Médiá bijú na poplach – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu
Čas: 2020-04-08 00:00:02

Médiá bijú na poplach

Keď sme pod tlakom, robíme razantné mnohokrát neuvážené rozhodnutia. Možno aj kvoli tomu si dokážeme privyknúť na takéto správanie zo strany vládnucích elít, ak je práve krízová situácia. Hlavnou zbraňou médií, ktoré májú zapôsobiť na čo najväčšiu masu ľuďí, je strhujúca emócia. Mnohokrát takéto emočné „argumenty“ sú určené len na zahmlenie reálnej podstaty problému, manipulatívne naznačenie spôsobu riešenia problému a celá táto emočná jazda väčšinou končí zas a znova len pri ďalších regulačných zásahoch do spoločnosti. Ľudia umierajú, ekonomika pomaly krváca a populácia je v neustálom strese. Výborné podmienky na manipuláciu davu. Je jedno, či budeme argumentovať logicky a hľadať problém možno v štátnej neschopnosti alebo regulácii trhu. Stačí poukázať na desivý problém „nákaza“.

Nádherným aktuálnym príkladom je snaha médii pretlačit do spoločenskej mienky myšlienku povinných očkovaní. Ľudia sa momentálne veľmi boja chorôb, a teda ľahko môžu byť strhnutí touto myšlienkou. Chrípkové vírusy sú extrémne premenlivé, a teda každý rok sa obmieňajú. Preto niečo ako vakcína proti tejto hrozbe nedáva zmysel. Ale to nebráni tomu ukradnúť ďalšiu časť slobody. Je veľmi nutné byť extrémne obozretný práve v týchto rýchlich ťažkých časoch, lebo môžeme veľmi rýchlo prijsť o ťažko vybojované slobody. Sám som za očkovania a vidím v nich veľký význam, ale je to moje presvedčenie, ktoré nikomu nevnucujem. Myslím si, že účinejšie by bolo, ak by každý mohol rozhodnúť či neočkovaní ľudia môžu vstúpiť na jeho pozemok, využívať jeho služby. Takýmto motivačným prístupom sa dostaneme bližšie k bezpečiu ale neobetujeme slobodu. Tak zostaňme bdelí.
Přečtení: 29702

Reagujete na tento komentář:
Autor: Marťan Čas: 2020-04-09 11:00:06 Titulek: Re: Nasrat
Ano, říkal to, a také že je globální zdravotní pojištění levnější než české (oodvíjí se od výše platu, tak myšleno že i pro hodně podprůměrně vydělávajících, možná dokonce všech, už od minimální mzdy).

