepřekročil rychlost ani nespáchal jiný dopravní přestupek. ... Policie šla najisto."

Já dokážu pochopit, jak ten zákon vznikne. Politici jsou kreténi, co se absolutně neobtěžují domýšlet důsledky rozhodnutí, která dělají. Nezdržují se představit si ty situace, až a jak budou jejich zákony realizované. Nemusí to od nich být vyloženě zlý úmysl. Oni si fakt ve své dementní naivitě myslí, že chrání spravedlivý trh a slabé zaměstnance.

Co ale lidsky nechápu jsou ty policajti. Ten poslední článek v řetězci. Ti přece vidí, co dělají. Oni koukali tomu nevinnému chudákovi do očí. Co jim probíhalo hlavou? Co je to za lidi?

Mají rodiny? Přijdou večer domu, tam na ně čeká manželka, kterou milují? Děti, na které jsou pyšní a ony na ně? Mají sousedy, se kterými se přátelí a kteří si jich váží? A pak jdou ráno do práce... Dělat sviňárny!!!
Autor: Lojza Čas: 2016-10-17 10:28:58 Titulek: Re: Poslední článek řetězce [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Oni jsou castecne presvedceni, ze delaji spravnou vec a castecne proste "zakony se musi dodrzovat, I kdyby byly uplne blbe"
Autor: Samuel Vitovsky (neregistrovaný) Čas: 2016-10-17 10:45:27 Titulek: Re: Poslední článek řetězce [↑]
Jasně.
Ale já myslím, že právě že oni mají úplně nejvíc indicií. Politici jsou "daleko". Jaktože se tolik divíme, co dělali esesáci v koncentrácích a tohle necháváme bejt? Pravda, nezůstávají po nich mrtvoly, ale ta absurdita je taky vohromná a vobludná.

Prostě já osobně mám pocit, že v boji proti těmhle příšernostem bysme se měli zaměřit právě na tenhle "poslední článek".

Já vědět, že mám takovýho souseda, tak... Nevim. Buďto mu naseru před dveře nebo mu slušně a věcně napíšu nebo řeknu, že je zmrd. Protože pak už zbejvá jedině, že fakt nevim...
Autor: Lojza Čas: 2016-10-17 10:49:19 Titulek: Re: Poslední článek řetězce [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Vsak se podivej, kolik lidi omlouva ty dozorce v koncentrakach, ze "oni jen plnili rozkazy" a vlastne za nic nemuzou....
Proste zakony se musi dodrzovat. Protoze proto.
Neudelas s tim nic, nevysvetlis krestanovi, ze "Buh neni", a nevysvetlis policajtovi, ze skutecne ne vzdy jsou vsechny zakony dobre a ze by bylo fajn obcas se ridit zdravym rozumem misto zakonu.
Ja to zkousim pokazde, kdyz ma zastavej nejaci dopravaci a jeste ani 1x jsem nemel sebemensi uspech.
Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2016-10-17 14:44:37 Titulek: Re: Poslední článek řetězce [↑]
Ridic je jim jedno.Je sere kapitalista.
Ta zverstva,co delali nacci,se nedaji vysvetlit jinak,nez sziravou zavisti.(a nakonec dnes za ten nemeckych stud mame vitani-odezdi kezdi)
Autor: Samuel Vitovsky (neregistrovaný) Čas: 2016-10-17 12:31:32 Titulek: Re: Poslední článek řetězce [↑]
No a já jsem za tenhle článek vděčný právě proto, že píše o té figurantce: "„Až si budu ty noviny číst, bude mně to líto,“ říká figurantka, která se představí jako Míša."
Já být ten novinář, tak bych to ale asi nevydržel a celé jméno účastnice bych právě že zveřejnil.
Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2016-10-17 14:51:56 Titulek: Re: Poslední článek řetězce [↑]
no a prave tak se boji policajt,ze nejste figurant.System spolecnych penez nemuze nikdy fungovat.Ani kdyby byl slozeny ze samych praskacu!Kdy uz to pochopi platici mensina?
Autor: velkej Ká Čas: 2016-10-17 21:17:12 Titulek: Re: Poslední článek řetězce [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Bojí se, že jsem figurant? To by se ale dalo využít! Co takhle být zlej úplatnej figurant? Udám tě šéfovi, že bereš úplatky...
Autor: Lojza Čas: 2016-10-17 15:02:15 Titulek: Re: Poslední článek řetězce [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tak Misa je ovsem super :-D
Sluzbu sama vyuziva (!!!!!!!!), je s ni spokojena (!!!!!!), soferu ji je lito (!!!!!!)
Ale holt zakon je zakon, je to jeji prace, sup s nima do Gulagu (ci cokoliv podobneho, to je fuk).

Obcas mi lide rikaji, ze takovi lide, jako Misa, neexistuji. Ze by je nekdy chteli videt, protoze to prece neni mozne...
A neveri mi, ze takovych je kolem nas plno.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2016-10-17 18:45:11 Titulek: Re: Poslední článek řetězce [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
To jsem skutečně totálně nepobral.
Autor: marek28 Čas: 2016-10-17 17:13:52 Titulek: Re: Poslední článek řetězce [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Mně to vždycky připomene ten film Neúplatní (o prohibici v USA), jak se tam novináři ptají toho fanatického poldy, co udělá, až se prohibice zruší. "Zajdu si na skleničku" odpoví. To je prostě úplně jiné uvažování. A to jsou ti lepší z nich, zbytek třeba jen těší, že můžou někomu ubližovat.

P.S. Naštěstí mé osobní zkušenosti s PČR jsou v tomto více než dobré. Pokutu jsem jako středoškolák mohl dostat hned několikrát (pití na veřejnosti, přechovávání drog atd.), ale policajt se vždy jen smál, upozornil nás, ať se třeba přemístíme, protože je na nás udání a mávnul nad tím rukou.
Autor: velkej Ká Čas: 2016-10-17 21:15:09 Titulek: Re: Poslední článek řetězce [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Bohužel Francie je takovej komoušsko-socansko-odborářsko-závistivej blbákov mentálně žijící v dobách pařížské Komuny a Výboru pro všeobecné blaho, že ta manželka, děti, sousedé... to budou všichni schvalovat a nikomu to jako sviňárna připadat nebude. A ještě budou nadávat do sviní nám.
logo Urza.cz
kapky