Mě tam zaujal vstup v 1:11:40, jasně, je to průser s těmi technologiemi, ale nelze jinak, když už pradědek slezl ze stromu a popadnul klacek, tak prostě jdeme tou cestou rozumu (jenž spíše slouží k obhajování našich pocitů, takže není až tak rozumný jak se obvykle předpokládá) a možná dneska už stojíme díky těm technologiím před potřebou individuace a rozvinutím intuice, což je vlastně věc kterou jsme poněkud vopustili když jsme vyrazili na cestu rozumu (a pocitů)
Těžko hádat budoucnost, ale svoboda školství mně přijde jako dobrý způsob kdy lze kromě rozumu rozvíjet i tu intuici, což by nakonec mohlo vést k velkým změnám kdy budou opuštěny pseudoideologie počínajíc státem, náboženstvím, socialismy a kapitalismy postavené na hierarchickém uspořádání...
Je úplně skvěle jaká tam panuje atmosféra, je to jako bych tam byl. A tomjsem se jen koukal na video. Každopádně skvělá debata a co víc říct..no..asi jen.. pojďme s tím něco začít dělat x) držím palce
To můžete, můžete začít loupat tu cibuli, jak bylo řečeno, ale bacha na to, to je pojem z duchovní oblasti, nikoliv psychologie, a cibule je záludná zelenina, na rozdíl od třešní nebo meruněk nemá pevný jádro, takže předposlední vrstva se jmenuje "moje" a poslední vrstva se jmenuje "já" takže můžete přijít o všechno co se vám dosud zdálo jako pevná jistota.. Loupat lze mnoha způsoby dle různých návodů, nejjednodušší je ten "taoistickej", kdy člověk rozvíjí svůj talent, což znamená dělat to, co člověka baví, jinak řečeno dělat to, v čem není obvykle používaný záměr, cíl a zisk, to co platí pro děti platí i pro dospělý a ta činnost může být jakákoliv, klidně i sport či umělecká činnost nebo hraní piškvorek...
Kuře Joe k Urza v Grálu: Anarchoagorismus:
Pokud někdo vydělá 3x více než vy a tedy zaplatí 3x vyšší daně, znamená to že využívá 3x více škol, nemocnic, silnic, dávek, soudů, atd? Asi ne, že... Tak kdo je tu příživník? 😁 Navíc, nenechat se okrádat není příživnictví, je to oprávněná obrana.
Rakusak k Rozpor korporáty versus neziskovky:
Charita je take podnikani - lide ji delaji pro svuj uzitek, ktery muze byt i nepenezni. Ale jak rikam, je to jen otazka definice. Opet. Ergo za mne je v pohode korporat i "neziskova" charita. Problem je, pokud nejakou "neziskovku" […]
Komentář 116816
Hrosik1 k Monopol na násilí:
ale šazianek ma vyjimecne dobry point. kde je hranice mezi prirozenym a nepriroznemy. a rpoc je to dulzeite? nasili je ais spis prirozene, ne? ale neni dobre... nebo? :)
Komentář 116815
Hrosik1 k Monopol na násilí:
no. myslim, ze se neda dokazat ani tvrzeni ze ano ani tvrzeni ze ne. kazdopadne asi uznate, ze branit se proti nasili lze take jenom nasilim... a otazka je, jestli je legit to delat preventivne...
Hrosik1 k Monopol na násilí:
rozumim, akorat je asi dost dulezite, jake presne to nasili bude ten stat vykonavat... asi byste nebyl schopen tolerovat vse. a pokud s tim nasilim vuci vam souhlasite, tak to vlastne ani neni nasili :)
Komentáře
Komentář 33664
jasně, je to průser s těmi technologiemi, ale nelze jinak, když už pradědek slezl ze stromu a popadnul klacek, tak prostě jdeme tou cestou rozumu (jenž spíše slouží k obhajování našich pocitů, takže není až tak rozumný jak se obvykle předpokládá) a možná dneska už stojíme díky těm technologiím před potřebou individuace a rozvinutím intuice, což je vlastně věc kterou jsme poněkud vopustili když jsme vyrazili na cestu rozumu (a pocitů)
Těžko hádat budoucnost, ale svoboda školství mně přijde jako dobrý způsob kdy lze kromě rozumu rozvíjet i tu intuici, což by nakonec mohlo vést k velkým změnám kdy budou opuštěny pseudoideologie počínajíc státem, náboženstvím, socialismy a kapitalismy postavené na hierarchickém uspořádání...
Komentář 33665
Komentář 33666
To můžete, můžete začít loupat tu cibuli, jak bylo řečeno,
ale bacha na to, to je pojem z duchovní oblasti, nikoliv psychologie,
a cibule je záludná zelenina, na rozdíl od třešní nebo meruněk nemá pevný jádro, takže předposlední vrstva se jmenuje "moje" a poslední vrstva se jmenuje "já" takže můžete přijít o všechno co se vám dosud zdálo jako pevná jistota..
Loupat lze mnoha způsoby dle různých návodů, nejjednodušší je ten "taoistickej", kdy člověk rozvíjí svůj talent, což znamená dělat to, co člověka baví, jinak řečeno dělat to, v čem není obvykle používaný záměr, cíl a zisk, to co platí pro děti platí i pro dospělý a ta činnost může být jakákoliv, klidně i sport či umělecká činnost nebo hraní piškvorek...