Problém je jen v tom, že pak je nutno pendlovat, myslím, že když jste více jak 6 měsíců na území ČR, tak se povinně pojistit musíte tady. Takže zas nějaké prachy procestujete například. Nebo si najít zemi, ve které není místní pojištění povinné a pobývat převážně tam.
Autor: velkej Ká Čas: 2020-04-07 23:42:33 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Že lidi jsou vyplašení, takže jim jde nabulíkovat cokoliv.
Autor: Duce (neregistrovaný) Čas: 2020-04-08 14:42:13 Titulek: Re: [↑]
Že sú oboje podvodom a vakcíny sú celkom iste otrávené, predovšetkým tie od Gatesa alebo kohokoľvek z Izraela.
Autor: Duce (neregistrovaný) Čas: 2020-04-08 14:43:22 Titulek: Re: [↑]
Všetko je naplánované, žiadna náhoda. Každý si mohol prečítať Zjavenie svätého Jána, kde je popisovaná budúcnosť.
Všetko sa napĺňa, čomu sa nedá nijako zabrániť, dnešok je pôrodnými bolesťami blízkeho zavŕšenia konca sveta.
Autor: Duce (neregistrovaný) Čas: 2020-04-08 14:51:47 Titulek: Re: [↑]
Či ste nepočúvali Busha staršieho a jeho vzývanie NWO, či ste nepochopili dodnes o čo išlo 11/9, alebo ste sa skôr posmievali tým, čo varovali ovce, ako konšpiračných teoretikov?
Rockefeller povedal otvorene, že je potrebný veľký krízový stav, ktorý uvoľní cestu pre NWO a pritom on bol iba posol, nie iniciátor.
Autor: Duce (neregistrovaný) Čas: 2020-04-08 15:08:10 Titulek: Re: [↑]
Diogenes verí na chorobu a beží za očkovaním a pritom sa obáva o ukradnuté slobody. On sám sa ich zbavil tým, že verí vláde, podriadil vlastný rozum profesionálnym propagandistom a pritom etatizmus klame vždy, pravda nepotrebuje etatizmus, aby bola hlásaná a etatizmus nenávidí pravdu. V kresťanskom etatizme by sa dnešná hystéria neobjavila, ale v absolutizme a liberalizme celkom iste áno. Pretože pravda je jedinou hodnotou a v odpadlíctve prítomnosti vidieť totálnu vojnu proti pravde.
Autor: Duce (neregistrovaný) Čas: 2020-04-08 15:22:11 Titulek: Re: [↑]
Ak humbuk ohľadom globálneho otepľovania zrejme nevyšiel podľa odhadovaných záverov, preto bolo nutné vyhliadnuť ráznejšiu cestu, ktorá zovečtí najviac a to vyvolaním strachu. Čoho sa najviac obávajú ovce? Neistoty, čo sa týka majetku a ich biednych životov. A preto sa utiekajú nie pod záštitu najsvätejšieho Boha, čo všetko vyrieši okamžite, ale ku etatistom. Taká je ich absolútna viera v etatizmus, že si radšej vyberajú zlyhávajúcich amatérov.
Autor: Duce (neregistrovaný) Čas: 2020-04-08 15:37:31 Titulek: Re: [↑]
Isus Christos vytvoril svet za 6 dní a na siedmy deň vstal zmŕtvych a keďže pre Neho je 1 deň ako 1000 rokov, preto svet bude trvať 6000 rokov.
Isus Christos znamená pravdu a Satan je otcom všetkých lží a asi Satan je uvoľnený z pekla a preto situácia sa stáva vážnou a oddeľuje sa pšenica od kúkoľa a Satan potrebuje strhnúť na seba pozornosť, k čomu mu napomáhajú jeho učeníci, politici a médiá.
Satan zachraňuje pred chorobami, ktoré sám vymyslel, alebo pred inváziou z vesmíru, všetko získate od neho, postačí málo, nechať sa očkovať a to nie raz a vrcholné predstavenie, čipovanie na pravú ruku alebo čelo s číslom šelmy 666, aby ste mohli nakupovať v supermarketoch.
Autor: Duce (neregistrovaný) Čas: 2020-04-08 15:55:37 Titulek: Re: [↑]
Kvôli chvíľkovým márnostiam skončia večnosť v pekle, to je ich výber, stále majú ambície v tomto padlom svete, hoci už niet času.
Príčina nie je choroba, aj keby bola skutočná, ale príčinou je rozmnoženie hriechov a preto Boh umožnil blížiacu sa tyraniu, ale tá bude prijatá dobrovoľne, bez nátlaku, pretože je to nutné, človek bol na Boží obraz stvorený a ani Satan ho nemôže a nesmie donútiť. Síce už preniká do nich strach, ale mohli mu odolávať na začiatku, strach ich zoslabuje a preto poľahky podľahnú a možné je nimi manipulovať, ale ak uverili terajšej lži, už prv uverili ďalším lžiam, ktoré sa násobia a treba sa preto vrátiť k počiatku okolnostiam a tými je výlučne zrada Boha, zavrhli Boha a preto hovoria opak, čo Boh káže.
Etatizmus vytvára problém, sám sebe nanominuje, aby reagoval a potom prináša riešenie, ktoré sám chce ich veliteľ Satan, teraz ide o viac ako dane, ide o večnosť a vy chcete, aby tie paláce, čo Boh vystaval Jeho verným zostali prázdne?
Autor: Alias (neregistrovaný) Čas: 2020-04-08 00:31:03
Chrípkové vírusy sú extrémne premenlivé, a teda každý rok sa obmieňajú. Preto niečo ako vakcína proti tejto hrozbe nedáva zmysel.
Další expert na očkování. Já se jenom směju. V posledních pár týdnech je jich všude plno a všichni se předhánějí v tom, kdo líp odhalí veřejnosti, která je podle nich zbytečně vystresovaná, jak moc jsou všechna zavedená opatření na nic.

