Pelikán vyrobil nový trestný čin! – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu
Autor: Urza
Čas: 2016-04-26 00:00:02

Pelikán vyrobil nový trestný čin!

Člověk toho Pelikána jednou pochválí a on se hned utrhne ze řetězu; po jeho rozumné novele umožňující homosexuálům adopce, přichází zásah do našich svobod: Už si z toho nebudeme smět ani pořádně dělat prdel, respektive to přehánět. Proč? Již tak dost obskurní trestný čin hanobení rasy či podněcování nenávisti k náboženství bude dle novely ještě rozšířen o zákaz hanobení třídy definované životním stylem (třeba miliardáři), vzděláním (kupříkladu takoví ti vlastenci, co neumějí napsat větu bez chyby), příjmem (například socky) či autoritou (asi Havlisti); dále novela zakazuje podněcovat nenávist vůči skupině definované sexuálními preferencemi (a explicitně se to týká i asexuálů). Zatraceně, kam se poděla ta neustále deklarovaná svoboda slova? A nebude v budoucnu trestná má oblíbená formulace o hudrování Pelikána, protože by mohla podněcovat nenávist vůči ortodoxním masturbantům? Ach jo…
Přečtení: 31243

Reagujete na tento komentář:
Autor: cerno (neregistrovaný) Čas: 2016-04-26 10:53:17 Titulek: Re:
A ještě k poslancům -- ano, mají imunitu, ale stále se dá na ně ukázat: "Podívejte se na něj, poslanec, a porušuje zákon, který sám schválil! Toho chcete ještě zvolit?!? Fuj!"
Autor: Lojza Čas: 2016-04-26 07:39:56
Web: neuveden Mail: neuveden
No, vse spatne je k necemu dobre...Takze konecne budu mit dukaz I pro ty naivky, jako jsou napriklad moji rodice, ze tu proste neni zadna svoboda slova a ze jejich pohled na svet je znacne naivni a ze skutecne se to od 89 nevyviji k lepsimu a nestaci pocket, az vychcipe ta stara generace komunistu..
Uprimne, uz se na to tesim, az jim to omlatim o hlavu.
Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2016-04-26 07:46:30 Titulek: Re: [↑]
Stara generace komunistu by uz davno vychcipala nebyt kapitalistickeho zdravotnictvi
Autor: Urza Čas: 2016-04-26 15:13:27 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Tak mi pak řekni ten výsledek; můj tip je, že to přece není tak hrozné a svobodu slova vlastně máme, jen některé myšlenky jsou nebezpečné, tak je třeba je zakázat.
Navíc je daleko lepší mít to takhle, než aby si mohl každý říkat, co chce, což by bylo otřesné.
Autor: marek28 Čas: 2016-04-26 08:08:24
Web: neuveden Mail: neuveden
Nevím, co od toho čekat. Kdyby se to mělo důsledně dodržovat, museli bychom začít s masivní cenzurou (za sledování South Parku 3 roky natvrdo), která by musela zasáhnout třeba i Bibli a Korán, lidé by nesměli vyprávět 90 % vtipů a nikdo by si nemohl na nikoho zanadávat, aby nedostal basu. To je absurdní představa a nevěřím, že to takhle dopadne. Jenže pak se nabízí otázka, k čemu tedy takový zákon je, když už se předem počítá s tím, že se nebude dodržovat? Podle mě je to jasné. Zmr. Pelikán prostě chce mít vždy připravenou nějakou záminku pro odstranění nepohodlných osob. Když se někdo z nějakého důvodu vládě znelíbí, prostě se prolustruje jeho internetová činnost, případně se na něj nasadí nějaký provokatér a dotyčný půjde sedět, nebo se "jen" vystraší podmínkou.
Autor: kokot ze třetího (neregistrovaný) Čas: 2016-04-26 09:03:39 Titulek: Re: [↑]
Zkus to vzít z té lepší stránky - každá takováhle věc je dvojsečná. Konečně by mohli zabásnout Babiše nebo Mládka za jejich výroky proti malým podnikatelům. A co teprv novináře za jejich neustálé podněcování nenávisti vůči jakýmkoliv podnikatelům. Jen bude potřeba pořádně zatlačit, aby se něco z toho stalo - poslanci mají imunitu, tak aspoň ty novináře.

Samozřejmě jinak je to strašný hnus a dopadne to tak jak říkáš.
