Manželství – oba pohledy – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu
Autor: Jaromír
Čas: 2019-12-03 00:00:02

Manželství – oba pohledy

Měli by liberálové prosazovat povolení stejnopohlavních manželství? Na jednu stranu je fakt, že registrované partnerství či soukromá smlouva nemůže podle současných zákonů upravovat například společné jmění a děti; na druhou stranu ovšem manželé mají určitá privilegia (vdovský důchod, volno při svatbě) a navíc se současná regulovaná smlouva vnutí všem. Stejnopohlavní manželství je z hlediska svobody polovičaté řešení, něco jako regulační poplatky – lepší než nic, ale že by bylo co oslavovat?
Přečtení: 25115

Reagujete na tento komentář:
Autor: Ašisexuál (neregistrovaný) Čas: 2019-12-10 15:34:58 Titulek: Re:
Demokracie proti tomu nejenže nemá žádné páky, v demokracii je jisté, že pokud bude většina proti homosexuálům, tak časem přijdou zákony, které jim budou omezovat práva.
De facto:
-stát: před homofobními útoky se musíte přestěhovat do jiného státu
-ankap: před homofobními útoky se přestěhujete z vesnice do města, kde bývá typicky nálada více nakloněná podobným menšinám
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Furt je co slavit,
tak např. dneska je Mezinárodní den zdravotně postižených,
vidíte to, ani nemusí bejt pátek aby měl blbec svátek...
Autor: Lukl je pýča (neregistrovaný) Čas: 2019-12-03 09:03:36 Titulek: Re: [↑]
Gratuluji vám a panu M. Luklovi k dnešnímu svátku!
Autor: Vostál Petr Čas: 2019-12-03 09:23:27 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Tak díky,
já už se těším na 5. prosince,
kromě Mikuše bude ještě Mezinárodní den dobrovolníků a půdy,
že by nákej anarchokapitalistickej svátek ?
Autor: asdf (neregistrovaný) Čas: 2019-12-03 09:29:47
Pořád je tu většina párů typu muž + žena, tedy tento stav, který je většinový = normální. Cokoliv mimo normální už není, i kdyby se všichni posrali.
Ale já jsem tolerantní, takže ať si každý doma strká cokoliv kamkoliv, když to veřejně nepropaguje (tím mířím na ty pohoršující pochody pošahaných exhibicionistů).
Z hlediska práv, kdysi chtěli jen registraci a pak prý že už nic, teď chtějí i adopci.. bla bla bla, no budiž, dejme jim to, když po tom tak touží, ale jazyk jim darovat nehodlám, takže jejich svazek MANŽELSTVÍM NIKDY tolerovat nebudu, tohle slovo patří páru muže a ženy. Ať si to pojmenují jinak.
Autor: Eurik (neregistrovaný) Čas: 2019-12-03 11:09:21 Titulek: Re: Je suis omezeny [↑]
Hmmm, monopol na slovo manzelstvi, kdepak jsem to asi slysel... Asi pri monopolu na slovo mince :) tak alespon se ukazuji nekteri lide v pravem svetle konecne jako skrytí autoritariani :)
Autor: velkej Ká Čas: 2019-12-03 13:24:42 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Že Vás to tak rozčiluje. Každý vidí dva chlapy, kteří jsou manželé, tak si to snad nikdo nesplete s chlapem a babou, kteří jsou manželé.
Autor: pz100000 Čas: 2019-12-03 14:11:55 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Že Vás to tak rozčiluje. Každý vidí dva chlapy, kteří jsou manželé

