Mě tam zaujal vstup v 1:11:40, jasně, je to průser s těmi technologiemi, ale nelze jinak, když už pradědek slezl ze stromu a popadnul klacek, tak prostě jdeme tou cestou rozumu (jenž spíše slouží k obhajování našich pocitů, takže není až tak rozumný jak se obvykle předpokládá) a možná dneska už stojíme díky těm technologiím před potřebou individuace a rozvinutím intuice, což je vlastně věc kterou jsme poněkud vopustili když jsme vyrazili na cestu rozumu (a pocitů)
Těžko hádat budoucnost, ale svoboda školství mně přijde jako dobrý způsob kdy lze kromě rozumu rozvíjet i tu intuici, což by nakonec mohlo vést k velkým změnám kdy budou opuštěny pseudoideologie počínajíc státem, náboženstvím, socialismy a kapitalismy postavené na hierarchickém uspořádání...
Je úplně skvěle jaká tam panuje atmosféra, je to jako bych tam byl. A tomjsem se jen koukal na video. Každopádně skvělá debata a co víc říct..no..asi jen.. pojďme s tím něco začít dělat x) držím palce
To můžete, můžete začít loupat tu cibuli, jak bylo řečeno, ale bacha na to, to je pojem z duchovní oblasti, nikoliv psychologie, a cibule je záludná zelenina, na rozdíl od třešní nebo meruněk nemá pevný jádro, takže předposlední vrstva se jmenuje "moje" a poslední vrstva se jmenuje "já" takže můžete přijít o všechno co se vám dosud zdálo jako pevná jistota.. Loupat lze mnoha způsoby dle různých návodů, nejjednodušší je ten "taoistickej", kdy člověk rozvíjí svůj talent, což znamená dělat to, co člověka baví, jinak řečeno dělat to, v čem není obvykle používaný záměr, cíl a zisk, to co platí pro děti platí i pro dospělý a ta činnost může být jakákoliv, klidně i sport či umělecká činnost nebo hraní piškvorek...
v6ak k Potřebujeme děti učit, kde psát ypsilon a kde měkké i?:
> Jisteze vadi (ac zilky mi z toho nekrupou), Vam snad ne? A pokud ne, tak co? Já bych řekl, že tam, kde to vadilo, si s tím právě spontánní vývoj jazyka poradil. > navic do mluvene podoby zasahuji OBE Ja predpokladám, že by to ovlivnilo jen psanou […]
Komentář 117193
StokarK k Dává zaměstnavatel práci?:
Předpokládejme území, na kterém žijí vyznavači ankapu. Území je rozděleno na části, které mají své vlastníky. Vlastník území může na něm poskytovat služby za dohodnuté ceny. Například bydlení ve svém nájemním domě, poskytnutí zasíťované stavební parcely, […]
Komentář 117191
StokarK k Pravda a její interpretace:
Pravda je REALITA. Nemůžeme ji popsat, můžeme jen vytvořit její model. Model zachycuje jen určitý výsek reality. Novinářská zpráva je model písemný. Může přesně citovat, co kdo kde řekl. Může k tomu přidat nějaká fakta o dalších okolnostech, kterých je […]
Komentář 117188
Rakusak k O manželství a státu:
Toto podepisu :-) Etatiste necht si uzavrou manzelstvi se statem, vybiraji si dane sami od sebe a hlavne nam daji pokoj.
Komentáře
Komentář 33664
jasně, je to průser s těmi technologiemi, ale nelze jinak, když už pradědek slezl ze stromu a popadnul klacek, tak prostě jdeme tou cestou rozumu (jenž spíše slouží k obhajování našich pocitů, takže není až tak rozumný jak se obvykle předpokládá) a možná dneska už stojíme díky těm technologiím před potřebou individuace a rozvinutím intuice, což je vlastně věc kterou jsme poněkud vopustili když jsme vyrazili na cestu rozumu (a pocitů)
Těžko hádat budoucnost, ale svoboda školství mně přijde jako dobrý způsob kdy lze kromě rozumu rozvíjet i tu intuici, což by nakonec mohlo vést k velkým změnám kdy budou opuštěny pseudoideologie počínajíc státem, náboženstvím, socialismy a kapitalismy postavené na hierarchickém uspořádání...
Komentář 33665
Komentář 33666
To můžete, můžete začít loupat tu cibuli, jak bylo řečeno,
ale bacha na to, to je pojem z duchovní oblasti, nikoliv psychologie,
a cibule je záludná zelenina, na rozdíl od třešní nebo meruněk nemá pevný jádro, takže předposlední vrstva se jmenuje "moje" a poslední vrstva se jmenuje "já" takže můžete přijít o všechno co se vám dosud zdálo jako pevná jistota..
Loupat lze mnoha způsoby dle různých návodů, nejjednodušší je ten "taoistickej", kdy člověk rozvíjí svůj talent, což znamená dělat to, co člověka baví, jinak řečeno dělat to, v čem není obvykle používaný záměr, cíl a zisk, to co platí pro děti platí i pro dospělý a ta činnost může být jakákoliv, klidně i sport či umělecká činnost nebo hraní piškvorek...