Autor: cerno (neregistrovaný) Čas: 2016-04-26 10:48:53 Titulek: Re: [↑]
Obecně není dobré bojovat proti nesmyslnému zákonu/předpisu/etc jeho absurdním užíváním při každé příležitosti, protože to společnost může zavést někam... no, do nepěkných míst. Ale zrovna v tomto případě by se to mohlo povést. Ono takové trestní oznámení na policajta hanobícího piráty s velkým černým BMW, který to navíc ještě spáchal jako člen organizované skupiny a z obzvláště zavrženíhodných příčin... :-)
Ale muselo by se to postihovat důsledně, padni komu padni, všude a za všech okolností, a když systém začne namítat, že to je absurdní, tak přitakat: "Ano, všechny TČ hanobení jsou absurdní. Pojďme tenhle celý nesmysl vykopat z legislativy nadobro."
Autor: cerno (neregistrovaný) Čas: 2016-04-26 10:53:17 Titulek: Re: [↑]
A ještě k poslancům -- ano, mají imunitu, ale stále se dá na ně ukázat: "Podívejte se na něj, poslanec, a porušuje zákon, který sám schválil! Toho chcete ještě zvolit?!? Fuj!"
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2016-04-26 11:05:50 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jenže imunita na výroky v parlamentu má v demokracii smysl (bez ohledu na můj názor na demokracii jako takovou). Jenže na výroky mimo parlament se, pokud vím, imunita nevztahuje. Takže by nebylo od věci (pokud novela projde) výroky politiků mimo parlament sledovat. Ono by se to dalo velice dobře využít i v imigrační krizi. Nerustále je dehonestována "třída" Evropanů, kteří upozorňují na problémy spojené s přílivem tak velkého počtu přistěhovalců...
Autor: shadow (neregistrovaný) Čas: 2016-04-26 10:51:01 Titulek: Re: [↑]
Palebná příprava je v tomot ohledu úplně jasná. Stačí se mrknout k EUsoudruhům do Reichu-Jan Böhmermann a jeho satirická báseň se stane legendou, bohužel nemohu dohledat, kde jsem zahlédl informaci, že za recitování stejné básně byl obviněn další člověk. Kde jsem tento modus operandi jen viděl...Místo Czechia by to mělo být Czechistan (popř. jiná banánová republika). Mimochodem jsem včera potkal na patrole vyzbrojené vojáky mezi civilisty a fakticky nekecám, že jsem se musel ujistit, že se mi to nezdá. Protože armáda v ulicích většinou není moc kompatibilní s demokracií.
Autor: cerno (neregistrovaný) Čas: 2016-04-26 10:55:00 Titulek: Re: [↑]
Tak už i u nás? Vidím, že začíná být čas balit kufry. :-(
Autor: shadow (neregistrovaný) Čas: 2016-04-26 11:06:27 Titulek: Re: [↑]
Jo, jo. Ale problém je, že nějak není moc co sbalit a není kam vysmahnout. Nějaký nápad na destinaci?
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2016-04-26 11:07:27 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No ale kam? Už i ty slibné destinace začínají, sice pomalu, ale jistě, s evropskými fašisty kolaborovat. :-/
Autor: shadow (neregistrovaný) Čas: 2016-04-26 11:11:58 Titulek: Re: [↑]
Omlouvám se za kopírování mého komentu z předchozího článku o socanech.
Zdravím, nad myšlenkou kam emigrovat rozjímám již déle než 2 roky. Je třeba si vybrat mezi následujícími alternativami: místo bez jakékoliv civilizace (kódové označení Pustina). Místo, kde nic není, tudíž absolutní svoboda-problémem je, že celosvětově těchto míst moc není, protože skoro vše již bylo zabráno parazitním druhem okupujícím a ničícím planetu Homo Sapiens Sapiens (Economicus???). Rozjímal jsem nad Arktidou, bohužel potravinová soběstačnost v kombinaci s nelidskými meteorologickými podmínkami je opravdu extrémní-navíc podle nedávno postavené vojenské základny Ruské Federace v těchto místech celkově klesá turistická atraktivita ve prospěch budoucího pravděpodobného pošťuchování se o zdroje.
Další variantou je emigrovat mezi sympatické domorodce kdesi Oceánii či Amazonii. Nevýhody v podobě ztráty novodobých výdobytků civilizace asi netřeba uvádět.