A uvedomujete si vubec, ze takhle zacne automaticky ubyvat zen? Kde jsou jejich manzelky? Muzete namitnout, ze jindy zase budou manzely dve zeny. To ale naopak znamena jen dalsi dve chybejici manzelky, dve navic!
Autor: velkej Ká Čas: 2019-12-03 14:31:15 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Plánování párování... to zní jako chov dobytka, ne jako svobodná společnost.
Autor: Lukl je pýča (neregistrovaný) Čas: 2019-12-03 14:49:57 Titulek: Re: [↑]
Svině jako Mattias Lukl anebo Nikola Borovička říkali, že mají potřebu uznání od ostatních. Když je někdo nebude uznávat za manžele a Borovičku za ženu, tak bude prý zle. Hlavně tedy hnusák Borovička, který se vydává za ženskou, toto hlásá.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-12-03 16:43:19 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
To máte jako kdyby se spolu vzali nějaký muž a nějaká žena, a Vy jste to odmítl uznat. Já mezi touto situací a Vaším pohledem na manželství dvou mužů nějak nevidím rozdíl.
Autor: Šekšuál (neregistrovaný) Čas: 2019-12-10 15:43:04 Titulek: Re: [↑]
Nemusíte to uznávat, nemusí se vám to líbit, můžete s tím dokonce i nesouhlasit a vést o tom polemiky...
Autor: Kouňák (neregistrovaný) Čas: 2019-12-03 21:27:30 Titulek: Re: [↑]
A to je přesně ten případ, kdy jedni chtějí tohle a druzí zase to a ti první nechtí to co chtějí ti druzí. Tak se nějak musí dohodmout. V demokracii si to prostě odhlasujou v parlamentu. A tady přijsde nějakej Velkej Ká a začně tu kázat, jak to má být správně. Jedině správně. A pak že ankapáčci nikomu nic nevnucují.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-12-03 23:05:20 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jasně, odhlasování v parlamentu je úžasná dohoda, kterou nikdy nikde nikdo nekritizoval a vždy všude všichni poslechli a přijali za svou. Ne, mě by vážně zajímalo, co přesně Vás a Vám podobné sere na tom, jak si nějací dva lidé uspořádají vztahy mezi sebou a jak si to pojmenují. Fakt by mě to zajímalo, protože mně to přijde fakt stejné, jako kdyby se Vám nelíbilo, kdyby nějací dva konkrétní jedinci např. spolu obchodovali, nebo např. byli sousedé, nebo např. měli zelené kalhoty.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-12-03 23:06:59 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ono totiž, v anarchokapitalismu Vám drtivá většina lidí a jejich názor může být úplně u prdele, a můžete si vše zařídit podle svýho. Buzerantům se můžete vyhýbat, nebo je prostě vůbec neřešit.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-12-04 10:12:23 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
No pokiaľ bude niekto v ankape homosexuál a heterosexuáli mu odmietnu poskytovať svoje služby tak mu to jedno nebude.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-12-04 10:34:13 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jasně, všichni heterosexuálové se spiknou a odmítnou poskytování služeb... to jsme kde? V době temna? Tady ve střední Evropě je většině lidí ukradený, co jste; většina lidí ani neví, že existujete. Nebo se Vás v nějakém obchodě na takové věci ptali?
Autor: hefo (neregistrovaný) Čas: 2019-12-04 11:36:54 Titulek: Re: [↑]
To, že si to teraz nevieš predstaviť, nie je nijaký dôkaz ničoho. Podstatné je, že ankapové spoločenské zriadenie proti tomuto nemá nijaké páky, povedal by som dokonca, že by bolo možné robiť také zverstvá (a všetko v súlade s NAPom), aké dnes oficiálne povolené nie sú.
Autor: Ašisexuál (neregistrovaný) Čas: 2019-12-10 15:34:58 Titulek: Re: [↑]
Demokracie proti tomu nejenže nemá žádné páky, v demokracii je jisté, že pokud bude většina proti homosexuálům, tak časem přijdou zákony, které jim budou omezovat práva.
De facto:
-stát: před homofobními útoky se musíte přestěhovat do jiného státu
-ankap: před homofobními útoky se přestěhujete z vesnice do města, kde bývá typicky nálada více nakloněná podobným menšinám
Autor: Vostál Petr Čas: 2019-12-04 11:45:20 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Tak vy myslíte že nejsme v době temna ?