Sám som za očkovania a vidím v nich veľký význam, ale je to moje presvedčenie, ktoré nikomu nevnucujem.
Pak je tvoje přesvědčení úplně debilní, protože zjevně nechápeš, jak funguje očkování.
Autor: Kako (neregistrovaný) Čas: 2020-04-08 06:37:55 Titulek: Re: [↑]
Ockovanie funguje primarne tak, ze chrani očkovaneho tym, ze ma imunitu na chorobu, na ktoru je zaockovany. Sekundarne tak, ze kolektivnou imunitou chrani aj ostatnych, nezaockovanych. Ten sekundarny sposob ale v ziadnom pripade nemoze byt dovodom poslapat zakladnu ludsku slobodu.
Autor: Alias (neregistrovaný) Čas: 2020-04-08 09:06:14 Titulek: Re: [↑]
Další expert na očkování :D Já bych se na to díval tak, že něčí svoboda být debil nemůže ohrožovat svobodu jiného nenakazit se nějakým svinstvem.

Ten sekundarny sposob ale v ziadnom pripade nemoze byt dovodom poslapat zakladnu ludsku slobodu.
A to proč? Protože si to myslí antivakcináři, libertariáni a anarchokapitalisti? To by mělo někoho zajímat?
Autor: Vostál Petr Čas: 2020-04-08 09:56:25 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
A to proč? Protože si to myslí antivakcináři, libertariáni a anarchokapitalisti? To by mělo někoho zajímat?
..................................................................................

A to proč ?

Až budou mít tyto menšinu sílu většiny,
tak by asi bylo zcela namístě nakopat takový lidi jako jste vy přímo do koulí,
a koho to bude zajímat ???

Kupodivu anarchisty to bude zajímat, aby vás nikdo do těch koulí nenakopal,
ale zmrda jako jste, těm je názor menšiny silně u prdele,
páč jste kolektivistickej sráč...

Autor: Alias (neregistrovaný) Čas: 2020-04-08 11:05:33 Titulek: Re: [↑]
Až budou mít tyto menšinu sílu většiny
Tak tos mě uklidnil.
Autor: Vostál Petr Čas: 2020-04-08 16:03:15 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Tak to sem snad ani nemusel,
je všeobecně známo že většina lidí má neustále z něčeho strach,
a proto se upíná k nějaký autoritě, at už je to pánbíček nebo stát,
nákej vodboorník či náký zaručený dietě či jiný píčovině...
Autor: Vostál Petr Čas: 2020-04-08 16:06:12 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Mně šlo jen ukázat to "voko za voko"

kdybych měl nějakou technickou znalost která by mně umožnovala kopat dobrosery do řitě,
tak bych ji mohl také použít, páč bych byl silnější pes,

ale o toto zrovna anarchistům nejde...
Autor: Vostál Petr Čas: 2020-04-08 10:03:25 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Já bych se na to díval tak, že něčí svoboda být debil nemůže ohrožovat svobodu jiného nenakazit se nějakým svinstvem.
.............................................................................
Debilovi se lze vyhnout,
ale kolektivistickýmu hovadu nikoliv...

Kolektivistický hovado se stará vo všechny podle svý dobroserných představ,
a nepřipoustí, že by někdo mohl mít jiný názor,
páč kolektivistický hovado ví všechno nejlíp...

Autor: velkej Ká Čas: 2020-04-08 10:33:15 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Možná kdybychom tu svobodu respektovali, našli bychom daleko lepší a účinnější způsoby, jak se chránit před nemocemi. Takhle trčíme u vakcín na jeden konkrétní druh viru, a běda, když přijde nějaká novinka.
Autor: pz100000 Čas: 2020-04-08 14:24:23 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Možná kdybychom tu svobodu respektovali, našli bychom daleko lepší a účinnější způsoby

Presne: mozna. Nebo bychom mozna vyscipali.
Takhle sice mozna jenom trcime, ale trcime (a to i dnes (vicemene (zatim (:()))).
Autor: Odpověď (neregistrovaný) Čas: 2020-04-08 08:28:24 Titulek: Nasrat
Nasrat. Díky kokotům, co se rozhodli neockovat, se vrací nemoci, které jsme už mohli vymýtit.