Změna státu za jiný stát se mi zdá kontraproduktivní, neboť jde jen o výměnu svobod a zákazů za jiné svobody a zákazy. Navíc je třeba zvolit osobní směr-totalita/demokratura/kleptokracie/teokracie. Výběr možný dle osobních preferencí.
Takže za mě jediné logické východisko po zkoumání této situace je osídlit dno oceánu v mezinárodních vodách nebo emigrovat na Měsíc. Nevýhodou je však celkem vysoká finanční náročnost projektu:-)
Autor: cerno (neregistrovaný) Čas: 2016-04-26 12:29:20 Titulek: Re: [↑]
Otaázka "Kam" mi dlouho straší v hlavě. Několik ne zcela utříděných myšlenek k tematu:
1. Švýcarsko. Výhody: Je to blízko geograficky i kulturně, mám tam kontakty, dala by se najít dobrá práce, snad si nenechají rozvracet společnost Evropskem, dlouhodobě bohatá společnost, zdravotnictví na vysoké úrovni. Nevýhody: V mnoha ohledech to není lepší, než v ČR, v mnoha kantonech sešněrování kalvínistickým světonázorem podstatně tužší, než u nás, EU se jim do toho začíná cpát a je otázka, jestli švýcarskou společnost nakonec nerozvrátí, a v neposlední řadě, pokud v EU vypukne armageddon, tak Švýcarsko to schytá taky.
2. New Hampshire, vizte též freestateproject.org.: Výhody: svobody stále o poznání větší, (zatím) vlídné a svobodomyslné obyvatelstvo, meltdown v EU by zde asi nenapáchal velké škody. Nevýhody: Je to dál, USA se hroutí do svého vlastního průseru, pokud by se NH chtěl odtrhnout, kdoví, jak to dopadne.
3. Zbytek civilizovaného světa asi nemá cenu rozebírat. Kdosi mi vychvaloval Austrálii, já jsem z toho moc nadšený ale nebyl, navíc jsem se pak zeptal na pavouky a škorpiony a na základě odpovědí na tuto otázku jsem AU definitivně škrtl...
4. Našel jsem si jeden pěkný ostrov v jižním Indickém oceánu. Formálně jej nárokuje Francie, nemyslím ale, že je schopna jej reálně bránit, obzvláště pak tváří v tvář přicházejícímu státnímu bankrotu a rostoucím problémům doma. Výhody: Svoboda ve velkém rozsahu. Nevýhody: Chladno (ta 3000 km vzdálená Antarktida je znát), zatím absence civilizace, k přežití by se musely smysluplně rozhodnout alespoň desítky tisíc lidí, že se tam přestěhují; ne že by se nemohlo stát, že se tam lidi pohrnou, jen to jaksi není moc pravděpodobné.
5. Cokoli náročnějšího než toto je čistá science fiction (alespoň zatím).
Měl jsem zálusk na to CH, v současné době už to není, co bývalo, a Evropsko se to tam dost intenzivně snaží rozvrátit (ano, samozrejmě, že by se soudruhům z Brusele líbilo vyrabovat švýcarské bohatství, no).
Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2016-04-26 13:28:43 Titulek: Re: [↑]
Zit na plachetnici.A drzet se stale v mirnem teple.
Autor: cerno (neregistrovaný) Čas: 2016-04-26 14:00:04 Titulek: Re: [↑]
naja, http://www.seasteading.org/ :-)
Bohužel, obávám se, že technické, investiční a politické (!) překážky toto odsouvají do hodně vzdálené budoucnosti.
Autor: shadow (neregistrovaný) Čas: 2016-04-26 13:53:27 Titulek: Re: [↑]
Zajímavé.
ad 1) Evropu jsem zavrhl celou, nelíbí se mi poloha nárazníkového pásma mezi sférami vlivu Východ/Západ. Dále je do Brusele také moc blízko a EUSSR bude všude okolo.
ad 2) USA jsem kdysi také zvažoval, ale celkem rychle jsem si uvědomil, že již dávno není zemí svobody zaslíbenou. Navíc mi to přijde jako z deště pod okap-mám špatný pocit z jejich vývozu demokracie většinou bombardovací formou.
ad 3) u Austrálie jsem došel k témuž názoru, ale k vámi zmíněné havěti jsem připočítal mě celkem sympatické mravence, kteří tam jsou také velmi user-unfriendly, žraloky, mořské krokodýli, medůzy a brutální restriktivní silový aparát ála UK (nemyslím Univerzitu Karlovu:-).
