Základy si ještě pamatuju, např. eat shit and die, ale jinako je angličtina passé, s přibližující se globalizací se z ní stane lokální nářečí a univerzálním jazykem se opět stane ptačí řeč....
Sice je fajn, že po včerejším tématu sem šoupnul toto téma, já když jsem to včerejší téma četl, tak jsem měl cukání tam dát odkaz na stránky Svobody učení, a udělal jsem dobře, že jsem to tam nedal, páč to šlo vlastní cestou k tématu menší zlo,
PS. Kdyby náhodou měl někdo doma knihu Mistr Eckhart a středověká mystika, tak na straně 332 v kapitole O velkém faráři najdete upřesnění mé kritiky, pokud ji nemáte, tak to nevadí, nepochybně lze bez toho žít...
v6ak k Potřebujeme děti učit, kde psát ypsilon a kde měkké i?:
> Takže spontánní vývoj i/y by byl, že lidé se ve škole naučí i/y a pak je přestanou spontánně užívat Podstatné není, co se děti naučí ve škole. Podstatné je, jestli jim to někdo naplánuje. Pokud ano, pak bych to za spontánní vývoj nepovažoval.
Komentář 117159
v6ak k Potřebujeme děti učit, kde psát ypsilon a kde měkké i?:
Váš příspěvek mě spíše přesvědčuje, že pro to propojení tam je dobrý důvod. Jádrem článku totiž není, jak bychom měli sjednotit I/Y. Jádrem článku je, že kdyby k tomu spontánní vývoj jazyka došel (což dost souvisí s tím, jestli děti učíme nějaký přístup […]
Komentář 117158
Kuře Joe k Proč nechci volit menší zlo:
To je ale pořád o tom, že pak ta "méně zlá" strana může jít a říkat "my máme mandát od lidu, lid chce abysme tu zabíjeli a zotročovali, oni přišli a dali nám hlas ve svobodných volbách". A nejenom to, oni to budou tvrdit i o věcech […]
Komentář 117155
PavelX7 k Proč nechci volit menší zlo:
Člověk může klidně dělat těch milion věcí (kolik lidí tím reálně zachráníte v tom koncentráků?) a k tomu ještě hodit hlas do urny a zvolit menší zlo. V tomto případě přispět k záchraně cca 1/3 lidských životů.
Komentář 117154
v6ak k Potřebujeme děti učit, kde psát ypsilon a kde měkké i?:
1. OK, už to tam vidím, byť v tom nevidím zásadní problém. Důvod je jednoduchý – toto téma slýchám typicky v souvislosti „kdyby děti nikdo nenaučil psát I/Y, jak by to dopadlo?“. A zase je to kompromis stručnost (což je rys Stok) vs. kontext. 2. Ano, […]
Komentář 117153
Kuře Joe k Proč nechci volit menší zlo:
Díky za krásné potvrzení jak bezmocné ovce demokratická iluze volby vytváří 🙂 člověk může dělat milion věcí, tady konkrétně třeba pomáhat Židům utéct, falšovat jejich doklady, sabotovat nácky, ..., které skutečně pomohou lidem. Tvůj hlas v urně pomůže […]
Komentář 117149
Radoslav Khun k Proč nechci volit menší zlo:
Pracovní tábory využíval zatím vždy stát. A všiml jsem si, že jsi nedokázal už u druhé odpovědi potlačit svou nenávist a nazval oponenta blbcem. Jak politováníhodná je tvoje osoba, když v tom mozku fakt krom nenávisti nemáš vůbec nic...
Komentář 117148
Kuře Joe k Proč nechci volit menší zlo:
Tohle je super, takže pokud by nacisti za dob koncentráků udělali volby a jediná druhá strana by chtěla místo všech Židů do sprch posílat jen židovské ženy a děti, muže by totiž chtěly využít na nucenou práci. Je to tedy menší zlo a místo odsouzení obou […]
Komentáře
Komentář 17464
Ale délka dvou hodin, no to je šílený, nejspíš to bylo od pěti do sedmi....
https://www.youtube.com/watch?v=HqXAZFR2_Kk
Komentář 17465
Komentář 17466
ještě umím trošku česky, což používám při psaní,
ale jinak mezi lidma komunikuju ptačí řečí...
https://www.youtube.com/watch?v=HqXAZFR2_Kk
Komentář 17467
Komentář 17468
ale jinako je angličtina passé,
s přibližující se globalizací se z ní stane lokální nářečí
a univerzálním jazykem se opět stane ptačí řeč....
Komentář 17469
Komentář 17470
Komentář 17471
já když jsem to včerejší téma četl, tak jsem měl cukání tam dát odkaz na stránky Svobody učení,
a udělal jsem dobře, že jsem to tam nedal, páč to šlo vlastní cestou k tématu menší zlo,
ale do prdele dvě hodiny ???
Komentář 17472
Kdyby náhodou měl někdo doma knihu Mistr Eckhart a středověká mystika,
tak na straně 332 v kapitole O velkém faráři najdete upřesnění mé kritiky,
pokud ji nemáte, tak to nevadí, nepochybně lze bez toho žít...
Komentář 17638
a tohle je názorný příklad jak to svobodné učení funguje,
stačí na to pět minut,
takže si to pustte klidně až od 5. minuty :
https://www.youtube.com/watch?v=GpElVf0qEe8