Ve svém tribalismu nejste schopni vidět větší obrázek.
Autor: Honza Čas: 2020-04-08 08:30:48 Titulek: Re: Nasrat [↑]
Web: neuveden Mail: honza.nakole v doméně seznam.cz
Tak třeba chřipka mutuje tak rychle, že to očkování má smysl dost pochybný...
Autor: norbertsnv Čas: 2020-04-08 08:34:08 Titulek: Re: Nasrat [↑]
Web: neuveden Mail: schován
A práve preto očkovanie proti chrípke nie je povinné.
Autor: Vostál Petr Čas: 2020-04-08 10:16:04 Titulek: Re: Nasrat [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Nasrat. Díky kokotům, co se rozhodli neockovat, se vrací nemoci, které jsme už mohli vymýtit.
...................................................................................

A v čem je problém ?

Když jsem vočkovanej, tak bych to asi neměl jaksi chytnout,
takže je to problém těch, kdo nejsou vočkovaní...
Autor: Alias (neregistrovaný) Čas: 2020-04-08 11:06:49 Titulek: Re: Nasrat [↑]
Když jsem vočkovanej, tak bych to asi neměl jaksi chytnout,
To je pak těžká debata, když někdo nechápe základní principy očkování.
Autor: HonzaV (neregistrovaný) Čas: 2020-04-08 13:03:15 Titulek: Re: Nasrat [↑]
Zjišťoval jsem, a problém je v tom, že existuje určité procento lidí, u kterých očkování nezabírá. Čím více je tedy v populaci očkovaných lidí, tím menší je pravděpodobnost, že se nákaza dostane i k těm, kteří jsou očkovaní (= snaží se chránit), ale zrovna u nich to nefunguje.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-04-08 13:08:11 Titulek: Re: Nasrat [↑]
Web: neuveden Mail: schován
A navyše sú ľudia čo sa ani nemôžu dať očkovať aj keby chceli, tí s oslabenou imunitou.
Autor: Vostál Petr Čas: 2020-04-08 13:45:25 Titulek: Re: Nasrat [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Nu dobrá,
ale v případě kolektivistů se na menšiny sere,

takže prostě tadle menšina může mít ouplně stejnou smůlu,
jako když nakážete jiný menšině povinně to očkování, takže i oni mají pak smůlu..

Nelze nikdy vymyslet nic s čím by byli lidi stoprocentně spokojení,
tak proč to tedy vymýšlet ?

Ti lidé si pak prostě musejí dávat větší pozor na to s kým se stýkají,
ale to nakonec platí vždycky a i v jiných situacích,
já třeba s romy a policajty se raději moc nestýkám...
Autor: genetik (neregistrovaný) Čas: 2020-04-09 15:16:10 Titulek: Re: Nasrat [↑]
Horší je, že někteří očkovaní být nemůžou, i kdyby se chránit chtěli
Autor: Vostál Petr Čas: 2020-04-09 18:18:19 Titulek: Re: Nasrat [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Na podobnou námitku jsem odpovídal o pár reakcí výše...
Autor: velkej Ká Čas: 2020-04-09 21:25:48 Titulek: Re: Nasrat [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Právě proto to už dávno chtělo vymyslet něco lepšího než očkování.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-04-09 22:09:02 Titulek: Re: Nasrat [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ale kým nikto nič lepšie nevymyslí tak očkovanie je najlepšia možnosť. Podstatne lepšia ako epidémie či pandémie.
Autor: velkej Ká Čas: 2020-04-08 10:34:35 Titulek: Re: Nasrat [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Nebo díky kokotům, kteří nejsou ochotní/schopní vymyslet něco lepšího než vakcíny?
Autor: norbertsnv Čas: 2020-04-08 11:37:40 Titulek: Re: Nasrat [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ale to je práve ten Vami adorovaný trh.
Autor: velkej Ká Čas: 2020-04-08 12:43:43 Titulek: Re: Nasrat [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jasně. Trh. Patenty, licence, regulace, socialistické zdravotnictví, "pojištění". Prej trh :D
Autor: norbertsnv Čas: 2020-04-08 13:06:11 Titulek: Re: Nasrat [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Čo majú s výskumom spoločné patenty chápem, zvyšujú motiváciu skúmať niečo nové, ale čo má s výskumom spoločné "socialistické" zdravotníctvo so súkromnými poisťovňami, súkromnými lekárňami, súkromnými nemocnicami atď. už mi až také jasné nie je.
Autor: velkej Ká Čas: 2020-04-08 13:46:09 Titulek: Re: Nasrat [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Soukromé pojišťovny, které jsou přísně sešněrovány pravidly o tom, na co smí přispívat a na co ne :) Výši pojistného pojišťovny neovlivní už vůbec (tedy kromě nějakého lobbingu.) Ty jsou soukromé asi jako IG Farben za Hitlera.

