Autor: Thevar
Čas: 2021-12-07 00:00:02
Neexistují hloupé děti, jen hloupé přístupy k jejich vzdělávání
Po dvaceti letech doučování jsem přesvědčen, že neexistují hloupé děti, ale jen hloupé přístupy k jejich vzdělávání. Dítěti, které neporozumí výkladu učitele a má špatné známky, se často až automaticky přiřazuje atribut hlouposti. Dítěti, nikoliv učiteli či systému státního vzdělávání. Při doučování mne zas a znovu překvapuje, jak jen stačí k dětem přistupovat jako k sobě rovným, podpořit jejich sebevědomí, věřit a naslouchat jim, poskytnout jim podnětné prostředí a výsledky se dostaví velmi rychle se zjištěním, že hloupý byl pouze přístup k dítěti, nikoliv dítě. Naneštěstí státní školy dokáží toto úsilí vždy úspěšně zvrátit v sisyfovskou práci. Co s tím?
Přečtení: 7882
Komentáře
Komentář 75650
Komentář 75652
Komentář 75656
Komentář 75664
Komentář 75678
Komentář 75682
A internet za vhodný nástroj na vzdelávanie detí nepovažujem, na internete sa okrem užitočných informácií dá nájsť aj kopa nezmyslov ako antivax či plochozemci a dieťa vie vedu od hoaxov rozlíšiť ešte menej než niektorí naivní dospelí.
Komentář 75685
Internet je geniální nástroj pro CELOŽIVOTNÍ vzdělávání. Děti by měly být ideálně vedeni do určitého věku, pak už by měly být schopné se efektivně učit pomocí internetu.
Komentář 75684
Nastavení zobrazení uživateli nechtěných a neschválených komentářů
Některé uživateli nechtěné či neschválené komentáře mohou být skryty; zobrazit je můžete po přihlášení.