Není to až tak dlouho kdy stačil jeden pomatenec co neměl rád židy,
a svejma kecama pak voblbnul miliony lidí,
jasně, pomáhal mu v tom ten státní systém,
ale státní systém vždy nepotřebujete, stačí náká ideologie nebo náboženství,

a už se pořádaj hony na čarodějnice...

Autor: norbertsnv Čas: 2019-12-04 12:07:47 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Sme v dobe kedy ukričaná LGBTI lobby zbytočne dráždi ľudí proti sebe. A nepísal som že všetci heterosexuáli, na znepríjemnenie života stačí ak to bude robiť časť heterosexuálov.
Autor: Asi sexuál (neregistrovaný) Čas: 2019-12-10 15:31:02 Titulek: Re: [↑]
Čast tak určitě činit bude. Ale jiná část zase ne. Nemáte právo na štěstí. Máte právo na sledování svého štěstí, ale nikdo Vám nezaručí, že budete spokojený. Mě třeba znepříjemňuje život to podzimní počasí. Mám radši jaro a léto...
Autor: enemy (neregistrovaný) Čas: 2019-12-04 12:51:54 Titulek: Re: [↑]
Proč by někdo nemohl když nechce obchodovat s homosexuály? Ty by si s nimi asi neobchodoval kdyby to nebylo protizákonný možná že by si je i lyncoval kdyby to nebylo v zákoně.. kdyby nebylo v zákoně... Na zákon sere pes. Nikoho žádnej zákon nedonutí spolupracovat s teplousem když nebude chtít. To jen lidi jako ty si myslí že jo a že všichni musíme povinně s teplousem spolupracovat. Není nic horší pro člověka kterej nemá rád teplousem s nimi musí spolupracovat třeba ho musí strpět ve své firmě.. tihle lidi jsou pak akorát ještě víc nasráno a temhke lidem se mstí a pod a takovej teplouš radši odejde sám kde zažíval peklo. Myslím že hlavně pro toho teplousem je lepší když ví že v tyhle firmě majitel buzeranty nechce než když to neví nastoupí tam a tam se tito lidé musí trpět... já kdybych byl gay tak tohle chci vědět a nikomu bych nenařizoval že se mu moje orientace musí líbit..
Autor: Kouňák (neregistrovaný) Čas: 2019-12-04 20:58:35 Titulek: Re: [↑]
Jenže právě stát je tu od toho, aby tyhle menšiny chránil. Dnes mají homosexuálové prakticky stejná práva a to jen díky státu. Ve středověku je upalovali, ještě v minulém století byli často pronásledováni. Tohle by mohlo nastat i v anarchokapitalismu. Jen stát a jeho zákony zaručí, že se to dít nebude.
Autor: Asi seksual (neregistrovaný) Čas: 2019-12-10 15:27:04 Titulek: Re: [↑]
Jenomže tato práva mají na úkor ostatních, kteří jsou donuceni jim péci dorty, pouštět je do svých barů atd.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-12-03 23:09:17 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Vlastně ani vůbec nemusíte řešit, že 200 km od Vás bydlí nějací manželé Koudelkovi. Vůbec jejich manželství nemusíte uznávat; oni jsou Vám u prdele, Vy jim také, a každý si žijete podle svýho. Ukažte mi demokracii, která nevnucuje všem stejný pohled na svět.
Autor: Anormál (neregistrovaný) Čas: 2019-12-10 15:36:39 Titulek: Re: [↑]
A proč by mělo záležet na tom, co je normální?
Autor: Lukl je pýča (neregistrovaný) Čas: 2019-12-03 11:43:12
Měli by liberálové prosazovat povolení stejnopohlavních manželství?

Svině jako Mattias Lukl anebo Nikola Borovička toto neřeší, ty jen požadují státní zásah v této věci. Protože se jim to hodí do krámu.
Autor: Aromantik (neregistrovaný) Čas: 2019-12-10 15:38:32 Titulek: Re: [↑]
Prosím, doložte toto tvrzení nějakým příkladem...
Některé uživateli nechtěné či neschválené komentáře mohou být skryty; zobrazit je můžete po přihlášení.
logo Urza.cz
kapky