Soukromé lékárny Vám vydají jen léky, které schválil stát, a část z nich pouze na předpis. Cenu léků určuje stát.

Soukromé nemocnice jsou svázány státními pravidly ještě více. Vybavení i pomůcky musí mít speciální certifikaci, která zvyšuje cenu všeho na nejméně desetinásobek. Personál musí náročnou certifikaci i na triviálnější operace. Jsou přesně dané formuláře, které se mají vyplňovat...

Když se na to dívám, musím se omluvit, nemáme socialistické zdravotnictví. Máme zcela neskrývané a nefalšované fašistické zdravotnictví.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-04-08 13:54:22 Titulek: Re: Nasrat [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Veď chvalabohu že poisťovne nemôžu ovplyvniť výšku poistného. To by sme sa nedoplatili. Aj keď ja som aj tak poistenec štátnej VŠZP. Keď už sa tých súkromných poisťovní nedá normálne zbaviť tak ich aspoň nepodporujem svojimi odvodmi.
A to isté s cenami liekov a cenami lekárskych zákrokov.
Autor: Honza Čas: 2020-04-08 14:39:11 Titulek: Re: Nasrat [↑]
Web: neuveden Mail: honza.nakole v doméně seznam.cz
Autor: norbertsnv Čas: 2020-04-08 17:12:13 Titulek: Re: Nasrat [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Porovnávate 2 rôzne produkty.
Autor: velkej Ká Čas: 2020-04-09 07:03:06 Titulek: Re: Nasrat [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Najděte tedy komerční zdravotní pojištění. To cestovní je k tomu nejblíž, pojistí vás na riziko lékařské péče v zahraničí.
Autor: Adam Čas: 2020-04-09 09:52:06 Titulek: Re: Nasrat [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ted se mi to nechce hledat, ale Palo Luptak ne prdnasce na Konferenci Svobodneho pristavu rikal, ze se mu podarilo sehnat u nejake globalni firmy skutecne zdravotni pojisteni. Cenu si uz nepamatuju, ale myslim, ze to nebylo nic hrozneho
Autor: Marťan Čas: 2020-04-09 11:00:06 Titulek: Re: Nasrat [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ano, říkal to, a také že je globální zdravotní pojištění levnější než české (oodvíjí se od výše platu, tak myšleno že i pro hodně podprůměrně vydělávajících, možná dokonce všech, už od minimální mzdy).

Problém je jen v tom, že pak je nutno pendlovat, myslím, že když jste více jak 6 měsíců na území ČR, tak se povinně pojistit musíte tady. Takže zas nějaké prachy procestujete například. Nebo si najít zemi, ve které není místní pojištění povinné a pobývat převážně tam.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-04-09 10:43:18 Titulek: Re: Nasrat [↑]
Web: neuveden Mail: schován
V cene cestovného poistenia je zahrnutý jednak fakt že medzi mnohými štátmi sú dohody o vzájomnom preplácaní zdravotnej starostlivosti ( teda že tú zdravotnú starostlivosť zaplatí zdravotná poisťovňa a nie komerčná ) a za druhé aj tá možnosť že pri drahom zákroku má komerčná poisťovňa možnosť zaplatiť radšej prevoz pacienta domov, kde bude liečený zase na náklady zdravotnej poisťovne.
logo Urza.cz
kapky