ad 4.) Porblém se zalidněním jsem také nevyřešil-napadlo mě jen klonování, ale na svůj obličej koukám jen asi 3 minuty denně v odrazu zrcadla a stačí mi to. Celý den okolo sebe pořád ten samý obličej, to je na Chocholouška.
ad 5.) Teoretické možnost je v pořízení vyřazených tankerů a jejich předělání na plovoucí město. Nevýhody-obrovské množství úsilí a prostředků, jak vyselektovat populaci, udržitelný rozvoj apod. Inspiraci skýtá film Vodní svět:-))
Můj vlastní nápad na toto vše-nechutně zbohatnout (v levelu multimiliardář) a pak se žije fajn. Stačí vytvořit paralelní strukturu se státním aparátem v první fázi a pak už jen v druhé fázi zafúzovat. Jo to už tady vlastně je, ale já tahám za kratší konec. Tak v příštím životě:-)
Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2016-04-26 14:18:18 Titulek: Re: [↑]
Autor: shadow (neregistrovaný) Čas: 2016-04-26 14:34:33 Titulek: Re: [↑]
pro cerno:
Velmi děkuji za odkaz, bedlivě ho prostuduji. Jen mě mrzí, že když se zatím nikomu nepovedlo zrealizovat myšlenku exodu-ty tlaky jsou celkem účinné a pravděpodobně nejsou jediným nástrojem na zbloudilé ovce.
pro Vlach:
Ano to vítězství v Rakousku a předtím AfD v Reichu je hezké, nicméně většina koblihožroutů u nás spokojeně chrochtá a stačí jen šikovné PR před volbami, které přetáhne zbankrotovaným socanům ovečky k A.bsolutnímu B.ačovi a můžeme ořezávat salám další 4 roky. Dále zůstává otázkou s kým se výherci německých a rakouských voleb spojí a za co podporu vymění. Protože počátky politiky jsou naplněny ideály a na konci jsou jen zapáchající kompromisy a prohry. Apropos napadá vás koho volit?
Autor: Urza Čas: 2016-04-26 15:14:45 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Přesně; vytvořit prostředí, kde každý porušuje zákon, nebo si alespoň nemůže být jist, jestli náhodou neporučuje, je Pelikánův vlhký sen pro každé hudrování.
Autor: Standa Čas: 2016-04-27 20:59:20 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Známý za komunistů za kreslený vtip seděl.

Zřejmě se tyto doby vrátí. Vtipy se opět budou vyprávět jen mezi prověřenými přáteli, a přitom se budeme ohlížet, zda u vedlejšího stolu náhodou někdo nenahrává.
Autor: Urza Čas: 2016-04-27 21:02:54 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Více méně k tomu směřujeme....
Web: neuveden Mail: neuveden
A co zkusit tohle, pokud novela projde. Podávat trestní oznámení na jakéhokoli politika, který si bude svou hubu otírat o jakoukoli "třídu". Pořád dokolečka. Případně ti, kteří využívají možnosti komunikace s poslancem, pohrozit těmi trestními oznámeními na všechny politiky bez výjimky. Oni politici, pokud vím, mají imunitu na výroky pronesené pouze v poslanecké sněmovně. Nikde jinde.
Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2016-04-26 13:30:33 Titulek: Re: [↑]
Neco najit na Pelikana
Autor: cerno (neregistrovaný) Čas: 2016-04-26 14:15:13 Titulek: Re: [↑]
Tak myslím, že ten teď bude pod drobnohledem :-)
Autor: Urza Čas: 2016-04-26 15:19:17 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
To určitě není blbý nápad....
Autor: Urza Čas: 2016-04-26 15:20:51 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
S tím přišla před lety Eiri; a protože mě to docela pobavilo, v souvislosti s Pelikánem jsem už mnohokrát neodolal xD
Autor: Adraynnith Čas: 2016-04-27 13:48:46 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: adraynnith v doméně gmail.com
Hudrování pelikána, v překladu honění č....a. A v případě Pelikána jde o veeelkého Č....a :D
Autor: Urza Čas: 2016-04-27 23:34:38 Titulek: Re: yo [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Vtipné; i když tam nejde o nenávist.
Autor: zceyee (neregistrovaný) Čas: 2016-04-28 10:27:54 Titulek: Re: yo [↑]
http://youtu.be/_7bOnB935CM polovina videí / alb autora bude v tom případě trestná?
logo Urza.cz
kapky